Dan nog, genoeg die binnen eigen kring alsnog seks hebben, daarnaast gebeurt het ook vooral stiekem hé. Laat staan dat ik nog nooit non-moslims op straat heb zien seksen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja, maar ik zie haast geen moslima's of midden oosters ogende meiden met nederlandse jongens
Over de vraag van de TS.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]waar heb jij het nou weer over
quote:Ik ga voor het eerst daten met een leuk turks meisje(tot nu toe dan), ik weet dat ze mij leuk vind, maar hoe zijn turkse meisjes kwa relaties? voor degene die er ervaring ermee hebben?
He, jij stelde de vraag. ik heb ook nog nooit mensen op straat zien seksen heh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog, genoeg die binnen eigen kring alsnog seks hebben, daarnaast gebeurt het ook vooral stiekem hé. Laat staan dat ik nog nooit non-moslims op straat heb zien seksen.![]()
Daarnaast, meisjes met een islamitisch achtergrond, die relaties hebben met niet-moslims hebben op dat punt al de Islam achter zit gelaten, laat staan dat het nog 'moslims' zouden zijn wanneer ze er bovenop ook nog eens seks hebben.
Ja, echt interessant enzo. Dat ze een teen breekt en er komt allemaal familie uit Turkije en die gaan dan in Nederland in het ziekenhuis een voor een allemaal bij de spoedeisende hulp zittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Over de vraag van de TS.
Ben jij zo'n FOK!er die na het lezen van 5 reacties al weer is vergeten wat de TS was?
Maar speciaal voor jou:
[..]
Dat was meer een grap hé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
He, jij stelde de vraag. ik heb ook nog nooit mensen op straat zien seksen heh.
en dat laatste is wel zo maar ik vraag me dan af hoeveel druk ze daarbij ondervinden van de familie
Ik ken Turkse meisjes die met mannen met een niet-Islamitische achtergrond zijn getrouwd, en zij identificeren zich als moslim. Wie bepaalt dat ze dat niet zijn? Dat is toch echt aan henzelf, lijkt me. ''Dat is tussen mij en god'', toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog, genoeg die binnen eigen kring alsnog seks hebben, daarnaast gebeurt het ook vooral stiekem hé. Laat staan dat ik nog nooit non-moslims op straat heb zien seksen.![]()
Daarnaast, meisjes met een islamitisch achtergrond, die relaties hebben met niet-moslims hebben op dat punt al de Islam achter zit gelaten, laat staan dat het nog 'moslims' zouden zijn wanneer ze er bovenop ook nog eens seks hebben.
Vond ik welquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, echt interessant enzo. Dat ze een teen breekt en er komt allemaal familie uit Turkije en die gaan dan in Nederland in het ziekenhuis een voor een allemaal bij de spoedeisende hulp zittenok, leuk
De waarden en regels waarmee diegene zich identificeert, die bepalen dat. Net zoals ik geen vegetarische vleeseter kan zijn. Als jij bepaalde zaken doet, die tegen eigen waarden ingaan, heb je op het punt van die daden je eigen normen deels weggelaten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ken Turkse meisjes die met mannen met een niet-Islamitische achtergrond zijn getrouwd, en zij identificeren zich als moslim. Wie bepaalt dat ze dat niet zijn? Dat is toch echt aan henzelf, lijkt me. ''Dat is tussen mij en god'', toch?
Jij ook steeds met je irritante troll reacties. Telkens probeer je je onvrede over de omgang van Turkse meisjes met niet-Turken te uiten. Wat is je doel man?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar god heeft toch ook bepaald dat handjes vasthouden buiten het huwelijk verboden is. Als je dat wel doet, mag je je dan ook niet meer identificeren als moslim?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De waarden en regels waarmee diegene zich identificeert, die bepalen dat. Net zoals ik geen vegetarische vleeseter kan zijn. Als jij bepaalde zaken doet, die tegen eigen waarden ingaan, heb je op het punt van die daden je eigen normen deels weggelaten.
Ja prima, god oordeelt en alles, maar god heeft over zulke zaken al geoordeeld in de boeken waarvan moslims geloven dat ze van god komen, no?
Mens, ga toch koken ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jij ook steeds met je irritante troll reacties. Telkens probeer je je onvrede over de omgang van Turkse meisjes met niet-Turken te uiten. Wat is je doel man?
Ik zeg niet dat je je niet mag identificeren als moslim(a), dat is niet aan mij om te zeggen of oordelen. Als ik ongelijk heb, zie ik graag waarom en waarop ik ongelijk heb, maar een moslima dat een relatie heeft met een niet-moslim, doet dat ondanks dat ze moslims is, correct?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja maar god heeft toch ook bepaald dat handjes vasthouden buiten het huwelijk verboden is. Als je dat wel doet, mag je je dan ook niet meer identificeren als moslim?
Wat bedoel je met ''ondanks''? Dat lijkt me sowieso logisch. Wat ik bedoel is, dat vrijwel iedereen die aanhanger is van een bepaald geloof, en dat kan de Islam zijn of een andere religie, de regels die dat geloof voorschrijft wel eens gebroken heeft. Je lidmaatschap wordt daarmee niet automatisch stopgezetquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je je niet mag identificeren als moslim(a), dat is niet aan mij om te zeggen of oordelen. Als ik ongelijk heb, zie ik graag waarom en waarop ik ongelijk heb, maar een moslima dat een relatie heeft met een niet-moslim, doet dat ondanks dat ze moslims is, correct?
Nee dat zeg ik ook niet, ik zeg niet dat een moslim(a) in kwestie hierdoor ongelovig is geworden, ik zeg juist wat jij zegt, dat je het doet vanuit een punt waarop het helemaal niet mag volgens datgene waarmee je je eventueel deels zou identificeren. Geloof is een kritisch onderwerp, het beoordelen daarvan ook, bekend is dat de overspelige dame in één geval hoger stond dan de religieuze bedekte moslima omdat de één goed was tegenover dieren en de ander niet, dus een daad zegt weinig over het geloof, wel zegt het iets over niet te verzoenen principes imho.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ''ondanks''? Dat lijkt me sowieso logisch. Wat ik bedoel is, dat vrijwel iedereen die aanhanger is van een bepaald geloof, en dat kan de Islam zijn of een andere religie, de regels die dat geloof voorschrijft wel eens gebroken heeft. Je lidmaatschap wordt daarmee niet automatisch stopgezet
Ik lees eerder een realistische kijk op zaken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Hedera het volgende:
[..]
Jij ook steeds met je irritante troll reacties. Telkens probeer je je onvrede over de omgang van Turkse meisjes met niet-Turken te uiten. Wat is je doel man?
Ja maar geloof is ook een persoonlijke beleving, en jij projecteert er nu je eigen opvattingen op. Het een en ander wordt inderdaad enigszins geobjectiveerd door datgene wat de koran voorschrijft, maar dat is ook open voor interpretatie. Dus die beoordeling waar jij het over hebt, die is uiteindelijk voorbehouden aan ieder zelf. Dat is wat ik denk. En ik geloof niet eens in god, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, ik zeg niet dat een moslim(a) in kwestie hierdoor ongelovig is geworden, ik zeg juist wat jij zegt, dat je het doet vanuit een punt waarop het helemaal niet mag volgens datgene waarmee je je eventueel deels zou identificeren. Geloof is een kritisch onderwerp, het beoordelen daarvan ook, bekend is dat de overspelige dame in één geval hoger stond dan de religieuze bedekte moslima omdat de één goed was tegenover dieren en de ander niet, dus een daad zegt weinig over het geloof, wel zegt het iets over niet te verzoenen principes imho.
Dat je Uberhaupt met hem in gesprek gaat. Je word toch dit soort mensen gewoon beu? Andermans levenswijze bekritiseren terwijl ik zeker weet dat ze zelf ook niet de meest heilige zijn. Hij wil gewoon aandacht, al de hele topic als je het doorleestquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ''ondanks''? Dat lijkt me sowieso logisch. Wat ik bedoel is, dat vrijwel iedereen die aanhanger is van een bepaald geloof, en dat kan de Islam zijn of een andere religie, de regels die dat geloof voorschrijft wel eens gebroken heeft. Je lidmaatschap wordt daarmee niet automatisch stopgezet
Redelijk gewaagde opmerking dit. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn er verhalen in de Hadith die niet zo positief tegenover deze manier van veroordelen staan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat geloof betreft ben ik zeker geen verdediger van mijn absolute 'waarheden', simpelweg omdat ik niet de boodschapper van god, of god zelf ben, geloof mag dan wel een persoonlijke beleving zijn, akkoord, maar wat ik hier neerzet kan ik onderbouwen met Islamitisch literatuur. Een persoon die van een ander opvatting gediend is, diens onderbouwing vanuit Islamitisch literatuur sta ik voor open en zie ik graag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja maar geloof is ook een persoonlijke beleving, en jij projecteert er nu je eigen opvattingen op. Het een en ander wordt inderdaad enigszins geobjectiveerd door datgene wat de koran voorschrijft, maar dat is ook open voor interpretatie. Dus die beoordeling waar jij het over hebt, die is uiteindelijk voorbehouden aan ieder zelf. Dat is wat ik denk. En ik geloof niet eens in god, maar dat terzijde.
Wat zou je dan graag zien dat ik zeg? Dat alleen god oordeelt over het geloof van de individu? Dat een relatie met een niet-moslim het meisje niet ongelovig maakt?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef D1 het volgende:
[..]
Redelijk gewaagde opmerking dit. Ik kan me vergissen maar volgens mij zijn er verhalen in de Hadith die niet zo positief tegenover deze manier van veroordelen staan.
Dus met ''de Islam achter je laten'' bedoel je eigenlijk gewoon ''niet elke regel die de Islam voorschrijft stuk voor stuk naleven''. Bijna iedereen heeft de Islam in principe dus achter zich gelatenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat geloof betreft ben ik zeker geen verdediger van mijn absolute 'waarheden', simpelweg omdat ik niet de boodschapper van god, of god zelf ben, geloof mag dan wel een persoonlijke beleving zijn, akkoord, maar wat ik hier neerzet kan ik onderbouwen met Islamitisch literatuur. Een persoon die van een ander opvatting gediend is, diens onderbouwing vanuit Islamitisch literatuur sta ik voor open en zie ik graag.
Om een ander voorbeeld te geven, als ik bier zou drinken, zou ik op dat punt ook de Islam achter mij gelaten hebben, maakt iemand niet ongelovig, wel in strijd met eigen principes.
Heb jij zand in je eeeuummm.. ogen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Hedera het volgende:
[..]
Dat je Uberhaupt met hem in gesprek gaat. Je word toch dit soort mensen gewoon beu? Andermans levenswijze bekritiseren terwijl ik zeker weet dat ze zelf ook niet de meest heilige zijn. Hij wil gewoon aandacht, al de hele topic als je het doorleest
Jij hebt zand in je hoofd, trollquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij zand in je eeeuummm.. ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |