Daar zijn ze dan ook voor bedoeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Ik draag crocs. Van de achterdeur naar de schuur, als het regent.
Zeg, ik dacht dat jij de cliche "homo met gevoel voor stijl" was?quote:
Ik galaschoenen. En een burberysjaaltje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Ik draag crocs. Van de achterdeur naar de schuur, als het regent.
Ja maar jij loopt hard in een jurkje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik galaschoenen. En een burberysjaaltje.
Het was een aanbod van mijn kantquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er nog mannen tegenwoordig die hun balhaar laten zitten?
Stereotype weerquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat jij de cliche "homo met gevoel voor stijl" was?Mijn vooroordelen, wat doe je?
Ik bedoel en dit moet dan hetero zijn waar gaat de wereld heen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Barb vind je de hele mannenbenen lelijk of alleen bijv onder- of bovenbenen?
IK ben de enige jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef twi het volgende:
Ik vind Barb wel een kut-bijnaam. Ik moet telkens aan de échte Barb denken.
Ze zijn voorzien van een ferm matje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er nog mannen tegenwoordig die hun balhaar laten zitten?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel en dit moet dan hetero zijn waar gaat de wereld heen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het was een aanbod van mijn kant. Google "ballen straattaal"
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje gay is oke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stereotype weer
[..]
Ik bedoel en dit moet dan hetero zijn waar gaat de wereld heen?
Ja, sorryquote:
Dood aan alle puppies. Want ze worden honden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil een schattige puppy hebbe
[ afbeelding ]
Er zit dan niks anders op dan mij bij m'n volledige naam te noemenquote:
Zo ongeveer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorryOf ben jij zo'n man-man? Like James Coburn?
Hoe heet jij eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit dan niks anders op dan mij bij m'n volledige naam te noemen
Ik ook. Serenity al gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
firefly is tof. ik vind firefly zo tof
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
firefly is tof. ik vind firefly zo tof
Jaquote:
shelden is toch best lang?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaat(En je daarnaast lijkt op een soort Sheldon van 1.40m / 45 kg
Zoals het hoort dusquote:
Hier heet ik Barbussequote:
maar fietsers enzo moeten dat hebben.quote:
Dat komt omdat ze geld hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar fietsers enzo moeten dat hebben.
en sportfietsers kunnen meestal een vriendin krijgen
Zij de wielrenners zijn diep van binnen homo al zullen zij de wielrenners dat altijd ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Niet, want die zijn minder vruchtbaar door telkens met hun ballen op het zadel zitten. Vrouwen ruiken dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Verre vanquote:
Waarom zou jij mij willen hosselen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme hoe moet ik je hosselen zonder echte naam dan?
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?quote:
Voor een Charles Bronson lul je wel veelquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer een Charles Bronson met een vleugje homosensueel .
Dat is het vleugje homosexualiteit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een Charles Bronson lul je wel veel
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?
Gewoon zijn telefoonnummer vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?
In het dagelijks leven ben ik een schim in het duister.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een Charles Bronson lul je wel veel
Oh ja, silly mequote:
Deze film maakt me niet homo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grey
Grote aanrader![]()
http://www.imdb.com/title/tt0303461/
0900-pijpme.quote:
Da's een serie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Deze film maakt me niet homo?
ja dan ga ik hem kijken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt wel de bak hier. Bij een gebrek aan vrouwen verschuift de gemiddelde seksuele geaardheid naar homo.
Heb dat niet in de gevangenis ontwikkeld zo ben ik nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt wel de bak hier. Bij een gebrek aan vrouwen verschuift de gemiddelde seksuele geaardheid naar homo.
is het nu film of serie, ik snap niet meer ik moet weer teruglezenquote:
Ik vind het anders best erg lekker hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is vies ja. Maar dat is niet erg.
Nee dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het nu film of serie, ik snap niet meer ik moet weer teruglezen
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
Het bewijs is indirect geleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb dat niet in de gevangenis ontwikkeld zo ben ik nu eenmaal.
Serenity = film. Firefly = seriequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
Morena Baccarin hè?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
Nee foutief wat je nu zegt. Binnen enkele dagen was ik al uit de gevangenis volgens mij mist men daar mij nog steeds niet en dat zal alleen maar goed zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het bewijs is indirect geleverd.
En jij klaagt over de "verschuiving van seksuele geaardheid"?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
in seinfeld, dan gaat george ze vader ook aan een woedebeerstherapie, en dan roept hij als hij woede voelt opkomen heel hard"serenity now". maar hij is wel getrouwdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
bwehehequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij klaagt over de "verschuiving van seksuele geaardheid"?
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Sinji het volgende:
Fuuu, ik moet nu echt slapen. Tot later lui
Ik ben te ouderwets geloof ikquote:
Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef PretKroket het volgende:
Stijve tepels is heel alfa-hetero hoor!
Awesome, te lang geleden gehoordquote:
Nice try, but....euhm...noquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef PretKroket het volgende:
Stijve tepels is heel alfa-hetero hoor!
Dat heb ik altijd als ik de boeken lees van Robert Ludlumquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op avonden als deze mis ik mijn oude leventje wel.
Het is John Snow he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg ook stijve tepels bij het horen van de Game of Thrones theme. Is heel normaal.
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef PretKroket het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1132359/
[ afbeelding ]
Die mag mij wel in elkaar paffen, en daarna misbruikenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik de boeken lees van Robert Ludlum
Inderdeed, ik ben nu bezig in het tweede boek, gister in 1,5 uur 100 blz gelezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:50 schreef Barbusse het volgende:
Wel een briljante serie trouwens, zowel de boeken als de TV-serie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |