Ik weet precies wie je bedoeltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nah hoef ik niet te zeggen. Kun jij je voorstellen wie ik bedoel? Je hoeft niet te zeggen wie, maar uberhaupt?
Haha, dat wisselvallig had ik wel verwacht ja. Daar heb je ook gelijk in, ik ben wisselvallig/mijn mood is wisselvallig. Ene dag kan ik niks hebben, andere dag ben ik serieus, uur later ben ik in een mega flauwe pest/uitdaag bui..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke dan zal ik voor deze keer even heel serieus reageren.
Ik vind je gigantisch wisselvallig. De ene keer ben je echt te pruimen en moet ik zelfs om je lachen, maar andere keren vind ik je een meeloper en weet ik totaal niet wat ik aan je heb.
Maar dat meelopergedoe vind ik wel bij meerdere users hoor. Dan hebben bijvoorbeeld 2 mensen in dit topic een discussie wat uitloopt op een ruzie en dan gaan andere users zich er mee bemoeien en gaan 'de zwakkere' helemaal afmaken. Dat vind ik jammer. (Niet dat het bij jou zo extreem is hoor, daar niet van)
Ik snap het ook nietquote:
Nou zelfs ik heb me enorm gestoord aan Paon en heb dat laten blijken, dus dat was geoorloofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha, dat wisselvallig had ik wel verwacht ja. Daar heb je ook gelijk in, ik ben wisselvallig/mijn mood is wisselvallig. Ene dag kan ik niks hebben, andere dag ben ik serieus, uur later ben ik in een mega flauwe pest/uitdaag bui..
Het meelopen vind ik zelf ook niet erg, enige voorbeeld wat ik kanbedenken was met Poan, maar dat is ook omdat ik een aversie heb tegen dikke mensen, verder was dat niet heel proper van mijn kant. Zelf vind ik dat ik iedereen 'aanpak', zwak of sterk, sommige zwakken stoor ik me gewoon erg aan en uit ik die frustratie.
Davy zit nu achter elkaar op zichzelf te stemmen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wie stemt nou om Davy mod te makendie claimt zelf hier amper te zijn, gemiddeld 27 per dag ofso.. dat is toch geen mod, naast zijn onvermogen om realistisch te zijn.
Nee, ik denk dat er echt 25 mensen zijn die hem als ideale mod zien.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Davy zit nu achter elkaar op zichzelf te stemmen.
GGMM ziet mij wel zitten, heb je hem toen zeker afgeraden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vertrouw op Guitarist, Morph en GGMM dat ze een goede keuze maken.
Ik weet iig al wie ze wel zien zitten en wie ze niet zien zitten
Af en toe elkaar de waarheid vertellen zoals dit kan goed zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou zelfs ik heb me enorm gestoord aan Paon en heb dat laten blijken, dus dat was geoorloofd
Maar die andere zwakken... Soms denk ik dat ze gewoon echt niet beter kunnen en stoor me er aan dat het ineens 6 tegen 1 wordt en dat gaat soms net te ver vind ik.
Wat ben ik toch een goedzak eigenlijk.
Je hebt insiders info?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Steven of Dritz als het aan mij zou liggen gelukkig heb ik er geen inbreng inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nee niet afgeraden hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
GGMM ziet mij wel zitten, heb je hem toen zeker afgeraden?
Ex mod uiteraard.quote:
Ja, wat ben je open en eerlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Af en toe elkaar de waarheid vertellen zoals dit kan goed zijn.Al vertel jij alleen je mening maar you get my point.
Zo snel vergeten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar dat is alweer een halve eeuw geleden ofzo.
zat ik erbij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee niet afgeraden hoorHeb wel mijn favorieten toen gezegd tegen hun
Te gevoelig om mod te zijn..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een goedzak eigenlijk.
in ieder geval nog een beetje inhoud, de rest van de bladzijdes is blancoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De zwarte bladzijdes in de VBL-geschiedenis.
Heeft ons dichter bij elkaar gebracht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
De zwarte bladzijdes in de VBL-geschiedenis.
tssquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ook eigenlijk niet wie je bent.
Jaquote:
Ja, maar je maakt het me zo moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig, je moet alleen wat verder kijken wellicht
True.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Uit het oog, uit het hartDe koning is dood, lang leve de koning
Enzovoorts enzovoorts
True dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heeft ons dichter bij elkaar gebracht.
Het is Drizzt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steven of Dritz als het aan mij zou liggen gelukkig heb ik er geen inbreng in
Positieve discriminatiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEigenlijk zou VBL minimaal 1 vrouw als mod moeten hebben, maar ik zie hier zo weinig vrouwen
Met dat geheil jagen ze elke vrouw weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JaEigenlijk zou VBL minimaal 1 vrouw als mod moeten hebben, maar ik zie hier zo weinig vrouwen
Als ik nooit meer ergens zou mogen komen waar ze het over mij hadden werd m'n leven heel eenzaam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kssssst, we hadden het net over je.
Dat zeg ik toch? Er posten hier wel vrouwen, maar die zijn allemaal niet geschikt als VBLMod.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Positieve discriminatie. Alleen de beste mensen voor de beste posities.
Er is maar 1 vrouwelijke VBL user en die is net mod af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoezo moet dat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vrouwen + voetbal + en dan ook nog op de internet; het is een prestatie dat je er bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |