abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113860741
Ts
Haar zussen hebben al een Nederlandse vriend. Dus je zit grotendeels SAFE! Een turkse vriendin van mij had ook met een nederlandse jongen, en dat had ze 3 jaar geheim gehouden. Na 3 jaar had ze het opgebiecht waardoor een familieprobleem ontstond. Haar ouders hebben het uiteindelijk geaccepteerd maar zij en haar ouders hebben geen contact meer met een deel van de familie door de conflicten.

"het hoort niet, het past niet bij ons, ze zet de hele familie voorschut".. En haar ouders waren debielen omdat ze het hadden goedgekeurd.. Dat werd er gezegd.

En de mensen die het streng hadden afgekeurd zijn gewoon mensen zonder hoofddoek, mensen die in bikinis lopen in de zomer. Mensen die zogenaamd 'modern' zijn.

Dus aub, ga je niet druk maken omdat je rookt of varkensvlees eet... Ze weet dondersgoed waar ze aan toe is, en dat ze uberhaupt open staat voor een niet-turkse man zegt al genoeg over haar.

:*
pi_113862278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:29 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Joaquin, sommige moslima's dragen geen hoofddoek, anderen hebben seks voor het huwelijk, is het aan ons om écht zulke lijnen te trekken wanneer jij vast ook niet alles tot in het perfecte volgt? Natuurlijk begrijp ik de extremiteit, maar geduldig zijn trekt mensen aan, dit soort reacties stoot mensen af.
Nee, ik ben ook niet perfect. Maar ik vind het een beetje vaag varkensvlees niet eten (want het mag niet van het geloof), maar wel zina plegen en een ongelovige daten (wat NOG strenger telt volgens het geloof). Ik vind het best grappig..... mijn collega, ze is ook Turks trouwens, ze rookt en drinkt alcohol is ontmaagd, heeft een tatoo's, ook relatie met ongelovige en dan zegt ze ' Ik eet geen varkensvlees want het is harram'. En dan zie ik haar nog wel een hamburger bij de maccie bestellen, terwijl ik vismenu voor ons beide had besteld. Ik heb gewoon tegen haar gezegd dat ze vreemd bezig is en dat is een kant moet kiezen en niet van twee walletjes moet eten.

Sommige mensen zijn net onafgemaakte puzzels.
...
  vrijdag 6 juli 2012 @ 23:06:39 #103
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_113873616
quote:
Zijn we niet allemaal onafgemaakte puzzels?
Een puzzel die af is is volmaakt, heeft zijn doel bereikt, is klaar met alles.

Ik ben het nog niet.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_113875507
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Ik ben het nog niet.
Zeer mooi gezegd. Het lijkt me vreemd als je als mens een volmaakte puzzel zou zijn. Niemand op Aarde is een volmaakte puzzel, dat zou zowat gelijk zijn aan perfectie en een perfect mens bestaat niet.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_113878115
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Nee, ik ben ook niet perfect. Maar ik vind het een beetje vaag varkensvlees niet eten (want het mag niet van het geloof), maar wel zina plegen en een ongelovige daten (wat NOG strenger telt volgens het geloof). Ik vind het best grappig..... mijn collega, ze is ook Turks trouwens, ze rookt en drinkt alcohol is ontmaagd, heeft een tatoo's, ook relatie met ongelovige en dan zegt ze ' Ik eet geen varkensvlees want het is harram'. En dan zie ik haar nog wel een hamburger bij de maccie bestellen, terwijl ik vismenu voor ons beide had besteld. Ik heb gewoon tegen haar gezegd dat ze vreemd bezig is en dat is een kant moet kiezen en niet van twee walletjes moet eten.

Zoooo, wat een "wijsheid" heb jij. Makkelijk is dat he, over anderen roddelen en jezelf in een goed daglicht plaatsen. Wat gaat jou dat wat aan wat een ander doet en wie ben jij om tegen jouw collega te zeggen dat ze een kant moet kiezen man? Weten jouw pappie en mammie dat jij hier foto's van je eigen kop en je lichaam post? Met wat voor intentie eigenlijk? "Bitchezzz, kijk hoe mooi ik ben, met mijn zonnebril en mijn lang zwart haar ". Zogenaamd moslim :') Waar is jouw hoofddoekje dan? Je bent geen moslim als je geen seks voor het huwelijk hebt gehad of geen tattoo hebt, of geen halalvlees eet. Maar wellicht is dat een veel te hoog niveau voor jou om te begrijpen waar de essentie van geloven ligt.

Je bent gewoon nog een kind. Eigenlijk ben jij een regelrechte grap, for sure! _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door Hedera op 07-07-2012 01:26:50 ]
Loedermoeder
pi_113879427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 23:59 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Valt wel mee, bij ons is loyaliteit en vertrouwen erg belangrijk. Schaad ons vertrouwen niet en blijf eerlijk en we hebben voor altijd je rug, persoonlijk ben ik erg open en rustig, maar als er tegen me gelogen wordt en mijn vertrouwen geschaadt wordt, dan is het zeer moeilijk om nog een band te scheppen met datzelfde persoon. Ik dacht dat turken ook zoiets hadden?

Maar in iedere geval tot nu toe gaat het gewoon goed, geen echte minpunten nog bij haar gevonden, is nog afwachten hoe de komende dates zullen verlopen.
Mooi als dat bij jullie cultuur hoort. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat dat puur cultuurgebonden is, ik denk wel voor een deel maar vooral wel persoonsgebonden. Ik heb vele vriendschappen met mensen uit verschillende werelddelen maar ik ervaar vriendschappen met Turken als de beste, omdat ik Turken gewoon betrouwbare mensen vind. Loyaliteit en vertrouwen staat ook wel hoog in vaandel bij ons.

Mooi dat je nog minpunten hebt gevonden. Match? ;)
Loedermoeder
pi_113882429
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:54 schreef Hedera het volgende:

[..]

Zoooo, wat een "wijsheid" heb jij. Makkelijk is dat he, over anderen roddelen en jezelf in een goed daglicht plaatsen. Wat gaat jou dat wat aan wat een ander doet en wie ben jij om tegen jouw collega te zeggen dat ze een kant moet kiezen man? Weten jouw pappie en mammie dat jij hier foto's van je eigen kop en je lichaam post? Met wat voor intentie eigenlijk? "Bitchezzz, kijk hoe mooi ik ben, met mijn zonnebril en mijn lang zwart haar ". Zogenaamd moslim :') Waar is jouw hoofddoekje dan? Je bent geen moslim als je geen seks voor het huwelijk hebt gehad of geen tattoo hebt, of geen halalvlees eet. Maar wellicht is dat een veel te hoog niveau voor jou om te begrijpen waar de essentie van geloven ligt.

Je bent gewoon nog een kind. Eigenlijk ben jij een regelrechte grap, for sure! _O-
Waar ligt de essentie van het geloven volgens de Islam dan, zeg eens?
pi_113889046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:54 schreef Hedera het volgende:

[..]

Wat roddelen? Mijn collega weet zelf ook wat ik van haar vind. Alle mensen in mijn omgeving weten of ik ze goed of niet goed vind. Ik heb geen moeite mee om mensen te vertellen waar ze mee bezig zijn. Heb daarom ook veel Turkse vriendinnen laten vallen vanwege hun slechte invloeden. EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof. Mijn man weet mijn wachtwoord van mijn account op Fok en zelf weet hij ook dat ik mijn foto post, ik hoef niets achter te houden. Mijn man weet wat ik aan het doen ben. Dus ga niet praten over grappen, lekker anoniem achter je computer zitten posten hier jij, kijk je avatar, moet ik nu ook een hoop gaan vooroordelen volgens jou avatar. Donder op zeg. :{w
...
pi_113889067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:06 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Ik ben het nog niet.
Dat is waar...
...
pi_113891231
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 13:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Wat roddelen? Mijn collega weet zelf ook wat ik van haar vind. Alle mensen in mijn omgeving weten of ik ze goed of niet goed vind. Ik heb geen moeite mee om mensen te vertellen waar ze mee bezig zijn. Heb daarom ook veel Turkse vriendinnen laten vallen vanwege hun slechte invloeden. EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof. Mijn man weet mijn wachtwoord van mijn account op Fok en zelf weet hij ook dat ik mijn foto post, ik hoef niets achter te houden. Mijn man weet wat ik aan het doen ben. Dus ga niet praten over grappen, lekker anoniem achter je computer zitten posten hier jij, kijk je avatar, moet ik nu ook een hoop gaan vooroordelen volgens jou avatar. Donder op zeg. :{w
:? erg irrelevant, tenzij iedereen moet weten dat je een man hebt natuurlijk...
pi_113891918
:') ruikt naar een topickaap..
pi_113891988
quote:

[..]

EN hoofddoek dragen staat niet in de Quran. Wel heb ik zelf ook ooit hoofddoek gedragen en de Quran bestudeerd. Dus ga nou niet praten over het essentie volgens het geloof
Meid meid meid, ik weet nu ineens voldoende over jou. Meisjes zoals jij zien we vaak genoeg. Een periode hoofddoek dragen, omdat ze het licht hebben gezien. En dan weer eraf als ze denken dat ze genoeg credits hebben verdiend. Je weet wel zelf hoe mensen hierover denken. Maar goed, gelukkig ben ik dan weer iemand die vindt dat iedereen zijn eigen keuze mag maken en soms kunnen die niet bevallen toch?
pi_113901966
Nou Bredemug, zoals je in dit topic kunt zien..

zo zijn ze dus in relaties
alleen maar roddelen en oordelen over anderen

succes
  zondag 8 juli 2012 @ 13:33:16 #114
374698 Charcot
Charcot
pi_113922048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef hlmllp het volgende:
Nou Bredemug, zoals je in dit topic kunt zien..

zo zijn ze dus in relaties
alleen maar roddelen en oordelen over anderen

succes
Waarom zo negatief opeens? Het is over het algemeen gewoon kenmerkend gedrag bij vrouwen. Het is nu niet ineens iets heel nieuws omdat de dames in dit topic toevallig turks (?) zijn. Ik begrijp wel waar jij op doelt maar volgens mij is het het beste als de TS zijn vragen toetst aan zijn eigen situatie. Komt er gewoon op neer dat er zoveel verschillen zitten tussen mensen onderling. Je kunt het niet zwart-wit bekijken omdat het leven niet zwart-wit is. Dus dan moet hij zijn vragen aan de dame in kwestie stellen. Open en eerlijk. Daar heeft hij uiteindelijk het meeste aan, in mijn ogen.
pi_113953572
quote:

[..]

"de koran bestudeerd" om de Koran te bestuderen doen mensen er jaaaren over en dan kom jij met je 20 lentes dat je het heilige boek hebt bestudeerd. Denk je dat als je het Arabische alfabet kent, je gelijk Koran geleerde bent ofzo?
En ja jouw man weet alles wat je doet, daarom heb je gelijk je foto verwijderd na mijn opmerking :')

De rest heeft al gezegd wat ik wilde zeggen, nuff said _O-
Loedermoeder
  maandag 9 juli 2012 @ 12:27:23 #116
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_113963551
Turkse meisjes maken vrolijk :)

Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_113976806
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 01:34 schreef Hedera het volgende:

[..]

Mooi als dat bij jullie cultuur hoort. Ik vind het moeilijk om te zeggen dat dat puur cultuurgebonden is, ik denk wel voor een deel maar vooral wel persoonsgebonden. Ik heb vele vriendschappen met mensen uit verschillende werelddelen maar ik ervaar vriendschappen met Turken als de beste, omdat ik Turken gewoon betrouwbare mensen vind. Loyaliteit en vertrouwen staat ook wel hoog in vaandel bij ons.

Mooi dat je nog minpunten hebt gevonden. Match? ;)
Zou heel goed kunnen, we hadden laatst nog een schattig romantisch date O+ , maar even kijken hoe het komende weken nog verder gaat. :D.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_114156413
Het cliché matige eerprobleem enzo maak ik nu mee... Geloof heeft er niks mee te maken, maar dat ik een NEDERLANDER ben bahh!! Dat brengt hem en verdoemenis volgens hun staat het in de qur'an (niet waar, maar goed). Ik dacht dat het wel mee zou vallen maar wij beleven nu moderne romeo en Juliet en das niet leuk =/

Ik hoop dat het jou beter af gaat! ;)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:09:26 #119
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114180009
heeft Hassan je al gepakt TS? _O-
graag op anoniem
pi_114180060
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:09 schreef KingRoland het volgende:
heeft Hassan je al gepakt TS? _O-
Wat een originele grap, HAHAHA :D
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:17:02 #121
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114180308
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat een originele grap, HAHAHA :D
Ja sorry hoor maar iemand moest hem wel maken. Beter laat dan nooit :{w :{w

TS sterkte met je relatie en zoals eerder werd gezegd zijn turken wel eens ouderwets opgevoed en niet zoals marokkanen dat het per se met een marokkaan moet.
graag op anoniem
pi_114180469
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:17 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja sorry hoor maar iemand moest hem wel maken. Beter laat dan nooit :{w :{w

TS sterkte met je relatie en zoals eerder werd gezegd zijn turken wel eens ouderwets opgevoed en niet zoals marokkanen dat het per se met een marokkaan moet.
Je hebt meisjes van beide landen die het gewoon niet zo serieus met het geloof nemen en er op los gaan hoor. :')
  zaterdag 14 juli 2012 @ 00:22:38 #123
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_114180527
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt meisjes van beide landen die het gewoon niet zo serieus met het geloof nemen en er op los gaan hoor. :')
Dat doen ze sws allemaal.
graag op anoniem
pi_114180551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 00:22 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Dat doen ze sws allemaal.
Ook buiten eigen kringen, iets wat onverzoenbaar is met de Islam, maar dat terzijde.
pi_114180931
Ah, een "ik ken een (.... vul maar in ...) topic". Leuk.

Ik denk dat elk gezin en elke persoon anders is... :)
I'm just a Soul whose Intentions are Good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')