hebben jullie seks?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben zelf Turks (wellicht geen moslim, maakt dat uit?) en heb een Nederlandse vriend. Sommige dingen zijn soms wat lastig geweest, maar het gaat eigenlijk heel goed. Als je nog vragen had TS, hoor ik het graag.
Nu ik erover nadenk ken ik eigenlijk best veel koppels waarbij de man Nederlands is en de vrouw Turks. Leuk
Okee, wat dus best wel geil is, is wanneer een Turkse goed Nederlands praat met een heel licht Turks accentquote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik ben zelf Turks (wellicht geen moslim, maakt dat uit?) en heb een Nederlandse vriend. Sommige dingen zijn soms wat lastig geweest, maar het gaat eigenlijk heel goed. Als je nog vragen had TS, hoor ik het graag.
Nu ik erover nadenk ken ik eigenlijk best veel koppels waarbij de man Nederlands is en de vrouw Turks. Leuk
Waarom zou ze seks hebben met alle Nederlands-Turkse koppels die ze kent?quote:
Is dit een vraag?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:03 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Okee, wat dus best wel geil is, is wanneer een Turkse goed Nederlands praat met een heel licht Turks accent
oh oke. lees net dat je geen moslim bent. dan wordt daar nog wel eens heel moeilijk over gedaanquote:
Weet ik. Jij bent moslim(a)?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh oke. lees net dat je geen moslim bent. dan wordt daar nog wel eens heel moeilijk over gedaan
Nee, maar je zei dat TS vragen mocht stellen als ie ze had.quote:
O ja, ok.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:39 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat TS vragen mocht stellen als ie ze had.
Dus jullie hebben seks?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:24 schreef seiramu het volgende:
Dat hangt echt af van haar opvoeding, persoonlijkheid, ouders enzovoort.
Ik ben Turks en ik heb bijna 2 jaar een serieuze relatie met mijn Nederlandse vriend. Ik ben niet gelovig en ik heb echt de Nederlandse mentaliteitmaar mijn familie niet dus in het begin moest alles stiekem. Nu moet ik nog steeds veel verzwijgen voor ze.
Maar we hebben echt een goede relatie. We willen zo snel mogelijk samenwonen (ja..stiekem), af en toe hebben we hebben kleine meningsverschillen maar nooit echt ruzie en we zijn graag bij elkaar.
Als je wilt mag je me pm'en of dm'en als je een aantal vragen hebt.
Stiekem samenwonen.. echt waar? Lijkt me erg moeilijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:24 schreef seiramu het volgende:
Dat hangt echt af van haar opvoeding, persoonlijkheid, ouders enzovoort.
Ik ben Turks en ik heb bijna 2 jaar een serieuze relatie met mijn Nederlandse vriend. Ik ben niet gelovig en ik heb echt de Nederlandse mentaliteitmaar mijn familie niet dus in het begin moest alles stiekem. Nu moet ik nog steeds veel verzwijgen voor ze.
Maar we hebben echt een goede relatie. We willen zo snel mogelijk samenwonen (ja..stiekem), af en toe hebben we hebben kleine meningsverschillen maar nooit echt ruzie en we zijn graag bij elkaar.
Als je wilt mag je me pm'en of dm'en als je een aantal vragen hebt.
Dat vind je wel een erg interessante vraag he?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dus jullie hebben seks?
ja voor moslima's zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat vind je wel een erg interessante vraag he?
Hoezo voor moslima's?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja voor moslima's zeker
Maar waarom is het voor jou interessant?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ja voor moslima's zeker
omdat ik altijd denk dat ht van die brave meisjes zijn, en ik vraag me af in hoeverre ze zich aan de regels houdenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Maar waarom is het voor jou interessant?
Jij komt weleens in de stad of niet?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
omdat ik altijd denk dat ht van die brave meisjes zijn, en ik vraag me af in hoeverre ze zich aan de regels houden
ja, maar ik zie haast geen moslima's of midden oosters ogende meiden met nederlandse jongensquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij komt weleens in de stad of niet?
En jij? Heb jij ook seksquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
omdat ik altijd denk dat ht van die brave meisjes zijn, en ik vraag me af in hoeverre ze zich aan de regels houden
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef RooieHoed het volgende:
Ik weet uit ervaring wel dat wanneer ze bijvoorbeeld d'r grote teen breekt dat eerst al d'r familie uit Turkije gehaald wordt om vervolgens met 40 man op de spoedeisende hulp te gaan zitten.
Of dat bij haar is weet ik natuurlijk niet, maar ik heb redelijk vaak een ziekenhuis gezocht en dit regelmatig meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |