zat ik erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet afgeraden hoorHeb wel mijn favorieten toen gezegd tegen hun
Te gevoelig om mod te zijn..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goedzak eigenlijk.
in ieder geval nog een beetje inhoud, de rest van de bladzijdes is blancoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De zwarte bladzijdes in de VBL-geschiedenis.
Heeft ons dichter bij elkaar gebracht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De zwarte bladzijdes in de VBL-geschiedenis.
tssquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook eigenlijk niet wie je bent.
Jaquote:
Ja, maar je maakt het me zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig, je moet alleen wat verder kijken wellicht
True.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hartDe koning is dood, lang leve de koning
Enzovoorts enzovoorts
True dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft ons dichter bij elkaar gebracht.
Het is Drizzt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven of Dritz als het aan mij zou liggen gelukkig heb ik er geen inbreng in
Positieve discriminatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEigenlijk zou VBL minimaal 1 vrouw als mod moeten hebben, maar ik zie hier zo weinig vrouwen
Met dat geheil jagen ze elke vrouw weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEigenlijk zou VBL minimaal 1 vrouw als mod moeten hebben, maar ik zie hier zo weinig vrouwen
Als ik nooit meer ergens zou mogen komen waar ze het over mij hadden werd m'n leven heel eenzaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kssssst, we hadden het net over je.
Dat zeg ik toch? Er posten hier wel vrouwen, maar die zijn allemaal niet geschikt als VBLMod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Positieve discriminatie. Alleen de beste mensen voor de beste posities.
Er is maar 1 vrouwelijke VBL user en die is net mod af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vrouwen + voetbal + en dan ook nog op de internet; het is een prestatie dat je er bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |