Nee manquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dacht dat hero ook rond de 5 euro per gram zat?
Owquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Heroine is echt best achterlijk duur hoor
25E op het moment.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man
Heroine is echt best achterlijk duur hoor
Neen, ik ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:21 schreef Sinji het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, is dat raar?
Ik vind dat prijzigquote:
Excuseer.quote:
Plattelandquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind dat prijzig
voor 25 euro heb je ook goede ketamine of mdma
Van een beetje hoeveelheid alcohol kun je net zo van het pad raken als van sommige andere drugs dus ik vind dat het meeteltquote:
sterke drank = hard drugquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van een beetje hoeveelheid alcohol kun je net zo van het pad raken als van sommige andere drugs dus ik vind dat het meetelt
Sinji lijkt me echt een Bacardi Razzman.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef twi het volgende:
Zou Sinji nog nooit een druppel alcohol hebben gedronken?
Na een paar glazen rosé liep ik al niet echt recht meer en ben ik in een kelder gelopen in plaats van naar buitenquote:
BAH!quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinji lijkt me echt een Bacardi Razzman.
Alleen qua drank of moeten we heloef ook het land uit mieteren?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na een paar glazen rosé liep ik al niet echt recht meer en ben ik in een kelder gelopen in plaats van naar buiten
Maar ik heb ook geen tolerantie
Omdat je er te weinig van drinkt zeker.quote:
Proost met biertje hier.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef twi het volgende:
Oh, ik zit mezelf momenteel te vergiftigen met een rood wijntje. Proost.
Heloef mag blijven, ik had het over de ethanolresistentie van mijn lichaamquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:37 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen qua drank of moeten we heloef ook het land uit mieteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |