Dat hoeft niet. Mijn tante is al meer dan 10 jaar getrouwd met een Nederlanderquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:00 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Veel Turkse dames trouwen toch uiteindelijk met een Turk? Tenminste, wat ik van diverse Turkse dames en families heb meekregen.
De belangrijkste reden waarom niet? Ben wel nieuwsgierig want de meeste Turkse meisjes/dames die ik tot nu toe ben tegengekomen kiezen uiteindelijk allemaal voor iemand met dezelfde achtergrond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:04 schreef seiramu het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Mijn tante is al meer dan 10 jaar getrouwd met een Nederlander. En ik zou echt niet met een Turkse man kunnen leven.
Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie. Mijn vriend zegt altijd dat ik eigenlijk gewoon een Nederlander ben. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Ik heb gewoon de Nederlandse mentaliteit overgenomen. Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ikquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De belangrijkste reden waarom niet? Ben wel nieuwsgierig want de meeste Turkse meisjes/dames die ik tot nu toe ben tegengekomen kiezen uiteindelijk allemaal voor iemand met dezelfde achtergrond.
Dat verklaart het idd denk ik. Je bent verkaasdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie. Mijn vriend zegt altijd dat ik eigenlijk gewoon een Nederlander ben. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ik.
Je beschrijft mij gewoonquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef seiramu het volgende:
[..]
Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie. Mijn vriend zegt altijd dat ik eigenlijk gewoon een Nederlander ben. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Ik heb gewoon de Nederlandse mentaliteit overgenomen. Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ik.
Hahaha, de knoflooksaus van Krea is op.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook een keer een relatie met een turks meisje gehad. Toen bleek dat ze de knofsaus vergeten was, was de liefde over.
Turkse damesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Turkse damesIk niet, ik praat iedereen de oren van het hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
Familie van hem ?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:46 schreef Kreator het volgende:
Ik heb ook een keer een relatie met een turks meisje gehad. Toen bleek dat ze de knofsaus vergeten was, was de liefde over.
En tegelijkertijd zeg je: "Ik spreek de Turkse taal matig, ik heb eigenlijk nooit Turkse vrienden gehad (alleen kennissen of familieleden) en ik houd me vrijwel niet bezig met de Turkse cultuur. De enige Turken met wie ik omga zijn mijn neefjes en hun situatie is vergelijkbaar met mijn situatie"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:19 schreef seiramu het volgende:
Een Nederlandse jongen past gewoon beter bij me dan een Turkse jongen. Een Turkse jongen zou mij ook niet willen denk ik.
Soms is iets zo mooi dat je er even stil van wordtquote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik niet, ik praat iedereen de oren van het hoofd
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
turken zijn over het algemeen niet zo moeilijk, alleen ietswat ouderwets/voorzichtig
De ogen doet het meestal bij mij, samen met donker lang haar, wenkbrauwen en bruine huidquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:42 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ben een vrouw, maar vind Turkse vrouwen heel mooi
Ja,quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:44 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De ogen doet het meestal bij mij, samen met donker lang haar, wenkbrauwen en bruine huid
Kan je dan niet beter ergens anders afspreken dan in een caféquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
Serieuze vraag: als je nu met een Turks meisje zou daten en je spreekt af bij een café, is het dan not-done om iets te drinken als zij aan de Ramadan doet?
Een maat van me had trouwens een keer zijn eerste date met een Turks meisje bij de Griek gedaan.
Edit: mag er eigenlijk gedate worden tijdens de Ramadan?
Als het meisje tijdens het vasten afspreekt in een cafe, mag ze er toch wel van uitgaan dat jij wat gaat drinken of eten? Dan zou ik na de iftar gaan afspreken, dan mag ze uiteraard ook eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
Serieuze vraag: als je nu met een Turks meisje zou daten en je spreekt af bij een café, is het dan not-done om iets te drinken als zij aan de Ramadan doet?
Een maat van me had trouwens een keer zijn eerste date met een Turks meisje bij de Griek gedaan.
Edit: mag er eigenlijk gedate worden tijdens de Ramadan?
True, ik doe sowieso nooit eerste date in een café, tenzij het een speciaal of echt uniek café is. Afspreken in een hamam lijkt me wel lachenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter ergens anders afspreken dan in een café
Ach, ik zou dan eten voor haar koken en dan samen iftar brekenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 17:03 schreef Hedera het volgende:
[..]
Als het meisje tijdens het vasten afspreekt in een cafe, mag ze er toch wel van uitgaan dat jij wat gaat drinken of eten? Dan zou ik na de iftar gaan afspreken, dan mag ze uiteraard ook eten.
Of nog beter, de iftar samen breken. De kans is dan wel groot dat zo aan het vreten is, dat ze jou niet eens meer ziet staan
Jij hebt ook een date?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
True, ik doe sowieso nooit eerste date in een café, tenzij het een speciaal of echt uniek café is. Afspreken in een hamam lijkt me wel lachen
[..]
Ach, ik zou dan eten voor haar koken en dan samen iftar breken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |