Ik zei al, terecht dat ze hem hebben buiten gezet. Maar tegen welke prijs dat is gebeurd, wordt nu duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lemic was niet meer te handelen, hell, als zelfs Piet de Visser niet meer te handelen is dan houdt het voor een club als PSV snel op. Er is daarna nog het een en ander gelijmd, maar het was een onmogelijke zaak.
Ach met Van Bommel en Narsingh haal je de volgende rat in Raiola er voor terug. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei al, terecht dat ze hem hebben buiten gezet. Maar tegen welke prijs dat is gebeurd, wordt nu duidelijk.
Er was geen optie, alle clubs zijn tegenwoordig afhankelijk van scouts uit de historie of die de club enig warm hart toedragen. vd Kuijen bij PSV, Boskamp bij Feyenoord etc. De louche halve maffiatypes als Lemic heeft geen enkele club meer, omdat ze bij City en United het 80-voudige verdienen. Dat in combinatie met geen clubliefde zoals eerder genoemden maakt het geen fout van PSV, maar eerder een logisch gevolg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zei al, terecht dat ze hem hebben buiten gezet. Maar tegen welke prijs dat is gebeurd, wordt nu duidelijk.
De dag dat er uberhaupt een vertrouwelijke zaakwaarnemer wordt geboren lijkt me nihil.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach met Van Bommel en Narsingh haal je de volgende rat in Raiola er voor terug. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.
Eens, maar je hebt zaakwaarnemers en parasieten. Raiola is een parasiet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De dag dat er uberhaupt een vertrouwelijke zaakwaarnemer wordt geboren lijkt me nihil.
Dat neem ik van je aan, maar zolang de PSV-directie hem kan handelen moeten we het er maar mee doen. Spelers niet contracteren vanwege zaakwaarnemers is een tweede. Daarvoor is inschattingsvermogen en historiekennis van de beste man voor nodig. En dan maar hopen op het beste.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar je hebt zaakwaarnemers en parasieten. Raiola is een parasiet.
In het boek van Zlatan komt Raiola vooral over als een brutale pauper, die door zijn grote mond van alles geregeld krijgt. Hij lijkt niet zo'n geslepen maffioso als Lemic.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Eens, maar je hebt zaakwaarnemers en parasieten. Raiola is een parasiet.
Hoe dan ook tuig. De lijfspreuk voor zaakwaarnemers, trouwens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In het boek van Zlatan komt Raiola vooral over als een brutale pauper, die door zijn grote mond van alles geregeld krijgt. Hij lijkt niet zo'n geslepen maffioso als Lemic.
Als we nog meer jeugd laten doorstromen, komt de E1 op het veld te staan....quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord haalt nu toch net zo goed spelers ipv nog meer jeugd laten doorstromen? Waar hebben we het over zeg.
Het verschil is natuurlijk dat 80% van de selectie al uit eigen jeugd bestaat bij Feyenoord. Bij PSV is dat juist andersom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord haalt nu toch net zo goed spelers ipv nog meer jeugd laten doorstromen? Waar hebben we het over zeg.
Clasie, Leerdam, Achahbar, Vrij, Schenkeveld, Ramsteijn, Bruno Martins Indi, Janmaat en zo gaat het lijstje nog even door.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Is dit codetaal?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hebben jullie precies het 'probleem' bij PSV te pakken. Er is op een enkeling na nog geen goede jeugdspeler. Tada, je gaat geen jeugd door laten stromen om het jeugd door laten stromen.
PSV legt de lat hoger dan andere clubs, vind ik. Duurt langer voor ze doorstromen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Nou, hebben jullie precies het 'probleem' bij PSV te pakken. Er is op een enkeling na nog geen goede jeugdspeler. Tada, je gaat geen jeugd door laten stromen om het jeugd door laten stromen.
Misschien moet je terug naar het Feyenoord topic. Meer jouw niveau als je dit al niet begrijptquote:
De lat ligt bij PSV hoger? Vandaar ook de grote stroom aan wereldtoppers afkomstig uit de PSV-jeugdopleiding. Ikke niet snap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV legt de lat hoger dan andere clubs, vind ik. Duurt langer voor ze doorstromen.
Wellicht hoger dan PEC Zwolle en RKC Waalwijk ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV legt de lat hoger dan andere clubs, vind ik. Duurt langer voor ze doorstromen.
Reageer niet zo raar en lees jouw eigen post eens terug, mafketel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien moet je terug naar het Feyenoord topic. Meer jouw niveau als je dit al niet begrijpt
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:02 schreef Caland het volgende:
[..]
De lat ligt bij PSV hoger? Vandaar ook de grote stroom aan wereldtoppers afkomstig uit de PSV-jeugdopleiding. Ikke niet snap.
Done. Zelfde mening, mafkees.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reageer niet zo raar en lees jouw eigen post eens terug, mafketel.
onder contract ja, daar is ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voorlopig staat er een jeugdspeler van PSV bij een club uit de top 2 van de wereld onder contract. Kunnen we van Feyenoord geloof ik niet zeggen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |