Ik heb aardig wat jongens nog door zien komen via bijvoorbeeld groningen hoor pik. Zo'n mannetje, Suarez, bijvoorbeeld? Doedelzak?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.
Dzsudzsak en Suarez waren nog uit de tijd Gomes en dat Lemic jongens als Salcido voor 6 miljoen aan een Engelse club kon slijten. Je loopt achter.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat jongens nog door zien komen via bijvoorbeeld groningen hoor pik. Zo'n mannetje, Suarez, bijvoorbeeld? Doedelzak?
Zijn genoeg mogelijkheden in het buitenland nog steeds.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168051quote:‘Maher wil om de landstitel spelen en vaste waarde worden in Oranje’
Woensdag, 27 juni 2012 om 11:27
Volgens zaakwaarnemer Sigi Lens van Adam Maher heeft de jonge spelmaker van AZ wel oren naar een transfer naar PSV. De Eindhovenaren hebben inmiddels een eerste bod neergelegd bij AZ, maar de Alkmaarders staan niet te springen om de middenvelder te laten vertrekken.
“Maher wil graag in Nederland blijven spelen”, laat belangenbehartiger Lens weten aan NUsport. “Maar wel bij een club die jaarlijks om de landstitel speelt. Ook wil hij een vaste waarde worden in de Oranje-selectie. Dan heb je bij PSV meer kans dan bij AZ.”
Het contract van Maher eindigt medio 2015, zodat de club van hoofdcoach Gertjan Verbeek een fikse afkoopsom kan vragen aan geïnteresseerde clubs. Het eerste bod van PSV op Maher werd afgewezen door AZ: “Het bod dat is binnengekomen, is niet serieus”, liet technisch directeur Earnest Stewart van AZ optekenen.
Van Janmaat ben ik wel best gecharmeerd. Had ik liever zien komen dat Zuiverloon of Stam. Vond het toen al raar dat hij gratis van Den Haag naar Heerenveen ging. Volgens mij kocht Feyenoord toen namelijk Tiendalli en PSV toen Kromkamp. We zien waar dat is geëindigd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen idee, vooral zilveren schoen Janmaat is een buitenkansje. Al is de rechtsback natuurlijk de meest bezette positie in Nederland, dus dat is mijn argument. Juist bij PSV was die positie (zwáár) onder de maat, dus had een keus voor Janmaat logisch geweest?
En dan de clausule lichten met doorstromen van het salaris. Manolev is discussie-waardig, ik vind hem ook beroerd, maar Hutchinson kon daar gewoon een seizoen staan. Zeker met dat bezette middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.
Snap je dit SERIEUS niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt Manolev met riant salaris daar staan, Hutchinson die die plek ook aardig invult en een Brenet uit de jeugd die op het randje van doorstromen staat. Waarom zou je dan in Godsnaam gaan kopen? Je bekritiseert het koopgedrag van Brands, maar zelf heb je er ook een aardig handje van.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch het hele punt. Je hebt daar twee relatief peperdure jongens staan die eigenlijk helemaal niet voldoen. Alsof een jeugdspeler het zoveel slechter dan Manolevje had gedaan.
Met een type Lemic is al veel meer mogelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Da's onzin. Geen enkele club in Nederland kan de Gomesjes van deze wereld nog binnentrekken, onze eigen jeugd wordt al door Engeland, Spanje en Portugal leeggeplukt. Alle topclubs zijn tegenwoordig aangewezen op de jeugd ipv transfers met onze competitie.
Als PSV was gekomen had hij wel meer gevraagd hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
WAAROM heeft zo'n TD dan zitten slapen, in plaats van de gratis Janmaat aantrekken tegen 200.000 euro salaris, die niet onder doet voor de zojuist genoemde spelers (in tegendeel, hij is BETER).
Toekomstige ster. Ik heb het alleen niet meer zo op Marokkaanse voetballers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168051
Voor wat het waard is
Deze toekomstige ster had Brands moeten ophalen toen hij een jaar geleden nog een miljoen kostte.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toekomstige ster. Ik heb het alleen niet meer zo op Marokkaanse voetballers.
Wat een onzinbedragquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je dit SERIEUS niet?
Manolev: kan er geen klote van, is terecht compleet afgemaakt in VI.
Hutchinson staat erin tegen een EU salaris.
WAAROM heeft zo'n TD dan zitten slapen, in plaats van de gratis Janmaat aantrekken tegen 200.000 euro salaris, die niet onder doet voor de zojuist genoemde spelers (in tegendeel, hij is BETER).
Had hij Manolev en Hutchinson tegen minimalistische transfersommetjes de deur kunnen wijzen en was die positie 100 keer beter ingevuld.
Waar haal je die 200.000 vandaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Snap je dit SERIEUS niet?
Manolev: kan er geen klote van, is terecht compleet afgemaakt in VI.
Hutchinson staat erin tegen een EU salaris.
Had hij Manolev en Hutchinson tegen minimalistische transfersommetjes de deur kunnen wijzen en was die positie 100 keer beter ingevuld.
Moest een 3 zijn. Hij verdient 3 ton bij Feijenoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat een onzinbedragZelf verzonnen?
Inderdaad, en dat flikt hij waarschijnlijk nog steeds. Alleen niet meer bij PSV.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dzsudzsak en Suarez waren nog uit de tijd Gomes en dat Lemic jongens als Salcido voor 6 miljoen aan een Engelse club kon slijten. Je loopt achter.
Hallo, dan moet Brands ook nog eens buiten dat uurtje tussen 7 en 8 op zondagavond gaan scouten. Lijkt me wat teveel gevraagd voor zo'n schamel salarisje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze toekomstige ster had Brands moeten ophalen toen hij een jaar geleden nog een miljoen kostte.
Alsof Heerenveen iets met Feyenoord te schaften heeft. Die jongen zou gewoon weer een aankoop zijn geweest met PSV-waardig salaris, terwijl je Hutchinson hebt en op de bank Manolev (zoals ik het het liefst had gezien) ga je toch niet weer bijkopen, man.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moest een 3 zijn. Hij verdient 3 ton bij Feijenoord.
Valt me van je tegen dat je het niet over zijn netto werktijd van 40-45 minuten hebt...quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo, dan moet Brands ook nog eens buiten dat uurtje tussen 7 en 8 op zondagavond gaan scouten. Lijkt me wat teveel gevraagd voor zo'n schamel salarisje.
Wát? Wat de neuk zeg jij nou weer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof Heerenveen iets met Feyenoord te schaften heeft.
Je had die twee gasten nooit moeten hebben, en wel janmaat tegen 3 ton.quote:Die jongen zou gewoon weer een aankoop zijn geweest met PSV-waardig salaris, terwijl je Hutchinson hebt en op de bank Manolev (zoals ik het het liefst had gezien) ga je toch niet weer bijkopen, man.
Lemic was niet meer te handelen, hell, als zelfs Piet de Visser niet meer te handelen is dan houdt het voor een club als PSV snel op. Er is daarna nog het een en ander gelijmd, maar het was een onmogelijke zaak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat flikt hij waarschijnlijk nog steeds. Alleen niet meer bij PSV.
Dus zoals ik al zei, PSV is hun voorsprong kwijtgeraakt door hem buiten te gooien. Zulke makelaars interesseert het niet wat het niveau van de competitie is, zolang er maar goed geld verdiend kan worden aan transfers.
Zolang wij niet in acute financiële nood verkeren komt er geen opstand. Want supporters zien nog steeds de potentie die de aankopen eerder wel hebben getoond en daardoor zij die gerechtvaardigd voor hun. Dus dan kan het alleen nog maar aan de trainer liggen volgens diezelfde supporters.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom staan de supporters niet tegen die gozert te flippen op de herdgang? Dat begrijp ik echt niet. Echt de Bosz van PSV. Brengt jullie de totale verkankering in met gestoorde aankopen als Strootman en Wijnaldum. Ja, die jongens hebben mogelijkheden, ja, ze hebben talent, maar zijn ze zó fucking veel geld waard?!
Dat geloof je zelf toch niet?
Ik had de backpositie ook graag anders gezien, maarja. Liever zo laten dan weer bijkopen. Nu heeft Brenet ook een kans, volgend seizoen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát? Wat de neuk zeg jij nou weer?
[..]
Je had die twee gasten nooit moeten hebben, en wel janmaat tegen 3 ton.
Fuck dat, gemiste kans.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt me van je tegen dat je het niet over zijn netto werktijd van 40-45 minuten hebt...
Moet jij wel begrijpen toch met je vijf bachelors en drie masters?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wát? Wat de neuk zeg jij nou weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |