Onder contract. Goede woordkeuze. Props.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?
Naar het eerste elftal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De lat ligt bij PSV hoger? Vandaar ook de grote stroom aan wereldtoppers afkomstig uit de PSV-jeugdopleiding. Ikke niet snap.
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omgquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik kom gewoon uit jouw geliefde stad hoor
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayernquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?
Mooiste club van 't land en gezond verstand. Het lijkt een optelsom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omg
En Kalou komt ook bij Feyenoord vandaan. Stond volgens mij nog in de basis tijdens een of andere onbeduidende wedstrijd, ik dacht de CL finale.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayern.
En hé, dat is gek, bij Chelsea staat een speler van Feijenoord onder contract die net zoveel minuten speelde als Affelay, en dat op een jongere leeftijd.![]()
![]()
Afellay met blessure, ja. Dan is die gozer niet echt op z'n plekquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De top 2 van de wereld is Real en Barca begrijp ik? Dat was te zien, finale Chelsea - Bayern.
En hé, dat is gek, bij Chelsea staat een speler van Feijenoord onder contract die net zoveel minuten speelde als Affelay, en dat op een jongere leeftijd.![]()
![]()
Zelfs zonder blessure was het natuurlijk alles behalve een onbetwiste basisspeler. Dat moet zelfs jij toch wel erkennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Afellay met blessure, ja. Dan is die gozer niet echt op z'n plek
Gaan we nu de spelers opnoemen die bij een club onder contract stonden? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Kalou komt ook bij Feyenoord vandaan. Stond volgens mij nog in de basis tijdens een of andere onbeduidende wedstrijd, ik dacht de CL finale.
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs zonder blessure was het natuurlijk alles behalve een onbetwiste basisspeler. Dat moet zelfs jij toch wel erkennen.
Ja, dat gezonde verstand ontbeert het hem dus blijkbaar aan sinds hij koos voor PSV in plaats van Feijenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mooiste club van 't land en gezond verstand. Het lijkt een optelsom.
Volgens mij begon die knakker er zelf mee dat er een speler van PSV onder contract stond bij een top 2 clubvan de wereld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gaan we nu de spelers opnoemen die bij een club onder contract stonden? Lijkt me niet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.
Volgens mij kwam hij er in blessuretijd in?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gokwerk doe ik niet aan. Hij stont tegen Madrid in de CL opgesteld dus zo snel zou ik daar niet vanuit gaan.
Niet zo vreemde woordkeuze, hij staat toch onder contract? Dat hij nauwelijks speelt is niet zo vreemd met een kruisband blessurequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Onder contract. Goede woordkeuze. Props.
Wat Buitendam al zei. Ik heb verstand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe de fuck kun je dan voor die subsidieclub zijn omg
Je meent serieus dat Chelsea en Bayern beter zijn omdat ze met geluk eens winnen van die 2?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
![]()
Dat was best relevant, aangezien er iemand begon over toppers uit de jeugdopleiding. Heb het niet gehad over spelers die ooit bij PSV hebben gespeeld, knakker.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Volgens mij begon die knakker er zelf mee dat er een speler van PSV onder contract stond bij een top 2 clubvan de wereld?
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat was best relevant, aangezien er iemand begon over toppers uit de jeugdopleiding. Heb het niet gehad over spelers die ooit bij PSV hebben gespeeld, knakker.
Jaja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?
Huh, Kalou uit de jeugdopleiding van Feyenoord?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kalou is toch ook een topper uit de jeugdopleiding van Feyenoord? Dan is dat toch prima te vergelijken?
Kappen nu met Afellay belachelijk maken, hij is de échte reden achter het succes van Barca.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Afellay was toen hij fit was of tribuneklantje of hij mocht 10 minuutjes opdraven. Valt niet echt serieus te nemen.
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:14 schreef Caland het volgende:
Afellay was toen hij fit was of tribuneklantje of hij mocht 10 minuutjes opdraven. Valt niet echt serieus te nemen.
Huh, hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat het niet in jouw straatje past niet, nee.Heb je inmiddels al opgezocht voor welk enorm bedrag Zanka is opgehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |