Dat is een lastige situatie. Je vader weet van niks?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:28 schreef seiramu het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb alleen mijn neefjes en mijn tante verteld dat ik niet gelovig ben. Mijn moeder weet het ook maar ze kan het niet accepteren. Ik vertel wel open en eerlijk aan Nederlanders dat ik niet gelovig ben. Het zijn vooral de Turken en met name familieleden voor wie ik het verzwijg.
hmmmmmquote:
Mijn vader is gelukkig een zeer ruimdenkende en sympathieke man. Hij weet bijvoorbeeld zelfs dat ik wil gaan samenwonen en hij houdt echt van mijn vriend. Maar ik heb hem niet verteld dat ik niet gelovig ben. Hij zou niet boos worden of anders naar mij kijken maar hij zou het wel jammer vinden denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat is een lastige situatie. Je vader weet van niks?
Bij mij is het een iets ander verhaal, omdat mijn ouders ook ongelovig zijn en ik er dus ook niet mee ben opgegroeid.
Waarom probeer je een meisje niet eerst beter te leren kennen om erachter te komen hoe zij denkt over religie?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
hmmmmm
Ik wil ze ergens tegenkomen![]()
elke keer als ik in een relatie zit hoop ik gewoon dat ze niet over het geloof zullen beginnen, maar na een tijdje gebeurd dat gewoon en dan flippen ze allemaal...juist omdat ik er zo laks mee om ga.
ben ik geweest, ben inmiddels al een tijdje aan het werk. maar ik was altijd de enige allochtoon in de klas.quote:
Ik geloof van nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef seiramu het volgende:
Zijn er geen single ongelovige Turkse meisjes op FOK! of in dit topic die geïnteresseerd zijn?
Je wilt hem er dus geen pijn mee doen. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:34 schreef seiramu het volgende:
[..]
Mijn vader is gelukkig een zeer ruimdenkende en sympathieke man. Hij weet bijvoorbeeld zelfs dat ik wil gaan samenwonen en hij houdt echt van mijn vriend. Maar ik heb hem niet verteld dat ik niet gelovig ben. Hij zou niet boos worden of anders naar mij kijken maar hij zou het wel jammer vinden denk ik.
Is jouw hele familie ongelovig of alleen het gezin?
doe ik ook, maar dan gaat het fout dussssquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:35 schreef seiramu het volgende:
[..]
Waarom probeer je een meisje niet eerst beter te leren kennen om erachter te komen hoe zij denkt over religie?
Zoek een halfbloedjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
doe ik ook, maar dan gaat het fout dussss
Tjah....heb ik net een halfbloedje te pakken die juist wel moslim wilde worden hahahahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zoek een halfbloedjeHet beste van beide werelden en meestal ongelovig. Soms wel identiteits-issues, maar ja. Alles heeft z'n voor en nadelen
Wij hebben ook geen gesluierde vrouwen in de familie (behalve mijn oma's) maar het overgrote deel van de familie bestaat uit gelovigen. Mijn 2 neefjes en ik zijn de enige ongelovigen zover ik het weet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je wilt hem er dus geen pijn mee doen. Begrijpelijk.
Mijn ouders zijn niet gelovig, en de rest van de familie is gemengd. Ik heb zowel gematigd gelovige als ongelovige ooms, tantes, nichten en neven. Gesluierde vrouwen hebben we niet in de familie. Dit heeft denk ik veel met de achtergrond van de familie zelf te maken.
same here, alleen dan ik en mn zusjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef seiramu het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen gesluierde vrouwen in de familie (behalve mijn oma's) maar het overgrote deel van de familie bestaat uit gelovigen. Mijn 2 neefjes en ik zijn de enige ongelovigen zover ik het weet.
Ja, halfbloedjes kunnen meestal niet Turks koken hequote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Tjah....heb ik net een halfbloedje te pakken die juist wel moslim wilde worden hahahahaha
Im so unlucky
enige goede relaties met NLers gehad, maar ik voel me meer aangetrokken tot Turkse...
Mijn nichtje is half Turks half Indonesisch. Indonesisch en Turks koken... Haar moeder, mijn tante dus, kan dat ook en pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffftquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, halfbloedjes kunnen meestal niet Turks koken he
I dont care...ik kan zelf kokenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, halfbloedjes kunnen meestal niet Turks koken he
Indonesisch etenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Mijn nichtje is half Turks half Indonesisch. Indonesisch en Turks koken... Haar moeder, mijn tante dus, kan dat ook en pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
Wat goed! De mannen die ik ken (niet eens alleen Turkse) kunnen niet eens een ei bakken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef Erkannn het volgende:
[..]
I dont care...ik kan zelf koken
Ik ben helemaal onafhankelijk, zowel financieel als in het huishouden.
Daarnaast....ik eet echt alles hahahaha
Ik eet lekker 4 keer in de week Indisch, kan het ook koken en vind het ook leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Indonesisch eten![]()
![]()
Javaans-Surinaams eten![]()
![]()
Wat goed! De mannen die ik ken (niet eens alleen Turkse) kunnen niet eens een ei bakken.
ik kom gewoon de verkeerde tegenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Indonesisch eten![]()
![]()
Javaans-Surinaams eten![]()
![]()
[..]
Wat goed! De mannen die ik ken (niet eens alleen Turkse) kunnen niet eens een ei bakken.
Dat niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef seiramu het volgende:
Zijn er geen single ongelovige Turkse meisjes op FOK! of in dit topic die geïnteresseerd zijn?
Veel Turkse dames trouwen toch uiteindelijk met een Turk? Tenminste, wat ik van diverse Turkse dames en families heb meekregen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:58 schreef seiramu het volgende:
Ga dan voor een niet-Turkse vriend. Ik heb een Nederlandse vriend, echt ideaal
. Een Turkse jongen is niets voor mij, gelovig of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |