Klopt, en daarna meteen weer teruggehaald, omdat ze bij Ajax inzagen dat het een heel groot talent was. En Van Basten heeft hem ook de kans gegeven.quote:
Je stemrecht draait niet om wie je NIET wil, maar om wie je WEL wil. Gebruik dus je stemmogelijkheid.quote:
Ajax is ook veel beter met de jeugd. PSV probeert het ook steeds beter te doen en volgens mij gaat dat best aardig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt, en daarna meteen weer teruggehaald, omdat ze bij Ajax inzagen dat het een heel groot talent was. En Van Basten heeft hem ook de kans gegeven.
Dat ben ik met je eens. Maar aardig is niet goed genoeg voor een topclub.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax is ook veel beter met de jeugd. PSV probeert het ook steeds beter te doen en volgens mij gaat dat best aardig.
Daar zit op zich wel wat realistische dingen in nu ik er zo naar kijk. Wijnaldum naar Benfica lijkt me niet onlogisch, dezelfde stap maken als Ola John en de jongen is nog steeds goed. Alleen lijkt hij moeilijk in PSV te passen. Die Portugese clubs staan er bekend om om jongens van dit soort niveau graag te kopen voor een paar miljoen in de hoop dat er dan later nog eentje voor 30 miljoen naar Chelsea gaat.quote:Strootman naar Milan of ManUtd
Willems naar ManUtd
Toivonen naar Inter, Atletico, Newcastle, Spurs, Sunderland of Rubin
Mertens naar Inter of Munchen
Wijnaldum naar Benfica of Liverpool
Tyton naar Milan
Matavz naar Fiorentina of Napoli
Dat gaat natuurlijk ook niet zo snel. Hopelijk blijft Goes. Hiddink wilde hem al naar Rusland halen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar aardig is niet goed genoeg voor een topclub.
Labyad en Depay de enige twee die als jeugdspeler een beetje de kans krijgen en pakken vind ik niet t predikaat aardig waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax is ook veel beter met de jeugd. PSV probeert het ook steeds beter te doen en volgens mij gaat dat best aardig.
Het is meer een mentaliteitskwestie. Als je goed genoeg bent maakt de leeftijd niet uit toch? Je moet gewoon een beetje durf hebben en kunnen accepteren dat er ook een zooi talenten verzuipen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook niet zo snel. Hopelijk blijft Goes. Hiddink wilde hem al naar Rusland halen.
Dat kan. Locadia zal komend seizoen ook wel de kans krijgen als 2e spits en wellicht Koch en Ritzmaier.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Labyad en Depay de enige twee die als jeugdspeler een beetje de kans krijgen en pakken vind ik niet t predikaat aardig waard.
Klopt. Zie Feijenoord. Eerst met zijn allen het schuitje in, een jaar later sta je tweede. Nog een jaar later pak je de dubbel en kwartfinale europees.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer een mentaliteitskwestie. Als je goed genoeg bent maakt de leeftijd niet uit toch? Je moet gewoon een beetje durf hebben en kunnen accepteren dat er ook een zooi talenten verzuipen.
Ik zie ook liever meer eigen jeugd. Daarom is het ook zo jammer dat Labyad dit weer flikt. Eindelijk weer een groot talent die nog zeker 2 jaar bij PSV had moeten blijven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is meer een mentaliteitskwestie. Als je goed genoeg bent maakt de leeftijd niet uit toch? Je moet gewoon een beetje durf hebben en kunnen accepteren dat er ook een zooi talenten verzuipen.
ja klopt, maar dat is inmiddels alweer 40 jaar geledenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Zie Feijenoord. Eerst met zijn allen het schuitje in, een jaar later sta je tweede. Nog een jaar later pak je de dubbel en kwartfinale europees..
is wel een aardig talent ja, maar een verrotte mentaliteit. Daarom kan ik niet rouwig zijn dat hij weg gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever meer eigen jeugd. Daarom is het ook zo jammer dat Labyad dit weer flikt. Eindelijk weer een groot talent die nog zeker 2 jaar bij PSV had moeten blijven.
Is karma voor het jatten van andermans talenten. Gelukkig bleek Wijnaldem een modderschuit en lopen er nu 80x betere jongens rond op zijn positiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever meer eigen jeugd. Daarom is het ook zo jammer dat Labyad dit weer flikt. Eindelijk weer een groot talent die nog zeker 2 jaar bij PSV had moeten blijven.
Eensch. Maar er komt een heel aardige lichting aan. Brenet, Koch, Bazoer en Hendrix zijn goede verdedigende talenten. Rayhi, Ritzmaier en Berghuis zijn leuke middenvelders. En Depay, Locadia en Van der Moot zijn leuke aanvallende talentjes. Daar moet een en ander uitkomen. Kan niet anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Labyad en Depay de enige twee die als jeugdspeler een beetje de kans krijgen en pakken vind ik niet t predikaat aardig waard.
Ik nu ook niet meer hoor. Hopelijk tekent Depay wel gewoon bij. Dat is ook nog maar afwachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
is wel een aardig talent ja, maar een verrotte mentaliteit. Daarom kan ik niet rouwig zijn dat hij weg gaat.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat is inmiddels alweer 40 jaar geleden
Je vergist je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat is inmiddels alweer 40 jaar geleden
En toen werd je wakker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je.
2010/2011: 10e
2011/2012: 2e
2012/2013: 1e, beker, kwartfinale CL..
Hoezo niet finale?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je.
Onze Biff Tannen hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergist je.
Ik denk niet dat ze beide gaan halen voordat er een speler wordt verkocht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef J2T het volgende:
Maar mochten jullie Maher en Narsingh binnenhalen dan zijn jullie by far kampioenskandidaat nummer 1.
Maar hoe zit het nou precies? Wil PSV Narsingh en Maher halen of willen zij 1 van de 2 spelers halen? Ik las dat AZ 12 miljoen vraagt voor Maher. Ziek bedrag voor een binnenlandse transfer.
Dat zei men vorig jaar ook. Tot de verdediging dalijk weer 60 doelpunten om de oren gehad heeft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef J2T het volgende:
Maar mochten jullie Maher en Narsingh binnenhalen dan zijn jullie by far kampioenskandidaat nummer 1.
60? Ben je weer dronken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook. Tot de verdediging dalijk weer 60 doelpunten om de oren gehad heeft.
dat zei PSV alleen zelf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zei men vorig jaar ook. Tot de verdediging dalijk weer 60 doelpunten om de oren gehad heeft.
Ja PSV gasten. Volgens mij was vorig jaar Ajax toch echt de grote favoriet. Een gemankeerde kampioen die in de zomer een paar goede en gerichte versterkingen had gehaald op plaatsen waar het echt nodig was.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mertensje ja, maar ook een zooi gasten op Fok! wel hoor.
Dit,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:54 schreef J2T het volgende:
Maar hoe zit het nou precies? Wil PSV Narsingh en Maher halen of willen zij 1 van de 2 spelers halen? Ik las dat AZ 12 miljoen vraagt voor Maher. Ziek bedrag voor een binnenlandse transfer.
Fijn dat jij overal zo snel een antwoord op hebt..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax1 is zo'n beetje de meest onbetrouwbare bron.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Rickk_ het volgende:
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Zou jij het erg vinden dat hij het naar Ajax gaat dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax1 is zo'n beetje de meest onbetrouwbare bron.
Hij zal beter in het counterspel van PSV passen denk ik. Maar ook voor Ajax is het een directe versterking.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou jij het erg vinden dat hij het naar Ajax gaat dan?
Je zit fout man. PSV speelt geen countervoetbal. De laatste seizoenen compleet het tegenovergestelde zelfs. Daarom rendeerde Lens ook niet op de flanken en rendeerde Mertens juist wel. Het was oeverloos tikken op de helft van de tegenstander en geen gaatje vinden. Alleen onder Cocu heeft PSV het op de min of meer op de counter geprobeerd te doen. Maar dat was meer met het oog op meer defensieve zekerheid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij zal beter in het counterspel van PSV passen denk ik. Maar ook voor Ajax is het een directe versterking.
De linies gaan wel kort op elkaar ja. Dat ben ik met je eens. Maar dat noem ik geen counteren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:19 schreef Chase_Utley het volgende:
PSV gaat onder Advocaat met discipline counteren hoor. Advocaat is de beste transfer van PSV.
de tegenstander uit de tent lokken en dan in de omschakeling toeslaan noem ik wel counteren. Is niet negatief.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De linies gaan wel kort op elkaar ja. Dat ben ik met je eens. Maar dat noem ik geen counteren.
Over wie heb je het nu? :pquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
PSV geeft hem echt geen salaris van boven de miljoen.
quote:
Over Narsingh..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Rickk_ het volgende:
http://ajax1.nl/archief/n(...)eker-niet-naar-ajax/
Denk dat je je daarin vergist, alleen spelers van een uitzonderlijk niveau krijgen bij PSV een salaris van boven de miljoen. En zeker omdat er vorig seizoen flink is ingekocht, zal er dit jaar pas weer iemand gekocht worden, op het moment dat er iemand verkocht is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat PSV daar moeilijk over doet hoor. Ze kijken niet op een miljoentje meer of minder.
Henriksen en Maher zijn 2 hele andere spelers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 01:26 schreef Scarface88 het volgende:
Maher leuke speler maar ik snap het beleid van Brands niet meer. Waarom is Wijnaldum gehaald dan? Tenzij Brands meer weet en er een club interesse heeft voor Gini snap ik er niks meer van. En Henriksen? Stukken goedkoper dan Maher en bovendien ook zeer talentvol. Zou ik eerder voor kiezen.
Ja, want dit seizoen hebben ze al weer zoveel gekocht. Je baseert je mening op geruchten, en niet meer dan dat. Voor iedere speler die ze vorig jaar gekocht hebben, was er 1 vertrokken of verhuurd, en de spelers die ze gekocht hebben, waren versterkingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:21 schreef Devv het volgende:
Het maakt PSV toch niet uit of ze al iemand voor die positie hebben gekocht. Ze kopen toch wel door totdat ze weer een echte prijs hebben gewonnen. Ik dacht dat ze juist van het predikaat koopclub af wilde.
In de tijd van Advocaat ben ik wel eens bij PSV gaan kijken, en itt wat je op TV kunt zien, viel het me op hoe ontzettend compact het veld werd gehouden. Niet in alle haast het veld over (Nederlands elftal speelwijze, PSV het afgelopen jaar), maar de bal in de ploeg houden net zo lang totdat je met z'n tienen bij het doel van de tegenstander bent.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De linies gaan wel kort op elkaar ja. Dat ben ik met je eens. Maar dat noem ik geen counteren.
Dat kan je met dit niveau spelers wel vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:46 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In de tijd van Advocaat ben ik wel eens bij PSV gaan kijken, en itt wat je op TV kunt zien, viel het me op hoe ontzettend compact het veld werd gehouden. Niet in alle haast het veld over (Nederlands elftal speelwijze, PSV het afgelopen jaar), maar de bal in de ploeg houden net zo lang totdat je met z'n tienen bij het doel van de tegenstander bent.
Het enige wat je nodig hebt is discipline. Dat kan je zelfs een kleuter leren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan je met dit niveau spelers wel vergeten
Kwaliteit is ook wel belangrijk en dat is niet alleen bij PSV maar in het algemeen in de Eredivisie gewoon een stuk minder dan in de eerste periode van Advocaat bij PSVquote:Op woensdag 27 juni 2012 08:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is discipline. Dat kan je zelfs een kleuter leren.
Toegegeven, pubers met een miljoenensalaris zijn wat lastiger.
Waar gaat Wijnaldum dan naar toe? PSV gaat hem nu niet verkopen nu ze de kostprijs er nooit uit gaan halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 07:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk dat je je daarin vergist, alleen spelers van een uitzonderlijk niveau krijgen bij PSV een salaris van boven de miljoen. En zeker omdat er vorig seizoen flink is ingekocht, zal er dit jaar pas weer iemand gekocht worden, op het moment dat er iemand verkocht is.
Toivonen/Wijnaldum weg, Maher/Narsingh halen.
Waarom zouden ze de kostprijs er niet uithalen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waar gaat Wijnaldum dan naar toe? PSV gaat hem nu niet verkopen nu ze de kostprijs er nooit uit gaan halen.
Omdat Wijnaldum geen goed seizoen gedraaid heeft.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de kostprijs er niet uithalen?
Omdat hij er geen pepernoot van gebakken heeft dit seizoen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de kostprijs er niet uithalen?
Heb al gereageerd, pik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat hij er geen pepernoot van gebakken heeft dit seizoen?
Overigens vriend, toenje zo vrolijk kwam verkondigen dat de 2.8 miljoen van Ahmadi 'marktconform' zou zijn: dat bedrag is dus niets van waar, aldus Van Geel. Het wordt de zoveelste Geelse' miljoenenklapper.
Klopt. Maar zal niet de eerste keer zijn dat iemand met talent voor 5 miljoen verkocht zou worden toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Wijnaldum geen goed seizoen gedraaid heeft.
Klopt, PSV trapte daar vorig jaar in.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Maar zal niet de eerste keer zijn dat iemand met talent voor 5 miljoen verkocht zou worden toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, PSV trapte daar vorig jaar in.
Daarom, wie weet gebeurd dat nog eens?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, PSV trapte daar vorig jaar in.
Ja maar jullie geloven ook het gerucht dat Tyton voor 20 miljoen vertrekt dus wat dat betreftquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, wie weet gebeurd dat nog eens?![]()
2 maanden geleden hadden, naar verluid, Benfica en nog wat clubs interesse.
Die voetbalzone geruchten neem ik niet serieus hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom, wie weet gebeurd dat nog eens?![]()
2 maanden geleden hadden, naar verluid, Benfica en nog wat clubs interesse.
Ik heb nooit 20 gezegd. Ook de 15 miljoen waar ik het over had was natuurlijk sarcastisch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar jullie geloven ook het gerucht dat Tyton voor 20 miljoen vertrekt dus wat dat betreft
Denken dat Tyton 20 miljoen op zou leveren, en dat Ahmadi voor 3 miljoen "marktconform" zou zijnDan ben je dus ECHT NIET goed bij je kokosnoot
Dat mag. Was een krant in Portugal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die voetbalzone geruchten neem ik niet serieus hoor.
Wat is 5 miljoen voor iemand die nog nooit een pepernoot geraakt heeft bij Feyenoord met een 1-jarig contract dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
3 miljoen is markt conform voor iemand die tot vorig jaar geen pepernoot heeft geraakt bij Feyenoord in deEredivisie
en een 1 jarig contract heeft.
O ja, nu ineens is het 'sarcasme'quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb nooit 20 gezegd. Ook de 15 miljoen waar ik het over had was natuurlijk sarcastisch.
Niet als het gaat om een middenvelder op een positie waar schaarste in is (RAM met CAM kwaliteiten), het gaat om de beste speler van de nummer 2 van Nederland en Van Geel aan het roer staat. Daarbuiten gaat hij ook nog eens naar een érg rijke club die best wel wat centjes willen en gaan neertellen.quote:3 miljoen is markt conform voor iemand die tot vorig jaar geen pepernoot heeft geraakt bij Feyenoord in deEredivisie
en een 1 jarig contract heeft.
Heb je daar nog een linkje van toevallig?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat mag. Was een krant in Portugal.
Zo fucking waar. "ja maar dat is een jong talent". Ja, een talent, waar het talent nooit uit gaat komenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is 5 miljoen voor iemand die nog nooit een pepernoot geraakt heeft bij Feyenoord met een 1-jarig contract dan?
http://www.cmjornal.xl.pt(...)agrada-a-jorge-jesusquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heb je daar nog een linkje van toevallig?
Waarom huilen? Ik geef gewoon inhoudelijke reacties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad. Jongens, gewoon niet reageren op deze kuttroll.
Als hij nog bij Feyenoord zat was het een wereldtalentquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo fucking waar. "ja maar dat is een jong talent". Ja, een talent, waar het talent nooit uit gaat komen
Hij is zo blind als een paard, zijn ontwikkeling is NU al gestagneerd, etc. etc.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij nog bij Feyenoord zat was het een wereldtalent
Hoezo niet? Dat is toch hoe PSV "rollt"? Hoofdprijs voor Mertens, hoofdprijs voor Strootman, hoofdprijs voor Wijnaldem...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV met een creatieve jongen naast Strootman wil spelen snap ik de interesse in Maher, maar het lijkt me stug dat PSV hem gaat halen. Zoals Verbeek al zei betaal je dan de hoofdprijs en dat moeten we niet willen.
PSV heeft samen met Twente wel een precedent geschapen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:04 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV met een creatieve jongen naast Strootman wil spelen snap ik de interesse in Maher, maar het lijkt me stug dat PSV hem gaat halen. Zoals Verbeek al zei betaal je dan de hoofdprijs en dat moeten we niet willen.
Welke jongens stromen dan door het eerste in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:11 schreef Buitendam het volgende:
Tja, gelijkwaardige vervanging voor bijvoorbeeld Dzsudzsak en partners vind je niet zo snel dus moest er wel gekocht worden. Daarnaast timmert PSV goed aan de weg door enorm veel jongens uit de jeugd bij te laten tekenen en door te laten stromen naar het eerste, dus dat predikaat koopclub neem ik met een korreltje zout. Vind het een behoorlijk beleid.
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Welke jongens stromen dan door het eerste in?
Nee. En sowieso denk ik niet echt dat de jeugd een kans krijgt bij jullie, sinds er liever met miljoenen gesmeten wordt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?
En Locadia en Bakkali. Zoet die na komend seizoen waarschijnlijk terugkomt, en dan heb je nog Bertrams en Bazoer die daar net achter zitten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit jaar komt sowieso Koch erbij, ik weet niet of die naam je iets zegt?
Ja maar geen van die gasten komt in de basis te staan........quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En Locadia en Bakkali. Zoet die na komend seizoen waarschijnlijk terugkomt, en dan heb je nog Bertrams en Bazoer die daar net achter zitten.
Het is eerder dat de jeugd in PSV doorstroomt als ze echt van waarde kunnen zijn. Dan worden ze ook in het eerste gebruikt en Koch is zo'n jongen die nu in het eerste bruikbaar kan zijn. De drempel tot het eerste is redelijk groot bij PSV, naar mijn mening.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. En sowieso denk ik niet echt dat de jeugd een kans krijgt bij jullie, sinds er liever met miljoenen gesmeten wordt.
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is eerder dat de jeugd in PSV doorstroomt als ze echt van waarde kunnen zijn. Dan worden ze ook in het eerste gebruikt en Koch is zo'n jongen die nu in het eerste bruikbaar kan zijn. De drempel tot het eerste is redelijk groot bij PSV, naar mijn mening.
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar geen van die gasten komt in de basis te staan........
Ik denk dat het uiteindelijk gezonder beleid is dan nog een lening aangaan en kansloos onder die club eindigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.
Misschien juist iets te langzaam. Strootman was een jaar voor zijn komst voor een prikkie op te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.
Dat vind ik wel meevallen. De jongens die vertrokken waren de absolute top van het eerste elftal. Dzsudszak en Afellay bijvoorbeeld. Die ga je niet met tweederangs garnituur uit de jeugd opvullen als je geld hebt om Mertens en Strootman te halen. Ondertussen wordt de jeugd in de vorm van bijvoorbeeld Labyad ook gebruikt, dus ik snap dat beleid wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En er wordt nog iets te snel de portemonnee getrokken.
Hoevaak heeft Depay in de basis gestaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Labyad en Depay vergeten? En dat Feyenoord financieel aan de afgrond stond en daarom een beroep moest doen op een groot aantal jeugdspelers betekent nog niet dat iedere club dat beleid moet voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |