Inderdaad, is ze gelovig? streng gelovig? vrij? heeft ze broersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat hangt van haar achtergrond (ouders, traditie, religie, opvoeding etc) af.
broers, een vader, ooms, neven...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef vwally het volgende:
[..]
Inderdaad, is ze gelovig? streng gelovig? vrij? heeft ze broers?
gaan die ook allemaal mee? gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Bredemug het volgende:
Ze draagt geen hoofddoek, ze heeft 5 zussen () geen broers. Moet haar dus ff beter leren kennen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef JamFlava het volgende:
Een dag later staat er een boze man met geborstelde snor voor je deur.
Nee alleen zijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
gaan die ook allemaal mee? gezellig!
OT: veel plezier op je date, en hou ons op de hoogte....
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef Bredemug het volgende:
[..]![]()
is het echt zo een drama met turkse meisjes
Ik ben 25 zij is 19quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
Verschilt gewoon per gezin. Het ene gezin is relaxed ermee, en het andere gezin is conservatief/fucking racistisch.
Net als nederlandse gezinnen dus. Of denk je dat Mohammad en Ali bij iedere NLse vriendin met grote vreugde door de schoonouders ontvangen worden...!?
Hier is pas ook een topic over geweest. Het kwam er in het kort op neer dat in veel gevallen, de hele familie maar ook kennisen achter deze relatie moeten staan omdat anders schaamte en familieeer om de hoek komt kijken. Best gecompliceerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
Verschilt gewoon per gezin. Het ene gezin is relaxed ermee, en het andere gezin is conservatief/fucking racistisch.
Net als nederlandse gezinnen dus. Of denk je dat Mohammad en Ali bij iedere NLse vriendin met grote vreugde door de schoonouders ontvangen worden...!?
Dat klopt wat jij nu schrijft al met al geen makkelijke opgave. Al kan TS gerust een poging wagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hier is pas ook een topic over geweest. Het kwam er in het kort op neer dat in veel gevallen, de hele familie maar ook kennisen achter deze relatie moeten staan omdat anders schaamte en familieeer om de hoek komt kijken. Best gecompliceerd.
Damn, dat is best focked up, maja hopen dat zij zeer open ouders heeft dan. Anders wordt het een no goquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hier is pas ook een topic over geweest. Het kwam er in het kort op neer dat in veel gevallen, de hele familie maar ook kennisen achter deze relatie moeten staan omdat anders schaamte en familieeer om de hoek komt kijken. Best gecompliceerd.
de hele familie????quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
turken zijn over het algemeen niet zo moeilijk, alleen ietswat ouderwets/voorzichtigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Damn, dat is best focked up, maja hopen dat zij zeer open ouders heeft dan. Anders wordt het een no go
Aah ok dat is nog wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
turken zijn over het algemeen niet zo moeilijk, alleen ietswat ouderwets/voorzichtig
Anders gewoon een keer bangen en zwanger maken dan vermoord haar zus jou net zoals in gtst jwtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Damn, dat is best focked up, maja hopen dat zij zeer open ouders heeft dan. Anders wordt het een no go
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer bangen en zwanger maken dan vermoord haar zus jou net zoals in gtst jwt
Als ze conservatieve ouders heeft, kap er dan svp direct mee als je niet op zoek bent naar een serieuze relatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer bangen en zwanger maken dan vermoord haar zus jou net zoals in gtst jwt
Een serieus relatie is fijn, maar inderdaad als ik die keus maak dan moet het wel goed zijn. Dus ja ik moet maar ff kijken wat voor gedachtegang zij nou precies heeft en die ouders. Ik zit niet te wachten op een meid waarbij de ouders de keus moeten maken terwjil ze zelf al volwassen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ze conservatieve ouders heeft, kap er dan svp direct mee als je niet op zoek bent naar een serieuze relatie.
Ik heb zelf weinig ervaring en verstand van interculturele relaties, maar dit topic geeft je misschien een beter inzicht in waar je mogelijk tegenaan kan lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
de hele familie????
en waar moet je dan aan voldoen?
Denk dat Marokkanen toch heel anders zijn dan Turken.......quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik heb zelf weinig ervaring en verstand van interculturele relaties, maar dit topic geeft je misschien een beter inzicht in waar je mogelijk tegenaan kan lopen.
Niet-Marokkaan met een Marokkaanse mogelijk?
Ze mag zelf kiezen, maar Turkse meiden (en jongens) vinden het wel prettig als de familie de relatie accepteert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Een serieus relatie is fijn, maar inderdaad als ik die keus maak dan moet het wel goed zijn. Dus ja ik moet maar ff kijken wat voor gedachtegang zij nou precies heeft en die ouders. Ik zit niet te wachten op een meid waarbij de ouders de keus moeten maken terwjil ze zelf al volwassen is.
Zou heel goed kunnen hoor, volgens mij liggen religie en cultuurgebonden familie-eer in beide landen vaak gevoeliger dan bij ons en kunnen daarom een blokkade vormen bij het aangaan van een interculturele relatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Denk dat Marokkanen toch heel anders zijn dan Turken.......
Wel over je schouder als je naar huis looptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja spreek gewoon met haar af gast en kijk hoe het loopt vooral niet te ver vooruit kijken.
Maar cultureel zit er een oceaan tussen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor, volgens mij liggen religie en cultuurgebonden familie-eer in beide landen vaak gevoeliger dan bij ons en kunnen daarom een blokkade vormen bij het aangaan van een interculturele relatie.
Laat ik maar hopen van niet, maja dat is afwachten tot de eerste date. Een stiekeme relatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Hicham. het volgende:
Wil ze haar date of toekomstige relatie geheim houden voor haar familie of is de familie op de hoogte/mag het weten? Het ligt idd aan de situatie in de familie. Als de familie zeer verwesterd is dat ze hun geloof en traditie aan de kant hebben geschoven heb je een kans. Als haar familie het geloof en traditie in ere wil houden zal je niet geaccepteerd worden. In dat geval zal de relatie stiekem worden, want haar familie mag dan van niets weten.
Mijn nichtje (Turkse) heeft ook een jaar lang een geheime relatie gehad met een Turkse man. De eerste paar maanden was ik de enige binnen de familie die het wist, daarna heeft ze het haar moeder (mijn zus) en haar tante (ook mijn zus) verteld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Bredemug het volgende:
[..]
[..]
Laat ik maar hopen van niet, maja dat is afwachten tot de eerste date. Een stiekeme relatiefuck die shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Het stel was drie jaar samen. Reden voor de breuk is volgens de woordvoerder dat de twee vanwege hun drukke schema's te weinig tijd met elkaar konden doorbrengen.'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:54 schreef maily het volgende:
lees hier ook ff mee....
Olcay Gulsen en Edgar Davids verbreken relatie
Interessante visie, wil je dit verder beargumenteren, want ik kan hier niks mee?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef Kola het volgende:
Boeiend, deze relatie zal ook zo weer afgelopen zijn.
Hoeveel zussen heeft ze in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Bredemug het volgende:
FF een update ; goed nieuws![]()
![]()
,
3 van haar zussen hebben een relatie met een nederlander waarvan die al gegroet hebben met haar ouders en ze zijn dus erg open en relaxt.
5 zussen. Prachtige meid ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoeveel zussen heeft ze in godsnaam?
Dat noemen ze tegenwoordig toch ''verwesterde turks''? toch?quote:
Geen idee.... ik denk dat de ene Turk de andere niet is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:18 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig toch ''verwesterde turks''? toch?
Wees realistisch, mensen blijven niet meer bij elkaar voor een lange tijd. De kans dat jullie liefdeskonijntjes het einde van dit jaar halen is 0,27848 %quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:13 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Interessante visie, wil je dit verder beargumenteren, want ik kan hier niks mee?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Wees realistisch, mensen blijven niet meer bij elkaar voor een lange tijd. De kans dat jullie liefdeskonijntjes het einde van dit jaar halen is 0,27848 %
Wow ik dacht je komt met een intelligent argument, maar blijkbaar is het schieten van random cijfers uit je aars zonder enige beargumentatie het enige wat je kan doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Wees realistisch, mensen blijven niet meer bij elkaar voor een lange tijd. De kans dat jullie liefdeskonijntjes het einde van dit jaar halen is 0,27848 %
Amen.quote:
Ik ben geen nederlanderquote:Op donderdag 28 juni 2012 23:59 schreef Kop_en_schotel het volgende:
Als Nederlander met een Turkse vrouw gaan?
Net zoiets als met een kamper gaan...
Als je d'r (onbedoeld) kwetst en ze dumpt je, heb je geen leven meer
Simpele waarheid doet 'm altijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:08 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Wow ik dacht je komt met een intelligent argument, maar blijkbaar is het schieten van random cijfers uit je aars zonder enige beargumentatie het enige wat je kan doen.
Je zou de politiek in moeten gaan.quote:
Ben je moslim?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:36 schreef Hedera het volgende:
Een date met een Turks meisje kan idd heel anders zijn dan met een Nederlands meisje.
Dus ik, Turks, heb gedate en had een relatie met een zuivere kaaskop. Wat wil je weten, de no-go's?
Daar ben ik mee bezig. Dus ik stel de vraagquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je ook vanuit dat perspectief vragen van TS beantwoorden.
TS lijkt niet meer geinteresseerd?quote:Daar ben ik mee bezig. Dus ik stel de vraag
De date heeft waarschijnlijk al plaatsgevonden. TS we zijn benieuwd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
TS lijkt niet meer geinteresseerd?
Ik wel!
Al gedate dan of moet dat nog komen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:28 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
TS lijkt niet meer geinteresseerd?
Ik wel!
ja wel gedate, maar binnenkort kennismaken thuis bij haar.quote:
Spannend! Maar jij bent al een hoop fases gepasseerd. Dus met haar zit het goed alleen die ouders nog. Vergeet niet een bosje bloemen mee te nemenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
ja wel gedate, maar binnenkort kennismaken thuis bij haar.
Moet wel goede indruk maken natuurlijk!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:51 schreef Hedera het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Dus ik stel de vraag
ze komt binnenkort bij me langs in iedere geval, ik had haar uitgenodigd. Maar of ze last minute cancelled dat is nog te zien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
ja wel gedate, maar binnenkort kennismaken thuis bij haar.
Moet wel goede indruk maken natuurlijk!
Ik date ook liever een Nederlander dan dat ik varkensvlees eet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ze eet geen varkensvlees maar ze date wel met een 'ongelovige'. Ze is een grap. Hahahahahaha
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ze eet geen varkensvlees maar ze date wel met een 'ongelovige'. Ze is een grap. Hahahahahaha
Mijn ervaring is dat de wereld klein is, en de Turkse wereld in Nederland nog kleiner.quote:ben benieuwd naar jou ervaring ermee ook
Nou ja, stel je voor dat je met een meisje zoent dat net daarvoor een bord kamelenvlees (noem maar wat) heeft gegeten. En laat jij dat nou ontzettend smerig vinden... Nou lekker heur...quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Bredemug het volgende:
Maar hedera, ik vroeg me af dus over je don't. Ze eet bijv geen varkensvlees, terwijl bacon mijn 2de hart is, dat vond ze iig niet erg. Wat zijn in iedere geval de do's en don't ofzo bij turkse meisjes?
Ik vind haar namelijk erg leuk en ik weet zij mij ook, maar liever goed voorbereid dan blind verliefd.
Wens jullie een gelukkige en liefdevolle toekomst!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de wereld klein is, en de Turkse wereld in Nederland nog kleiner.
Deze dame betekend zoveel voor mij dat ik mijn ervaring uit privacy oogpunt samenvat in 1 woord:
Geweldig!
waarom kan ik geen smileys meer plaatsen?
Dank jequote:Wens jullie een gelukkige en liefdevolle toekomst!!
Dit klopt echt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Hedera het volgende:
En ja, hoop niet dat je "let's go dutch" gaat toepassen, anno nu, ook in de westerse wereld is dat vooral tijdens de eerste paar date's echt not done. İk vind Turkse meisjes soms ook wel erg "claimend", je aandacht moet echt alleen naar haar gaan... Ook als je niet met haar bentJaloezie speelt daarin natuurlijk een rol. Turkse dames en heren staan daarom bekend. En vaak raken Nederlandse mannen hier weer overdonderend door haha
:)
Ik ben spaans.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:32 schreef GSbrder het volgende:
Wat is jouw afkomst, TS?
En zolang ze maar worst lust hoeft ze geen varkensvlees.
Dankje, dit is wel interessant om te lezen, ik merkte dat ze nogal een dominante karakter heeft, maar dat heb ik zelf ook een beetje, ik laat in iedere geval niet over me heen lopen. Ik bedoel ik ben soms ook wel direct, maar let wel op de situatie zodat ik haar kwets ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Hedera het volgende:
[..]
Nou ja, stel je voor dat je met een meisje zoent dat net daarvoor een bord kamelenvlees (noem maar wat) heeft gegeten. En laat jij dat nou ontzettend smerig vinden... Nou lekker heur...
İk ken een Turks meisje dat met een hindu is getrouwd. Hij eet wel varkensvlees maar geen rund. En bij haar andersom. Dat is knap lastig. Je zult er afspraken over moeten maken. Dat doen stelletjes waarvan de 1 vegatarier is en de ander een vleeseter denk ik toch ook. Niet uit dezelfde pan of geen vlees dat de ander vies vindt bij het afspreken.
En goed tandjes poetsen...:)
Je zult dingen moeten opofferen. Dat doe je als je het voor de ander over hebt.
En tja de don'ts.... Nederlandse jongens/mannen kunnen uiteraard ook heel leuk zijn en hebben vaak leuke humor alleen vaak wel anders dan Turken gewend zijn![]()
En ze zijn niet zo oppervlakkig en recht voor z'n raap. Daar kan zo'n Turkse wel van overdonderd raken denk ik zo...
Bepaalde onderwerpen zul je ook moeten vermijden in eerste instantie, zoals intimiteit.
En ja, hoop niet dat je "let's go dutch" gaat toepassen, anno nu, ook in de westerse wereld is dat vooral tijdens de eerste paar date's echt not done. İk vind Turkse meisjes soms ook wel erg "claimend", je aandacht moet echt alleen naar haar gaan... Ook als je niet met haar bentJaloezie speelt daarin natuurlijk een rol. Turkse dames en heren staan daarom bekend. En vaak raken Nederlandse mannen hier weer overdonderend door haha
:)
Oh jeee...Mediterraans temperament. Maar geen idee hoe Spaanse mannen zijn, maar dat zal toch wel anders zijn dan Nederlandse mannen? Denk dat je dan meer raakvlakken hebt over bijvoorbeeld familiebanden etc. ?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:24 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dankje, dit is wel interessant om te lezen, ik merkte dat ze nogal een dominante karakter heeft, maar dat heb ik zelf ook een beetje, ik laat in iedere geval niet over me heen lopen. Ik bedoel ik ben soms ook wel direct, maar let wel op de situatie zodat ik haar kwets ofzo.
Edit: ik rook trouwens ook, ben benieuwd hoe ze daarop gaat reageren. Dat was nog niet ter sprake gekomen![]()
Valt wel mee, bij ons is loyaliteit en vertrouwen erg belangrijk. Schaad ons vertrouwen niet en blijf eerlijk en we hebben voor altijd je rug, persoonlijk ben ik erg open en rustig, maar als er tegen me gelogen wordt en mijn vertrouwen geschaadt wordt, dan is het zeer moeilijk om nog een band te scheppen met datzelfde persoon. Ik dacht dat turken ook zoiets hadden?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:17 schreef Hedera het volgende:
[..]
Oh jeee...Mediterraans temperament. Maar geen idee hoe Spaanse mannen zijn, maar dat zal toch wel anders zijn dan Nederlandse mannen? Denk dat je dan meer raakvlakken hebt over bijvoorbeeld familiebanden etc. ?
En Turken en roken, dat is bijna cultuur. Turkse mannen en vrouwen zijn echte kettingrokers.
Ik zie in een flash ineens mijn eigen moeder met een kopje koffie heel relaxt in de schommelstoel. En mijn vader met een heel zuur gezicht erbij en een accent "jij bent echt asocial"
TS moet voorzichtig zijn met Hassanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef strikeforce het volgende:
Hassan achmet ali mehmet abdul wachten al op je TS
Joaquin, sommige moslima's dragen geen hoofddoek, anderen hebben seks voor het huwelijk, is het aan ons om écht zulke lijnen te trekken wanneer jij vast ook niet alles tot in het perfecte volgt? Natuurlijk begrijp ik de extremiteit, maar geduldig zijn trekt mensen aan, dit soort reacties stoot mensen af.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Nee, ik ben ook niet perfect. Maar ik vind het een beetje vaag varkensvlees niet eten (want het mag niet van het geloof), maar wel zina plegen en een ongelovige daten (wat NOG strenger telt volgens het geloof). Ik vind het best grappig..... mijn collega, ze is ook Turks trouwens, ze rookt en drinkt alcohol is ontmaagd, heeft een tatoo's, ook relatie met ongelovige en dan zegt ze ' Ik eet geen varkensvlees want het is harram'. En dan zie ik haar nog wel een hamburger bij de maccie bestellen, terwijl ik vismenu voor ons beide had besteld. Ik heb gewoon tegen haar gezegd dat ze vreemd bezig is en dat is een kant moet kiezen en niet van twee walletjes moet eten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Joaquin, sommige moslima's dragen geen hoofddoek, anderen hebben seks voor het huwelijk, is het aan ons om écht zulke lijnen te trekken wanneer jij vast ook niet alles tot in het perfecte volgt? Natuurlijk begrijp ik de extremiteit, maar geduldig zijn trekt mensen aan, dit soort reacties stoot mensen af.
Zijn we niet allemaal onafgemaakte puzzels?quote:Sommige mensen zijn net onafgemaakte puzzels.
Zeer mooi gezegd. Het lijkt me vreemd als je als mens een volmaakte puzzel zou zijn. Niemand op Aarde is een volmaakte puzzel, dat zou zowat gelijk zijn aan perfectie en een perfect mens bestaat niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal onafgemaakte puzzels?
Een puzzel die af is is volmaakt, heeft zijn doel bereikt, is klaar met alles.
Ik ben het nog niet.
Zoooo, wat een "wijsheid" heb jij. Makkelijk is dat he, over anderen roddelen en jezelf in een goed daglicht plaatsen. Wat gaat jou dat wat aan wat een ander doet en wie ben jij om tegen jouw collega te zeggen dat ze een kant moet kiezen man? Weten jouw pappie en mammie dat jij hier foto's van je eigen kop en je lichaam post? Met wat voor intentie eigenlijk? "Bitchezzz, kijk hoe mooi ik ben, met mijn zonnebril en mijn lang zwart haar ". Zogenaamd moslimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet perfect. Maar ik vind het een beetje vaag varkensvlees niet eten (want het mag niet van het geloof), maar wel zina plegen en een ongelovige daten (wat NOG strenger telt volgens het geloof). Ik vind het best grappig..... mijn collega, ze is ook Turks trouwens, ze rookt en drinkt alcohol is ontmaagd, heeft een tatoo's, ook relatie met ongelovige en dan zegt ze ' Ik eet geen varkensvlees want het is harram'. En dan zie ik haar nog wel een hamburger bij de maccie bestellen, terwijl ik vismenu voor ons beide had besteld. Ik heb gewoon tegen haar gezegd dat ze vreemd bezig is en dat is een kant moet kiezen en niet van twee walletjes moet eten.
Sommige mensen zijn net onafgemaakte puzzels.
Mooi als dat bij jullie cultuur hoort. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat dat puur cultuurgebonden is, ik denk wel voor een deel maar vooral wel persoonsgebonden. Ik heb vele vriendschappen met mensen uit verschillende werelddelen maar ik ervaar vriendschappen met Turken als de beste, omdat ik Turken gewoon betrouwbare mensen vind. Loyaliteit en vertrouwen staat ook wel hoog in vaandel bij ons.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Valt wel mee, bij ons is loyaliteit en vertrouwen erg belangrijk. Schaad ons vertrouwen niet en blijf eerlijk en we hebben voor altijd je rug, persoonlijk ben ik erg open en rustig, maar als er tegen me gelogen wordt en mijn vertrouwen geschaadt wordt, dan is het zeer moeilijk om nog een band te scheppen met datzelfde persoon. Ik dacht dat turken ook zoiets hadden?
Maar in iedere geval tot nu toe gaat het gewoon goed, geen echte minpunten nog bij haar gevonden, is nog afwachten hoe de komende dates zullen verlopen.
Waar ligt de essentie van het geloven volgens de Islam dan, zeg eens?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:54 schreef Hedera het volgende:
[..]
Zoooo, wat een "wijsheid" heb jij. Makkelijk is dat he, over anderen roddelen en jezelf in een goed daglicht plaatsen. Wat gaat jou dat wat aan wat een ander doet en wie ben jij om tegen jouw collega te zeggen dat ze een kant moet kiezen man? Weten jouw pappie en mammie dat jij hier foto's van je eigen kop en je lichaam post? Met wat voor intentie eigenlijk? "Bitchezzz, kijk hoe mooi ik ben, met mijn zonnebril en mijn lang zwart haar ". Zogenaamd moslimWaar is jouw hoofddoekje dan? Je bent geen moslim als je geen seks voor het huwelijk hebt gehad of geen tattoo hebt, of geen halalvlees eet. Maar wellicht is dat een veel te hoog niveau voor jou om te begrijpen waar de essentie van geloven ligt.
Je bent gewoon nog een kind. Eigenlijk ben jij een regelrechte grap, for sure!
Wat roddelen? Mijn collega weet zelf ook wat ik van haar vind. Alle mensen in mijn omgeving weten of ik ze goed of niet goed vind. Ik heb geen moeite mee om mensen te vertellen waar ze mee bezig zijn. Heb daarom ook veel Turkse vriendinnen laten vallen vanwege hun slechte invloeden. EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof. Mijn man weet mijn wachtwoord van mijn account op Fok en zelf weet hij ook dat ik mijn foto post, ik hoef niets achter te houden. Mijn man weet wat ik aan het doen ben. Dus ga niet praten over grappen, lekker anoniem achter je computer zitten posten hier jij, kijk je avatar, moet ik nu ook een hoop gaan vooroordelen volgens jou avatar. Donder op zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:54 schreef Hedera het volgende:
[..]
Zoooo, wat een "wijsheid" heb jij. Makkelijk is dat he, over anderen roddelen en jezelf in een goed daglicht plaatsen. Wat gaat jou dat wat aan wat een ander doet en wie ben jij om tegen jouw collega te zeggen dat ze een kant moet kiezen man? Weten jouw pappie en mammie dat jij hier foto's van je eigen kop en je lichaam post? Met wat voor intentie eigenlijk? "Bitchezzz, kijk hoe mooi ik ben, met mijn zonnebril en mijn lang zwart haar ". Zogenaamd moslimWaar is jouw hoofddoekje dan? Je bent geen moslim als je geen seks voor het huwelijk hebt gehad of geen tattoo hebt, of geen halalvlees eet. Maar wellicht is dat een veel te hoog niveau voor jou om te begrijpen waar de essentie van geloven ligt.
Je bent gewoon nog een kind. Eigenlijk ben jij een regelrechte grap, for sure!
Dat is waar...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal onafgemaakte puzzels?
Een puzzel die af is is volmaakt, heeft zijn doel bereikt, is klaar met alles.
Ik ben het nog niet.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat roddelen? Mijn collega weet zelf ook wat ik van haar vind. Alle mensen in mijn omgeving weten of ik ze goed of niet goed vind. Ik heb geen moeite mee om mensen te vertellen waar ze mee bezig zijn. Heb daarom ook veel Turkse vriendinnen laten vallen vanwege hun slechte invloeden. EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof. Mijn man weet mijn wachtwoord van mijn account op Fok en zelf weet hij ook dat ik mijn foto post, ik hoef niets achter te houden. Mijn man weet wat ik aan het doen ben. Dus ga niet praten over grappen, lekker anoniem achter je computer zitten posten hier jij, kijk je avatar, moet ik nu ook een hoop gaan vooroordelen volgens jou avatar. Donder op zeg.
Meid meid meid, ik weet nu ineens voldoende over jou. Meisjes zoals jij zien we vaak genoeg. Een periode hoofddoek dragen, omdat ze het licht hebben gezien. En dan weer eraf als ze denken dat ze genoeg credits hebben verdiend. Je weet wel zelf hoe mensen hierover denken. Maar goed, gelukkig ben ik dan weer iemand die vindt dat iedereen zijn eigen keuze mag maken en soms kunnen die niet bevallen toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof
Waarom zo negatief opeens? Het is over het algemeen gewoon kenmerkend gedrag bij vrouwen. Het is nu niet ineens iets heel nieuws omdat de dames in dit topic toevallig turks (?) zijn. Ik begrijp wel waar jij op doelt maar volgens mij is het het beste als de TS zijn vragen toetst aan zijn eigen situatie. Komt er gewoon op neer dat er zoveel verschillen zitten tussen mensen onderling. Je kunt het niet zwart-wit bekijken omdat het leven niet zwart-wit is. Dus dan moet hij zijn vragen aan de dame in kwestie stellen. Open en eerlijk. Daar heeft hij uiteindelijk het meeste aan, in mijn ogen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef hlmllp het volgende:
Nou Bredemug, zoals je in dit topic kunt zien..
zo zijn ze dus in relaties
alleen maar roddelen en oordelen over anderen
succes
"de koran bestudeerd" om de Koran te bestuderen doen mensen er jaaaren over en dan kom jij met je 20 lentes dat je het heilige boek hebt bestudeerd. Denk je dat als je het Arabische alfabet kent, je gelijk Koran geleerde bent ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat roddelen? Mijn collega weet zelf ook wat ik van haar vind. Alle mensen in mijn omgeving weten of ik ze goed of niet goed vind. Ik heb geen moeite mee om mensen te vertellen waar ze mee bezig zijn. Heb daarom ook veel Turkse vriendinnen laten vallen vanwege hun slechte invloeden. EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof. Mijn man weet mijn wachtwoord van mijn account op Fok en zelf weet hij ook dat ik mijn foto post, ik hoef niets achter te houden. Mijn man weet wat ik aan het doen ben. Dus ga niet praten over grappen, lekker anoniem achter je computer zitten posten hier jij, kijk je avatar, moet ik nu ook een hoop gaan vooroordelen volgens jou avatar. Donder op zeg.
Zou heel goed kunnen, we hadden laatst nog een schattig romantisch datequote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:34 schreef Hedera het volgende:
[..]
Mooi als dat bij jullie cultuur hoort. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat dat puur cultuurgebonden is, ik denk wel voor een deel maar vooral wel persoonsgebonden. Ik heb vele vriendschappen met mensen uit verschillende werelddelen maar ik ervaar vriendschappen met Turken als de beste, omdat ik Turken gewoon betrouwbare mensen vind. Loyaliteit en vertrouwen staat ook wel hoog in vaandel bij ons.
Mooi dat je nog minpunten hebt gevonden. Match?
Ja sorry hoor maar iemand moest hem wel maken. Beter laat dan nooitquote:
Je hebt meisjes van beide landen die het gewoon niet zo serieus met het geloof nemen en er op los gaan hoor.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar iemand moest hem wel maken. Beter laat dan nooit![]()
![]()
TS sterkte met je relatie en zoals eerder werd gezegd zijn turken wel eens ouderwets opgevoed en niet zoals marokkanen dat het per se met een marokkaan moet.
Dat doen ze sws allemaal.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt meisjes van beide landen die het gewoon niet zo serieus met het geloof nemen en er op los gaan hoor.
hebben jullie seks?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben zelf Turks (wellicht geen moslim, maakt dat uit?) en heb een Nederlandse vriend. Sommige dingen zijn soms wat lastig geweest, maar het gaat eigenlijk heel goed. Als je nog vragen had TS, hoor ik het graag.
Nu ik erover nadenk ken ik eigenlijk best veel koppels waarbij de man Nederlands is en de vrouw Turks. Leuk
Okee, wat dus best wel geil is, is wanneer een Turkse goed Nederlands praat met een heel licht Turks accentquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben zelf Turks (wellicht geen moslim, maakt dat uit?) en heb een Nederlandse vriend. Sommige dingen zijn soms wat lastig geweest, maar het gaat eigenlijk heel goed. Als je nog vragen had TS, hoor ik het graag.
Nu ik erover nadenk ken ik eigenlijk best veel koppels waarbij de man Nederlands is en de vrouw Turks. Leuk
Waarom zou ze seks hebben met alle Nederlands-Turkse koppels die ze kent?quote:
Is dit een vraag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Okee, wat dus best wel geil is, is wanneer een Turkse goed Nederlands praat met een heel licht Turks accent
oh oke. lees net dat je geen moslim bent. dan wordt daar nog wel eens heel moeilijk over gedaanquote:
Weet ik. Jij bent moslim(a)?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh oke. lees net dat je geen moslim bent. dan wordt daar nog wel eens heel moeilijk over gedaan
Nee, maar je zei dat TS vragen mocht stellen als ie ze had.quote:
O ja, ok.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat TS vragen mocht stellen als ie ze had.
Dus jullie hebben seks?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:24 schreef seiramu het volgende:
Dat hangt echt af van haar opvoeding, persoonlijkheid, ouders enzovoort.
Ik ben Turks en ik heb bijna 2 jaar een serieuze relatie met mijn Nederlandse vriend. Ik ben niet gelovig en ik heb echt de Nederlandse mentaliteitmaar mijn familie niet dus in het begin moest alles stiekem. Nu moet ik nog steeds veel verzwijgen voor ze.
Maar we hebben echt een goede relatie. We willen zo snel mogelijk samenwonen (ja..stiekem), af en toe hebben we hebben kleine meningsverschillen maar nooit echt ruzie en we zijn graag bij elkaar.
Als je wilt mag je me pm'en of dm'en als je een aantal vragen hebt.
Stiekem samenwonen.. echt waar? Lijkt me erg moeilijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:24 schreef seiramu het volgende:
Dat hangt echt af van haar opvoeding, persoonlijkheid, ouders enzovoort.
Ik ben Turks en ik heb bijna 2 jaar een serieuze relatie met mijn Nederlandse vriend. Ik ben niet gelovig en ik heb echt de Nederlandse mentaliteitmaar mijn familie niet dus in het begin moest alles stiekem. Nu moet ik nog steeds veel verzwijgen voor ze.
Maar we hebben echt een goede relatie. We willen zo snel mogelijk samenwonen (ja..stiekem), af en toe hebben we hebben kleine meningsverschillen maar nooit echt ruzie en we zijn graag bij elkaar.
Als je wilt mag je me pm'en of dm'en als je een aantal vragen hebt.
Dat vind je wel een erg interessante vraag he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus jullie hebben seks?
ja voor moslima's zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat vind je wel een erg interessante vraag he?
Hoezo voor moslima's?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja voor moslima's zeker
Maar waarom is het voor jou interessant?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja voor moslima's zeker
omdat ik altijd denk dat ht van die brave meisjes zijn, en ik vraag me af in hoeverre ze zich aan de regels houdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar waarom is het voor jou interessant?
Jij komt weleens in de stad of niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
omdat ik altijd denk dat ht van die brave meisjes zijn, en ik vraag me af in hoeverre ze zich aan de regels houden
ja, maar ik zie haast geen moslima's of midden oosters ogende meiden met nederlandse jongensquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij komt weleens in de stad of niet?
En jij? Heb jij ook seksquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
omdat ik altijd denk dat ht van die brave meisjes zijn, en ik vraag me af in hoeverre ze zich aan de regels houden
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef RooieHoed het volgende:
Ik weet uit ervaring wel dat wanneer ze bijvoorbeeld d'r grote teen breekt dat eerst al d'r familie uit Turkije gehaald wordt om vervolgens met 40 man op de spoedeisende hulp te gaan zitten.
Of dat bij haar is weet ik natuurlijk niet, maar ik heb redelijk vaak een ziekenhuis gezocht en dit regelmatig meegemaakt.
Dan nog, genoeg die binnen eigen kring alsnog seks hebben, daarnaast gebeurt het ook vooral stiekem hé. Laat staan dat ik nog nooit non-moslims op straat heb zien seksen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, maar ik zie haast geen moslima's of midden oosters ogende meiden met nederlandse jongens
Over de vraag van de TS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]waar heb jij het nou weer over
quote:Ik ga voor het eerst daten met een leuk turks meisje(tot nu toe dan), ik weet dat ze mij leuk vind, maar hoe zijn turkse meisjes kwa relaties? voor degene die er ervaring ermee hebben?
He, jij stelde de vraag. ik heb ook nog nooit mensen op straat zien seksen heh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog, genoeg die binnen eigen kring alsnog seks hebben, daarnaast gebeurt het ook vooral stiekem hé. Laat staan dat ik nog nooit non-moslims op straat heb zien seksen.![]()
Daarnaast, meisjes met een islamitisch achtergrond, die relaties hebben met niet-moslims hebben op dat punt al de Islam achter zit gelaten, laat staan dat het nog 'moslims' zouden zijn wanneer ze er bovenop ook nog eens seks hebben.
Ja, echt interessant enzo. Dat ze een teen breekt en er komt allemaal familie uit Turkije en die gaan dan in Nederland in het ziekenhuis een voor een allemaal bij de spoedeisende hulp zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Over de vraag van de TS.
Ben jij zo'n FOK!er die na het lezen van 5 reacties al weer is vergeten wat de TS was?
Maar speciaal voor jou:
[..]
Dat was meer een grap hé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
He, jij stelde de vraag. ik heb ook nog nooit mensen op straat zien seksen heh.
en dat laatste is wel zo maar ik vraag me dan af hoeveel druk ze daarbij ondervinden van de familie
Ik ken Turkse meisjes die met mannen met een niet-Islamitische achtergrond zijn getrouwd, en zij identificeren zich als moslim. Wie bepaalt dat ze dat niet zijn? Dat is toch echt aan henzelf, lijkt me. ''Dat is tussen mij en god'', toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog, genoeg die binnen eigen kring alsnog seks hebben, daarnaast gebeurt het ook vooral stiekem hé. Laat staan dat ik nog nooit non-moslims op straat heb zien seksen.![]()
Daarnaast, meisjes met een islamitisch achtergrond, die relaties hebben met niet-moslims hebben op dat punt al de Islam achter zit gelaten, laat staan dat het nog 'moslims' zouden zijn wanneer ze er bovenop ook nog eens seks hebben.
Vond ik welquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, echt interessant enzo. Dat ze een teen breekt en er komt allemaal familie uit Turkije en die gaan dan in Nederland in het ziekenhuis een voor een allemaal bij de spoedeisende hulp zittenok, leuk
De waarden en regels waarmee diegene zich identificeert, die bepalen dat. Net zoals ik geen vegetarische vleeseter kan zijn. Als jij bepaalde zaken doet, die tegen eigen waarden ingaan, heb je op het punt van die daden je eigen normen deels weggelaten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ken Turkse meisjes die met mannen met een niet-Islamitische achtergrond zijn getrouwd, en zij identificeren zich als moslim. Wie bepaalt dat ze dat niet zijn? Dat is toch echt aan henzelf, lijkt me. ''Dat is tussen mij en god'', toch?
Jij ook steeds met je irritante troll reacties. Telkens probeer je je onvrede over de omgang van Turkse meisjes met niet-Turken te uiten. Wat is je doel man?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar god heeft toch ook bepaald dat handjes vasthouden buiten het huwelijk verboden is. Als je dat wel doet, mag je je dan ook niet meer identificeren als moslim?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De waarden en regels waarmee diegene zich identificeert, die bepalen dat. Net zoals ik geen vegetarische vleeseter kan zijn. Als jij bepaalde zaken doet, die tegen eigen waarden ingaan, heb je op het punt van die daden je eigen normen deels weggelaten.
Ja prima, god oordeelt en alles, maar god heeft over zulke zaken al geoordeeld in de boeken waarvan moslims geloven dat ze van god komen, no?
Mens, ga toch koken ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jij ook steeds met je irritante troll reacties. Telkens probeer je je onvrede over de omgang van Turkse meisjes met niet-Turken te uiten. Wat is je doel man?
Ik zeg niet dat je je niet mag identificeren als moslim(a), dat is niet aan mij om te zeggen of oordelen. Als ik ongelijk heb, zie ik graag waarom en waarop ik ongelijk heb, maar een moslima dat een relatie heeft met een niet-moslim, doet dat ondanks dat ze moslims is, correct?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja maar god heeft toch ook bepaald dat handjes vasthouden buiten het huwelijk verboden is. Als je dat wel doet, mag je je dan ook niet meer identificeren als moslim?
Wat bedoel je met ''ondanks''? Dat lijkt me sowieso logisch. Wat ik bedoel is, dat vrijwel iedereen die aanhanger is van een bepaald geloof, en dat kan de Islam zijn of een andere religie, de regels die dat geloof voorschrijft wel eens gebroken heeft. Je lidmaatschap wordt daarmee niet automatisch stopgezetquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je je niet mag identificeren als moslim(a), dat is niet aan mij om te zeggen of oordelen. Als ik ongelijk heb, zie ik graag waarom en waarop ik ongelijk heb, maar een moslima dat een relatie heeft met een niet-moslim, doet dat ondanks dat ze moslims is, correct?
Nee dat zeg ik ook niet, ik zeg niet dat een moslim(a) in kwestie hierdoor ongelovig is geworden, ik zeg juist wat jij zegt, dat je het doet vanuit een punt waarop het helemaal niet mag volgens datgene waarmee je je eventueel deels zou identificeren. Geloof is een kritisch onderwerp, het beoordelen daarvan ook, bekend is dat de overspelige dame in één geval hoger stond dan de religieuze bedekte moslima omdat de één goed was tegenover dieren en de ander niet, dus een daad zegt weinig over het geloof, wel zegt het iets over niet te verzoenen principes imho.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ''ondanks''? Dat lijkt me sowieso logisch. Wat ik bedoel is, dat vrijwel iedereen die aanhanger is van een bepaald geloof, en dat kan de Islam zijn of een andere religie, de regels die dat geloof voorschrijft wel eens gebroken heeft. Je lidmaatschap wordt daarmee niet automatisch stopgezet
Ik lees eerder een realistische kijk op zaken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jij ook steeds met je irritante troll reacties. Telkens probeer je je onvrede over de omgang van Turkse meisjes met niet-Turken te uiten. Wat is je doel man?
Ja maar geloof is ook een persoonlijke beleving, en jij projecteert er nu je eigen opvattingen op. Het een en ander wordt inderdaad enigszins geobjectiveerd door datgene wat de koran voorschrijft, maar dat is ook open voor interpretatie. Dus die beoordeling waar jij het over hebt, die is uiteindelijk voorbehouden aan ieder zelf. Dat is wat ik denk. En ik geloof niet eens in god, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, ik zeg niet dat een moslim(a) in kwestie hierdoor ongelovig is geworden, ik zeg juist wat jij zegt, dat je het doet vanuit een punt waarop het helemaal niet mag volgens datgene waarmee je je eventueel deels zou identificeren. Geloof is een kritisch onderwerp, het beoordelen daarvan ook, bekend is dat de overspelige dame in één geval hoger stond dan de religieuze bedekte moslima omdat de één goed was tegenover dieren en de ander niet, dus een daad zegt weinig over het geloof, wel zegt het iets over niet te verzoenen principes imho.
Dat je Uberhaupt met hem in gesprek gaat. Je word toch dit soort mensen gewoon beu? Andermans levenswijze bekritiseren terwijl ik zeker weet dat ze zelf ook niet de meest heilige zijn. Hij wil gewoon aandacht, al de hele topic als je het doorleestquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ''ondanks''? Dat lijkt me sowieso logisch. Wat ik bedoel is, dat vrijwel iedereen die aanhanger is van een bepaald geloof, en dat kan de Islam zijn of een andere religie, de regels die dat geloof voorschrijft wel eens gebroken heeft. Je lidmaatschap wordt daarmee niet automatisch stopgezet
Redelijk gewaagde opmerking dit. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn er verhalen in de Hadith die niet zo positief tegenover deze manier van veroordelen staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat geloof betreft ben ik zeker geen verdediger van mijn absolute 'waarheden', simpelweg omdat ik niet de boodschapper van god, of god zelf ben, geloof mag dan wel een persoonlijke beleving zijn, akkoord, maar wat ik hier neerzet kan ik onderbouwen met Islamitisch literatuur. Een persoon die van een ander opvatting gediend is, diens onderbouwing vanuit Islamitisch literatuur sta ik voor open en zie ik graag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja maar geloof is ook een persoonlijke beleving, en jij projecteert er nu je eigen opvattingen op. Het een en ander wordt inderdaad enigszins geobjectiveerd door datgene wat de koran voorschrijft, maar dat is ook open voor interpretatie. Dus die beoordeling waar jij het over hebt, die is uiteindelijk voorbehouden aan ieder zelf. Dat is wat ik denk. En ik geloof niet eens in god, maar dat terzijde.
Wat zou je dan graag zien dat ik zeg? Dat alleen god oordeelt over het geloof van de individu? Dat een relatie met een niet-moslim het meisje niet ongelovig maakt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Redelijk gewaagde opmerking dit. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn er verhalen in de Hadith die niet zo positief tegenover deze manier van veroordelen staan.
Dus met ''de Islam achter je laten'' bedoel je eigenlijk gewoon ''niet elke regel die de Islam voorschrijft stuk voor stuk naleven''. Bijna iedereen heeft de Islam in principe dus achter zich gelatenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat geloof betreft ben ik zeker geen verdediger van mijn absolute 'waarheden', simpelweg omdat ik niet de boodschapper van god, of god zelf ben, geloof mag dan wel een persoonlijke beleving zijn, akkoord, maar wat ik hier neerzet kan ik onderbouwen met Islamitisch literatuur. Een persoon die van een ander opvatting gediend is, diens onderbouwing vanuit Islamitisch literatuur sta ik voor open en zie ik graag.
Om een ander voorbeeld te geven, als ik bier zou drinken, zou ik op dat punt ook de Islam achter mij gelaten hebben, maakt iemand niet ongelovig, wel in strijd met eigen principes.
Heb jij zand in je eeeuummm.. ogen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dat je Uberhaupt met hem in gesprek gaat. Je word toch dit soort mensen gewoon beu? Andermans levenswijze bekritiseren terwijl ik zeker weet dat ze zelf ook niet de meest heilige zijn. Hij wil gewoon aandacht, al de hele topic als je het doorleest
Jij hebt zand in je hoofd, trollquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij zand in je eeeuummm.. ogen?
Nou ja, als jij als moslima zegt van ik geloof in Allah, kan ik beetje moeilijk zeggen dat je het geloof achter je hebt gelaten, dat is een oordeel vellen over diens innerlijk waar ik zelf geen toegang dat heb en dus vrij idioot, dat beaam ik ja, en het geloof in God is het belangrijkste in de islam, daarna komen alle andere zaken pas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus met ''de Islam achter je laten'' bedoel je eigenlijk gewoon ''niet elke regel die de Islam voorschrijft stuk voor stuk naleven''. Bijna iedereen heeft de Islam in principe dus achter zich gelaten
CHAOS
Is het niet alleen god die het recht heeft om te oordelen? Denk dat het geloofstechnisch beter is om zelf een zo goed mogelijk leven te leiden dan om mensen die jij niet kent van ongelovigheid te betichten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zou je dan graag zien dat ik zeg? Dat alleen god oordeelt over het geloof van de individu? Dat een relatie met een niet-moslim het meisje niet ongelovig maakt?
Mag ik vragen of je al mijn reacties hebt gelezen of alleen diegenen waar je op reageert? Nofi, maar je vraagt mij volgens mij dingen die ik volgens mijn eigen opvattingen al heb bevestigd?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef D1 het volgende:
[..]
Is het niet alleen god die het recht heeft om te oordelen? Denk dat het geloofstechnisch beter is om zelf een zo goed mogelijk leven te leiden dan om mensen die jij niet kent van ongelovigheid te betichten.
Ik denk dat het het beste zou zijn als men zich richt op zijn eigen geloofsbelijdenis en zich weerhoudt van het oordelen over hoe anderen hun geloof beleven. Zou iedereen een hoop leed besparen. So lets agree to disagree.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, als jij als moslima zegt van ik geloof in Allah, kan ik beetje moeilijk zeggen dat je het geloof achter je hebt gelaten, dat is een oordeel vellen over diens innerlijk waar ik zelf geen toegang dat heb en dus vrij idioot, dat beaam ik ja, en het geloof in God is het belangrijkste in de islam, daarna komen alle andere zaken pas.
Een moslima die met een niet-moslim gaat vergelijk ik met mij die bier zou drinken, dus op specifieke punten, die aspecten achter je laten, niet naleven etc. Dan als een moslima, ondanks de islam, toch een relatie aangaat met een niet-moslim, denk / vind ik, dat je dan niet de mogelijkheden / oordelen vanuit de Islam moet bekijken of uberhaupt betrekken.
Ieder voor zich, sowieso, maar als er een taboe heerst op het geven van wellicht wat afwijkende, tegensprekende opvattingen, dan kan net zo goed het forum worden opgeheven als discussieplatform, correct?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste zou zijn als men zich richt op zijn eigen geloofsbelijdenis en zich weerhoudt van het oordelen over hoe anderen hun geloof beleven. Zou iedereen een hoop leed besparen. So lets agree to disagree.
Jouw mening is niet afwijkend, helemaal niet juist. En over een taboe hoor je mij niet. Ik denk alleen dat het enige waar we het eens over kunnen worden is dat we het oneens zijn met elkaar. Eindeloos heen en weer gaan wordt ook zo saai, vind je niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ieder voor zich, sowieso, maar als er een taboe heerst op het geven van wellicht wat afwijkende, tegensprekende opvattingen, dan kan net zo goed het forum worden opgeheven als discussieplatform, correct?
Ik ben bang dat mijn reactie mogelijk aanvallend zou worden opgevat, dus als je het niet erg vind, reageer ik hier dan niet inhoudelijk op. Niet dat ik denk dat je het zo zou ervaren, maar meerdere mensen hebben hier klaarblijkelijk aangetoond niet te kunnen lezen, dus laten we het idd dan maar houden op jouw toereikende afsluiting.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jouw mening is niet afwijkend, helemaal niet juist. En over een taboe hoor je mij niet. Ik denk alleen dat het enige waar we het eens over kunnen worden is dat we het oneens zijn met elkaar. Eindeloos heen en weer gaan wordt ook zo saai, vind je niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:06 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik heb een Turkse tak in de familie zitten en ken ook paar Turkse dames en wat ik er van kan zeggen:
fokkin divers. De ene is een echte gangsterbitch, de andere carrieretijger, de andere religieus etc.
Maar één ding! Één ding is belangrijk mocht je met een Turkse dame iets willenWaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 03:17 schreef Triggershot het volgende:
Even vragen of Hedera kan koken, en dan excuses aanbieden ofzo dan
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus jullie hebben seks?
Bedankt. We gaan het proberen. Ik heb gewoon gezegd dat ik op kamers ga in een andere stad (wat eigenlijk ook zo is)quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stiekem samenwonen.. echt waar? Lijkt me erg moeilijk.
Succes.
Nasilsin, askim?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:12 schreef seiramu het volgende:
@YouCanLeaveYourHeadOn
Maar ik ben geen vrome brave Moslima hoor. Ik ben niet eens gelovig.
@Borecenim
Bedankt. We gaan het proberen. Ik heb gewoon gezegd dat ik op kamers ga in een andere stad (wat eigenlijk ook zo is)
Ik ken eigenlijk meer Turkse dames die niet gelovig zijn dan wel. Nichtje van mij doet wel aan ramadan, maar echt gelovig wil ik haar niet noemen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:17 schreef Erkannn het volgende:
huh? zie ik hier Turkse dames die niet gelovig zijn? potverdoriieeeee die zijn zeldzaam...die zoek ik juist
alle relaties die ik met Turkse dames heb gehad zijn geeindigd vanwege de botsingen mbt het geloof. Ik ben geen moslim meer en dat vinden ze blijkbaar KUDT
Ik hang het niet aan de grote klok, maar ik verzwijg niet dat ik ongelovig ben. Dus als iemand ernaar vraagt ben ik er open over. Het is nog wel een groot taboe inderdaad, vooral onder Turken in Nederland. Je wordt heel anders aangekeken opeens.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:21 schreef seiramu het volgende:
Erkannn ze bestaan wel maar ze
1) verzwijgen het voor iedereen
2) zijn schaars
3) wonen in Turkije
ik denk dat het wel optie 2 zal zijn...ik kom ze nooit tegenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:21 schreef seiramu het volgende:
Erkannn ze bestaan wel maar ze
1) verzwijgen het voor iedereen
2) zijn schaars
3) wonen in Turkije
jij bent islamitisch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:23 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk meer Turkse dames die niet gelovig zijn dan wel. Nichtje van mij doet wel aan ramadan, maar echt gelovig wil ik haar niet noemen.
Jij bent Turks en niet gelovig?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hang het niet aan de grote klok, maar ik verzwijg niet dat ik ongelovig ben. Dus als iemand ernaar vraagt ben ik er open over. Het is nog wel een groot taboe inderdaad, vooral onder Turken in Nederland. Je wordt heel anders aangekeken opeens.
Inderdaad. Ik heb alleen mijn neefjes en mijn tante verteld dat ik niet gelovig ben. Mijn moeder weet het ook maar ze kan het niet accepteren. Ik vertel wel open en eerlijk aan Nederlanders dat ik niet gelovig ben. Het zijn vooral de Turken en met name familieleden voor wie ik het verzwijg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hang het niet aan de grote klok, maar ik verzwijg niet dat ik ongelovig ben. Dus als iemand ernaar vraagt ben ik er open over. Het is nog wel een groot taboe inderdaad, vooral onder Turken in Nederland. Je wordt heel anders aangekeken opeens.
waar zijn jullie dan te vinden? hahahahahaquote:
Op FOK!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:28 schreef Erkannn het volgende:
[..]
waar zijn jullie dan te vinden? hahahahaha
Dat is een lastige situatie. Je vader weet van niks?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:28 schreef seiramu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb alleen mijn neefjes en mijn tante verteld dat ik niet gelovig ben. Mijn moeder weet het ook maar ze kan het niet accepteren. Ik vertel wel open en eerlijk aan Nederlanders dat ik niet gelovig ben. Het zijn vooral de Turken en met name familieleden voor wie ik het verzwijg.
hmmmmmquote:
Mijn vader is gelukkig een zeer ruimdenkende en sympathieke man. Hij weet bijvoorbeeld zelfs dat ik wil gaan samenwonen en hij houdt echt van mijn vriend. Maar ik heb hem niet verteld dat ik niet gelovig ben. Hij zou niet boos worden of anders naar mij kijken maar hij zou het wel jammer vinden denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is een lastige situatie. Je vader weet van niks?
Bij mij is het een iets ander verhaal, omdat mijn ouders ook ongelovig zijn en ik er dus ook niet mee ben opgegroeid.
Waarom probeer je een meisje niet eerst beter te leren kennen om erachter te komen hoe zij denkt over religie?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmmmm
Ik wil ze ergens tegenkomen![]()
elke keer als ik in een relatie zit hoop ik gewoon dat ze niet over het geloof zullen beginnen, maar na een tijdje gebeurd dat gewoon en dan flippen ze allemaal...juist omdat ik er zo laks mee om ga.
ben ik geweest, ben inmiddels al een tijdje aan het werk. maar ik was altijd de enige allochtoon in de klas.quote:
Ik geloof van nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef seiramu het volgende:
Zijn er geen single ongelovige Turkse meisjes op FOK! of in dit topic die geïnteresseerd zijn?
Je wilt hem er dus geen pijn mee doen. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vader is gelukkig een zeer ruimdenkende en sympathieke man. Hij weet bijvoorbeeld zelfs dat ik wil gaan samenwonen en hij houdt echt van mijn vriend. Maar ik heb hem niet verteld dat ik niet gelovig ben. Hij zou niet boos worden of anders naar mij kijken maar hij zou het wel jammer vinden denk ik.
Is jouw hele familie ongelovig of alleen het gezin?
doe ik ook, maar dan gaat het fout dussssquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef seiramu het volgende:
[..]
Waarom probeer je een meisje niet eerst beter te leren kennen om erachter te komen hoe zij denkt over religie?
Zoek een halfbloedjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
doe ik ook, maar dan gaat het fout dussss
Tjah....heb ik net een halfbloedje te pakken die juist wel moslim wilde worden hahahahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zoek een halfbloedjeHet beste van beide werelden en meestal ongelovig. Soms wel identiteits-issues, maar ja. Alles heeft z'n voor en nadelen
Wij hebben ook geen gesluierde vrouwen in de familie (behalve mijn oma's) maar het overgrote deel van de familie bestaat uit gelovigen. Mijn 2 neefjes en ik zijn de enige ongelovigen zover ik het weet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je wilt hem er dus geen pijn mee doen. Begrijpelijk.
Mijn ouders zijn niet gelovig, en de rest van de familie is gemengd. Ik heb zowel gematigd gelovige als ongelovige ooms, tantes, nichten en neven. Gesluierde vrouwen hebben we niet in de familie. Dit heeft denk ik veel met de achtergrond van de familie zelf te maken.
same here, alleen dan ik en mn zusjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef seiramu het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen gesluierde vrouwen in de familie (behalve mijn oma's) maar het overgrote deel van de familie bestaat uit gelovigen. Mijn 2 neefjes en ik zijn de enige ongelovigen zover ik het weet.
Ja, halfbloedjes kunnen meestal niet Turks koken hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Tjah....heb ik net een halfbloedje te pakken die juist wel moslim wilde worden hahahahaha
Im so unlucky
enige goede relaties met NLers gehad, maar ik voel me meer aangetrokken tot Turkse...
Mijn nichtje is half Turks half Indonesisch. Indonesisch en Turks koken... Haar moeder, mijn tante dus, kan dat ook en pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, halfbloedjes kunnen meestal niet Turks koken he
I dont care...ik kan zelf kokenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, halfbloedjes kunnen meestal niet Turks koken he
Indonesisch etenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn nichtje is half Turks half Indonesisch. Indonesisch en Turks koken... Haar moeder, mijn tante dus, kan dat ook en pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
Wat goed! De mannen die ik ken (niet eens alleen Turkse) kunnen niet eens een ei bakken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
I dont care...ik kan zelf koken
Ik ben helemaal onafhankelijk, zowel financieel als in het huishouden.
Daarnaast....ik eet echt alles hahahaha
Ik eet lekker 4 keer in de week Indisch, kan het ook koken en vind het ook leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Indonesisch eten![]()
![]()
Javaans-Surinaams eten![]()
![]()
Wat goed! De mannen die ik ken (niet eens alleen Turkse) kunnen niet eens een ei bakken.
ik kom gewoon de verkeerde tegenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Indonesisch eten![]()
![]()
Javaans-Surinaams eten![]()
![]()
[..]
Wat goed! De mannen die ik ken (niet eens alleen Turkse) kunnen niet eens een ei bakken.
Dat niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef seiramu het volgende:
Zijn er geen single ongelovige Turkse meisjes op FOK! of in dit topic die geïnteresseerd zijn?
Veel Turkse dames trouwen toch uiteindelijk met een Turk? Tenminste, wat ik van diverse Turkse dames en families heb meekregen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef seiramu het volgende:
Ga dan voor een niet-Turkse vriend. Ik heb een Nederlandse vriend, echt ideaal
. Een Turkse jongen is niets voor mij, gelovig of niet.
Dat hoeft niet. Mijn tante is al meer dan 10 jaar getrouwd met een Nederlanderquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Veel Turkse dames trouwen toch uiteindelijk met een Turk? Tenminste, wat ik van diverse Turkse dames en families heb meekregen.
De belangrijkste reden waarom niet? Ben wel nieuwsgierig want de meeste Turkse meisjes/dames die ik tot nu toe ben tegengekomen kiezen uiteindelijk allemaal voor iemand met dezelfde achtergrond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef seiramu het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Mijn tante is al meer dan 10 jaar getrouwd met een Nederlander. En ik zou echt niet met een Turkse man kunnen leven.
Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie. Mijn vriend zegt altijd dat ik eigenlijk gewoon een Nederlander ben. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Ik heb gewoon de Nederlandse mentaliteit overgenomen. Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De belangrijkste reden waarom niet? Ben wel nieuwsgierig want de meeste Turkse meisjes/dames die ik tot nu toe ben tegengekomen kiezen uiteindelijk allemaal voor iemand met dezelfde achtergrond.
Dat verklaart het idd denk ik. Je bent verkaasdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie. Mijn vriend zegt altijd dat ik eigenlijk gewoon een Nederlander ben. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ik.
Je beschrijft mij gewoonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie. Mijn vriend zegt altijd dat ik eigenlijk gewoon een Nederlander ben. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Ik heb gewoon de Nederlandse mentaliteit overgenomen. Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ik.
Hahaha, de knoflooksaus van Krea is op.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook een keer een relatie met een turks meisje gehad. Toen bleek dat ze de knofsaus vergeten was, was de liefde over.
Turkse damesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Turkse damesIk niet, ik praat iedereen de oren van het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
Familie van hem ?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook een keer een relatie met een turks meisje gehad. Toen bleek dat ze de knofsaus vergeten was, was de liefde over.
En tegelijkertijd zeg je: "Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef seiramu het volgende:
Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ik.
Soms is iets zo mooi dat je er even stil van wordtquote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik niet, ik praat iedereen de oren van het hoofd
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
turken zijn over het algemeen niet zo moeilijk, alleen ietswat ouderwets/voorzichtig
De ogen doet het meestal bij mij, samen met donker lang haar, wenkbrauwen en bruine huidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben een vrouw, maar vind Turkse vrouwen heel mooi
Ja,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De ogen doet het meestal bij mij, samen met donker lang haar, wenkbrauwen en bruine huid
Kan je dan niet beter ergens anders afspreken dan in een caféquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
Serieuze vraag: als je nu met een Turks meisje zou daten en je spreekt af bij een café, is het dan not-done om iets te drinken als zij aan de Ramadan doet?
Een maat van me had trouwens een keer zijn eerste date met een Turks meisje bij de Griek gedaan.
Edit: mag er eigenlijk gedate worden tijdens de Ramadan?
Als het meisje tijdens het vasten afspreekt in een cafe, mag ze er toch wel van uitgaan dat jij wat gaat drinken of eten? Dan zou ik na de iftar gaan afspreken, dan mag ze uiteraard ook eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
Serieuze vraag: als je nu met een Turks meisje zou daten en je spreekt af bij een café, is het dan not-done om iets te drinken als zij aan de Ramadan doet?
Een maat van me had trouwens een keer zijn eerste date met een Turks meisje bij de Griek gedaan.
Edit: mag er eigenlijk gedate worden tijdens de Ramadan?
True, ik doe sowieso nooit eerste date in een café, tenzij het een speciaal of echt uniek café is. Afspreken in een hamam lijkt me wel lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter ergens anders afspreken dan in een café
Ach, ik zou dan eten voor haar koken en dan samen iftar brekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Hedera het volgende:
[..]
Als het meisje tijdens het vasten afspreekt in een cafe, mag ze er toch wel van uitgaan dat jij wat gaat drinken of eten? Dan zou ik na de iftar gaan afspreken, dan mag ze uiteraard ook eten.
Of nog beter, de iftar samen breken. De kans is dan wel groot dat zo aan het vreten is, dat ze jou niet eens meer ziet staan
Jij hebt ook een date?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
True, ik doe sowieso nooit eerste date in een café, tenzij het een speciaal of echt uniek café is. Afspreken in een hamam lijkt me wel lachen
[..]
Ach, ik zou dan eten voor haar koken en dan samen iftar breken
Zij met een jongen zoals ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag Hedera uit, zij geeft je vast wel wat je wilt.
Veel beter! Wel overkill voor een eerste date toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ach, ik zou dan eten voor haar koken en dan samen iftar breken
Hallo trollquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vermoedelijk juist met een jongen als jij.
Stating the obviousquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef Hedera het volgende:
[..]
Met wensen kom je niet ver. Je moet er ook wat voor doen he
Dat zeker nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hé, met mij zal je niet uit willen gaan.
Z-zullen we saampjes uitgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hé, met mij zal je niet uit willen gaan.
Wat brabbel je nou man?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jammer, leek mij echt dolletjes.
Dat je mij zo een Turks meisje lijkt waar je echt een geweldige avond en nacht mee kunt doorbrengen?quote:
Jij bent echt triest. Serieus waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je mij zo een Turks meisje lijkt waar je echt een geweldige avond en nacht mee kunt doorbrengen?
Oké, sorry.. dan lijk je niet zo een meisje.quote:
Je weet dondersgoed wat je hiermee probeert te impliceren, clown.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oké, sorry.. dan lijkt je niet zo een meisje.
Eeum ja, een sorry staat meestal voor excuses.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat je hiermee probeert te impliceren, clown.
Hoef geen excuses of sorry. Zal mij een zorg zijn, zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeum ja, een sorry staat meestal voor excuses.
Even voor de duidelijkheid, gaat hier een 'ne desem suc' op? Want dan weet ik dat alvast.
Eerste date moet speciaal vind ik en vind ik zelf ook leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel beter! Wel overkill voor een eerste date toch?. De tijden van deze ramadan zijn helaas niet echt geschikt om samen wat te doen.
Nou ja, goed, dan sluit ik af met dat ik nog steeds van je hou.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Hedera het volgende:
[..]
Hoef geen excuses of sorry. Zal mij een zorg zijn, zeg.
Wat dat laatste betreft; ja
Uggg vreselijk hoe je een beetje amicaal probeert te doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, goed, dan sluit ik af met dat ik nog steeds van je hou.
En dat ik een lief meisje dat tijdens de Ramadan ideale date tips geeft nooit slecht zou bejegenen of als duivel zien.
Begrijp ik het goed als ik zeg dat een date met een Turkse voor jou per definitie specialer is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Eerste date moet speciaal vind ik en vind ik zelf ook leuk
Nee, elke date. Anders ga ik me ook vervelen. Ik houd meestal wel rekening met sommige dingen. Zo zou ik denk ik niet zo snel uit eten gaan bij de Griek met een Turkquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als ik zeg dat een date met een Turkse voor jou per definitie specialer is?
Acilarin kadini seniquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Hedera het volgende:
[..]
Uggg vreselijk hoe je een beetje amicaal probeert te doen
Andersom heb ik het best vaak gedaan, eten met een Griek bij de Turk. Maar ik snap je punt ja, rekening houden met zulke dingen kan vaker goed zijn dan niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, elke date. Anders ga ik me ook vervelen. Ik houd meestal wel rekening met sommige dingen. Zo zou ik denk ik niet zo snel uit eten gaan bij de Griek met een Turk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Acilarin kadini seniHeb je nou een dood beest daar op je nek? Of is dat gewoon het welbekende Turkse matje? Ook een oorbel zie ik. Slecht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loedermoeder
Troll.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Hedera het volgende:
[..]
Heb je nou een dood beest daar op je nek? Of is dat gewoon het welbekende Turkse matje? Ook een oorbel zie ik. Slecht...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Zeau. Ik dat matje en die oorbel zag ik inderdaad niet aankomen.
...wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:42 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je lijkt eerder Aziatisch dan Turks. Of klopt dat ook?
Ik weet niet echt wat ik ben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:42 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je lijkt eerder Aziatisch dan Turks. Of klopt dat ook?
Dat weet je nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eik ben je dan helemaal niet interessant in dit topic.
Constatering jonge.quote:
Nou ja, je bent toch een meisje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig hoef jij je daarvan niets aan te trekken
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Constatering jonge.
[..]
Nou ja, je bent toch een meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |