Nee. En sowieso denk ik niet echt dat de jeugd een kans krijgt bij jullie, sinds er liever met miljoenen gesmeten wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?
En Locadia en Bakkali. Zoet die na komend seizoen waarschijnlijk terugkomt, en dan heb je nog Bertrams en Bazoer die daar net achter zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?
Ja maar geen van die gasten komt in de basis te staan........quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En Locadia en Bakkali. Zoet die na komend seizoen waarschijnlijk terugkomt, en dan heb je nog Bertrams en Bazoer die daar net achter zitten.
Het is eerder dat de jeugd in PSV doorstroomt als ze echt van waarde kunnen zijn. Dan worden ze ook in het eerste gebruikt en Koch is zo'n jongen die nu in het eerste bruikbaar kan zijn. De drempel tot het eerste is redelijk groot bij PSV, naar mijn mening.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. En sowieso denk ik niet echt dat de jeugd een kans krijgt bij jullie, sinds er liever met miljoenen gesmeten wordt.
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eerder dat de jeugd in PSV doorstroomt als ze echt van waarde kunnen zijn. Dan worden ze ook in het eerste gebruikt en Koch is zo'n jongen die nu in het eerste bruikbaar kan zijn. De drempel tot het eerste is redelijk groot bij PSV, naar mijn mening.
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar geen van die gasten komt in de basis te staan........
Ik denk dat het uiteindelijk gezonder beleid is dan nog een lening aangaan en kansloos onder die club eindigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.
Misschien juist iets te langzaam. Strootman was een jaar voor zijn komst voor een prikkie op te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.
Dat vind ik wel meevallen. De jongens die vertrokken waren de absolute top van het eerste elftal. Dzsudszak en Afellay bijvoorbeeld. Die ga je niet met tweederangs garnituur uit de jeugd opvullen als je geld hebt om Mertens en Strootman te halen. Ondertussen wordt de jeugd in de vorm van bijvoorbeeld Labyad ook gebruikt, dus ik snap dat beleid wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.
Welke club gebruikt jongens uit de jeugd linea recta in basispositie van het eerste? Jongens worden altijd gebracht, bij iedere club.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?
Je vergeet Willems en Tytonquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Nee dat is niet moeilijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?
Is ook zo, maar Tauchmeister gaf als tegenargument aan Depay, bij de stelling dat ze niet als basisspeler worden gebruikt. Vind ik een matig argument tot nu toe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welke club gebruikt jongens uit de jeugd linea recta in basispositie van het eerste? Jongens worden altijd gebracht, bij iedere club.
Je haalt je eigen argument onderuit. Scheelt mij weer moeite.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Niet vaak, maar hij zit pas een half jaar bij de A-selectie en had tevens één van de meest waardevolle spelers in de naam van Mertens voor zich. Is het nou zo moeilijk om dat te bedenken?
Zanka?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'quote:
Zoals: "Waarom haalt PSV geen Janmaat als de RB zo kut is". Of waarom geen Vormer, om hun middenveld de nodige slependheid te geven in plaats van de stroeve tandwielen die er nu staan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'
Ik heb het over creatieve aankopen. Niet de aankopen dus die jij en ik ook wel konden doen.
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Willems was het grootste talent van Sparta en Tyton één van de grootste keeperstalenten van Nederland. Zijn ook de 'usual suspects'
Ik heb het over creatieve aankopen. Niet de aankopen dus die jij en ik ook wel konden doen.
In wat voor zin bewijst hij dan zijn meerwaarde. Als je het geld dat hij te besteden had bekijkt en de aankopen die daarbij zijn gedaan had de 'm'n wijf kwijt, 3000 euro schulden en alles'-man hetzelfde kunnen bewerkstelligen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.
Ik durf te stellen dat Depay voor afgelopen seizoen nog niet klaar was voor een basisplaats. Wat is er dan slecht aan om hem achter Mertens klaar te stomen? Dan ben je toch niet alleen maar aan het vissen bij andere clubs? Maar goed, jij je zin, als je zoveel plezier aan het woord 'koopclub' kunt beleven, dan gun ik dat jou graag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Het geeft precies weer wat we zeggen, namelijk dat PSV een koopclub is die de voorkeur geeft aan gekochte spelers boven hun eigen talent.
Kop. Spijker. Raak.
Je zegt dus precies wat wij zeggen![]()
![]()
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met Brands als TD heb je gewoon een klein en beperkt netwerk.
Ik zie het probleem niet. Dit is toch altijd zo geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat is niet moeilijk. Het geeft precies weer wat we zeggen, namelijk dat PSV een koopclub is die de voorkeur geeft aan gekochte spelers boven hun eigen talent.
Kop. Spijker. Raak.
Je zegt dus precies wat wij zeggen![]()
![]()
Je kunt hem ook anders stellen. Waarom was er geen interesse in deze spelers toen ze nog geld op moesten brengen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals: "Waarom haalt PSV geen Janmaat als de RB zo kut is". Of waarom geen Vormer, om hun middenveld de nodige slependheid te geven in plaats van de stroeve tandwielen die er nu staan.
Maargoed, daar heb je een Geeltje voor nodig
Die komen niet meer naar Nederland. Die gaan linea recta naar de grote competities om daar te falen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)
Waarom ben jij inhoudelijk nou altijd zo serieus en het vaak met me eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Dit is toch altijd zo geweest?
Zoals ik eerder ook al kenbaar heb gemaakt, stamp je niet binnen 1 week een goede jeugdopleiding uit de grond. Ik denk dat er de laatste jaren echter wel stappen zijn gemaakt. Er komen nu goede lichtingen aan en ik hoop dat de jeugd wat meer kans krijgt.
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je kunt hem ook anders stellen. Waarom was er geen interesse in deze spelers toen ze nog geld op moesten brengen?
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
PSV lijkt hun voorsprong kwijtgeraakt te zijn toen die Serviër de deur werd gewezen (wel terecht, maar de obscure talenten die ineens wereldsterren worden komen niet meer naar Eindhoven)
Waarom staan de supporters niet tegen die gozert te flippen op de herdgang? Dat begrijp ik echt niet. Echt de Bosz van PSV. Brengt jullie de totale verkankering in met gestoorde aankopen als Strootman en Wijnaldum. Ja, die jongens hebben mogelijkheden, ja, ze hebben talent, maar zijn ze zó fucking veel geld waard?!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
En dat Brands een beperkt netwerk heeft lijkt zeker een kern van waarheid in te zitten. Hij heeft tot op heden nog geen verrassende aankopen laten zien.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar met Goes zouden stappen gemaakt moeten worden. Die man krijgt een vorstelijk salaris om iets met die jeugd te doen. Daarnaast wordt jeugd nu ook te pas en te onpas overal weggekocht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom ben jij inhoudelijk nou altijd zo serieus en het vaak met me eens. Goede user ben jij.
.
De jeugd van PSV heeft inderdaad aardig niveau, alleen is de mentaliteit bij het clubbestuur gewoon baggerslecht. Zelfs als jullie een nieuwe Persie hebben rondlopen in de jeugd, wordt de voorkeur liever gegeven aan kopen, dat geloof ik echt!
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?
Ik heb aardig wat jongens nog door zien komen via bijvoorbeeld groningen hoor pik. Zo'n mannetje, Suarez, bijvoorbeeld? Doedelzak?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.
Dzsudzsak en Suarez waren nog uit de tijd Gomes en dat Lemic jongens als Salcido voor 6 miljoen aan een Engelse club kon slijten. Je loopt achter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat jongens nog door zien komen via bijvoorbeeld groningen hoor pik. Zo'n mannetje, Suarez, bijvoorbeeld? Doedelzak?
Zijn genoeg mogelijkheden in het buitenland nog steeds.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168051quote:‘Maher wil om de landstitel spelen en vaste waarde worden in Oranje’
Woensdag, 27 juni 2012 om 11:27
Volgens zaakwaarnemer Sigi Lens van Adam Maher heeft de jonge spelmaker van AZ wel oren naar een transfer naar PSV. De Eindhovenaren hebben inmiddels een eerste bod neergelegd bij AZ, maar de Alkmaarders staan niet te springen om de middenvelder te laten vertrekken.
“Maher wil graag in Nederland blijven spelen”, laat belangenbehartiger Lens weten aan NUsport. “Maar wel bij een club die jaarlijks om de landstitel speelt. Ook wil hij een vaste waarde worden in de Oranje-selectie. Dan heb je bij PSV meer kans dan bij AZ.”
Het contract van Maher eindigt medio 2015, zodat de club van hoofdcoach Gertjan Verbeek een fikse afkoopsom kan vragen aan geïnteresseerde clubs. Het eerste bod van PSV op Maher werd afgewezen door AZ: “Het bod dat is binnengekomen, is niet serieus”, liet technisch directeur Earnest Stewart van AZ optekenen.
Van Janmaat ben ik wel best gecharmeerd. Had ik liever zien komen dat Zuiverloon of Stam. Vond het toen al raar dat hij gratis van Den Haag naar Heerenveen ging. Volgens mij kocht Feyenoord toen namelijk Tiendalli en PSV toen Kromkamp. We zien waar dat is geëindigd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?
En dan de clausule lichten met doorstromen van het salaris. Manolev is discussie-waardig, ik vind hem ook beroerd, maar Hutchinson kon daar gewoon een seizoen staan. Zeker met dat bezette middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.
Snap je dit SERIEUS niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.
Met een type Lemic is al veel meer mogelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.
Als PSV was gekomen had hij wel meer gevraagd hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WAAROM heeft zo'n TD dan zitten slapen, in plaats van de gratis Janmaat aantrekken tegen 200.000 euro salaris, die niet onder doet voor de zojuist genoemde spelers (in tegendeel, hij is BETER).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |