tot over 10 minuten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
Serieus ik ben echt een beetje klaar met deze gezeik
Ga voorlopig wat anders doen dan hier posten
Kan niet inderdaad..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook bijna en heel af en toe? Denk je werkelijk dat ik mij aan HMF wil meten
Hoeveel studies volg je?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook bijna en heel af en toe? Denk je werkelijk dat ik mij aan HMF wil en kan meten
Matt Damon doet wel vaker van die rolletjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wie cast nou Matt Damon (veel te duur) voor deze rol.. en waarom neemt Matt Damon deze rol aan
Is dat programma met de vechtende dwergen er weer?quote:
HMF heeft wel een broertje toch? Het is mogelijk Kapitein al zal je wel enkele dingen moeten opofferen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben HMF z'n vriendin niet. Beetje inbinden tjap.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF heeft wel een broertje toch? Het is mogelijk Kapitein al zal je wel enkele dingen moeten opofferen.
Best fout jaquote:
youtube stylo:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best fout ja
Iedere puber zat op haar te rukken in de 90's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |