Andersom heb ik het best vaak gedaan, eten met een Griek bij de Turk. Maar ik snap je punt ja, rekening houden met zulke dingen kan vaker goed zijn dan niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:24 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Nee, elke date. Anders ga ik me ook vervelen. Ik houd meestal wel rekening met sommige dingen. Zo zou ik denk ik niet zo snel uit eten gaan bij de Griek met een Turk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Acilarin kadini seniHeb je nou een dood beest daar op je nek? Of is dat gewoon het welbekende Turkse matje? Ook een oorbel zie ik. Slecht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loedermoeder
Troll.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:29 schreef Hedera het volgende:
[..]
Heb je nou een dood beest daar op je nek? Of is dat gewoon het welbekende Turkse matje? Ook een oorbel zie ik. Slecht...
quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:37 schreef housesoftheholy het volgende:
Zeau. Ik dat matje en die oorbel zag ik inderdaad niet aankomen.
...wat?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:42 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je lijkt eerder Aziatisch dan Turks. Of klopt dat ook?
Ik weet niet echt wat ik ben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:42 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Je lijkt eerder Aziatisch dan Turks. Of klopt dat ook?
Dat weet je nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eik ben je dan helemaal niet interessant in dit topic.
Constatering jonge.quote:
Nou ja, je bent toch een meisje.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig hoef jij je daarvan niets aan te trekken
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Constatering jonge.
[..]
Nou ja, je bent toch een meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |