Inderdaad, is ze gelovig? streng gelovig? vrij? heeft ze broersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat hangt van haar achtergrond (ouders, traditie, religie, opvoeding etc) af.
broers, een vader, ooms, neven...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef vwally het volgende:
[..]
Inderdaad, is ze gelovig? streng gelovig? vrij? heeft ze broers?
gaan die ook allemaal mee? gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Bredemug het volgende:
Ze draagt geen hoofddoek, ze heeft 5 zussen () geen broers. Moet haar dus ff beter leren kennen.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef JamFlava het volgende:
Een dag later staat er een boze man met geborstelde snor voor je deur.
Nee alleen zijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
gaan die ook allemaal mee? gezellig!
OT: veel plezier op je date, en hou ons op de hoogte....
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef Bredemug het volgende:
[..]![]()
is het echt zo een drama met turkse meisjes
Ik ben 25 zij is 19quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
Verschilt gewoon per gezin. Het ene gezin is relaxed ermee, en het andere gezin is conservatief/fucking racistisch.
Net als nederlandse gezinnen dus. Of denk je dat Mohammad en Ali bij iedere NLse vriendin met grote vreugde door de schoonouders ontvangen worden...!?
Hier is pas ook een topic over geweest. Het kwam er in het kort op neer dat in veel gevallen, de hele familie maar ook kennisen achter deze relatie moeten staan omdat anders schaamte en familieeer om de hoek komt kijken. Best gecompliceerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
Verschilt gewoon per gezin. Het ene gezin is relaxed ermee, en het andere gezin is conservatief/fucking racistisch.
Net als nederlandse gezinnen dus. Of denk je dat Mohammad en Ali bij iedere NLse vriendin met grote vreugde door de schoonouders ontvangen worden...!?
Dat klopt wat jij nu schrijft al met al geen makkelijke opgave. Al kan TS gerust een poging wagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hier is pas ook een topic over geweest. Het kwam er in het kort op neer dat in veel gevallen, de hele familie maar ook kennisen achter deze relatie moeten staan omdat anders schaamte en familieeer om de hoek komt kijken. Best gecompliceerd.
Damn, dat is best focked up, maja hopen dat zij zeer open ouders heeft dan. Anders wordt het een no goquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Hier is pas ook een topic over geweest. Het kwam er in het kort op neer dat in veel gevallen, de hele familie maar ook kennisen achter deze relatie moeten staan omdat anders schaamte en familieeer om de hoek komt kijken. Best gecompliceerd.
de hele familie????quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
turken zijn over het algemeen niet zo moeilijk, alleen ietswat ouderwets/voorzichtigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Damn, dat is best focked up, maja hopen dat zij zeer open ouders heeft dan. Anders wordt het een no go
Aah ok dat is nog wel te begrijpen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
turken zijn over het algemeen niet zo moeilijk, alleen ietswat ouderwets/voorzichtig
Anders gewoon een keer bangen en zwanger maken dan vermoord haar zus jou net zoals in gtst jwtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Damn, dat is best focked up, maja hopen dat zij zeer open ouders heeft dan. Anders wordt het een no go
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer bangen en zwanger maken dan vermoord haar zus jou net zoals in gtst jwt
Als ze conservatieve ouders heeft, kap er dan svp direct mee als je niet op zoek bent naar een serieuze relatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Bredemug het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anders gewoon een keer bangen en zwanger maken dan vermoord haar zus jou net zoals in gtst jwt
Een serieus relatie is fijn, maar inderdaad als ik die keus maak dan moet het wel goed zijn. Dus ja ik moet maar ff kijken wat voor gedachtegang zij nou precies heeft en die ouders. Ik zit niet te wachten op een meid waarbij de ouders de keus moeten maken terwjil ze zelf al volwassen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ze conservatieve ouders heeft, kap er dan svp direct mee als je niet op zoek bent naar een serieuze relatie.
Ik heb zelf weinig ervaring en verstand van interculturele relaties, maar dit topic geeft je misschien een beter inzicht in waar je mogelijk tegenaan kan lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
de hele familie????
en waar moet je dan aan voldoen?
Denk dat Marokkanen toch heel anders zijn dan Turken.......quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik heb zelf weinig ervaring en verstand van interculturele relaties, maar dit topic geeft je misschien een beter inzicht in waar je mogelijk tegenaan kan lopen.
Niet-Marokkaan met een Marokkaanse mogelijk?
Ze mag zelf kiezen, maar Turkse meiden (en jongens) vinden het wel prettig als de familie de relatie accepteert.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Een serieus relatie is fijn, maar inderdaad als ik die keus maak dan moet het wel goed zijn. Dus ja ik moet maar ff kijken wat voor gedachtegang zij nou precies heeft en die ouders. Ik zit niet te wachten op een meid waarbij de ouders de keus moeten maken terwjil ze zelf al volwassen is.
Zou heel goed kunnen hoor, volgens mij liggen religie en cultuurgebonden familie-eer in beide landen vaak gevoeliger dan bij ons en kunnen daarom een blokkade vormen bij het aangaan van een interculturele relatie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Denk dat Marokkanen toch heel anders zijn dan Turken.......
Wel over je schouder als je naar huis looptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja spreek gewoon met haar af gast en kijk hoe het loopt vooral niet te ver vooruit kijken.
Maar cultureel zit er een oceaan tussen..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor, volgens mij liggen religie en cultuurgebonden familie-eer in beide landen vaak gevoeliger dan bij ons en kunnen daarom een blokkade vormen bij het aangaan van een interculturele relatie.
Laat ik maar hopen van niet, maja dat is afwachten tot de eerste date. Een stiekeme relatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Hicham. het volgende:
Wil ze haar date of toekomstige relatie geheim houden voor haar familie of is de familie op de hoogte/mag het weten? Het ligt idd aan de situatie in de familie. Als de familie zeer verwesterd is dat ze hun geloof en traditie aan de kant hebben geschoven heb je een kans. Als haar familie het geloof en traditie in ere wil houden zal je niet geaccepteerd worden. In dat geval zal de relatie stiekem worden, want haar familie mag dan van niets weten.
Mijn nichtje (Turkse) heeft ook een jaar lang een geheime relatie gehad met een Turkse man. De eerste paar maanden was ik de enige binnen de familie die het wist, daarna heeft ze het haar moeder (mijn zus) en haar tante (ook mijn zus) verteld.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Bredemug het volgende:
[..]
[..]
Laat ik maar hopen van niet, maja dat is afwachten tot de eerste date. Een stiekeme relatiefuck die shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Het stel was drie jaar samen. Reden voor de breuk is volgens de woordvoerder dat de twee vanwege hun drukke schema's te weinig tijd met elkaar konden doorbrengen.'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:54 schreef maily het volgende:
lees hier ook ff mee....
Olcay Gulsen en Edgar Davids verbreken relatie
Interessante visie, wil je dit verder beargumenteren, want ik kan hier niks mee?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef Kola het volgende:
Boeiend, deze relatie zal ook zo weer afgelopen zijn.
Hoeveel zussen heeft ze in godsnaam?quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:37 schreef Bredemug het volgende:
FF een update ; goed nieuws![]()
![]()
,
3 van haar zussen hebben een relatie met een nederlander waarvan die al gegroet hebben met haar ouders en ze zijn dus erg open en relaxt.
5 zussen. Prachtige meid ook.quote:Op donderdag 28 juni 2012 22:15 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Hoeveel zussen heeft ze in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |