Oh ja, silly mequote:
Deze film maakt me niet homo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
Grey
Grote aanrader![]()
http://www.imdb.com/title/tt0303461/
0900-pijpme.quote:
Da's een serie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Deze film maakt me niet homo?
ja dan ga ik hem kijken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt wel de bak hier. Bij een gebrek aan vrouwen verschuift de gemiddelde seksuele geaardheid naar homo.
Heb dat niet in de gevangenis ontwikkeld zo ben ik nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef PretKroket het volgende:
Het lijkt wel de bak hier. Bij een gebrek aan vrouwen verschuift de gemiddelde seksuele geaardheid naar homo.
is het nu film of serie, ik snap niet meer ik moet weer teruglezenquote:
Ik vind het anders best erg lekker hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuken is vies ja. Maar dat is niet erg.
Nee dat zijn ze niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het nu film of serie, ik snap niet meer ik moet weer teruglezen
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
Het bewijs is indirect geleverd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Heb dat niet in de gevangenis ontwikkeld zo ben ik nu eenmaal.
Serenity = film. Firefly = seriequote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
@lokasenna.
nee homo's zijn vies
Morena Baccarin hè?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
Nee foutief wat je nu zegt. Binnen enkele dagen was ik al uit de gevangenis volgens mij mist men daar mij nog steeds niet en dat zal alleen maar goed zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het bewijs is indirect geleverd.
En jij klaagt over de "verschuiving van seksuele geaardheid"?quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:41 schreef PretKroket het volgende:
Ik heb zowel de hele serie Firefly, als de hele film Serenity met stijve tepels en kippenvel bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |