Vind dat spel al saai als ik het zelf doe, laat staan als ik er naar kijkquote:
In de zin dat er zelfs met condoom een kans bestaat of gewoon werkelijk HIV overhebben voor 1x?quote:
Joh, Ik heb al een groot imperium opgebouwd bij Ajax. Heerlijk manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind dat spel al saai als ik het zelf doe, laat staan als ik er naar kijk
Ah joh aan hiv ga je al lang niet meer doodquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de zin dat er zelfs met condoom een kans bestaat of gewoon werkelijk HIV overhebben voor 1x?
Gewoon in een kelder houden, kapot neuken.. heb je er genoeg van murder-suicide hup.. mooi einde en geen last van de HIV.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah joh aan hiv ga je al lang niet meer dood
Alsof die poll uberhaupt serieus te nemen is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon 5 mensen stemmen voor Geo as modwtf
Dat is ook fucking makkelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, Ik heb al een groot imperium opgebouwd bij Ajax. Heerlijk man
Ik zal je het rekeningnummer van mijn favoriete goede doel geven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is ook fucking makkelijkBen net begonnen met Fiorentina
3 spelers met 4,5 ster potentie
Niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof die poll uberhaupt serieus te nemen is.
Kut, vergetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, moet nog een foto maken van mijn moobs.
5 van jezelf?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, jij begon wederom vandaag.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een keer gestemd.
Kom je weer zuur doen
Doe het uit je herinnering dan.. ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook echt niet zoeken hoor.
Maar heel eerlijk? Ik zie jou niet als mod.
Nee, gij wel? Maar ze zitten mij te lokken met allemaal dure items.. loverboy tactics hier om mod te worden.quote:
Omdat je mij dan meteen gaat bannen lulquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe het uit je herinnering dan.. ik ben benieuwd..
Dat mag jij vindenvraag me af waarom..
doe eens normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat je mij dan meteen gaat bannen lul
Of men is ontzettend voor of ontzettend tegen om jou als mod te zien. Er is geen middenweg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel mensen stemmen voor De_kromme als mod? Ik ga sowieso solliciteren, en ik heb de stem van GGMM al in mijn broekzak.
Jij wordt mijn hulpjequote:
Ik hoorde via via dat stevenmac zijn drugs vergoed krijgt als hij mod wordt, dus gewoon strak onderhandelen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, gij wel? Maar ze zitten mij te lokken met allemaal dure items.. loverboy tactics hier om mod te worden.
Als je pics van je tieten geeft ben je veiligquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat je mij dan meteen gaat bannen lul
Nog meer gratis drugs?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat stevenmac zijn drugs vergoed krijgt als hij mod wordt, dus gewoon strak onderhandelen.
Oke, dat scheelt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je pics van je tieten geeft ben je veilig
Ik krijg alles aangeleverd zodrekt ja, maar fok krijgt voor mij weer subsidiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat stevenmac zijn drugs vergoed krijgt als hij mod wordt, dus gewoon strak onderhandelen.
Verder vind ik je best lief hoor dus die 2 dingen zorgen voor het groene licht.quote:
Jawel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder vind ik je best lief hoor dus die 2 dingen zorgen voor het groene licht.
Maar mijn echte sneer heb je dus niet ontdekt vandaag
Haha, wil ik dat? Ja doe maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel.
Wil je weten hoe ik precies over je denk?
Je staat op 5 stemmen bij de poll;quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel mensen stemmen voor De_kromme als mod? Ik ga sowieso solliciteren, en ik heb de stem van GGMM al in mijn broekzak.
Slim gespeeld. Je hebt een goede kans om mod te worden, maar of je ook hebt wat ervoor nodig is...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik krijg alles aangeleverd zodrekt ja, maar fok krijgt voor mij weer subsidie
Die bricks zijn geen probleemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Slim gespeeld. Je hebt een goede kans om mod te worden, maar of je ook hebt wat ervoor nodig is...
Ik bedoel: dan praten we kilo's..
Oke dan zal ik voor deze keer even heel serieus reageren.quote:
Bij wie is het wel extreem?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oke dan zal ik voor deze keer even heel serieus reageren.
Ik vind je gigantisch wisselvallig. De ene keer ben je echt te pruimen en moet ik zelfs om je lachen, maar andere keren vind ik je een meeloper en weet ik totaal niet wat ik aan je heb.
Maar dat meelopergedoe vind ik wel bij meerdere users hoor. Dan hebben bijvoorbeeld 2 mensen in dit topic een discussie wat uitloopt op een ruzie en dan gaan andere users zich er mee bemoeien en gaan 'de zwakkere' helemaal afmaken. Dat vind ik jammer. (Niet dat het bij jou zo extreem is hoor, daar niet van)
GGMM is net Dirk Kuijt in deze.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef De_kromme het volgende:
Nah hoef ik niet te zeggen. Kun jij je voorstellen wie ik bedoel? Je hoeft niet te zeggen wie, maar uberhaupt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bij wie is het wel extreem?
Namen willen we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |