Ach, ik zou het niet eens durven...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaat(En je daarnaast lijkt op een soort Sheldon van 1.40m / 45 kg
Onschuldig flirten is ook niets mis mee toch, dat is alleen maar goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet met andere meiden (onschuldig) flirten, niet je eigen ding doen zonder je te hoeven verantwoorden. Het eisen van een minimale tijdsbestek die je met elkaar moet doorbrengen. Elke keer weer, ik word daar moe van..
Nee, valt wel mee. Ik drink deze, hij is best oké. Maar ik weet er verder echt niets van af. Hou wel van zowel rood als wit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent toch wel een redelijke wijndrinker?
Ik hield nooit zo van wijn, maar laatste dronk ik wat redelijke kwaliteitswijn en dat kon ik goed waarderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik drink deze, hij is best oké. Maar ik weet er verder echt niets van af. Hou wel van zowel rood als wit.
Als jij hem lekker vindt, dan ik vast ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de Lidl, P...... godver ik ben de naam kwijt. Zuid-Afrikaans.
Hangt ervan af wat je erbij draagtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zomerschoenen nodig, kunnen deze ermee door?
[ afbeelding ]
Ik vind zonder sleehak altijd mooierquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zomerschoenen nodig, kunnen deze ermee door?
[ afbeelding ]
In ieder geval 1 Canadeesquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Hoeveel homo's zouden er eigenlijk in hun verleden affiniteit gehad hebben met de criminaliteit vraag ik mij weleens af wat denken jullie?
727210quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Hoeveel homo's zouden er eigenlijk in hun verleden affiniteit gehad hebben met de criminaliteit vraag ik mij weleens af wat denken jullie?
En 1 zangerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik niet, en geld ervoor ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
NEE, arghh. Driekwartbroeken, niet doen. Doe een short dress ofzo
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 1 zangerMee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 1 zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noem eens wat je hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik niet, en geld ervoor ook eigenlijk niet.
Ik voel je brahquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
U bent een man. Mannen mogen helemaal geen korte broeken dragen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
Ik neuk gewoon het systeem en koop ze tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik heb er een aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
U bent een man. Mannen mogen helemaal geen korte broeken dragen.
SLAPEN!??!?! HET IS HIER TWEEËNTWINTIG GRADEN MAN, DAAR HOEF IK NIET VOOR OP EEN EILAND TE ZITTEN!!!quote:
Wie heeft de broek aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef PretKroket het volgende:
Ik wou fitnessen vanavond, maar den chick wou per se naar de bioscoop. [ afbeelding ]
Oh, dan heb ik nog even.quote:
Tieft op, meneer ochtendhumeurquote:
Basic t-shirts en topjes, een witte driekwartsbroek, een spijkerdriekwartsbroek, zwarte jeans, een kaki chino en een paar gewone spijkerbroeken.quote:
Je capslock staat aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef twi het volgende:
[..]
SLAPEN!??!?! HET IS HIER TWEEËNTWINTIG GRADEN MAN, DAAR HOEF IK NIET VOOR OP EEN EILAND TE ZITTEN!!!
Niet doen TWI!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef twi het volgende:
Ik heb een vreetbui en eet slechte Liga Fruitkicks.
Leer van deze man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Korte broek, ik!quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Trek een normale broek aan. Kan echt niet.
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kaki chino en zwart topje met die shoes, moet wel goed komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Basic t-shirts en topjes, een witte driekwartsbroek, een spijkerdriekwartsbroek, zwarte jeans, een kaki chino en een paar gewone spijkerbroeken.
Hoezo kan een korte broek niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:12 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Mannenbenen zijn lelijk. Lelijk als in Fiat Multipla lelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.
Gewoon een regel die zo hoort.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.
Dat is de regel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo kan een korte broek niet?
Ik dm je
Niks mis met mijn benen. Zo ongeveer het enige waar niks mis mee isquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannenbenen zijn lelijk. Lelijk als in Fiat Multipla lelijk.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef PretKroket het volgende:
Vorige keer dat ik naar een optreden ging, heb ik in deze (beige) korte broek nog een chick gehosseld. Dat ze ongeveer 50 kilo meer woog dan mij, en ik het wel gezellig vond door de x is een ander verhaal.
Vrouwenbenen ook als de vrouw er niets aan doet. Er zijn best mannenbenen die er goed uitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met mijn benen. Zo ongeveer het enige waar niks mis mee is
Gast, je hebt het over ectobenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwenbenen KUNNEN lelijk zijn. Mannenbenen ZIJN lelijk. Als in Fiat Multipla lelijk. Zo lelijk dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwenbenen ook als de vrouw er niets aan doet. Er zijn best mannenbenen die er goed uitzien.
Ja bijna wel. Gelukkig speelde Boulahrouz niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die had Boulahrouz nogmaals in tweeën moeten schoppen. Of is dat dan in vieren?
2 keer de helft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die had Boulahrouz nogmaals in tweeën moeten schoppen. Of is dat dan in vieren?
Ik vind van nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwenbenen KUNNEN lelijk zijn. Mannenbenen ZIJN lelijk. Als in Fiat Multipla lelijk. Zo lelijk dus.
Nee, mannenbenen. Ectoplasma heeft er niks mee van doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, je hebt het over ectobenen
Ik heb teveel haargroei als halve aziaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Sinji het volgende:
Ik heb nauwelijks haargroei als aziaat. Ik wou eigenlijk wel meer beenhaar hebben
Kijk verder naar onder bij die zoekopdracht. WTF.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Haar maakt mannenbenen lelijk.
Nee, zúlk haar maakt mannenbenen lelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik typte gewoon 'men legs'quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:21 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Kijk verder naar onder bij die zoekopdracht. WTF.
Nee. Geloof me, NEE.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Fiat is Italiaans alles wat uit Italia komt is mooi zelfs een Multipla.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat ook zo lelijk bij vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik typte gewoon 'men legs'
De harige ga ik niet opzoeken.
Wat ik nog erger vind: borsthaar, bah.
Op mijn hoofd ben ik harig. De rest niet hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf aangeeft harig te zijn
Nee? Hou je het allemaal goed bij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op mijn hoofd ben ik harig. De rest niet hoor.
Ojooooo, alles weg? geen harige benen meer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer, vrouwen met woeste haarbossen zijn tevens woest aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Loka and her Privates. Was dat niet ooit een TT?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik gaf net een beetje over in m'n mondquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Jammer, vrouwen met woeste haarbossen zijn tevens woest aantrekkelijk.
Nee, hoewel het weinig verschil maakt omdat je op 30 cm afstand niet zag dat er haar op zat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojooooo, alles weg? geen harige benen meer?
Goed bezig meid, ballen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hoewel het weinig verschil maakt omdat je op 30 cm afstand niet zag dat er haar op zat.
Boksquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef twi het volgende:
Ik draag crocs. Van de achterdeur naar de schuur, als het regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |