Dan zal het wel terecht zijn geweestquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
de vorige keer was het anders een 4 dagen ban
Nu was zo'n lachmomentquote:Typisch voorbeeld van hoe ik me in 5min. tijd kapot kan lachen en dood kan ergeren aan Hmf.
2 maar man!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
de vorige keer was het anders een 4 dagen ban
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 maar man!
Godver zit ik gezellig door te posten in het gesloten topic
Fout.quote:
Kut, I pissed off the landbeast.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus ik ben echt een beetje klaar met deze gezeik
Ga voorlopig wat anders doen dan hier posten
Ben je nog steeds kaal? Dan kan ik je i.i.g. nog herkennen a.s. zaterdag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit stond er ik snapte het al niet:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
2 maar man!
Godver zit ik gezellig door te posten in het gesloten topic
Sowieso, en stone island vest tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ben je nog steeds kaal? Dan kan ik je i.i.g. nog herkennen a.s. zaterdag.
Ik heb hem al een zeer goed advies gegeven mbt een unban.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GGMM wanneer ga jij ook eens strijden voor de unban van Smoofie weet je niet hoe eenzaam ik mij voel momenteel wachtende op VI Oranje.
Hij heeft toch een weekje? Peanutsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem al een zeer goed advies gegeven mbt een unban.
Eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
TT voorstel: soms een lach, soms een traan, VBL blijft altijd gaan!?
Dat snapte ik ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit stond er ik snapte het al niet:
Doorgaan met kankeren na waarschuwing. Vervelend en levert vier dan een ban op.
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Zo, lekker veilig binnen, achter mijn PC'tje.weer genoeg buiten geweest voor de komende 3 weken.
5 euro.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Iemand een Phillips go gear mp4 speler kopen? 8 gig
6 euroquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Iemand een Phillips go gear mp4 speler kopen? 8 gig
Mooi man met dat jongetje en zijn viltstiftenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Euro Trip is best een toffe filmMieke
Wie was ook alweer Mieke? Ik vond die incestzus lekkerder...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja fucking grappig iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man met dat jongetje en zijn viltstiften
Blonde Duitse chick die hij zoekt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie was ook alweer Mieke? Ik vond die incestzus lekkerder...
Scotty doesn't know! (8)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee welke actricequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blonde Duitse chick die hij zoekt.
doet ut nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal kapotswaffelen die incestzus
Van alle mogelijkheden zou jij haar kapotswaffelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal kapotswaffelen die incestzus
Doe mij die Duitse maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ] wel lekker maar haalt het niet bij:
[ afbeelding ]
Ga ik toch voor de Duitsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ] wel lekker maar haalt het niet bij:
[ afbeelding ]
Jonge, mafkeesquote:
Kun jij wel tegen dat broertje? Jij houdt niet van WO2 grappen dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga ik toch voor de DuitseAllebei ook prima!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij wel tegen dat broertje? Jij houdt niet van WO2 grappen dus..
Voorspelbaar +1. Ja dat vond ik vet grappig. Net zoals die ene scene in Rat Racequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij wel tegen dat broertje? Jij houdt niet van WO2 grappen dus..
Omdat het leven soms heel soms niet enkel om geld draait en Matt Damon het blijkbaar een leuk script vond en wellicht toevallig in de buurt was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wie cast nou Matt Damon (veel te duur) voor deze rol.. en waarom neemt Matt Damon deze rol aan
Kijk eens aan soms evenaar ik HMF zijn genialiteit bijna.quote:Shaved his head for the movie The Brothers Grimm (2005) (to assist in the wearing of a wig for that role). The shaved head was shown in the movie EuroTrip (2004), which was filmed in Prague at the same time.
Nee, HMF zou wel zorgen voor de reden waarom hij het doet, niet waarom hij daar OOK kaal was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het leven soms heel soms niet enkel om geld draait en Matt Damon het blijkbaar een leuk script vond en wellicht toevallig in de buurt was.
Edit:
[..]
Kijk eens aan soms evenaar ik HMF zijn genialiteit bijna.
Dat staat er toch beide films werden gefilmd in Praag? Wat moet je daar anders doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, HMF zou wel zorgen voor de reden waarom hij het doet, niet waarom hij daar OOK kaal was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er toch beide films werden gefilmd in Praag? Wat moet je daar anders doen.
Ik zeg toch ook bijna en heel af en toe? Denk je werkelijk dat ik mij aan HMF wil en kan metenquote:
tot over 10 minuten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan niet inderdaad..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook bijna en heel af en toe? Denk je werkelijk dat ik mij aan HMF wil meten
Hoeveel studies volg je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook bijna en heel af en toe? Denk je werkelijk dat ik mij aan HMF wil en kan meten
Matt Damon doet wel vaker van die rolletjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wie cast nou Matt Damon (veel te duur) voor deze rol.. en waarom neemt Matt Damon deze rol aan
Is dat programma met de vechtende dwergen er weer?quote:
HMF heeft wel een broertje toch? Het is mogelijk Kapitein al zal je wel enkele dingen moeten opofferen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben HMF z'n vriendin niet. Beetje inbinden tjap.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF heeft wel een broertje toch? Het is mogelijk Kapitein al zal je wel enkele dingen moeten opofferen.
Best fout jaquote:
youtube stylo:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best fout ja
Iedere puber zat op haar te rukken in de 90's!
Vind dat spel al saai als ik het zelf doe, laat staan als ik er naar kijkquote:
In de zin dat er zelfs met condoom een kans bestaat of gewoon werkelijk HIV overhebben voor 1x?quote:
Joh, Ik heb al een groot imperium opgebouwd bij Ajax. Heerlijk manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind dat spel al saai als ik het zelf doe, laat staan als ik er naar kijk
Ah joh aan hiv ga je al lang niet meer doodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de zin dat er zelfs met condoom een kans bestaat of gewoon werkelijk HIV overhebben voor 1x?
Gewoon in een kelder houden, kapot neuken.. heb je er genoeg van murder-suicide hup.. mooi einde en geen last van de HIV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah joh aan hiv ga je al lang niet meer dood
Alsof die poll uberhaupt serieus te nemen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon 5 mensen stemmen voor Geo as modwtf
Dat is ook fucking makkelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik heb al een groot imperium opgebouwd bij Ajax. Heerlijk man
Ik zal je het rekeningnummer van mijn favoriete goede doel geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook fucking makkelijkBen net begonnen met Fiorentina
3 spelers met 4,5 ster potentie
Niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof die poll uberhaupt serieus te nemen is.
Kut, vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, moet nog een foto maken van mijn moobs.
5 van jezelf?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, jij begon wederom vandaag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een keer gestemd.
Kom je weer zuur doen
Doe het uit je herinnering dan.. ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook echt niet zoeken hoor.
Maar heel eerlijk? Ik zie jou niet als mod.
Nee, gij wel? Maar ze zitten mij te lokken met allemaal dure items.. loverboy tactics hier om mod te worden.quote:
Omdat je mij dan meteen gaat bannen lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe het uit je herinnering dan.. ik ben benieuwd..
Dat mag jij vindenvraag me af waarom..
doe eens normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat je mij dan meteen gaat bannen lul
Of men is ontzettend voor of ontzettend tegen om jou als mod te zien. Er is geen middenweg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel mensen stemmen voor De_kromme als mod? Ik ga sowieso solliciteren, en ik heb de stem van GGMM al in mijn broekzak.
Jij wordt mijn hulpjequote:
Ik hoorde via via dat stevenmac zijn drugs vergoed krijgt als hij mod wordt, dus gewoon strak onderhandelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, gij wel? Maar ze zitten mij te lokken met allemaal dure items.. loverboy tactics hier om mod te worden.
Als je pics van je tieten geeft ben je veiligquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat je mij dan meteen gaat bannen lul
Nog meer gratis drugs?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat stevenmac zijn drugs vergoed krijgt als hij mod wordt, dus gewoon strak onderhandelen.
Oke, dat scheelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je pics van je tieten geeft ben je veilig
Ik krijg alles aangeleverd zodrekt ja, maar fok krijgt voor mij weer subsidiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat stevenmac zijn drugs vergoed krijgt als hij mod wordt, dus gewoon strak onderhandelen.
Verder vind ik je best lief hoor dus die 2 dingen zorgen voor het groene licht.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder vind ik je best lief hoor dus die 2 dingen zorgen voor het groene licht.
Maar mijn echte sneer heb je dus niet ontdekt vandaag
Haha, wil ik dat? Ja doe maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel.
Wil je weten hoe ik precies over je denk?
Je staat op 5 stemmen bij de poll;quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel mensen stemmen voor De_kromme als mod? Ik ga sowieso solliciteren, en ik heb de stem van GGMM al in mijn broekzak.
Slim gespeeld. Je hebt een goede kans om mod te worden, maar of je ook hebt wat ervoor nodig is...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg alles aangeleverd zodrekt ja, maar fok krijgt voor mij weer subsidie
Die bricks zijn geen probleemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slim gespeeld. Je hebt een goede kans om mod te worden, maar of je ook hebt wat ervoor nodig is...
Ik bedoel: dan praten we kilo's..
Oke dan zal ik voor deze keer even heel serieus reageren.quote:
Bij wie is het wel extreem?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke dan zal ik voor deze keer even heel serieus reageren.
Ik vind je gigantisch wisselvallig. De ene keer ben je echt te pruimen en moet ik zelfs om je lachen, maar andere keren vind ik je een meeloper en weet ik totaal niet wat ik aan je heb.
Maar dat meelopergedoe vind ik wel bij meerdere users hoor. Dan hebben bijvoorbeeld 2 mensen in dit topic een discussie wat uitloopt op een ruzie en dan gaan andere users zich er mee bemoeien en gaan 'de zwakkere' helemaal afmaken. Dat vind ik jammer. (Niet dat het bij jou zo extreem is hoor, daar niet van)
GGMM is net Dirk Kuijt in deze.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
Nah hoef ik niet te zeggen. Kun jij je voorstellen wie ik bedoel? Je hoeft niet te zeggen wie, maar uberhaupt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij wie is het wel extreem?
Namen willen we
Ik weet precies wie je bedoeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah hoef ik niet te zeggen. Kun jij je voorstellen wie ik bedoel? Je hoeft niet te zeggen wie, maar uberhaupt?
Haha, dat wisselvallig had ik wel verwacht ja. Daar heb je ook gelijk in, ik ben wisselvallig/mijn mood is wisselvallig. Ene dag kan ik niks hebben, andere dag ben ik serieus, uur later ben ik in een mega flauwe pest/uitdaag bui..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke dan zal ik voor deze keer even heel serieus reageren.
Ik vind je gigantisch wisselvallig. De ene keer ben je echt te pruimen en moet ik zelfs om je lachen, maar andere keren vind ik je een meeloper en weet ik totaal niet wat ik aan je heb.
Maar dat meelopergedoe vind ik wel bij meerdere users hoor. Dan hebben bijvoorbeeld 2 mensen in dit topic een discussie wat uitloopt op een ruzie en dan gaan andere users zich er mee bemoeien en gaan 'de zwakkere' helemaal afmaken. Dat vind ik jammer. (Niet dat het bij jou zo extreem is hoor, daar niet van)
Ik snap het ook nietquote:
Nou zelfs ik heb me enorm gestoord aan Paon en heb dat laten blijken, dus dat was geoorloofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, dat wisselvallig had ik wel verwacht ja. Daar heb je ook gelijk in, ik ben wisselvallig/mijn mood is wisselvallig. Ene dag kan ik niks hebben, andere dag ben ik serieus, uur later ben ik in een mega flauwe pest/uitdaag bui..
Het meelopen vind ik zelf ook niet erg, enige voorbeeld wat ik kanbedenken was met Poan, maar dat is ook omdat ik een aversie heb tegen dikke mensen, verder was dat niet heel proper van mijn kant. Zelf vind ik dat ik iedereen 'aanpak', zwak of sterk, sommige zwakken stoor ik me gewoon erg aan en uit ik die frustratie.
Davy zit nu achter elkaar op zichzelf te stemmen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wie stemt nou om Davy mod te makendie claimt zelf hier amper te zijn, gemiddeld 27 per dag ofso.. dat is toch geen mod, naast zijn onvermogen om realistisch te zijn.
Nee, ik denk dat er echt 25 mensen zijn die hem als ideale mod zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Davy zit nu achter elkaar op zichzelf te stemmen.
GGMM ziet mij wel zitten, heb je hem toen zeker afgeraden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vertrouw op Guitarist, Morph en GGMM dat ze een goede keuze maken.
Ik weet iig al wie ze wel zien zitten en wie ze niet zien zitten
Af en toe elkaar de waarheid vertellen zoals dit kan goed zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou zelfs ik heb me enorm gestoord aan Paon en heb dat laten blijken, dus dat was geoorloofd
Maar die andere zwakken... Soms denk ik dat ze gewoon echt niet beter kunnen en stoor me er aan dat het ineens 6 tegen 1 wordt en dat gaat soms net te ver vind ik.
Wat ben ik toch een goedzak eigenlijk.
Je hebt insiders info?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Steven of Dritz als het aan mij zou liggen gelukkig heb ik er geen inbreng inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nee niet afgeraden hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM ziet mij wel zitten, heb je hem toen zeker afgeraden?
Ex mod uiteraard.quote:
Ja, wat ben je open en eerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Af en toe elkaar de waarheid vertellen zoals dit kan goed zijn.Al vertel jij alleen je mening maar you get my point.
Zo snel vergeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar dat is alweer een halve eeuw geleden ofzo.
zat ik erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet afgeraden hoorHeb wel mijn favorieten toen gezegd tegen hun
Te gevoelig om mod te zijn..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goedzak eigenlijk.
in ieder geval nog een beetje inhoud, de rest van de bladzijdes is blancoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De zwarte bladzijdes in de VBL-geschiedenis.
Heeft ons dichter bij elkaar gebracht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De zwarte bladzijdes in de VBL-geschiedenis.
tssquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook eigenlijk niet wie je bent.
Jaquote:
Ja, maar je maakt het me zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig, je moet alleen wat verder kijken wellicht
True.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hartDe koning is dood, lang leve de koning
Enzovoorts enzovoorts
True dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft ons dichter bij elkaar gebracht.
Het is Drizzt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven of Dritz als het aan mij zou liggen gelukkig heb ik er geen inbreng in
Positieve discriminatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEigenlijk zou VBL minimaal 1 vrouw als mod moeten hebben, maar ik zie hier zo weinig vrouwen
Met dat geheil jagen ze elke vrouw weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEigenlijk zou VBL minimaal 1 vrouw als mod moeten hebben, maar ik zie hier zo weinig vrouwen
Als ik nooit meer ergens zou mogen komen waar ze het over mij hadden werd m'n leven heel eenzaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kssssst, we hadden het net over je.
Dat zeg ik toch? Er posten hier wel vrouwen, maar die zijn allemaal niet geschikt als VBLMod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Positieve discriminatie. Alleen de beste mensen voor de beste posities.
Er is maar 1 vrouwelijke VBL user en die is net mod af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vrouwen + voetbal + en dan ook nog op de internet; het is een prestatie dat je er bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Smoofie is een vrouw toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is maar 1 vrouwelijke VBL user en die is net mod af.
Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Er posten hier wel vrouwen, maar die zijn allemaal niet geschikt als VBLMod.
Had geen zin om je naam op te zoeken maar toegegeven dit was respectloosquote:
Hij is mij ontnomenquote:
ik stop per direct met FOK! danquote:
Mama_Mia bijv?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Adames het volgende:
of je hebt dan die Twente kutjes, maar dat moet je ook niet willen
Het is je vergeven, mijn zoonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had geen zin om je naam op te zoeken maar toegegeven dit was respectloos
[..]
Hij is mij ontnomen![]()
Sodemieter op manquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Oja Leatherface ofzo.
Toen hebben ze gewoon iedereen mod gemaakt die er wel eens kwam en overbleef. Morphie ook toch?
Joh, het is hier geen R&Pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt het me zo moeilijk.
Ach.. en als je eens verder kijkt dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Krijg je al die tering tyfus topics van tong waar ze vrolijk in gaat mee lachen
Lange grote neus, wordt lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach.. en als je eens verder kijkt dan je neus lang is?
Dan doet ze het met Tong?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach.. en als je eens verder kijkt dan je neus lang is?
Tja ik kom niet veel verder dan VBL/Sport/DIG. Vond het wel gezellig met der babbelen via DM toen ik geband was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Als de nieuwe mod maar ajacied is vind ik alles best
Joe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jij laat alvast je strenge hand zien. Jij speelt het spel voortreffelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren terwijl het overduidelijk isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij laat alvast je strenge hand zien. Jij speelt het spel voortreffelijk.
Ik dacht dat je mij bedoelde, totdat ik verder las.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Meer. Vertel meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het is hier geen R&Pen ik ga niet mijn hele prive leven oid hier op Fok! / SC zetten, daarnaast vraag je ook weinig aan me
En.. heel handig ben ik ook niet met meiden/vrouwen
meestal ben ik serieuzer met DM.
Maar wegens privacy en meerdere ga ik niet alles hier posten, maar af en toe wat.
Je gaat goed in de poll.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren terwijl het overduidelijk is
Omg roddels nomnom! Zet de koffie en de spritsen maar vast klaar!quote:
quote:
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het is hier geen R&Pen ik ga niet mijn hele prive leven oid hier op Fok! / SC zetten, daarnaast vraag je ook weinig aan me
En.. heel handig ben ik ook niet met meiden/vrouwen
meestal ben ik serieuzer met DM.
Maar wegens privacy en meerdere ga ik niet alles hier posten, maar af en toe wat.
'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij bedoelde, totdat ik verder las.
Waar is het citroengras?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omg roddels nomnom! Zet de koffie en de spritsen maar vast klaar!
Over je eerste sekservaring.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Hoeveel stemmen heb jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie er op Davy stemt, heeft een dikke stoornis in zijn hersenen
Niet door mij iigquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over je eerste sekservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over je eerste sekservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha, kut wijf..
tommypsv12 heeft op jou gestemdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo zou wel op mij gestemd kunnen hebben, verder GGMM wellicht maar denk het toch niet.. verder geen PSV'ers die op mij zouden stemmen.. (naja misschien Guitarist..) dus geen idee hoe ik aan 6 stemmen kom
Weet ik, ik plaag.quote:
Die heeft op Davy gestemdquote:
Die wil niet solliciteren.quote:
Je hebt Lange_Lans achter je staan. En guitarist zal wel op Drizzt stemmen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo zou wel op mij gestemd kunnen hebben, verder GGMM wellicht maar denk het toch niet.. verder geen PSV'ers die op mij zouden stemmen.. (naja misschien Guitarist..) dus geen idee hoe ik aan 6 stemmen kom
Hier heb je een schaar, duik de tuin maar in!quote:
Het hoe en waarom van wat en wie. Begin bij het begin; waar ging het mis?quote:
Ik sta niet in de pollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt Lange_Lans achter je staan. En guitarist zal wel op Drizzt stemmen denk ik.
SJAKIE HOE WAS JE BAN MATIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een PSV'er mod wordt dan is dit forum snel leeg door alle perma's aan Feijenoorders en haakneuzen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een PSV'er mod wordt dan is dit forum snel leeg door alle perma's aan Feijenoorders en haakneuzen
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerdquote:
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBLquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon Caland dwingen mod te worden. Lijkt me wel vet.
Oh, ik ben voor!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerd
Nee man. Ze is voor Feijenoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBL
Vooral op de middelbare school.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het hoe en waarom van wat en wie. Begin bij het begin; waar ging het mis?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerd
Zeg het eens Ajacied422, heb je al een mail gestuurd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBL
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeg het eens Ajacied422, heb je al een mail gestuurd?
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld..quote:
Heeft fok een extra sever voor de spytool die jij nu al misbruikt?quote:
Nee, want mijn tampon zit dwars.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet staan strijken ofzo? Niks schoon te maken?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft fok een extra sever voor de spytool die jij nu al misbruikt?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja jij nog, ik zou wel op jou stemmenjij komt toch nooit buiten en je bent chill.
Daar zijn wij heel blij omquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word het toch niet en hoef het eigenlijk niet te worden
'Je kut' Wat banaal zeggen weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je dan niet je kut schoonmaken? Of gaat hij dan niet lekken?
Ja dan rest er nog één vraag: Is er nou geneukt of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, wordt ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
Nee, dan had ik het PSV-Topic uitgeroeidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar zijn wij heel blij om
Ik denk dat ik binnen een maand op 850 notes zit als jij het wel zou zijn
Allemaal positieve notes joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar zijn wij heel blij om
Ik denk dat ik binnen een maand op 850 notes zit als jij het wel zou zijn
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, wordt ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
Nee manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dan rest er nog één vraag: Is er nou geneukt of niet?
Dit had HMF kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
post alweer foto van mijn zusje foeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |