Goede edit stond al met de honkbalknuppel klaarquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgens mij ook
Edit: niets mis mee btw
Een vriend misschien dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij zal nooit een vriendin krijgen omdat je zo'n fuck up bent
Ohhh, shots firedquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Maar roken is dan ook gewoon zwaar gayquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja.quote:
Rustig aan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, ze rookt zelf. Dan gaat dat lastig ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, hoe had ze het moeten merken? Als je zelf de hele dag in die walm leeft.
Ehh.. Okay.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat jij het verschil tussen man en vrouw nog niet kentquote:
En puur soms.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij drinkt ze als mixjes, dan mag 't.
quote:
Voordat je reageertquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nu wil ze stoppen, beetje jammer wel. Daar gaat mijn cover.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ze rookt zelf. Dan gaat dat lastig ja.
Hou nou eens op met dat getroll, je bent gewoon een kerel viespeukquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat jij het verschil tussen man en vrouw nog niet kent
[..]
En puur soms.
[..]
Mijn instelling is dat alles wat je met een ander doet, je zelf ook moet accepteren. Of ik daar altijd blij mee ben is een anderequote:
Goeie instelling tho. goed bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn instelling is dat alles wat je met een ander doet, je zelf ook moet accepteren. Of ik daar altijd blij mee ben is een andere
Is Flippiee een man? Gelukkig, ik vond het al zo eng dat ze van voetbal hield.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat getroll, je bent gewoon een kerel viespeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |