Zij met een jongen zoals ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vraag Hedera uit, zij geeft je vast wel wat je wilt.
Veel beter! Wel overkill voor een eerste date toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ach, ik zou dan eten voor haar koken en dan samen iftar breken
Hallo trollquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vermoedelijk juist met een jongen als jij.
Stating the obviousquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:40 schreef Hedera het volgende:
[..]
Met wensen kom je niet ver. Je moet er ook wat voor doen he
Dat zeker nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hé, met mij zal je niet uit willen gaan.
Z-zullen we saampjes uitgaanquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hé, met mij zal je niet uit willen gaan.
Wat brabbel je nou man?quote:Op zondag 5 augustus 2012 16:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat jammer, leek mij echt dolletjes.
Dat je mij zo een Turks meisje lijkt waar je echt een geweldige avond en nacht mee kunt doorbrengen?quote:
Jij bent echt triest. Serieus waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je mij zo een Turks meisje lijkt waar je echt een geweldige avond en nacht mee kunt doorbrengen?
Oké, sorry.. dan lijk je niet zo een meisje.quote:
Je weet dondersgoed wat je hiermee probeert te impliceren, clown.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oké, sorry.. dan lijkt je niet zo een meisje.
Eeum ja, een sorry staat meestal voor excuses.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:10 schreef Hedera het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat je hiermee probeert te impliceren, clown.
Hoef geen excuses of sorry. Zal mij een zorg zijn, zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eeum ja, een sorry staat meestal voor excuses.
Even voor de duidelijkheid, gaat hier een 'ne desem suc' op? Want dan weet ik dat alvast.
Eerste date moet speciaal vind ik en vind ik zelf ook leukquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel beter! Wel overkill voor een eerste date toch?. De tijden van deze ramadan zijn helaas niet echt geschikt om samen wat te doen.
Nou ja, goed, dan sluit ik af met dat ik nog steeds van je hou.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Hedera het volgende:
[..]
Hoef geen excuses of sorry. Zal mij een zorg zijn, zeg.
Wat dat laatste betreft; ja
Uggg vreselijk hoe je een beetje amicaal probeert te doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja, goed, dan sluit ik af met dat ik nog steeds van je hou.
En dat ik een lief meisje dat tijdens de Ramadan ideale date tips geeft nooit slecht zou bejegenen of als duivel zien.
Begrijp ik het goed als ik zeg dat een date met een Turkse voor jou per definitie specialer is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Eerste date moet speciaal vind ik en vind ik zelf ook leuk
Nee, elke date. Anders ga ik me ook vervelen. Ik houd meestal wel rekening met sommige dingen. Zo zou ik denk ik niet zo snel uit eten gaan bij de Griek met een Turkquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als ik zeg dat een date met een Turkse voor jou per definitie specialer is?
Acilarin kadini seniquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:23 schreef Hedera het volgende:
[..]
Uggg vreselijk hoe je een beetje amicaal probeert te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |