quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Als de nieuwe mod maar ajacied is vind ik alles best
Joe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jij laat alvast je strenge hand zien. Jij speelt het spel voortreffelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Krijg je al die tering tyfus topics van tong waar ze vrolijk in gaat mee lachen
Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren terwijl het overduidelijk isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij laat alvast je strenge hand zien. Jij speelt het spel voortreffelijk.
Ik dacht dat je mij bedoelde, totdat ik verder las.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Meer. Vertel meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het is hier geen R&Pen ik ga niet mijn hele prive leven oid hier op Fok! / SC zetten, daarnaast vraag je ook weinig aan me
En.. heel handig ben ik ook niet met meiden/vrouwen
meestal ben ik serieuzer met DM.
Maar wegens privacy en meerdere ga ik niet alles hier posten, maar af en toe wat.
Je gaat goed in de poll.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren terwijl het overduidelijk is
Omg roddels nomnom! Zet de koffie en de spritsen maar vast klaar!quote:
quote:
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het is hier geen R&Pen ik ga niet mijn hele prive leven oid hier op Fok! / SC zetten, daarnaast vraag je ook weinig aan me
En.. heel handig ben ik ook niet met meiden/vrouwen
meestal ben ik serieuzer met DM.
Maar wegens privacy en meerdere ga ik niet alles hier posten, maar af en toe wat.
'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij bedoelde, totdat ik verder las.
Waar is het citroengras?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omg roddels nomnom! Zet de koffie en de spritsen maar vast klaar!
Over je eerste sekservaring.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Hoeveel stemmen heb jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie er op Davy stemt, heeft een dikke stoornis in zijn hersenen
Niet door mij iigquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over je eerste sekservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |