Welke club gebruikt jongens uit de jeugd linea recta in basispositie van het eerste? Jongens worden altijd gebracht, bij iedere club.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?
Je vergeet Willems en Tytonquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Nee dat is niet moeilijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?
Is ook zo, maar Tauchmeister gaf als tegenargument aan Depay, bij de stelling dat ze niet als basisspeler worden gebruikt. Vind ik een matig argument tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke club gebruikt jongens uit de jeugd linea recta in basispositie van het eerste? Jongens worden altijd gebracht, bij iedere club.
Je haalt je eigen argument onderuit. Scheelt mij weer moeite.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?
Zanka?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'quote:
Zoals: "Waarom haalt PSV geen Janmaat als de RB zo kut is". Of waarom geen Vormer, om hun middenveld de nodige slependheid te geven in plaats van de stroeve tandwielen die er nu staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'
Ik heb het over creatieve aankopen. Niet de aankopen dus die jij en ik ook wel konden doen.
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'
Ik heb het over creatieve aankopen. Niet de aankopen dus die jij en ik ook wel konden doen.
In wat voor zin bewijst hij dan zijn meerwaarde. Als je het geld dat hij te besteden had bekijkt en de aankopen die daarbij zijn gedaan had de 'm'n wijf kwijt, 3000 euro schulden en alles'-man hetzelfde kunnen bewerkstelligen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.
Ik durf te stellen dat Depay voor afgelopen seizoen nog niet klaar was voor een basisplaats. Wat is er dan slecht aan om hem achter Mertens klaar te stomen? Dan ben je toch niet alleen maar aan het vissen bij andere clubs? Maar goed, jij je zin, als je zoveel plezier aan het woord 'koopclub' kunt beleven, dan gun ik dat jou graag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Het geeft precies weer wat we zeggen, namelijk dat PSV een koopclub is die de voorkeur geeft aan gekochte spelers boven hun eigen talent.
Kop. Spijker. Raak.
Je zegt dus precies wat wij zeggen![]()
![]()
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.
Ik zie het probleem niet. Dit is toch altijd zo geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Het geeft precies weer wat we zeggen, namelijk dat PSV een koopclub is die de voorkeur geeft aan gekochte spelers boven hun eigen talent.
Kop. Spijker. Raak.
Je zegt dus precies wat wij zeggen![]()
![]()
Je kunt hem ook anders stellen. Waarom was er geen interesse in deze spelers toen ze nog geld op moesten brengen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals: "Waarom haalt PSV geen Janmaat als de RB zo kut is". Of waarom geen Vormer, om hun middenveld de nodige slependheid te geven in plaats van de stroeve tandwielen die er nu staan.
Maargoed, daar heb je een Geeltje voor nodig
Die komen niet meer naar Nederland. Die gaan linea recta naar de grote competities om daar te falen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)
Waarom ben jij inhoudelijk nou altijd zo serieus en het vaak met me eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dit is toch altijd zo geweest?
Zoals ik eerder ook al kenbaar heb gemaakt, stamp je niet binnen 1 week een goede jeugdopleiding uit de grond. Ik denk dat er de laatste jaren echter wel stappen zijn gemaakt. Er komen nu goede lichtingen aan en ik hoop dat de jeugd wat meer kans krijgt.
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt hem ook anders stellen. Waarom was er geen interesse in deze spelers toen ze nog geld op moesten brengen?
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)
Waarom staan de supporters niet tegen die gozert te flippen op de herdgang? Dat begrijp ik echt niet. Echt de Bosz van PSV. Brengt jullie de totale verkankering in met gestoorde aankopen als Strootman en Wijnaldum. Ja, die jongens hebben mogelijkheden, ja, ze hebben talent, maar zijn ze zó fucking veel geld waard?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
En dat Brands een beperkt netwerk heeft lijkt zeker een kern van waarheid in te zitten. Hij heeft tot op heden nog geen verrassende aankopen laten zien.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar met Goes zouden stappen gemaakt moeten worden. Die man krijgt een vorstelijk salaris om iets met die jeugd te doen. Daarnaast wordt jeugd nu ook te pas en te onpas overal weggekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ben jij inhoudelijk nou altijd zo serieus en het vaak met me eens. Goede user ben jij.
.
De jeugd van PSV heeft inderdaad aardig niveau, alleen is de mentaliteit bij het clubbestuur gewoon baggerslecht. Zelfs als jullie een nieuwe Persie hebben rondlopen in de jeugd, wordt de voorkeur liever gegeven aan kopen, dat geloof ik echt!
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |