Smoofie is een vrouw toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is maar 1 vrouwelijke VBL user en die is net mod af.
Waarheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Er posten hier wel vrouwen, maar die zijn allemaal niet geschikt als VBLMod.
Had geen zin om je naam op te zoeken maar toegegeven dit was respectloosquote:
Hij is mij ontnomenquote:
ik stop per direct met FOK! danquote:
Mama_Mia bijv?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Adames het volgende:
of je hebt dan die Twente kutjes, maar dat moet je ook niet willen
Het is je vergeven, mijn zoonquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had geen zin om je naam op te zoeken maar toegegeven dit was respectloos
[..]
Hij is mij ontnomen![]()
Sodemieter op manquote:
Oh jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Oja Leatherface ofzo.
Toen hebben ze gewoon iedereen mod gemaakt die er wel eens kwam en overbleef. Morphie ook toch?
Joh, het is hier geen R&Pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar je maakt het me zo moeilijk.
Ach.. en als je eens verder kijkt dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Krijg je al die tering tyfus topics van tong waar ze vrolijk in gaat mee lachen
Lange grote neus, wordt lastigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach.. en als je eens verder kijkt dan je neus lang is?
Dan doet ze het met Tong?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach.. en als je eens verder kijkt dan je neus lang is?
Tja ik kom niet veel verder dan VBL/Sport/DIG. Vond het wel gezellig met der babbelen via DM toen ik geband was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Als de nieuwe mod maar ajacied is vind ik alles best
Joe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Jij laat alvast je strenge hand zien. Jij speelt het spel voortreffelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sodemieter op man
Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren terwijl het overduidelijk isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij laat alvast je strenge hand zien. Jij speelt het spel voortreffelijk.
Ik dacht dat je mij bedoelde, totdat ik verder las.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:23 schreef GGMM het volgende:
Meer. Vertel meer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het is hier geen R&Pen ik ga niet mijn hele prive leven oid hier op Fok! / SC zetten, daarnaast vraag je ook weinig aan me
En.. heel handig ben ik ook niet met meiden/vrouwen
meestal ben ik serieuzer met DM.
Maar wegens privacy en meerdere ga ik niet alles hier posten, maar af en toe wat.
Je gaat goed in de poll.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het zo lang moet duren terwijl het overduidelijk is
Omg roddels nomnom! Zet de koffie en de spritsen maar vast klaar!quote:
quote:
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Joh, het is hier geen R&Pen ik ga niet mijn hele prive leven oid hier op Fok! / SC zetten, daarnaast vraag je ook weinig aan me
En.. heel handig ben ik ook niet met meiden/vrouwen
meestal ben ik serieuzer met DM.
Maar wegens privacy en meerdere ga ik niet alles hier posten, maar af en toe wat.
'quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij bedoelde, totdat ik verder las.
Waar is het citroengras?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omg roddels nomnom! Zet de koffie en de spritsen maar vast klaar!
Over je eerste sekservaring.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Hoeveel stemmen heb jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie er op Davy stemt, heeft een dikke stoornis in zijn hersenen
Niet door mij iigquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over je eerste sekservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over je eerste sekservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha, kut wijf..
tommypsv12 heeft op jou gestemdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo zou wel op mij gestemd kunnen hebben, verder GGMM wellicht maar denk het toch niet.. verder geen PSV'ers die op mij zouden stemmen.. (naja misschien Guitarist..) dus geen idee hoe ik aan 6 stemmen kom
Weet ik, ik plaag.quote:
Die heeft op Davy gestemdquote:
Die wil niet solliciteren.quote:
Je hebt Lange_Lans achter je staan. En guitarist zal wel op Drizzt stemmen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo zou wel op mij gestemd kunnen hebben, verder GGMM wellicht maar denk het toch niet.. verder geen PSV'ers die op mij zouden stemmen.. (naja misschien Guitarist..) dus geen idee hoe ik aan 6 stemmen kom
Hier heb je een schaar, duik de tuin maar in!quote:
Het hoe en waarom van wat en wie. Begin bij het begin; waar ging het mis?quote:
Ik sta niet in de pollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt Lange_Lans achter je staan. En guitarist zal wel op Drizzt stemmen denk ik.
SJAKIE HOE WAS JE BAN MATIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een PSV'er mod wordt dan is dit forum snel leeg door alle perma's aan Feijenoorders en haakneuzen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een PSV'er mod wordt dan is dit forum snel leeg door alle perma's aan Feijenoorders en haakneuzen
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerdquote:
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBLquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon Caland dwingen mod te worden. Lijkt me wel vet.
Oh, ik ben voor!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerd
Nee man. Ze is voor Feijenoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBL
Vooral op de middelbare school.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het hoe en waarom van wat en wie. Begin bij het begin; waar ging het mis?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerd
Zeg het eens Ajacied422, heb je al een mail gestuurd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBL
Ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeg het eens Ajacied422, heb je al een mail gestuurd?
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld..quote:
Heeft fok een extra sever voor de spytool die jij nu al misbruikt?quote:
Nee, want mijn tampon zit dwars.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet jij niet staan strijken ofzo? Niks schoon te maken?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft fok een extra sever voor de spytool die jij nu al misbruikt?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja jij nog, ik zou wel op jou stemmenjij komt toch nooit buiten en je bent chill.
Daar zijn wij heel blij omquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word het toch niet en hoef het eigenlijk niet te worden
'Je kut' Wat banaal zeggen weer.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet je dan niet je kut schoonmaken? Of gaat hij dan niet lekken?
Ja dan rest er nog één vraag: Is er nou geneukt of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, wordt ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
Nee, dan had ik het PSV-Topic uitgeroeidquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar zijn wij heel blij om
Ik denk dat ik binnen een maand op 850 notes zit als jij het wel zou zijn
Allemaal positieve notes joh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar zijn wij heel blij om
Ik denk dat ik binnen een maand op 850 notes zit als jij het wel zou zijn
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Tering man, gister naar de kroeg geweest. Heel tof met een chick staan praten daar, alleen ze was ineens weg en ik had geen nummer en wist d'r naam niet. Fiets ik een uur later ofzo naar huis, kom ik haar gewoon tegen en zegt ze; 'Wil jij er even voor zorgen dat ik veilig thuiskom?' Geen probleem natuurlijk. Dus ik daar blijven tukken, wordt ik daar vanochtend wakker is het godverdomme gewoon de dochter van een oud-leraar van mij. Was aardig awkward vanochtend
Nee manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dan rest er nog één vraag: Is er nou geneukt of niet?
Dit had HMF kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb expres de dochter van een leraar een keer geneukt, ze was lelijk maar ik wou zijn gezicht zien toen ie mij in de ochtend naar beneden zag komen
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |