Klopt, en daarna meteen weer teruggehaald, omdat ze bij Ajax inzagen dat het een heel groot talent was. En Van Basten heeft hem ook de kans gegeven.quote:
Je stemrecht draait niet om wie je NIET wil, maar om wie je WEL wil. Gebruik dus je stemmogelijkheid.quote:
Ajax is ook veel beter met de jeugd. PSV probeert het ook steeds beter te doen en volgens mij gaat dat best aardig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, en daarna meteen weer teruggehaald, omdat ze bij Ajax inzagen dat het een heel groot talent was. En Van Basten heeft hem ook de kans gegeven.
Dat ben ik met je eens. Maar aardig is niet goed genoeg voor een topclub.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax is ook veel beter met de jeugd. PSV probeert het ook steeds beter te doen en volgens mij gaat dat best aardig.
Daar zit op zich wel wat realistische dingen in nu ik er zo naar kijk. Wijnaldum naar Benfica lijkt me niet onlogisch, dezelfde stap maken als Ola John en de jongen is nog steeds goed. Alleen lijkt hij moeilijk in PSV te passen. Die Portugese clubs staan er bekend om om jongens van dit soort niveau graag te kopen voor een paar miljoen in de hoop dat er dan later nog eentje voor 30 miljoen naar Chelsea gaat.quote:Strootman naar Milan of ManUtd
Willems naar ManUtd
Toivonen naar Inter, Atletico, Newcastle, Spurs, Sunderland of Rubin
Mertens naar Inter of Munchen
Wijnaldum naar Benfica of Liverpool
Tyton naar Milan
Matavz naar Fiorentina of Napoli
Dat gaat natuurlijk ook niet zo snel. Hopelijk blijft Goes. Hiddink wilde hem al naar Rusland halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar aardig is niet goed genoeg voor een topclub.
Labyad en Depay de enige twee die als jeugdspeler een beetje de kans krijgen en pakken vind ik niet t predikaat aardig waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax is ook veel beter met de jeugd. PSV probeert het ook steeds beter te doen en volgens mij gaat dat best aardig.
Het is meer een mentaliteitskwestie. Als je goed genoeg bent maakt de leeftijd niet uit toch? Je moet gewoon een beetje durf hebben en kunnen accepteren dat er ook een zooi talenten verzuipen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook niet zo snel. Hopelijk blijft Goes. Hiddink wilde hem al naar Rusland halen.
Dat kan. Locadia zal komend seizoen ook wel de kans krijgen als 2e spits en wellicht Koch en Ritzmaier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Labyad en Depay de enige twee die als jeugdspeler een beetje de kans krijgen en pakken vind ik niet t predikaat aardig waard.
Klopt. Zie Feijenoord. Eerst met zijn allen het schuitje in, een jaar later sta je tweede. Nog een jaar later pak je de dubbel en kwartfinale europees.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer een mentaliteitskwestie. Als je goed genoeg bent maakt de leeftijd niet uit toch? Je moet gewoon een beetje durf hebben en kunnen accepteren dat er ook een zooi talenten verzuipen.
Ik zie ook liever meer eigen jeugd. Daarom is het ook zo jammer dat Labyad dit weer flikt. Eindelijk weer een groot talent die nog zeker 2 jaar bij PSV had moeten blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer een mentaliteitskwestie. Als je goed genoeg bent maakt de leeftijd niet uit toch? Je moet gewoon een beetje durf hebben en kunnen accepteren dat er ook een zooi talenten verzuipen.
ja klopt, maar dat is inmiddels alweer 40 jaar geledenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Zie Feijenoord. Eerst met zijn allen het schuitje in, een jaar later sta je tweede. Nog een jaar later pak je de dubbel en kwartfinale europees..
is wel een aardig talent ja, maar een verrotte mentaliteit. Daarom kan ik niet rouwig zijn dat hij weg gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever meer eigen jeugd. Daarom is het ook zo jammer dat Labyad dit weer flikt. Eindelijk weer een groot talent die nog zeker 2 jaar bij PSV had moeten blijven.
Is karma voor het jatten van andermans talenten. Gelukkig bleek Wijnaldem een modderschuit en lopen er nu 80x betere jongens rond op zijn positiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever meer eigen jeugd. Daarom is het ook zo jammer dat Labyad dit weer flikt. Eindelijk weer een groot talent die nog zeker 2 jaar bij PSV had moeten blijven.
Eensch. Maar er komt een heel aardige lichting aan. Brenet, Koch, Bazoer en Hendrix zijn goede verdedigende talenten. Rayhi, Ritzmaier en Berghuis zijn leuke middenvelders. En Depay, Locadia en Van der Moot zijn leuke aanvallende talentjes. Daar moet een en ander uitkomen. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Labyad en Depay de enige twee die als jeugdspeler een beetje de kans krijgen en pakken vind ik niet t predikaat aardig waard.
Ik nu ook niet meer hoor. Hopelijk tekent Depay wel gewoon bij. Dat is ook nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
is wel een aardig talent ja, maar een verrotte mentaliteit. Daarom kan ik niet rouwig zijn dat hij weg gaat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat is inmiddels alweer 40 jaar geleden
Je vergist je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat is inmiddels alweer 40 jaar geleden
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je.
2010/2011: 10e
2011/2012: 2e
2012/2013: 1e, beker, kwartfinale CL..
Hoezo niet finale?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je.
Onze Biff Tannen hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je.
Ik denk niet dat ze beide gaan halen voordat er een speler wordt verkocht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef J2T het volgende:
Maar mochten jullie Maher en Narsingh binnenhalen dan zijn jullie by far kampioenskandidaat nummer 1.
Maar hoe zit het nou precies? Wil PSV Narsingh en Maher halen of willen zij 1 van de 2 spelers halen? Ik las dat AZ 12 miljoen vraagt voor Maher. Ziek bedrag voor een binnenlandse transfer.
Dat zei men vorig jaar ook. Tot de verdediging dalijk weer 60 doelpunten om de oren gehad heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef J2T het volgende:
Maar mochten jullie Maher en Narsingh binnenhalen dan zijn jullie by far kampioenskandidaat nummer 1.
60? Ben je weer dronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook. Tot de verdediging dalijk weer 60 doelpunten om de oren gehad heeft.
dat zei PSV alleen zelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook. Tot de verdediging dalijk weer 60 doelpunten om de oren gehad heeft.
Ja PSV gasten. Volgens mij was vorig jaar Ajax toch echt de grote favoriet. Een gemankeerde kampioen die in de zomer een paar goede en gerichte versterkingen had gehaald op plaatsen waar het echt nodig was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mertensje ja, maar ook een zooi gasten op Fok! wel hoor.
Dit,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit het nou precies? Wil PSV Narsingh en Maher halen of willen zij 1 van de 2 spelers halen? Ik las dat AZ 12 miljoen vraagt voor Maher. Ziek bedrag voor een binnenlandse transfer.
Fijn dat jij overal zo snel een antwoord op hebt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax1 is zo'n beetje de meest onbetrouwbare bron.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Rickk_ het volgende:
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Zou jij het erg vinden dat hij het naar Ajax gaat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax1 is zo'n beetje de meest onbetrouwbare bron.
Hij zal beter in het counterspel van PSV passen denk ik. Maar ook voor Ajax is het een directe versterking.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou jij het erg vinden dat hij het naar Ajax gaat dan?
Je zit fout man. PSV speelt geen countervoetbal. De laatste seizoenen compleet het tegenovergestelde zelfs. Daarom rendeerde Lens ook niet op de flanken en rendeerde Mertens juist wel. Het was oeverloos tikken op de helft van de tegenstander en geen gaatje vinden. Alleen onder Cocu heeft PSV het op de min of meer op de counter geprobeerd te doen. Maar dat was meer met het oog op meer defensieve zekerheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zal beter in het counterspel van PSV passen denk ik. Maar ook voor Ajax is het een directe versterking.
De linies gaan wel kort op elkaar ja. Dat ben ik met je eens. Maar dat noem ik geen counteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV gaat onder Advocaat met discipline counteren hoor. Advocaat is de beste transfer van PSV.
de tegenstander uit de tent lokken en dan in de omschakeling toeslaan noem ik wel counteren. Is niet negatief.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De linies gaan wel kort op elkaar ja. Dat ben ik met je eens. Maar dat noem ik geen counteren.
Over wie heb je het nu? :pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
PSV geeft hem echt geen salaris van boven de miljoen.
quote:
Over Narsingh..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Rickk_ het volgende:
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Denk dat je je daarin vergist, alleen spelers van een uitzonderlijk niveau krijgen bij PSV een salaris van boven de miljoen. En zeker omdat er vorig seizoen flink is ingekocht, zal er dit jaar pas weer iemand gekocht worden, op het moment dat er iemand verkocht is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat PSV daar moeilijk over doet hoor. Ze kijken niet op een miljoentje meer of minder.
Henriksen en Maher zijn 2 hele andere spelers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Scarface88 het volgende:
Maher leuke speler maar ik snap het beleid van Brands niet meer. Waarom is Wijnaldum gehaald dan? Tenzij Brands meer weet en er een club interesse heeft voor Gini snap ik er niks meer van. En Henriksen? Stukken goedkoper dan Maher en bovendien ook zeer talentvol. Zou ik eerder voor kiezen.
Ja, want dit seizoen hebben ze al weer zoveel gekocht. Je baseert je mening op geruchten, en niet meer dan dat. Voor iedere speler die ze vorig jaar gekocht hebben, was er 1 vertrokken of verhuurd, en de spelers die ze gekocht hebben, waren versterkingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:21 schreef Devv het volgende:
Het maakt PSV toch niet uit of ze al iemand voor die positie hebben gekocht. Ze kopen toch wel door totdat ze weer een echte prijs hebben gewonnen. Ik dacht dat ze juist van het predikaat koopclub af wilde.
In de tijd van Advocaat ben ik wel eens bij PSV gaan kijken, en itt wat je op TV kunt zien, viel het me op hoe ontzettend compact het veld werd gehouden. Niet in alle haast het veld over (Nederlands elftal speelwijze, PSV het afgelopen jaar), maar de bal in de ploeg houden net zo lang totdat je met z'n tienen bij het doel van de tegenstander bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De linies gaan wel kort op elkaar ja. Dat ben ik met je eens. Maar dat noem ik geen counteren.
Dat kan je met dit niveau spelers wel vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In de tijd van Advocaat ben ik wel eens bij PSV gaan kijken, en itt wat je op TV kunt zien, viel het me op hoe ontzettend compact het veld werd gehouden. Niet in alle haast het veld over (Nederlands elftal speelwijze, PSV het afgelopen jaar), maar de bal in de ploeg houden net zo lang totdat je met z'n tienen bij het doel van de tegenstander bent.
Het enige wat je nodig hebt is discipline. Dat kan je zelfs een kleuter leren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je met dit niveau spelers wel vergeten
Kwaliteit is ook wel belangrijk en dat is niet alleen bij PSV maar in het algemeen in de Eredivisie gewoon een stuk minder dan in de eerste periode van Advocaat bij PSVquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is discipline. Dat kan je zelfs een kleuter leren.
Toegegeven, pubers met een miljoenensalaris zijn wat lastiger.
Waar gaat Wijnaldum dan naar toe? PSV gaat hem nu niet verkopen nu ze de kostprijs er nooit uit gaan halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin vergist, alleen spelers van een uitzonderlijk niveau krijgen bij PSV een salaris van boven de miljoen. En zeker omdat er vorig seizoen flink is ingekocht, zal er dit jaar pas weer iemand gekocht worden, op het moment dat er iemand verkocht is.
Toivonen/Wijnaldum weg, Maher/Narsingh halen.
Waarom zouden ze de kostprijs er niet uithalen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waar gaat Wijnaldum dan naar toe? PSV gaat hem nu niet verkopen nu ze de kostprijs er nooit uit gaan halen.
Omdat Wijnaldum geen goed seizoen gedraaid heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de kostprijs er niet uithalen?
Omdat hij er geen pepernoot van gebakken heeft dit seizoen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de kostprijs er niet uithalen?
Heb al gereageerd, pik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat hij er geen pepernoot van gebakken heeft dit seizoen?
Overigens vriend, toenje zo vrolijk kwam verkondigen dat de 2.8 miljoen van Ahmadi 'marktconform' zou zijn: dat bedrag is dus niets van waar, aldus Van Geel. Het wordt de zoveelste Geelse' miljoenenklapper.
Klopt. Maar zal niet de eerste keer zijn dat iemand met talent voor 5 miljoen verkocht zou worden toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Wijnaldum geen goed seizoen gedraaid heeft.
Klopt, PSV trapte daar vorig jaar in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar zal niet de eerste keer zijn dat iemand met talent voor 5 miljoen verkocht zou worden toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, PSV trapte daar vorig jaar in.
Daarom, wie weet gebeurd dat nog eens?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, PSV trapte daar vorig jaar in.
Ja maar jullie geloven ook het gerucht dat Tyton voor 20 miljoen vertrekt dus wat dat betreftquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, wie weet gebeurd dat nog eens?![]()
2 maanden geleden hadden, naar verluid, Benfica en nog wat clubs interesse.
Die voetbalzone geruchten neem ik niet serieus hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, wie weet gebeurd dat nog eens?![]()
2 maanden geleden hadden, naar verluid, Benfica en nog wat clubs interesse.
Ik heb nooit 20 gezegd. Ook de 15 miljoen waar ik het over had was natuurlijk sarcastisch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar jullie geloven ook het gerucht dat Tyton voor 20 miljoen vertrekt dus wat dat betreft
Denken dat Tyton 20 miljoen op zou leveren, en dat Ahmadi voor 3 miljoen "marktconform" zou zijnDan ben je dus ECHT NIET goed bij je kokosnoot
Dat mag. Was een krant in Portugal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die voetbalzone geruchten neem ik niet serieus hoor.
Wat is 5 miljoen voor iemand die nog nooit een pepernoot geraakt heeft bij Feyenoord met een 1-jarig contract dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
3 miljoen is markt conform voor iemand die tot vorig jaar geen pepernoot heeft geraakt bij Feyenoord in deEredivisie
en een 1 jarig contract heeft.
O ja, nu ineens is het 'sarcasme'quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb nooit 20 gezegd. Ook de 15 miljoen waar ik het over had was natuurlijk sarcastisch.
Niet als het gaat om een middenvelder op een positie waar schaarste in is (RAM met CAM kwaliteiten), het gaat om de beste speler van de nummer 2 van Nederland en Van Geel aan het roer staat. Daarbuiten gaat hij ook nog eens naar een érg rijke club die best wel wat centjes willen en gaan neertellen.quote:3 miljoen is markt conform voor iemand die tot vorig jaar geen pepernoot heeft geraakt bij Feyenoord in deEredivisie
en een 1 jarig contract heeft.
Heb je daar nog een linkje van toevallig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag. Was een krant in Portugal.
Zo fucking waar. "ja maar dat is een jong talent". Ja, een talent, waar het talent nooit uit gaat komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is 5 miljoen voor iemand die nog nooit een pepernoot geraakt heeft bij Feyenoord met een 1-jarig contract dan?
http://www.cmjornal.xl.pt(...)agrada-a-jorge-jesusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je daar nog een linkje van toevallig?
Waarom huilen? Ik geef gewoon inhoudelijke reacties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Jongens, gewoon niet reageren op deze kuttroll.
Als hij nog bij Feyenoord zat was het een wereldtalentquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo fucking waar. "ja maar dat is een jong talent". Ja, een talent, waar het talent nooit uit gaat komen
Hij is zo blind als een paard, zijn ontwikkeling is NU al gestagneerd, etc. etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij nog bij Feyenoord zat was het een wereldtalent
Hoezo niet? Dat is toch hoe PSV "rollt"? Hoofdprijs voor Mertens, hoofdprijs voor Strootman, hoofdprijs voor Wijnaldem...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV met een creatieve jongen naast Strootman wil spelen snap ik de interesse in Maher, maar het lijkt me stug dat PSV hem gaat halen. Zoals Verbeek al zei betaal je dan de hoofdprijs en dat moeten we niet willen.
PSV heeft samen met Twente wel een precedent geschapen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV met een creatieve jongen naast Strootman wil spelen snap ik de interesse in Maher, maar het lijkt me stug dat PSV hem gaat halen. Zoals Verbeek al zei betaal je dan de hoofdprijs en dat moeten we niet willen.
Welke jongens stromen dan door het eerste in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:11 schreef Buitendam het volgende:
Tja, gelijkwaardige vervanging voor bijvoorbeeld Dzsudzsak en partners vind je niet zo snel dus moest er wel gekocht worden. Daarnaast timmert PSV goed aan de weg door enorm veel jongens uit de jeugd bij te laten tekenen en door te laten stromen naar het eerste, dus dat predikaat koopclub neem ik met een korreltje zout. Vind het een behoorlijk beleid.
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke jongens stromen dan door het eerste in?
Nee. En sowieso denk ik niet echt dat de jeugd een kans krijgt bij jullie, sinds er liever met miljoenen gesmeten wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?
En Locadia en Bakkali. Zoet die na komend seizoen waarschijnlijk terugkomt, en dan heb je nog Bertrams en Bazoer die daar net achter zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?
Ja maar geen van die gasten komt in de basis te staan........quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En Locadia en Bakkali. Zoet die na komend seizoen waarschijnlijk terugkomt, en dan heb je nog Bertrams en Bazoer die daar net achter zitten.
Het is eerder dat de jeugd in PSV doorstroomt als ze echt van waarde kunnen zijn. Dan worden ze ook in het eerste gebruikt en Koch is zo'n jongen die nu in het eerste bruikbaar kan zijn. De drempel tot het eerste is redelijk groot bij PSV, naar mijn mening.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. En sowieso denk ik niet echt dat de jeugd een kans krijgt bij jullie, sinds er liever met miljoenen gesmeten wordt.
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eerder dat de jeugd in PSV doorstroomt als ze echt van waarde kunnen zijn. Dan worden ze ook in het eerste gebruikt en Koch is zo'n jongen die nu in het eerste bruikbaar kan zijn. De drempel tot het eerste is redelijk groot bij PSV, naar mijn mening.
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar geen van die gasten komt in de basis te staan........
Ik denk dat het uiteindelijk gezonder beleid is dan nog een lening aangaan en kansloos onder die club eindigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.
Misschien juist iets te langzaam. Strootman was een jaar voor zijn komst voor een prikkie op te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.
Dat vind ik wel meevallen. De jongens die vertrokken waren de absolute top van het eerste elftal. Dzsudszak en Afellay bijvoorbeeld. Die ga je niet met tweederangs garnituur uit de jeugd opvullen als je geld hebt om Mertens en Strootman te halen. Ondertussen wordt de jeugd in de vorm van bijvoorbeeld Labyad ook gebruikt, dus ik snap dat beleid wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.
Welke club gebruikt jongens uit de jeugd linea recta in basispositie van het eerste? Jongens worden altijd gebracht, bij iedere club.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?
Je vergeet Willems en Tytonquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Nee dat is niet moeilijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?
Is ook zo, maar Tauchmeister gaf als tegenargument aan Depay, bij de stelling dat ze niet als basisspeler worden gebruikt. Vind ik een matig argument tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke club gebruikt jongens uit de jeugd linea recta in basispositie van het eerste? Jongens worden altijd gebracht, bij iedere club.
Je haalt je eigen argument onderuit. Scheelt mij weer moeite.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?
Zanka?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'quote:
Zoals: "Waarom haalt PSV geen Janmaat als de RB zo kut is". Of waarom geen Vormer, om hun middenveld de nodige slependheid te geven in plaats van de stroeve tandwielen die er nu staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'
Ik heb het over creatieve aankopen. Niet de aankopen dus die jij en ik ook wel konden doen.
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'
Ik heb het over creatieve aankopen. Niet de aankopen dus die jij en ik ook wel konden doen.
In wat voor zin bewijst hij dan zijn meerwaarde. Als je het geld dat hij te besteden had bekijkt en de aankopen die daarbij zijn gedaan had de 'm'n wijf kwijt, 3000 euro schulden en alles'-man hetzelfde kunnen bewerkstelligen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.
Ik durf te stellen dat Depay voor afgelopen seizoen nog niet klaar was voor een basisplaats. Wat is er dan slecht aan om hem achter Mertens klaar te stomen? Dan ben je toch niet alleen maar aan het vissen bij andere clubs? Maar goed, jij je zin, als je zoveel plezier aan het woord 'koopclub' kunt beleven, dan gun ik dat jou graag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Het geeft precies weer wat we zeggen, namelijk dat PSV een koopclub is die de voorkeur geeft aan gekochte spelers boven hun eigen talent.
Kop. Spijker. Raak.
Je zegt dus precies wat wij zeggen![]()
![]()
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.
Ik zie het probleem niet. Dit is toch altijd zo geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Het geeft precies weer wat we zeggen, namelijk dat PSV een koopclub is die de voorkeur geeft aan gekochte spelers boven hun eigen talent.
Kop. Spijker. Raak.
Je zegt dus precies wat wij zeggen![]()
![]()
Je kunt hem ook anders stellen. Waarom was er geen interesse in deze spelers toen ze nog geld op moesten brengen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals: "Waarom haalt PSV geen Janmaat als de RB zo kut is". Of waarom geen Vormer, om hun middenveld de nodige slependheid te geven in plaats van de stroeve tandwielen die er nu staan.
Maargoed, daar heb je een Geeltje voor nodig
Die komen niet meer naar Nederland. Die gaan linea recta naar de grote competities om daar te falen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)
Waarom ben jij inhoudelijk nou altijd zo serieus en het vaak met me eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dit is toch altijd zo geweest?
Zoals ik eerder ook al kenbaar heb gemaakt, stamp je niet binnen 1 week een goede jeugdopleiding uit de grond. Ik denk dat er de laatste jaren echter wel stappen zijn gemaakt. Er komen nu goede lichtingen aan en ik hoop dat de jeugd wat meer kans krijgt.
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt hem ook anders stellen. Waarom was er geen interesse in deze spelers toen ze nog geld op moesten brengen?
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)
Waarom staan de supporters niet tegen die gozert te flippen op de herdgang? Dat begrijp ik echt niet. Echt de Bosz van PSV. Brengt jullie de totale verkankering in met gestoorde aankopen als Strootman en Wijnaldum. Ja, die jongens hebben mogelijkheden, ja, ze hebben talent, maar zijn ze zó fucking veel geld waard?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
En dat Brands een beperkt netwerk heeft lijkt zeker een kern van waarheid in te zitten. Hij heeft tot op heden nog geen verrassende aankopen laten zien.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar met Goes zouden stappen gemaakt moeten worden. Die man krijgt een vorstelijk salaris om iets met die jeugd te doen. Daarnaast wordt jeugd nu ook te pas en te onpas overal weggekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ben jij inhoudelijk nou altijd zo serieus en het vaak met me eens. Goede user ben jij.
.
De jeugd van PSV heeft inderdaad aardig niveau, alleen is de mentaliteit bij het clubbestuur gewoon baggerslecht. Zelfs als jullie een nieuwe Persie hebben rondlopen in de jeugd, wordt de voorkeur liever gegeven aan kopen, dat geloof ik echt!
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?
Ik heb aardig wat jongens nog door zien komen via bijvoorbeeld groningen hoor pik. Zo'n mannetje, Suarez, bijvoorbeeld? Doedelzak?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.
Dzsudzsak en Suarez waren nog uit de tijd Gomes en dat Lemic jongens als Salcido voor 6 miljoen aan een Engelse club kon slijten. Je loopt achter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat jongens nog door zien komen via bijvoorbeeld groningen hoor pik. Zo'n mannetje, Suarez, bijvoorbeeld? Doedelzak?
Zijn genoeg mogelijkheden in het buitenland nog steeds.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168051quote:‘Maher wil om de landstitel spelen en vaste waarde worden in Oranje’
Woensdag, 27 juni 2012 om 11:27
Volgens zaakwaarnemer Sigi Lens van Adam Maher heeft de jonge spelmaker van AZ wel oren naar een transfer naar PSV. De Eindhovenaren hebben inmiddels een eerste bod neergelegd bij AZ, maar de Alkmaarders staan niet te springen om de middenvelder te laten vertrekken.
“Maher wil graag in Nederland blijven spelen”, laat belangenbehartiger Lens weten aan NUsport. “Maar wel bij een club die jaarlijks om de landstitel speelt. Ook wil hij een vaste waarde worden in de Oranje-selectie. Dan heb je bij PSV meer kans dan bij AZ.”
Het contract van Maher eindigt medio 2015, zodat de club van hoofdcoach Gertjan Verbeek een fikse afkoopsom kan vragen aan geïnteresseerde clubs. Het eerste bod van PSV op Maher werd afgewezen door AZ: “Het bod dat is binnengekomen, is niet serieus”, liet technisch directeur Earnest Stewart van AZ optekenen.
Van Janmaat ben ik wel best gecharmeerd. Had ik liever zien komen dat Zuiverloon of Stam. Vond het toen al raar dat hij gratis van Den Haag naar Heerenveen ging. Volgens mij kocht Feyenoord toen namelijk Tiendalli en PSV toen Kromkamp. We zien waar dat is geëindigd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?
En dan de clausule lichten met doorstromen van het salaris. Manolev is discussie-waardig, ik vind hem ook beroerd, maar Hutchinson kon daar gewoon een seizoen staan. Zeker met dat bezette middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.
Snap je dit SERIEUS niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.
Met een type Lemic is al veel meer mogelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.
Als PSV was gekomen had hij wel meer gevraagd hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WAAROM heeft zo'n TD dan zitten slapen, in plaats van de gratis Janmaat aantrekken tegen 200.000 euro salaris, die niet onder doet voor de zojuist genoemde spelers (in tegendeel, hij is BETER).
Toekomstige ster. Ik heb het alleen niet meer zo op Marokkaanse voetballers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168051
Voor wat het waard is
Deze toekomstige ster had Brands moeten ophalen toen hij een jaar geleden nog een miljoen kostte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toekomstige ster. Ik heb het alleen niet meer zo op Marokkaanse voetballers.
Wat een onzinbedragquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je dit SERIEUS niet?
Manolev: kan er geen klote van, is terecht compleet afgemaakt in VI.
Hutchinson staat erin tegen een EU salaris.
WAAROM heeft zo'n TD dan zitten slapen, in plaats van de gratis Janmaat aantrekken tegen 200.000 euro salaris, die niet onder doet voor de zojuist genoemde spelers (in tegendeel, hij is BETER).
Had hij Manolev en Hutchinson tegen minimalistische transfersommetjes de deur kunnen wijzen en was die positie 100 keer beter ingevuld.
Waar haal je die 200.000 vandaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je dit SERIEUS niet?
Manolev: kan er geen klote van, is terecht compleet afgemaakt in VI.
Hutchinson staat erin tegen een EU salaris.
Had hij Manolev en Hutchinson tegen minimalistische transfersommetjes de deur kunnen wijzen en was die positie 100 keer beter ingevuld.
Moest een 3 zijn. Hij verdient 3 ton bij Feijenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzinbedragZelf verzonnen?
Inderdaad, en dat flikt hij waarschijnlijk nog steeds. Alleen niet meer bij PSV.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dzsudzsak en Suarez waren nog uit de tijd Gomes en dat Lemic jongens als Salcido voor 6 miljoen aan een Engelse club kon slijten. Je loopt achter.
Hallo, dan moet Brands ook nog eens buiten dat uurtje tussen 7 en 8 op zondagavond gaan scouten. Lijkt me wat teveel gevraagd voor zo'n schamel salarisje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze toekomstige ster had Brands moeten ophalen toen hij een jaar geleden nog een miljoen kostte.
Alsof Heerenveen iets met Feyenoord te schaften heeft. Die jongen zou gewoon weer een aankoop zijn geweest met PSV-waardig salaris, terwijl je Hutchinson hebt en op de bank Manolev (zoals ik het het liefst had gezien) ga je toch niet weer bijkopen, man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moest een 3 zijn. Hij verdient 3 ton bij Feijenoord.
Valt me van je tegen dat je het niet over zijn netto werktijd van 40-45 minuten hebt...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo, dan moet Brands ook nog eens buiten dat uurtje tussen 7 en 8 op zondagavond gaan scouten. Lijkt me wat teveel gevraagd voor zo'n schamel salarisje.
Wát? Wat de neuk zeg jij nou weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen iets met Feyenoord te schaften heeft.
Je had die twee gasten nooit moeten hebben, en wel janmaat tegen 3 ton.quote:Die jongen zou gewoon weer een aankoop zijn geweest met PSV-waardig salaris, terwijl je Hutchinson hebt en op de bank Manolev (zoals ik het het liefst had gezien) ga je toch niet weer bijkopen, man.
Lemic was niet meer te handelen, hell, als zelfs Piet de Visser niet meer te handelen is dan houdt het voor een club als PSV snel op. Er is daarna nog het een en ander gelijmd, maar het was een onmogelijke zaak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat flikt hij waarschijnlijk nog steeds. Alleen niet meer bij PSV.
Dus zoals ik al zei, PSV is hun voorsprong kwijtgeraakt door hem buiten te gooien. Zulke makelaars interesseert het niet wat het niveau van de competitie is, zolang er maar goed geld verdiend kan worden aan transfers.
Zolang wij niet in acute financiële nood verkeren komt er geen opstand. Want supporters zien nog steeds de potentie die de aankopen eerder wel hebben getoond en daardoor zij die gerechtvaardigd voor hun. Dus dan kan het alleen nog maar aan de trainer liggen volgens diezelfde supporters.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom staan de supporters niet tegen die gozert te flippen op de herdgang? Dat begrijp ik echt niet. Echt de Bosz van PSV. Brengt jullie de totale verkankering in met gestoorde aankopen als Strootman en Wijnaldum. Ja, die jongens hebben mogelijkheden, ja, ze hebben talent, maar zijn ze zó fucking veel geld waard?!
Dat geloof je zelf toch niet?
Ik had de backpositie ook graag anders gezien, maarja. Liever zo laten dan weer bijkopen. Nu heeft Brenet ook een kans, volgend seizoen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát? Wat de neuk zeg jij nou weer?
[..]
Je had die twee gasten nooit moeten hebben, en wel janmaat tegen 3 ton.
Fuck dat, gemiste kans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je het niet over zijn netto werktijd van 40-45 minuten hebt...
Moet jij wel begrijpen toch met je vijf bachelors en drie masters?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát? Wat de neuk zeg jij nou weer?
Ik zei al, terecht dat ze hem hebben buiten gezet. Maar tegen welke prijs dat is gebeurd, wordt nu duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lemic was niet meer te handelen, hell, als zelfs Piet de Visser niet meer te handelen is dan houdt het voor een club als PSV snel op. Er is daarna nog het een en ander gelijmd, maar het was een onmogelijke zaak.
Ach met Van Bommel en Narsingh haal je de volgende rat in Raiola er voor terug. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei al, terecht dat ze hem hebben buiten gezet. Maar tegen welke prijs dat is gebeurd, wordt nu duidelijk.
Er was geen optie, alle clubs zijn tegenwoordig afhankelijk van scouts uit de historie of die de club enig warm hart toedragen. vd Kuijen bij PSV, Boskamp bij Feyenoord etc. De louche halve maffiatypes als Lemic heeft geen enkele club meer, omdat ze bij City en United het 80-voudige verdienen. Dat in combinatie met geen clubliefde zoals eerder genoemden maakt het geen fout van PSV, maar eerder een logisch gevolg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei al, terecht dat ze hem hebben buiten gezet. Maar tegen welke prijs dat is gebeurd, wordt nu duidelijk.
De dag dat er uberhaupt een vertrouwelijke zaakwaarnemer wordt geboren lijkt me nihil.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach met Van Bommel en Narsingh haal je de volgende rat in Raiola er voor terug. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.
Eens, maar je hebt zaakwaarnemers en parasieten. Raiola is een parasiet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat er uberhaupt een vertrouwelijke zaakwaarnemer wordt geboren lijkt me nihil.
Dat neem ik van je aan, maar zolang de PSV-directie hem kan handelen moeten we het er maar mee doen. Spelers niet contracteren vanwege zaakwaarnemers is een tweede. Daarvoor is inschattingsvermogen en historiekennis van de beste man voor nodig. En dan maar hopen op het beste.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar je hebt zaakwaarnemers en parasieten. Raiola is een parasiet.
In het boek van Zlatan komt Raiola vooral over als een brutale pauper, die door zijn grote mond van alles geregeld krijgt. Hij lijkt niet zo'n geslepen maffioso als Lemic.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar je hebt zaakwaarnemers en parasieten. Raiola is een parasiet.
Hoe dan ook tuig. De lijfspreuk voor zaakwaarnemers, trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het boek van Zlatan komt Raiola vooral over als een brutale pauper, die door zijn grote mond van alles geregeld krijgt. Hij lijkt niet zo'n geslepen maffioso als Lemic.
Als we nog meer jeugd laten doorstromen, komt de E1 op het veld te staan....quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord haalt nu toch net zo goed spelers ipv nog meer jeugd laten doorstromen? Waar hebben we het over zeg.
Het verschil is natuurlijk dat 80% van de selectie al uit eigen jeugd bestaat bij Feyenoord. Bij PSV is dat juist andersom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord haalt nu toch net zo goed spelers ipv nog meer jeugd laten doorstromen? Waar hebben we het over zeg.
Clasie, Leerdam, Achahbar, Vrij, Schenkeveld, Ramsteijn, Bruno Martins Indi, Janmaat en zo gaat het lijstje nog even door.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit codetaal?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hebben jullie precies het 'probleem' bij PSV te pakken. Er is op een enkeling na nog geen goede jeugdspeler. Tada, je gaat geen jeugd door laten stromen om het jeugd door laten stromen.
PSV legt de lat hoger dan andere clubs, vind ik. Duurt langer voor ze doorstromen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hebben jullie precies het 'probleem' bij PSV te pakken. Er is op een enkeling na nog geen goede jeugdspeler. Tada, je gaat geen jeugd door laten stromen om het jeugd door laten stromen.
Misschien moet je terug naar het Feyenoord topic. Meer jouw niveau als je dit al niet begrijptquote:
De lat ligt bij PSV hoger? Vandaar ook de grote stroom aan wereldtoppers afkomstig uit de PSV-jeugdopleiding. Ikke niet snap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV legt de lat hoger dan andere clubs, vind ik. Duurt langer voor ze doorstromen.
Wellicht hoger dan PEC Zwolle en RKC Waalwijk ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV legt de lat hoger dan andere clubs, vind ik. Duurt langer voor ze doorstromen.
Reageer niet zo raar en lees jouw eigen post eens terug, mafketel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien moet je terug naar het Feyenoord topic. Meer jouw niveau als je dit al niet begrijpt
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De lat ligt bij PSV hoger? Vandaar ook de grote stroom aan wereldtoppers afkomstig uit de PSV-jeugdopleiding. Ikke niet snap.
Done. Zelfde mening, mafkees.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reageer niet zo raar en lees jouw eigen post eens terug, mafketel.
onder contract ja, daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?
Onder contract. Goede woordkeuze. Props.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?
Naar het eerste elftal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De lat ligt bij PSV hoger? Vandaar ook de grote stroom aan wereldtoppers afkomstig uit de PSV-jeugdopleiding. Ikke niet snap.
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omgquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kom gewoon uit jouw geliefde stad hoor
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayernquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mooiste club van 't land en gezond verstand. Het lijkt een optelsom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omg
En Kalou komt ook bij Feyenoord vandaan. Stond volgens mij nog in de basis tijdens een of andere onbeduidende wedstrijd, ik dacht de CL finale.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayern.
En hé, dat is gek, bij Chelsea staat een speler van Feijenoord onder contract die net zoveel minuten speelde als Affelay, en dat op een jongere leeftijd.![]()
![]()
Afellay met blessure, ja. Dan is die gozer niet echt op z'n plekquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayern.
En hé, dat is gek, bij Chelsea staat een speler van Feijenoord onder contract die net zoveel minuten speelde als Affelay, en dat op een jongere leeftijd.![]()
![]()
Zelfs zonder blessure was het natuurlijk alles behalve een onbetwiste basisspeler. Dat moet zelfs jij toch wel erkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afellay met blessure, ja. Dan is die gozer niet echt op z'n plek
Gaan we nu de spelers opnoemen die bij een club onder contract stonden? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Kalou komt ook bij Feyenoord vandaan. Stond volgens mij nog in de basis tijdens een of andere onbeduidende wedstrijd, ik dacht de CL finale.
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs zonder blessure was het natuurlijk alles behalve een onbetwiste basisspeler. Dat moet zelfs jij toch wel erkennen.
Ja, dat gezonde verstand ontbeert het hem dus blijkbaar aan sinds hij koos voor PSV in plaats van Feijenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mooiste club van 't land en gezond verstand. Het lijkt een optelsom.
Volgens mij begon die knakker er zelf mee dat er een speler van PSV onder contract stond bij een top 2 clubvan de wereld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaan we nu de spelers opnoemen die bij een club onder contract stonden? Lijkt me niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.
Volgens mij kwam hij er in blessuretijd in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.
Niet zo vreemde woordkeuze, hij staat toch onder contract? Dat hij nauwelijks speelt is niet zo vreemd met een kruisband blessurequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder contract. Goede woordkeuze. Props.
Wat Buitendam al zei. Ik heb verstand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omg
Je meent serieus dat Chelsea en Bayern beter zijn omdat ze met geluk eens winnen van die 2?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Dat was best relevant, aangezien er iemand begon over toppers uit de jeugdopleiding. Heb het niet gehad over spelers die ooit bij PSV hebben gespeeld, knakker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij begon die knakker er zelf mee dat er een speler van PSV onder contract stond bij een top 2 clubvan de wereld?
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was best relevant, aangezien er iemand begon over toppers uit de jeugdopleiding. Heb het niet gehad over spelers die ooit bij PSV hebben gespeeld, knakker.
Jaja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?
Huh, Kalou uit de jeugdopleiding van Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?
Kappen nu met Afellay belachelijk maken, hij is de échte reden achter het succes van Barca.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Afellay was toen hij fit was of tribuneklantje of hij mocht 10 minuutjes opdraven. Valt niet echt serieus te nemen.
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Afellay was toen hij fit was of tribuneklantje of hij mocht 10 minuutjes opdraven. Valt niet echt serieus te nemen.
Huh, hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.Heb je inmiddels al opgezocht voor welk enorm bedrag Zanka is opgehaald?
Vind jij Afellay dan wel belangrijk voor Barca?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.Heb je inmiddels al opgezocht voor welk enorm bedrag Zanka is opgehaald?
quote:
Hoofdprijs. Zanka. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel een type Barca speler. Guardiola was zelfbenoemd groot fan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind jij Afellay dan wel belangrijk voor Barca?
Begrijpend lezen. Ben benieuwd of je het ooit nog onder de knie gaat krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Hoofdprijs. Zanka. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Ben benieuwd of je het ooit nog onder de knie gaat krijgen.
Of zie je het woord 'niet' daar echt niet staan?
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het wel een type Barca speler. Guardiola was zelfbenoemd groot fan.
Hoezo arrogant?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nu.nl/sport/28(...)derland-blijven.html
De arrogantie is die gozer ook naar het hoofd gestegen zeg.
Omdat hij zijn carriere in kleine stapjes wil opbouwen en zich nog niet rijp voor het buitenland acht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe bedoel je dat?quote:
Waarom is dit arrogant?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap je wel wat arrogantie inhoudt? Daarbij is Psv uiteraard wel groter dan Az.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is echt niet beter als AZ. Ik noem het gelijkwaardig.
Weet je wel wat arrogant zijn betekent?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is afgelopen jaren een contantere factor geweest op nationaal niveau dan een ploeg als AZ. PSV eindigt de laatste 30 jaar Altijd top 4. Kan geen enkele andere ploeg zeggen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen alles behalve arrogant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck man, dat deze vraag ooit door een PSV-er aan een Ajacied wordt gesteld.. Hell has finally frozen over...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet je wel wat arrogant zijn betekent?
Je zette manolev een paar dagen terug nog in het rijtje vreselijk dure aankopen, hebben we samen nog gelachem om de sofia bla bla uit, altijd lastig. En nu in het rijtje transfervrije zanka? Come on, son...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik vraag naar de creatieve aankopen van hem. Dus niet spelers als Strootman, Mertens etc. die iedereen had kunnen halen voor die bedragen.
Ik kom dan op Zanka, Marcelo, Manolev uit. Maar jullie zullen er vast wel wat meer weten. Was daar wel benieuwd naar.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck man, dat deze vraag ooit door een PSV-er aan een Ajacied wordt gesteld.. Hell has finally frozen over...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck man, dat deze vraag ooit door een PSV-er aan een Ajacied wordt gesteld.. Hell has finally frozen over...
Ik zet hem in het rijtje creatieve aankopen, aangezien hij minder bekend was bij het grote publiek. Ik heb het nergens over transfersommen of de hoogte daarvan bij die groep.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zette manolev een paar dagen terug nog in het rijtje vreselijk dure aankopen, hebben we samen nog gelachem om de sofia bla bla uit, altijd lastig. En nu in het rijtje transfervrije zanka? Come on, son...
We hadden het over de hoogte van het bedrag waarvoor ie was aangekocht en de max. 1,5 die hij op gaat brengen. Wie hou je nou voor de gek? Hebben wij op die manier gepraat of niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet hem in het rijtje creatieve aankopen, aangezien hij minder bekend was bij het grote publiek. Ik heb het nergens over transfersommen of de hoogte daarvan bij die groep.
Ja, maar ik snap niet hoe dat relevant is voor de vraag die ik stel. Een creatieve aankoop kan 5 miljoen of helemaal niks kosten. Ik heb het puur over de wat onbekendere speler waarvoor Brands zijn netwerk of scoutingsapparaat moet gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hadden het over de hoogte van het bedrag waarvoor ie was aangekocht en de max. 1,5 die hij op gaat brengen. Wie hou je nou voor de gek? Hebben wij op die manier gepraat of niet?
Gelul. Zanka is transfervrij, dus is niet eens een aankoop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niet hoe dat relevant is voor de vraag die ik stel. Een creatieve aankoop kan 5 miljoen of helemaal niks kosten. Ik heb het puur over de wat onbekendere speler waarvoor Brands zijn netwerk of scoutingsapparaat moet gebruiken.
Want spelers als Tyton, Mertens en Strootman kan iedere boerenlul die met zijn bord op schoot op zondagavond om 7 uur zit halen. Want onderhandelen hoeft Brands toch niet, hij plempt gewoon de hoofdprijs neer en is weg.
Transfervrij aangetrokken dan. Zal ook een smak tekengeld gevraagd hebben. Je snapt mijn punt toch wel of ben je echt zo achterlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelul. Zanka is transfervrij, dus is niet eens een aankoop?
Lees aankoop, begrijp aanwinstquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelul. Zanka is transfervrij, dus is niet eens een aankoop?
Smak tekengeld? Daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Als Brands een transfervrije jeugdinternational overneemt gaan we janken over het tekengeld? Blijf bij de Mertens/Strootman-bordopschootgrap. Die is nog enigszins geloofwaardig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Transfervrij aangetrokken dan. Zal ook een smak tekengeld gevraagd hebben. Je snapt mijn punt toch wel of ben je echt zo achterlijk?
Ik vraag gewoon iets, uit nieuwsgierigheid. En vervolgens ga jij mierenneuken als een echte PSV-calimero over de woordkeuze en begrijp je het weer eens niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Smak tekengeld? Daar gaan we voor het gemak maar vanuit. Als Brands een transfervrije jeugdinternational overneemt gaan we janken over het tekengeld? Blijf bij de Mertens/Strootman-bordopschootgrap. Die is nog enigszins geloofwaardig.
Vast wel, ouwe reus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets, uit nieuwsgierigheid. En vervolgens ga jij mierenneuken als een echte PSV-calimero over de woordkeuze en begrijp je het weer eens niet.
Uurtje geleden begrepen de mafketels uit Rotterdam weer eens iets niet, toen hoorde ik je ook niet over Feyenoord-calimero'squote:Op woensdag 27 juni 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets, uit nieuwsgierigheid. En vervolgens ga jij mierenneuken als een echte PSV-calimero over de woordkeuze en begrijp je het weer eens niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Uurtje geleden begrepen de mafketels uit Rotterdam weer eens iets niet, toen hoorde ik je ook niet over Feyenoord-calimero's
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Maar kan je wel weer grappig komen doen, feit blijft dat jij net te dom was om te poepen en ik Caland toen niet hoorde over mierenneukende Feyenoord-calimero's.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]Jij bent duidelijk een echte schoenenzwaaier
Counter ik die vraag met: Strootman, Mertens en Wijnaldum. Heel veel meer heeft ie niet aangekocht, want hij zet veel meer handtekeningen onder verlenging van jeugdcontracten.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Counter ik die vraag met: Strootman, Mertens en Wijnaldum. Heel veel meer heeft ie niet aangekocht, want hij zet veel meer handtekeningen onder verlenging van jeugdcontracten.
Als je Strootman, Wijnaldum en Mertens creatieve aankopen wilt noemen ben je echt nog achterlijker dan ik dacht. Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Counter ik die vraag met: Strootman, Mertens en Wijnaldum. Heel veel meer heeft ie niet aangekocht, want hij zet veel meer handtekeningen onder verlenging van jeugdcontracten.
Matavz, Derijckquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus een normale tekst:quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso. Maar kan je wel weer grappig komen doen, feit blijft dat jij net te dom was om te poepen en ik Caland toen niet hoorde over mierenneukende Feyenoord-calimero's.
En dan ben ik te dom om te poepen, het zal wel...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Ze raken hier gelijk in de stress om een in hun ogen verkeerde meningquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus een normale tekst:
[..]
En dan ben ik te dom om te poepen, het zal wel...
Hoevaak ga je dat nog herhalen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze raken hier gelijk in de stress om een in hun ogen verkeerde mening
Matavz had inderdaad in dat rijtje gekund. Derijck kwam voor 3 ton, geloof ik, dus dat lijkt me niet echt noemenswaardig, Willems bij Sparta weghalen is eenzelfde voorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz had inderdaad in dat rijtje gekund. Derijck kwam voor 3 ton, geloof ik, dus dat lijkt me niet echt noemenswaardig, Willems bij Sparta weghalen is eenzelfde voorbeeld.
Nee, dat waren logische opvolgers voor bijvoorbeeld Dzsudzsak en Afellay. Transfergeld van die jongens is direct gestopt in het spekken van de Utrecht-kas. Neem ik hem alles behalve kwalijk. Goeie aankopen. Die te rechtvaardigen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je Strootman, Wijnaldum en Mertens creatieve aankopen wilt noemen ben je echt nog achterlijker dan ik dacht. Maar dat geheel terzijde.
Klopt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij vindt dit serieus een normale tekst:
[..]
En dan ben ik te dom om te poepen, het zal wel...
6 miljoen voor Strootman (Of wat er ook is betaald voor hem) is in geen enkele manier te verantwoorden als hij 6 maanden daarvoor voor 3 ton was op te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat waren logische opvolgers voor bijvoorbeeld Dzsudzsak en Afellay. Transfergeld van die jongens is direct gestopt in het spekken van de Utrecht-kas. Neem ik hem alles behalve kwalijk. Goeie aankopen. Die te rechtvaardigen zijn.
Klopt, ze hadden beter het "risico" kunnen nemen bij Sparta. Had je wel nog meer het gezeur gehad dat we de jeugd van Sparta leeg kopen, maar goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
6 miljoen voor Strootman (Of wat er ook is betaald voor hem) is in geen enkele manier te verantwoorden als hij 6 maanden daarvoor voor 3 ton was op te halen.
Als Dzsudzsak en Afellay vertrekken moet je op zoek naar vervanging waarbij je niet teveel zakt qua kwaliteit. Met de aankopen die Brands heeft gedaan is dat probleem minimaal gebleven, maar dat het veel zuur geld is, is een feit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
6 miljoen voor Strootman (Of wat er ook is betaald voor hem) is in geen enkele manier te verantwoorden als hij 6 maanden daarvoor voor 3 ton was op te halen.
Regeren is vooruitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als Dzsudzsak en Afellay vertrekken moet je op zoek naar vervanging waarbij je niet teveel zakt qua kwaliteit. Met de aankopen die Brands heeft gedaan is dat probleem minimaal gebleven, maar dat het veel zuur geld is, is een feit.
Als je ziet hoeveel jeugdspelers hij heeft gecontracteerd in zijn PSV-periode is hij zich daar nu wel van bewust. Zo'n zaak als met Labyad heeft ie opzich ook best oke aangepakt. Die jongen lijkt nu weer centen op te gaan leveren.quote:
Beetje op bedacht zijn kan als TD geen kwaad. Het was nou niet echt donderslag bij heldere hemel dat Ibi en Dzsudzsak zouden verkassen, toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat houdt in? Spelers kopen, voordat degene waarvoor ze in de plaats komen verkocht zijn?
Afellay ging weg, toen had je Strootman al kunnen halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat houdt in? Spelers kopen, voordat degene waarvoor ze in de plaats komen verkocht zijn?
Als je aanvoelt dat bepaalde spelers weggaan (En een technisch directeur weet dat veeeeeel eerder dan wij) een lijstje maken, opties afwegen, je netwerk afstoffen en gaan voor de beste prijs-kwaliteit verhouding. En jonge spelers kun je sowieso best al wat vroeger halen, een half jaartje banken en invalbeurten is niet erg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Strootman toen speelde, maar toendertijd was dat een flinke stap terug geweest, omdat strootman nog niet dat niveau had als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Afellay ging weg, toen had je Strootman al kunnen halen.
En het was geen publiek geheim dat deze twee spelers zouden vertrekken toch?
Afellay was op dat moment 1 van de beste spelers van de eredivisie (misschien niet optimaal gebruikt, maar toch), en in de huidige compeitite was er geen waardige opvolger, die in het elftal in kon stromen. Behalve bakkal....quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:22 schreef Buitendam het volgende:
Ter vervanging van Afellay had eigenlijk Labyad een dik nieuw contract moeten krijgen. Die was ondertussen wel rijp genoeg, maar da's achteraf praten.
Hij is in 14 wedstrijden FC Utrecht niet ineens 400% beter geworden hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Strootman toen speelde, maar toendertijd was dat een flinke stap terug geweest, omdat strootman nog niet dat niveau had als ik me niet vergis.
Maar Strootman was toen nog een stuk goedkoper.quote:Tevens het geld probleem, dit was voor de gemeentelijke deal, dus vrijwel geen dineros
Ik praat de handelingswijze van PSV overgens niet goed, ik probeer er een verklaring voor te vinden. Strootman heeft wel een groeispurt gemaakt, maar als teamleiding zou je dat idd al moeten zienquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij is in 14 wedstrijden FC Utrecht niet ineens 400% beter geworden hoor.
[..]
Maar Strootman was toen nog een stuk goedkoper.
Ach, niet alleen PSV heeft daar last van. Als ik kijk naar mijn eigen club, ik zie alleen maar geruchten voor Eredivisiespelers voorbij komen. Armoe troef.quote:
De verklaring is dat Brands vooral aan bord op de schoot scouting doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik praat de handelingswijze van PSV overgens niet goed, ik probeer er een verklaring voor te vinden. Strootman heeft wel een groeispurt gemaakt, maar als teamleiding zou je dat idd al moeten zien
PSV werd vroeger juist geroemd vanwege het scouten... Laatste jaren is het net wat minder, maar dat probleem heeft niet alleen PSV.quote:
Maar de transfersommen die er voor zijn betaald vind ik niet in verhouding.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV werd vroeger juist geroemd vanwege het scouten... Laatste jaren is het net wat minder, maar dat probleem heeft niet alleen PSV.
Strootman, Wijnaldum, Mertens, allemaal relatief jonge spelers, met potentie, die een meerjarig contract hebben. Dus ik kon en kan er nog steeds wel begrip voor opbrengen. maar het zijn ook voor de hand liggende aankopen.
Komt denk ik ook door de vele buitenlandse flaters die PSV in voorgaande jaren aangekocht heeft.
Het zijn studio sport aankopen...mee eens. Maar is dat per defenitie iets slechts? Spelers die je het hele jaar op de voet kunt volgen, tegen tegenstanders waar je zelf ook tegen speelt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De verklaring is dat Brands vooral aan bord op de schoot scouting doet.
Het nadeel is dat elke andere club ook precies weet wat ze doen, hoe ze spelen etc. Je neemt een stukje onvoorspelbaarheid weg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zijn studio sport aankopen...mee eens. Maar is dat per defenitie iets slechts? Spelers die je het hele jaar op de voet kunt volgen, tegen tegenstanders waar je zelf ook tegen speelt.
Nee hoor, daar is niets mis mee. Alleen passen de meeste aankopen niet bij elkaar. Dus dan heb je de hele tijd Eredivisie Live zitten kijken, koop je de verkeerde spelers bij elkaar. En dat voor de absolute hoofdprijs in sommige gevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zijn studio sport aankopen...mee eens. Maar is dat per defenitie iets slechts? Spelers die je het hele jaar op de voet kunt volgen, tegen tegenstanders waar je zelf ook tegen speelt.
Ik geloof dat die 3 bij elkaar opgeteld iig niet voor miljoenen verlies vertrekken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar de transfersommen die er voor zijn betaald vind ik niet in verhouding.
Je hebt er 17 miljoen voor betaald. De kans dat die zich makkelijk terug gaat betalen is vrij klein. Alleen Mertens zie ik nog flink wat geld opleveren.
Wijnaldum WIL niet eens meer op rechtsbuiten spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Guidetti het volgende:
Goede aankopen zouden Maher en Narsingh zijn. Maar wanneer gaat PSV nou eens in de verdediging investeren? Lijkt mij echt 10x belangrijker.
Het aantrekken van Narsingh lijkt het me einde Wijnaldum?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:33 schreef BeamofLight het volgende:
Paar dollars voor Labyad, paar voor Manolev, paar voor Engelaar en veel voor Toivonen en Maher en Narsing zijn alweer betaald. Easy.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-06-2012 om 08:58:39#narsingh (+/- 5,5 mln) kan #psv met enig schraapwerk met eigen middelen betalen. Voor aantrekken #Maher moet er eerst verkocht worden reageer retweet
Als ze een speler uit het buitenland hadden gehaald, weet de concurentie ook daar binnen een paar weken op te anticiperen. Hoe lang is al bekend dat manolev geen voorzet kan geven?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het nadeel is dat elke andere club ook precies weet wat ze doen, hoe ze spelen etc. Je neemt een stukje onvoorspelbaarheid weg.
Strootman is gewoon niet de speler die je naar een hoger plan trekt. In de topwedstrijden gaf hij juist niet thuis. Kan jeugdigheid zijn, maar ik zie andere spelers rond die leeftijd dat wel kunnen. Dus ik gok dat hij kwaliteit te kort komt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat die 3 bij elkaar opgeteld iig niet voor miljoenen verlies vertrekken.
Strootman heeft gewoon een goede 1e seizoenshelft gedraait, en 2e helft van het seizoen heeft hij vrijwel continue last van zijn knie gehad.
Mertens moet iets minder egoistisch worden
Wijnaldum zal altijd een speler blijven met gebrek aan overzicht, maar tegelijkertijd ook een speler met veel potentie. Bij een meerjarig contract levert hij echt wel wat miljoenen op.
Kapitaalverkrachting tot het maximalequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wijnaldum WIL niet eens meer op rechtsbuiten spelen.Dus dan betekent Maher einde Wijnaldum, I guess.
Waarin 'eigen middelen' een erg grappige context heeft. Hoiiiiiii gemeente einthofuhquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-06-2012 om 08:58:39#narsingh (+/- 5,5 mln) kan #psv met enig schraapwerk met eigen middelen betalen. Voor aantrekken #Maher moet er eerst verkocht worden reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-06-2012 om 09:42:17@robertheiltjes depay, locadia, ritzmaier, koch, locadia en bakkali staan zondag op trainingsveld. reageer retweet
Mwoah, dat duurt toch vaak een goed seizoen. De hele eredivisie wist al precies hoe Mertens, Strootman en consorten speelden. Kijk eens hoe lang ploegen moeite hebben gehad met spelers als Park en Farfan, juist omdat ze niet door- en door bekend waren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ze een speler uit het buitenland hadden gehaald, weet de concurentie ook daar binnen een paar weken op te anticiperen. Hoe lang is al bekend dat manolev geen voorzet kan geven?
twitter:VIradionl twitterde op woensdag 27-06-2012 om 13:34:34Een update over de tranferperikelen bij #PSV met #VI's @thijsslegers. Hoe staat het met Maher, Narsingh e.a.? Rond 14.10 uur @VIradionl. reageer retweet
Ik denk dat juist voor Strootman het juist goed is dat van Bommel is gekomen. Dus ik zie nog wel potentie. Mertens is niet de jongste, maar kan nog wel wat jaartjes mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman is gewoon niet de speler die je naar een hoger plan trekt. In de topwedstrijden gaf hij juist niet thuis. Kan jeugdigheid zijn, maar ik zie andere spelers rond die leeftijd dat wel kunnen. Dus ik gok dat hij kwaliteit te kort komt.
Mertens is al relatief oud in vergelijking met de andere aankopen, die zal echt binnen 1 of 2 jaar verkocht moeten worden.
Wijnaldum zie ik serieus niet voor meer dan 5 miljoen ooit verkassen. Daar is hij echt te beperkt voor.
Maar geef je er 1 op het juiste moment dan rammelt Stuttgart aan de deur. Het is allemaal niet te voorspellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als ze een speler uit het buitenland hadden gehaald, weet de concurentie ook daar binnen een paar weken op te anticiperen. Hoe lang is al bekend dat manolev geen voorzet kan geven?
Strootman en Van Bommel lijkt mij juist een middenveld dat gaat falen. Veel te traag en niet wendbaar genoeg. Als ze snel onder druk komen te staan gaat PSV daar niet makkelijk onderuit komen. Al heb je met Advocaat wel een tactisch prima coach in huis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat juist voor Strootman het juist goed is dat van Bommel is gekomen. Dus ik zie nog wel potentie. Mertens is niet de jongste, maar kan nog wel wat jaartjes mee.
Wijnaldum wil ik liever op een andere positie zien (Toivonen verkopen, en dan daar Wijnaldum) voor het geld dat Toivonen oplevert, haal je narsingh.
Ik denk inderdaad niet dat Advocaat nu niet doorheeft dat v. Bommel op het middenveld het niet meer kan belopen. Hij kent de selectie ondertussen en ik ben ervan overtuigd dat hij weet hoe het volgend jaar moet staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman en Van Bommel lijkt mij juist een middenveld dat gaat falen. Veel te traag en niet wendbaar genoeg. Als ze snel onder druk komen te staan gaat PSV daar niet makkelijk onderuit komen. Al heb je met Advocaat wel een tactisch prima coach in huis.
5,5 miljoen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-06-2012 om 08:58:39#narsingh (+/- 5,5 mln) kan #psv met enig schraapwerk met eigen middelen betalen. Voor aantrekken #Maher moet er eerst verkocht worden reageer retweet
Oke goede reden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Laat ze al die spelers maar kopen joh, nog meer geld op het veld. Ook met Maher en Narsingh erbij halen ze weer geen CL.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
5,5 miljoen.Gelukkig geeft Ajax het er niet voor, daarom zal Narsingh nu ook wel twijfelen.
Laat ze al die spelers maar kopen joh, nog meer geld op het veld. Ook met Maher en Narsingh erbij halen ze weer geen CL.
Vind ik ook wel heel veel geld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Mja, 5,5 is wel echt te veel voor een speler als Narsingh.
Henriksen is meer vergelijkbaar met wijnaldum dan strootman.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Henriksen en Maher zijn 2 hele andere spelers.
Henriksen meer als een Strootman zien.
Moet je hier tegenwoordig overal een reden bij zetten? Ik zet alleen mijn voorspelling hier even neer.quote:
Voor een aflopend contract...quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Mja, 5,5 is wel echt te veel voor een speler als Narsingh.
van Basten kreeg 35 miljoen om te investeren, een aantal seizoenen terug. Ken je plek als het om kritiek over koopgedrag gaat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je hier tegenwoordig overal een reden bij zetten? Ik zet mijn voorspelling hier even neer.
twitter:krisbouwstra twitterde op woensdag 27-06-2012 om 13:51:14Is dit een optie @thijsslegers? Een inside az-er heeft mij vertelt dat #PSV bezig is om #moisander, #poulsen en #maher te halen. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 27-06-2012 om 13:51:52@krisbouwstra dan zeg maar tegen die inside az-er dat het een enorme domme ouwehoer is reageer retweet
En je hebt gezien dat dat ook niet hielp. Net als PSV vorig jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
van Basten kreeg 35 miljoen om te investeren, een aantal seizoenen terug. Ken je plek als het om kritiek over koopgedrag gaat.
Pfoe, oude koeien en de supporters hebben met terugwerkende kracht ook veel kritiek gehad op zijn aankoopbeleid. Het is meer dat we weten hoe kut het is als er slecht mee om wordt gesprongen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
van Basten kreeg 35 miljoen om te investeren, een aantal seizoenen terug. Ken je plek als het om kritiek over koopgedrag gaat.
Is niet meer nodig joh. Zanka speelt nu bij PSV.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:34 schreef Guidetti het volgende:
Goede aankopen zouden Maher en Narsingh zijn. Maar wanneer gaat PSV nou eens in de verdediging investeren? Lijkt mij echt 10x belangrijker.
Het aantrekken van Narsingh lijkt het me einde Wijnaldum?
Zouden jullie het fijn vinden als ik constant in het ajax topic dit soort domme posts zou plaatsen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is niet meer nodig joh. Zanka speelt nu bij PSV.![]()
![]()
![]()
Niemand heeft die jongen ooit zien spelen maar het is echt een geweldige speler hoor.
![]()
![]()
Je doet het te opzichtig, clown.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niemand heeft die jongen ooit zien spelen maar het is echt een geweldige speler hoor.
![]()
![]()
iemand van FC Kopenhagen moet wel geniaal zijn jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het interesseert me vrij weinig, doe je best.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zouden jullie het fijn vinden als ik constant in het ajax topic dit soort domme posts zou plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |