Ik ook. Serenity al gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
firefly is tof. ik vind firefly zo tof
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
firefly is tof. ik vind firefly zo tof
Jaquote:
shelden is toch best lang?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaat(En je daarnaast lijkt op een soort Sheldon van 1.40m / 45 kg
Zoals het hoort dusquote:
Hier heet ik Barbussequote:
maar fietsers enzo moeten dat hebben.quote:
Dat komt omdat ze geld hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar fietsers enzo moeten dat hebben.
en sportfietsers kunnen meestal een vriendin krijgen
Zij de wielrenners zijn diep van binnen homo al zullen zij de wielrenners dat altijd ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Niet, want die zijn minder vruchtbaar door telkens met hun ballen op het zadel zitten. Vrouwen ruiken dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Verre vanquote:
Waarom zou jij mij willen hosselen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme hoe moet ik je hosselen zonder echte naam dan?
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?quote:
Voor een Charles Bronson lul je wel veelquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer een Charles Bronson met een vleugje homosensueel .
Dat is het vleugje homosexualiteit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een Charles Bronson lul je wel veel
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?
Gewoon zijn telefoonnummer vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?
In het dagelijks leven ben ik een schim in het duister.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een Charles Bronson lul je wel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |