Mijn moeder vond een pakje, vond ze niet zo leuk.quote:
Ze had het serieus nog niet gemerkt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vond een pakje, vond ze niet zo leuk.
Dat is dan jammer voor haar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vond een pakje, vond ze niet zo leuk.
Nee, hoe had ze het moeten merken? Als je zelf de hele dag in die walm leeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze had het serieus nog niet gemerkt?
Jij bent gay.quote:
Nee, ik dacht dat Loka het postte. heloef ga ik niet klappen, die slaat me in elkaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch maar eddit omdat je te lui bent om te komen zeker
Ze rookt zelf?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hoe had ze het moeten merken? Als je zelf de hele dag in die walm leeft.
lieg nietquote:
Goede edit stond al met de honkbalknuppel klaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Edit: niets mis mee btw
Een vriend misschien dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij zal nooit een vriendin krijgen omdat je zo'n fuck up bent
Ohhh, shots firedquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar roken is dan ook gewoon zwaar gayquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja.quote:
Rustig aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, ze rookt zelf. Dan gaat dat lastig ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hoe had ze het moeten merken? Als je zelf de hele dag in die walm leeft.
Ehh.. Okay.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat jij het verschil tussen man en vrouw nog niet kentquote:
En puur soms.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij drinkt ze als mixjes, dan mag 't.
quote:
Voordat je reageertquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nu wil ze stoppen, beetje jammer wel. Daar gaat mijn cover.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ze rookt zelf. Dan gaat dat lastig ja.
Hou nou eens op met dat getroll, je bent gewoon een kerel viespeukquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat jij het verschil tussen man en vrouw nog niet kent
[..]
En puur soms.
[..]
Mijn instelling is dat alles wat je met een ander doet, je zelf ook moet accepteren. Of ik daar altijd blij mee ben is een anderequote:
Goeie instelling tho. goed bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn instelling is dat alles wat je met een ander doet, je zelf ook moet accepteren. Of ik daar altijd blij mee ben is een andere
Is Flippiee een man? Gelukkig, ik vond het al zo eng dat ze van voetbal hield.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat getroll, je bent gewoon een kerel viespeuk
Daar pas ik dan voor. Ik ben de man des huizes en hij zal toch moeten luisteren en doen wat ik te vertellen heb. Ben zeer traditional in zulke zaken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn instelling is dat alles wat je met een ander doet, je zelf ook moet accepteren. Of ik daar altijd blij mee ben is een andere
Ga een kroeg in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef PretKroket het volgende:
Vakantie hebben maar geen vrienden om op dinsdagavond mee te gaan zuipen zuigt
Probeer mijn mannenreputatie eens in klb ofzo aan de man te brengen. Hier "kennen" ze mij al.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat getroll, je bent gewoon een kerel viespeuk
Waarom neuk je dan niet gewoon met vrouwen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar pas ik dan voor. Ik ben de man des huizes en hij zal toch moeten luisteren en doen wat ik te vertellen heb. Ben zeer traditional in zulke zaken.
Ja godver.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef twi het volgende:
[..]
Is Flippiee een man? Gelukkig, ik vond het al zo eng dat ze van voetbal hield.
Waar woon je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef PretKroket het volgende:
Vakantie hebben maar geen vrienden om op dinsdagavond mee te gaan zuipen zuigt
Oh okequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Probeer mijn mannenreputatie eens in klb ofzo aan de man te brengen. Hier "kennen" ze mij al.
Alleen?quote:
Omdat ik liever mannen bemin dat was al duidelijk toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom neuk je dan niet gewoon met vrouwen?
Wat, ik weet helemaal niks van je behalve je hoe je boxershort er uit ziet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Probeer mijn mannenreputatie eens in klb ofzo aan de man te brengen. Hier "kennen" ze mij al.
Ik moet er niet aan denken met zo iemand te moeten leven, ik ben erg gesteld op mijn vrijheid en zelfbeschikkingsrecht enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:50 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Daar pas ik dan voor. Ik ben de man des huizes en hij zal toch moeten luisteren en doen wat ik te vertellen heb. Ben zeer traditional in zulke zaken.
Ik ga liever met minstens een ander persoon, anders kan je van die awkward taverelen krijgen xDquote:
Amsterdamquote:
Je breekt mijn hart. twi.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik weet helemaal niks van je behalve je hoe je boxershort er uit ziet.
Waarom heb je dan een relatiequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken met zo iemand te moeten leven, ik ben erg gesteld op mijn vrijheid en zelfbeschikkingsrecht enzo.
Dat is dus weer een factor dat een nieuwe relatie vinden niet wil lukken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken met zo iemand te moeten leven, ik ben erg gesteld op mijn vrijheid en zelfbeschikkingsrecht enzo.
Dus ik mag het niet in klb vertellen?quote:
Persoonlijk vind ik daar geen moer aan.quote:
Te ver.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:52 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik ga liever met minstens een ander persoon, anders kan je van die awkward taverelen krijgen xD
[..]
Amsterdam
Als je echt niets te doen heb is het een leuke afwisseling van de dag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik daar geen moer aan.
Zoals?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:52 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik ga liever met minstens een ander persoon, anders kan je van die awkward taverelen krijgen xD
euhm nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik mag het niet in klb vertellen?
Daar heb ik zelf voor gekozen hequote:
Oké, ik weet dat je mijn muzieksmaak waardeert, je leeftijd en dat je niet echt kan zingen maar toch een beetje. Oh, en waar je woont, en alles wat op internet over je te vinden is. En dat je schuddebuikt wanneer je lacht. En haha, ik weet dat ik jou heb gezien en jij mij niet meer weet te herinneren.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik weet dat je mijn muzieksmaak waardeert, je leeftijd en dat je niet echt kan zingen maar toch een beetje. Oh, en waar je woont, en alles wat op internet over je te vinden is. En dat je schuddebuikt wanneer je lacht. En haha, ik weet dat ik jou heb gezien en jij mij niet meer weet te herinneren.
Kortom, ik weet alle stalkerige dingen van je. Nu de rest nog
Ik was het niet zelf, maar er was eens... een feestje bij Paradiso waar er constant heel opvallend een gast in z'n eentje aan het rondlopen was.. Eerst ging hij bij onze groep staan, maar hij deed nogal raar en probeerde elk meisje wat er bij stond te versierenquote:
Dat was een voorzetje om je meer te laten vertellen over jezelf. Ik wacht geduldig.quote:
Arme hij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik was het niet zelf, maar er was eens... een feestje bij Paradiso waar er constant heel opvallend een gast in z'n eentje aan het rondlopen was.. Eerst ging hij bij onze groep staan, maar hij deed nogal raar en probeerde elk meisje wat er bij stond te versierenOp het einde van de avond stond hij alleen en moet hij elk meisje wel geprobeerd hebben. Don't wanna be that guy!
Vaak merk ik dat het juist de dingen zijn die ik ga verliezen zodra ik in een relatie zit. Vrijheid en zelfbeschikking..quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb ik zelf voor gekozen he
En het beperkt me niet in mijn vrijheid op een manier waar ik last van heb.
Je moet ook gewoon lonely aan een bar gaan zitten en jezelf lam voeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik was het niet zelf, maar er was eens... een feestje bij Paradiso waar er constant heel opvallend een gast in z'n eentje aan het rondlopen was.. Eerst ging hij bij onze groep staan, maar hij deed nogal raar en probeerde elk meisje wat er bij stond te versierenOp het einde van de avond stond hij alleen en moet hij elk meisje wel geprobeerd hebben. Don't wanna be that guy!
Firefly?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Glaasje drinken zou wel prettig zijn. En ik wil wel meer vertellen hoor, mits ik weet wat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was een voorzetje om je meer te laten vertellen over jezelf. Ik wacht geduldig.
Moet ik nog een glaasje drinken inschenken en wat eten? Moeilijk, moeilijk.
Ik heb nog niet vaak gemerkt dat ik dingen niet kon doen omdat ik een relatie heb eigenlijk. Wat voor soort dingen bedoel je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vaak merk ik dat het juist de dingen zijn die ik ga verliezen zodra ik in een relatie zit. Vrijheid en zelfbeschikking..
Relaties.. brrrr
Sowieso een PUA-figuur. Echt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Heb geen wodka. Rode wijn, cashewnootje. Maten, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Glaasje drinken zou wel prettig zijn. En ik wil wel meer vertellen hoor, mits ik weet wat.
Niet met andere meiden (onschuldig) flirten, niet je eigen ding doen zonder je te hoeven verantwoorden. Het eisen van een minimale tijdsbestek die je met elkaar moet doorbrengen. Elke keer weer, ik word daar moe van..quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog niet vaak gemerkt dat ik dingen niet kon doen omdat ik een relatie heb eigenlijk. Wat voor soort dingen bedoel je?
Rode wijn, mits een beetje goede kan ik wel hebben/quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Heb geen wodka. Rode wijn, cashewnootje. Maten, bijvoorbeeld.
Bordeaux is goed voor jequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:00 schreef twi het volgende:
[..]
Heb geen wodka. Rode wijn, cashewnootje. Maten, bijvoorbeeld.
Van de Lidl, P...... godver ik ben de naam kwijt. Zuid-Afrikaans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode wijn, mits een beetje goede kan ik wel hebben/
Prutquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de Lidl, P...... godver ik ben de naam kwijt. Zuid-Afrikaans.
Lidl-wijn schijnt best goed te zijn. Hanteren vrij hoge kwaliteitseisen, kopen heel veel in dus kunnen dat afdwingen.quote:
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaatquote:
Je bent toch wel een redelijke wijndrinker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:03 schreef twi het volgende:
[..]
Lidl-wijn schijnt best goed te zijn. Hanteren vrij hoge kwaliteitseisen, kopen heel veel in dus kunnen dat afdwingen.
Ach, ik zou het niet eens durven...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaat(En je daarnaast lijkt op een soort Sheldon van 1.40m / 45 kg
Onschuldig flirten is ook niets mis mee toch, dat is alleen maar goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet met andere meiden (onschuldig) flirten, niet je eigen ding doen zonder je te hoeven verantwoorden. Het eisen van een minimale tijdsbestek die je met elkaar moet doorbrengen. Elke keer weer, ik word daar moe van..
Nee, valt wel mee. Ik drink deze, hij is best oké. Maar ik weet er verder echt niets van af. Hou wel van zowel rood als wit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent toch wel een redelijke wijndrinker?
Ik hield nooit zo van wijn, maar laatste dronk ik wat redelijke kwaliteitswijn en dat kon ik goed waarderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik drink deze, hij is best oké. Maar ik weet er verder echt niets van af. Hou wel van zowel rood als wit.
Als jij hem lekker vindt, dan ik vast ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de Lidl, P...... godver ik ben de naam kwijt. Zuid-Afrikaans.
Hangt ervan af wat je erbij draagtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zomerschoenen nodig, kunnen deze ermee door?
[ afbeelding ]
Ik vind zonder sleehak altijd mooierquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zomerschoenen nodig, kunnen deze ermee door?
[ afbeelding ]
In ieder geval 1 Canadeesquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Hoeveel homo's zouden er eigenlijk in hun verleden affiniteit gehad hebben met de criminaliteit vraag ik mij weleens af wat denken jullie?
727210quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Hoeveel homo's zouden er eigenlijk in hun verleden affiniteit gehad hebben met de criminaliteit vraag ik mij weleens af wat denken jullie?
En 1 zangerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik niet, en geld ervoor ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
NEE, arghh. Driekwartbroeken, niet doen. Doe een short dress ofzo
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 1 zangerMee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 1 zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noem eens wat je hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik niet, en geld ervoor ook eigenlijk niet.
Ik voel je brahquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
U bent een man. Mannen mogen helemaal geen korte broeken dragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
Ik neuk gewoon het systeem en koop ze tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik heb er een aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
U bent een man. Mannen mogen helemaal geen korte broeken dragen.
SLAPEN!??!?! HET IS HIER TWEEËNTWINTIG GRADEN MAN, DAAR HOEF IK NIET VOOR OP EEN EILAND TE ZITTEN!!!quote:
Wie heeft de broek aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
Ik wou fitnessen vanavond, maar den chick wou per se naar de bioscoop. [ afbeelding ]
Oh, dan heb ik nog even.quote:
Tieft op, meneer ochtendhumeurquote:
Basic t-shirts en topjes, een witte driekwartsbroek, een spijkerdriekwartsbroek, zwarte jeans, een kaki chino en een paar gewone spijkerbroeken.quote:
Je capslock staat aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef twi het volgende:
[..]
SLAPEN!??!?! HET IS HIER TWEEËNTWINTIG GRADEN MAN, DAAR HOEF IK NIET VOOR OP EEN EILAND TE ZITTEN!!!
Niet doen TWI!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef twi het volgende:
Ik heb een vreetbui en eet slechte Liga Fruitkicks.
Leer van deze man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Korte broek, ik!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Trek een normale broek aan. Kan echt niet.
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kaki chino en zwart topje met die shoes, moet wel goed komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Basic t-shirts en topjes, een witte driekwartsbroek, een spijkerdriekwartsbroek, zwarte jeans, een kaki chino en een paar gewone spijkerbroeken.
Hoezo kan een korte broek niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mannenbenen zijn lelijk. Lelijk als in Fiat Multipla lelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.
Gewoon een regel die zo hoort.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.
Dat is de regel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo kan een korte broek niet?
Ik dm je
Niks mis met mijn benen. Zo ongeveer het enige waar niks mis mee isquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannenbenen zijn lelijk. Lelijk als in Fiat Multipla lelijk.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef PretKroket het volgende:
Vorige keer dat ik naar een optreden ging, heb ik in deze (beige) korte broek nog een chick gehosseld. Dat ze ongeveer 50 kilo meer woog dan mij, en ik het wel gezellig vond door de x is een ander verhaal.
Vrouwenbenen ook als de vrouw er niets aan doet. Er zijn best mannenbenen die er goed uitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met mijn benen. Zo ongeveer het enige waar niks mis mee is
Gast, je hebt het over ectobenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwenbenen KUNNEN lelijk zijn. Mannenbenen ZIJN lelijk. Als in Fiat Multipla lelijk. Zo lelijk dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwenbenen ook als de vrouw er niets aan doet. Er zijn best mannenbenen die er goed uitzien.
Ja bijna wel. Gelukkig speelde Boulahrouz niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die had Boulahrouz nogmaals in tweeën moeten schoppen. Of is dat dan in vieren?
2 keer de helft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die had Boulahrouz nogmaals in tweeën moeten schoppen. Of is dat dan in vieren?
Ik vind van nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwenbenen KUNNEN lelijk zijn. Mannenbenen ZIJN lelijk. Als in Fiat Multipla lelijk. Zo lelijk dus.
Nee, mannenbenen. Ectoplasma heeft er niks mee van doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, je hebt het over ectobenen
Ik heb teveel haargroei als halve aziaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Sinji het volgende:
Ik heb nauwelijks haargroei als aziaat. Ik wou eigenlijk wel meer beenhaar hebben
Kijk verder naar onder bij die zoekopdracht. WTF.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Haar maakt mannenbenen lelijk.
Nee, zúlk haar maakt mannenbenen lelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik typte gewoon 'men legs'quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Kijk verder naar onder bij die zoekopdracht. WTF.
Nee. Geloof me, NEE.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Fiat is Italiaans alles wat uit Italia komt is mooi zelfs een Multipla.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook zo lelijk bij vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik typte gewoon 'men legs'
De harige ga ik niet opzoeken.
Wat ik nog erger vind: borsthaar, bah.
Op mijn hoofd ben ik harig. De rest niet hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf aangeeft harig te zijn
Nee? Hou je het allemaal goed bij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn hoofd ben ik harig. De rest niet hoor.
Ojooooo, alles weg? geen harige benen meer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer, vrouwen met woeste haarbossen zijn tevens woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Loka and her Privates. Was dat niet ooit een TT?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gaf net een beetje over in m'n mondquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Jammer, vrouwen met woeste haarbossen zijn tevens woest aantrekkelijk.
Nee, hoewel het weinig verschil maakt omdat je op 30 cm afstand niet zag dat er haar op zat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojooooo, alles weg? geen harige benen meer?
Goed bezig meid, ballen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hoewel het weinig verschil maakt omdat je op 30 cm afstand niet zag dat er haar op zat.
Boksquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Ik draag crocs. Van de achterdeur naar de schuur, als het regent.
Daar zijn ze dan ook voor bedoeld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Zeg, ik dacht dat jij de cliche "homo met gevoel voor stijl" was?quote:
Ik galaschoenen. En een burberysjaaltje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Ja maar jij loopt hard in een jurkje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik galaschoenen. En een burberysjaaltje.
Het was een aanbod van mijn kantquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er nog mannen tegenwoordig die hun balhaar laten zitten?
Stereotype weerquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg, ik dacht dat jij de cliche "homo met gevoel voor stijl" was?Mijn vooroordelen, wat doe je?
Ik bedoel en dit moet dan hetero zijn waar gaat de wereld heen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alles.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Barb vind je de hele mannenbenen lelijk of alleen bijv onder- of bovenbenen?
IK ben de enige jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef twi het volgende:
Ik vind Barb wel een kut-bijnaam. Ik moet telkens aan de échte Barb denken.
Ze zijn voorzien van een ferm matje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er nog mannen tegenwoordig die hun balhaar laten zitten?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik bedoel en dit moet dan hetero zijn waar gaat de wereld heen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het was een aanbod van mijn kant. Google "ballen straattaal"
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Een beetje gay is oke.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:27 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Stereotype weer
[..]
Ik bedoel en dit moet dan hetero zijn waar gaat de wereld heen?
Ja, sorryquote:
Dood aan alle puppies. Want ze worden honden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik wil een schattige puppy hebbe
[ afbeelding ]
Er zit dan niks anders op dan mij bij m'n volledige naam te noemenquote:
Zo ongeveer wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, sorryOf ben jij zo'n man-man? Like James Coburn?
Hoe heet jij eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er zit dan niks anders op dan mij bij m'n volledige naam te noemen
Ik ook. Serenity al gezien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
firefly is tof. ik vind firefly zo tof
Ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
firefly is tof. ik vind firefly zo tof
Jaquote:
shelden is toch best lang?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaat(En je daarnaast lijkt op een soort Sheldon van 1.40m / 45 kg
Zoals het hoort dusquote:
Hier heet ik Barbussequote:
maar fietsers enzo moeten dat hebben.quote:
Dat komt omdat ze geld hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar fietsers enzo moeten dat hebben.
en sportfietsers kunnen meestal een vriendin krijgen
Zij de wielrenners zijn diep van binnen homo al zullen zij de wielrenners dat altijd ontkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Niet, want die zijn minder vruchtbaar door telkens met hun ballen op het zadel zitten. Vrouwen ruiken dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Verre vanquote:
Waarom zou jij mij willen hosselen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Godverdomme hoe moet ik je hosselen zonder echte naam dan?
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?quote:
Voor een Charles Bronson lul je wel veelquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk meer een Charles Bronson met een vleugje homosensueel .
Dat is het vleugje homosexualiteit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een Charles Bronson lul je wel veel
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?
Gewoon zijn telefoonnummer vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik jouw fotoboek moet geloven, ben jij best een lekker ding. Nu nog leren hoe ik homo moet worden. Hoe doe ik dat, Ayumu?
In het dagelijks leven ben ik een schim in het duister.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor een Charles Bronson lul je wel veel
Oh ja, silly mequote:
Deze film maakt me niet homo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grey
Grote aanrader![]()
http://www.imdb.com/title/tt0303461/
0900-pijpme.quote:
Da's een serie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Deze film maakt me niet homo?
ja dan ga ik hem kijken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt wel de bak hier. Bij een gebrek aan vrouwen verschuift de gemiddelde seksuele geaardheid naar homo.
Heb dat niet in de gevangenis ontwikkeld zo ben ik nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt wel de bak hier. Bij een gebrek aan vrouwen verschuift de gemiddelde seksuele geaardheid naar homo.
is het nu film of serie, ik snap niet meer ik moet weer teruglezenquote:
Ik vind het anders best erg lekker hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is vies ja. Maar dat is niet erg.
Nee dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het nu film of serie, ik snap niet meer ik moet weer teruglezen
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
Het bewijs is indirect geleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb dat niet in de gevangenis ontwikkeld zo ben ik nu eenmaal.
Serenity = film. Firefly = seriequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
Morena Baccarin hè?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
Nee foutief wat je nu zegt. Binnen enkele dagen was ik al uit de gevangenis volgens mij mist men daar mij nog steeds niet en dat zal alleen maar goed zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het bewijs is indirect geleverd.
En jij klaagt over de "verschuiving van seksuele geaardheid"?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
in seinfeld, dan gaat george ze vader ook aan een woedebeerstherapie, en dan roept hij als hij woede voelt opkomen heel hard"serenity now". maar hij is wel getrouwdquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
bwehehequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij klaagt over de "verschuiving van seksuele geaardheid"?
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:42 schreef Sinji het volgende:
Fuuu, ik moet nu echt slapen. Tot later lui
Ik ben te ouderwets geloof ikquote:
Maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef PretKroket het volgende:
Stijve tepels is heel alfa-hetero hoor!
Awesome, te lang geleden gehoordquote:
Nice try, but....euhm...noquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:44 schreef PretKroket het volgende:
Stijve tepels is heel alfa-hetero hoor!
Dat heb ik altijd als ik de boeken lees van Robert Ludlumquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op avonden als deze mis ik mijn oude leventje wel.
Het is John Snow he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:47 schreef PretKroket het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg ook stijve tepels bij het horen van de Game of Thrones theme. Is heel normaal.
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:45 schreef PretKroket het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1132359/
[ afbeelding ]
Die mag mij wel in elkaar paffen, en daarna misbruikenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er sinds gisteren weer een favoriet bij. Qua uiterlijk, acteren kan ze niet. Schoppen en slaan wel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik de boeken lees van Robert Ludlum
Inderdeed, ik ben nu bezig in het tweede boek, gister in 1,5 uur 100 blz gelezenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:50 schreef Barbusse het volgende:
Wel een briljante serie trouwens, zowel de boeken als de TV-serie
Tyrionquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |