En Kalou komt ook bij Feyenoord vandaan. Stond volgens mij nog in de basis tijdens een of andere onbeduidende wedstrijd, ik dacht de CL finale.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayern.
En hé, dat is gek, bij Chelsea staat een speler van Feijenoord onder contract die net zoveel minuten speelde als Affelay, en dat op een jongere leeftijd.![]()
![]()
Afellay met blessure, ja. Dan is die gozer niet echt op z'n plekquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayern.
En hé, dat is gek, bij Chelsea staat een speler van Feijenoord onder contract die net zoveel minuten speelde als Affelay, en dat op een jongere leeftijd.![]()
![]()
Zelfs zonder blessure was het natuurlijk alles behalve een onbetwiste basisspeler. Dat moet zelfs jij toch wel erkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afellay met blessure, ja. Dan is die gozer niet echt op z'n plek
Gaan we nu de spelers opnoemen die bij een club onder contract stonden? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Kalou komt ook bij Feyenoord vandaan. Stond volgens mij nog in de basis tijdens een of andere onbeduidende wedstrijd, ik dacht de CL finale.
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs zonder blessure was het natuurlijk alles behalve een onbetwiste basisspeler. Dat moet zelfs jij toch wel erkennen.
Ja, dat gezonde verstand ontbeert het hem dus blijkbaar aan sinds hij koos voor PSV in plaats van Feijenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mooiste club van 't land en gezond verstand. Het lijkt een optelsom.
Volgens mij begon die knakker er zelf mee dat er een speler van PSV onder contract stond bij een top 2 clubvan de wereld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaan we nu de spelers opnoemen die bij een club onder contract stonden? Lijkt me niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.
Volgens mij kwam hij er in blessuretijd in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.
Niet zo vreemde woordkeuze, hij staat toch onder contract? Dat hij nauwelijks speelt is niet zo vreemd met een kruisband blessurequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder contract. Goede woordkeuze. Props.
Wat Buitendam al zei. Ik heb verstand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omg
Je meent serieus dat Chelsea en Bayern beter zijn omdat ze met geluk eens winnen van die 2?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Dat was best relevant, aangezien er iemand begon over toppers uit de jeugdopleiding. Heb het niet gehad over spelers die ooit bij PSV hebben gespeeld, knakker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij begon die knakker er zelf mee dat er een speler van PSV onder contract stond bij een top 2 clubvan de wereld?
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was best relevant, aangezien er iemand begon over toppers uit de jeugdopleiding. Heb het niet gehad over spelers die ooit bij PSV hebben gespeeld, knakker.
Jaja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?
Huh, Kalou uit de jeugdopleiding van Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?
Kappen nu met Afellay belachelijk maken, hij is de échte reden achter het succes van Barca.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Afellay was toen hij fit was of tribuneklantje of hij mocht 10 minuutjes opdraven. Valt niet echt serieus te nemen.
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Afellay was toen hij fit was of tribuneklantje of hij mocht 10 minuutjes opdraven. Valt niet echt serieus te nemen.
Huh, hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.Heb je inmiddels al opgezocht voor welk enorm bedrag Zanka is opgehaald?
Vind jij Afellay dan wel belangrijk voor Barca?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.Heb je inmiddels al opgezocht voor welk enorm bedrag Zanka is opgehaald?
quote:
Hoofdprijs. Zanka. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de creatieve aankopen van Brands? Dus niet de 'studio sport op zondagavond' namen waarvoor de hoofdprijs is betaald. Marcelo, Manolev, die Zanka? En verder...
Ik vind het wel een type Barca speler. Guardiola was zelfbenoemd groot fan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind jij Afellay dan wel belangrijk voor Barca?
Begrijpend lezen. Ben benieuwd of je het ooit nog onder de knie gaat krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Hoofdprijs. Zanka. Ben benieuwd.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen. Ben benieuwd of je het ooit nog onder de knie gaat krijgen.
Of zie je het woord 'niet' daar echt niet staan?
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het wel een type Barca speler. Guardiola was zelfbenoemd groot fan.
Hoezo arrogant?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.nu.nl/sport/28(...)derland-blijven.html
De arrogantie is die gozer ook naar het hoofd gestegen zeg.
Omdat hij zijn carriere in kleine stapjes wil opbouwen en zich nog niet rijp voor het buitenland acht?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe bedoel je dat?quote:
Waarom is dit arrogant?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Snap je wel wat arrogantie inhoudt? Daarbij is Psv uiteraard wel groter dan Az.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is echt niet beter als AZ. Ik noem het gelijkwaardig.
Weet je wel wat arrogant zijn betekent?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is afgelopen jaren een contantere factor geweest op nationaal niveau dan een ploeg als AZ. PSV eindigt de laatste 30 jaar Altijd top 4. Kan geen enkele andere ploeg zeggen als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is die jongen alles behalve arrogant.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck man, dat deze vraag ooit door een PSV-er aan een Ajacied wordt gesteld.. Hell has finally frozen over...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Weet je wel wat arrogant zijn betekent?
Je zette manolev een paar dagen terug nog in het rijtje vreselijk dure aankopen, hebben we samen nog gelachem om de sofia bla bla uit, altijd lastig. En nu in het rijtje transfervrije zanka? Come on, son...quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik vraag naar de creatieve aankopen van hem. Dus niet spelers als Strootman, Mertens etc. die iedereen had kunnen halen voor die bedragen.
Ik kom dan op Zanka, Marcelo, Manolev uit. Maar jullie zullen er vast wel wat meer weten. Was daar wel benieuwd naar.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck man, dat deze vraag ooit door een PSV-er aan een Ajacied wordt gesteld.. Hell has finally frozen over...
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck man, dat deze vraag ooit door een PSV-er aan een Ajacied wordt gesteld.. Hell has finally frozen over...
Ik zet hem in het rijtje creatieve aankopen, aangezien hij minder bekend was bij het grote publiek. Ik heb het nergens over transfersommen of de hoogte daarvan bij die groep.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zette manolev een paar dagen terug nog in het rijtje vreselijk dure aankopen, hebben we samen nog gelachem om de sofia bla bla uit, altijd lastig. En nu in het rijtje transfervrije zanka? Come on, son...
We hadden het over de hoogte van het bedrag waarvoor ie was aangekocht en de max. 1,5 die hij op gaat brengen. Wie hou je nou voor de gek? Hebben wij op die manier gepraat of niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet hem in het rijtje creatieve aankopen, aangezien hij minder bekend was bij het grote publiek. Ik heb het nergens over transfersommen of de hoogte daarvan bij die groep.
Ja, maar ik snap niet hoe dat relevant is voor de vraag die ik stel. Een creatieve aankoop kan 5 miljoen of helemaal niks kosten. Ik heb het puur over de wat onbekendere speler waarvoor Brands zijn netwerk of scoutingsapparaat moet gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We hadden het over de hoogte van het bedrag waarvoor ie was aangekocht en de max. 1,5 die hij op gaat brengen. Wie hou je nou voor de gek? Hebben wij op die manier gepraat of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |