in seinfeld, dan gaat george ze vader ook aan een woedebeerstherapie, en dan roept hij als hij woede voelt opkomen heel hard"serenity now". maar hij is wel getrouwdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
bwehehequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij klaagt over de "verschuiving van seksuele geaardheid"?
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Sinji het volgende:
Fuuu, ik moet nu echt slapen. Tot later lui
Ik ben te ouderwets geloof ikquote:
Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef PretKroket het volgende:
Stijve tepels is heel alfa-hetero hoor!
Awesome, te lang geleden gehoordquote:
Nice try, but....euhm...noquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef PretKroket het volgende:
Stijve tepels is heel alfa-hetero hoor!
Dat heb ik altijd als ik de boeken lees van Robert Ludlumquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op avonden als deze mis ik mijn oude leventje wel.
Het is John Snow he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg ook stijve tepels bij het horen van de Game of Thrones theme. Is heel normaal.
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef PretKroket het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1132359/
[ afbeelding ]
Die mag mij wel in elkaar paffen, en daarna misbruikenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik de boeken lees van Robert Ludlum
Inderdeed, ik ben nu bezig in het tweede boek, gister in 1,5 uur 100 blz gelezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:50 schreef Barbusse het volgende:
Wel een briljante serie trouwens, zowel de boeken als de TV-serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |