U bent een man. Mannen mogen helemaal geen korte broeken dragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
Ik neuk gewoon het systeem en koop ze tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
Ik heb er een aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
U bent een man. Mannen mogen helemaal geen korte broeken dragen.
SLAPEN!??!?! HET IS HIER TWEEËNTWINTIG GRADEN MAN, DAAR HOEF IK NIET VOOR OP EEN EILAND TE ZITTEN!!!quote:
Wie heeft de broek aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
Ik wou fitnessen vanavond, maar den chick wou per se naar de bioscoop. [ afbeelding ]
Oh, dan heb ik nog even.quote:
Tieft op, meneer ochtendhumeurquote:
Basic t-shirts en topjes, een witte driekwartsbroek, een spijkerdriekwartsbroek, zwarte jeans, een kaki chino en een paar gewone spijkerbroeken.quote:
Je capslock staat aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef twi het volgende:
[..]
SLAPEN!??!?! HET IS HIER TWEEËNTWINTIG GRADEN MAN, DAAR HOEF IK NIET VOOR OP EEN EILAND TE ZITTEN!!!
Niet doen TWI!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef twi het volgende:
Ik heb een vreetbui en eet slechte Liga Fruitkicks.
Leer van deze man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Korte broek, ik!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Trek een normale broek aan. Kan echt niet.
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kaki chino en zwart topje met die shoes, moet wel goed komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Basic t-shirts en topjes, een witte driekwartsbroek, een spijkerdriekwartsbroek, zwarte jeans, een kaki chino en een paar gewone spijkerbroeken.
Hoezo kan een korte broek niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |