Kan je met die pas van naar je naar alle pathe bioscopen in Nederland?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik wil op zich ook wel alleen maar op een of andere manier mislukt dat elke keer. Dan verdwaal ik ofzo. Dus ik hoop dat er iemand mee wil met mij
en voetbal missen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand zin om vanavond met mij naar de film te gaan?
Jawel!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je met die pas van naar je naar alle pathe bioscopen in Nederland?
Oke oke, misschien ook maar eens over nadenken danquote:
Ik denk dat jij heus wel met mij een film wil kijken!quote:
Handig ding hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, misschien ook maar eens over nadenken dan
Als echte gierige Jood neem ik dat altijd zelf meequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Handig ding hoor!
En dankzij pas ook nog korting op voer en drinken bij pathe
Dan wel ook neuken neem ik aan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik wil op zich ook wel alleen maar op een of andere manier mislukt dat elke keer. Dan verdwaal ik ofzo. Dus ik hoop dat er iemand mee wil met mij
Ghehe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als echte gierige Jood neem ik dat altijd zelf mee
Rare aanname maak jij hoorquote:
Die bij de ArenA doen ze nog weleens moeilijk jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Vorige keer in Amsterdam moest ik de net bij pathe gekochte zak chips weggooien want die had ik daar niet gekocht zei die doos
Dit was bij de Muntquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die bij de ArenA doen ze nog weleens moeilijk ja
Whutquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was bij de Munt![]()
Blijkbaar was die muts bij de kassa vergeten om mijn zak over te gieten in een bakje en dus kon ik hem daar niet gekocht hebben
Zo stond ik ook jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Whut
Bij de Munt overigens nooit problemen gehad
Zodat je wat te eten hebt als je weer eens verdwaalt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog![]()
Ik snap de link eten/verdwalen nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zodat je wat te eten hebt als je weer eens verdwaalt?
Bl0ndT zeker he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap de link eten/verdwalen niet
Kloptquote:
Ok. Neuken dan maar?quote:
Okquote:
Tussen je tetters en zulksquote:
Als jij dat per se wilquote:
Maar geen bloed uitgespuugd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef stevenmac26 het volgende:
ik heb een bloed smaak in mijn mond nadat ik net moest hoesten
Bedoel je nou kotsen want heb weinig zin om vinger in mijn strot te duwenquote:
Nee, gewoon spuug. Heb je slijm opgehoest? Als je nu een rochel naar buiten werkt zit daar dan ook bloed in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bedoel je nou kotsen want heb weinig zin om vinger in mijn strot te duwen
ff spugen danquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, gewoon spuug. Heb je slijm opgehoest? Als je nu een rochel naar buiten werkt zit daar dan ook bloed in?
Geen idee man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |