quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Over je eerste sekservaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahaha, kut wijf..
tommypsv12 heeft op jou gestemdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo zou wel op mij gestemd kunnen hebben, verder GGMM wellicht maar denk het toch niet.. verder geen PSV'ers die op mij zouden stemmen.. (naja misschien Guitarist..) dus geen idee hoe ik aan 6 stemmen kom
Weet ik, ik plaag.quote:
Die heeft op Davy gestemdquote:
Die wil niet solliciteren.quote:
Je hebt Lange_Lans achter je staan. En guitarist zal wel op Drizzt stemmen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo zou wel op mij gestemd kunnen hebben, verder GGMM wellicht maar denk het toch niet.. verder geen PSV'ers die op mij zouden stemmen.. (naja misschien Guitarist..) dus geen idee hoe ik aan 6 stemmen kom
Hier heb je een schaar, duik de tuin maar in!quote:
Het hoe en waarom van wat en wie. Begin bij het begin; waar ging het mis?quote:
Ik sta niet in de pollquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt Lange_Lans achter je staan. En guitarist zal wel op Drizzt stemmen denk ik.
SJAKIE HOE WAS JE BAN MATIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een PSV'er mod wordt dan is dit forum snel leeg door alle perma's aan Feijenoorders en haakneuzen
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als een PSV'er mod wordt dan is dit forum snel leeg door alle perma's aan Feijenoorders en haakneuzen
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerdquote:
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBLquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon Caland dwingen mod te worden. Lijkt me wel vet.
Oh, ik ben voor!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:31 schreef ValHallen het volgende:
Gewoon Caland dwingen mod te worden. Lijkt me wel vet.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heel erg vet. Kijk GGMM en Morpheus, ik zeg 'heel erg vet' en geen 'kankervet'. Ik ben volledig gerehabiliteerd
Nee man. Ze is voor Feijenoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of stiekem wordt Yvonne moderator van VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |