doet ut nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal kapotswaffelen die incestzus
Van alle mogelijkheden zou jij haar kapotswaffelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal kapotswaffelen die incestzus
Doe mij die Duitse maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ] wel lekker maar haalt het niet bij:
[ afbeelding ]
Ga ik toch voor de Duitsequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ] wel lekker maar haalt het niet bij:
[ afbeelding ]
Jonge, mafkeesquote:
Kun jij wel tegen dat broertje? Jij houdt niet van WO2 grappen dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga ik toch voor de DuitseAllebei ook prima!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij wel tegen dat broertje? Jij houdt niet van WO2 grappen dus..
Voorspelbaar +1. Ja dat vond ik vet grappig. Net zoals die ene scene in Rat Racequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun jij wel tegen dat broertje? Jij houdt niet van WO2 grappen dus..
Omdat het leven soms heel soms niet enkel om geld draait en Matt Damon het blijkbaar een leuk script vond en wellicht toevallig in de buurt was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wie cast nou Matt Damon (veel te duur) voor deze rol.. en waarom neemt Matt Damon deze rol aan
Kijk eens aan soms evenaar ik HMF zijn genialiteit bijna.quote:Shaved his head for the movie The Brothers Grimm (2005) (to assist in the wearing of a wig for that role). The shaved head was shown in the movie EuroTrip (2004), which was filmed in Prague at the same time.
Nee, HMF zou wel zorgen voor de reden waarom hij het doet, niet waarom hij daar OOK kaal was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat het leven soms heel soms niet enkel om geld draait en Matt Damon het blijkbaar een leuk script vond en wellicht toevallig in de buurt was.
Edit:
[..]
Kijk eens aan soms evenaar ik HMF zijn genialiteit bijna.
Dat staat er toch beide films werden gefilmd in Praag? Wat moet je daar anders doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, HMF zou wel zorgen voor de reden waarom hij het doet, niet waarom hij daar OOK kaal was.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat er toch beide films werden gefilmd in Praag? Wat moet je daar anders doen.
Ik zeg toch ook bijna en heel af en toe? Denk je werkelijk dat ik mij aan HMF wil en kan metenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |