Ach, ik zou het niet eens durven...quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen is goed, maar het speelt je parten als je obviously ELK meisje afgaat(En je daarnaast lijkt op een soort Sheldon van 1.40m / 45 kg
Onschuldig flirten is ook niets mis mee toch, dat is alleen maar goed voor je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet met andere meiden (onschuldig) flirten, niet je eigen ding doen zonder je te hoeven verantwoorden. Het eisen van een minimale tijdsbestek die je met elkaar moet doorbrengen. Elke keer weer, ik word daar moe van..
Nee, valt wel mee. Ik drink deze, hij is best oké. Maar ik weet er verder echt niets van af. Hou wel van zowel rood als wit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent toch wel een redelijke wijndrinker?
Ik hield nooit zo van wijn, maar laatste dronk ik wat redelijke kwaliteitswijn en dat kon ik goed waarderen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, valt wel mee. Ik drink deze, hij is best oké. Maar ik weet er verder echt niets van af. Hou wel van zowel rood als wit.
Als jij hem lekker vindt, dan ik vast ook wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de Lidl, P...... godver ik ben de naam kwijt. Zuid-Afrikaans.
Hangt ervan af wat je erbij draagtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zomerschoenen nodig, kunnen deze ermee door?
[ afbeelding ]
Ik vind zonder sleehak altijd mooierquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds zomerschoenen nodig, kunnen deze ermee door?
[ afbeelding ]
In ieder geval 1 Canadeesquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Hoeveel homo's zouden er eigenlijk in hun verleden affiniteit gehad hebben met de criminaliteit vraag ik mij weleens af wat denken jullie?
727210quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:08 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Hoeveel homo's zouden er eigenlijk in hun verleden affiniteit gehad hebben met de criminaliteit vraag ik mij weleens af wat denken jullie?
En 1 zangerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik niet, en geld ervoor ook eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
NEE, arghh. Driekwartbroeken, niet doen. Doe een short dress ofzo
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 1 zangerMee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 1 zangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noem eens wat je hebtquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die heb ik niet, en geld ervoor ook eigenlijk niet.
Ik voel je brahquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:11 schreef twi het volgende:
Ik mag ook geen driekwartsbroeken dragenIk voelde me altijd top in driekwartsbroeken, en nu trek ik zelf een vies gezicht wanneer ik er eentje zie liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |