Mannenbenen zijn lelijk. Lelijk als in Fiat Multipla lelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.
Gewoon een regel die zo hoort.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Belachelijke regel. Ze zitten voor mannen vast ook fijn.
Dat is de regel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoezo kan een korte broek niet?
Ik dm je
Niks mis met mijn benen. Zo ongeveer het enige waar niks mis mee isquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mannenbenen zijn lelijk. Lelijk als in Fiat Multipla lelijk.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef PretKroket het volgende:
Vorige keer dat ik naar een optreden ging, heb ik in deze (beige) korte broek nog een chick gehosseld. Dat ze ongeveer 50 kilo meer woog dan mij, en ik het wel gezellig vond door de x is een ander verhaal.
Vrouwenbenen ook als de vrouw er niets aan doet. Er zijn best mannenbenen die er goed uitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem lijkt me.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Niks mis met mijn benen. Zo ongeveer het enige waar niks mis mee is
Gast, je hebt het over ectobenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwenbenen KUNNEN lelijk zijn. Mannenbenen ZIJN lelijk. Als in Fiat Multipla lelijk. Zo lelijk dus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwenbenen ook als de vrouw er niets aan doet. Er zijn best mannenbenen die er goed uitzien.
Ja bijna wel. Gelukkig speelde Boulahrouz niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die had Boulahrouz nogmaals in tweeën moeten schoppen. Of is dat dan in vieren?
2 keer de helft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef twi het volgende:
[..]
Die had Boulahrouz nogmaals in tweeën moeten schoppen. Of is dat dan in vieren?
Ik vind van nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwenbenen KUNNEN lelijk zijn. Mannenbenen ZIJN lelijk. Als in Fiat Multipla lelijk. Zo lelijk dus.
Nee, mannenbenen. Ectoplasma heeft er niks mee van doen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, je hebt het over ectobenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |