Ik ben 25, hij bijna 27quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:19 schreef Smash-it het volgende:
Dit is een leuk topic zeg!!
Volgende maand ben ik ook 1,5 jaar samen avec mon amour! Waren eerst collega's en buddy's, na 2 jaar werd het meer. We wonen twee straten bij elkaar vandaan, dus we wonen samen in twee huizen. Voorlopig is dat prima, dan kan je af en toe ook nog eens je eigen gang gaan in je eigen huis.
Ik las het net ergens al bij iemand anders, maar ik word ook elke dag nog vreselijk verliefd naast hem wakker. Bakvisje noemt ie me dan.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:05 schreef Gladif het volgende:
Ik hoop dat de volgende x dat ik hier post ook iets moois te melden heb...
Uhhh.. nja geen idee. Het is 6 weken uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.Is die kans er binnekort al?
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:47 schreef Gladif het volgende:
[..]
Uhhh.. nja geen idee. Het is 6 weken uit.
O, sorry! Ik had t verkeerd begrepen, ik dacht juist dat er iets gaande was.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:47 schreef Gladif het volgende:
[..]
Uhhh.. nja geen idee. Het is 6 weken uit.
Hier ook via FOK!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef Sneaker92 het volgende:
Grappig om te zien dat mensen elkaar op fok hebben leren kennen. Hoe is dat zo ontstaan dan? Via meetings of zijn er daar speciale topics voor ofzo?
Puur uit nieuwschierigheid:)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef Sylvana het volgende:
Omdat de liefde van de man door de maag gaat, vanmiddag twee aardbeienkwarktaartjes gemaakt
[ afbeelding ]
heel leuk topic. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef lunapuella het volgende:
Wat een leuk topic.Wij zijn nu net drie jaar samen en gaan over iets meer dan twee maanden trouwen.
Goeie tip.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mijn vorige vriendin was nooit, maar dan ook nooit echt tevreden. Altijd was er iets dat "opgelost" moest worden, of "aan gewerkt" moest worden.
Maar kennelijk lag in ieder geval de helft daarvan bij mij, want nu probeer ik helemaal niks meer op te lossen. Als ze zegt: "ik wou dat je deze week gewoon thuis was", dan zeg ik: "ja, jammer he?" (loop naar haar toe, knuffel).
Alles maar proberen op te lossen: niet doen. Geeft stress in het huis.
Joh meis, je bent zestien, dan is een jaar samen toch hartstikke mooi? Je hebt nog tijd zat om te trouwen hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:59 schreef vera166 het volgende:
Oja en dat hij onvoorstelbaar veel geduld heeft wil ik ook graag melden
Hij is 20 trouwens, ik 16.
En het voelt sneu dat ik bijna een jaar heb en andere mensen gaan trouwen en al 6 jaar samen zijn. Haha ach :-)
Inderdaad. Ik was jaren daarna nog vrijgezel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:59 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Joh meis, je bent zestien, dan is een jaar samen toch hartstikke mooi? Je hebt nog tijd zat om te trouwen hoor.
Waaaaaaaatquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:59 schreef vera166 het volgende:
Oja en dat hij onvoorstelbaar veel geduld heeft wil ik ook graag melden
Hij is 20 trouwens, ik 16.
En het voelt sneu dat ik bijna een jaar heb en andere mensen gaan trouwen en al 6 jaar samen zijn. Haha ach :-)
Ik zou het ook niet kunnen, alleen al niet omdat ze dan niet Telekids zou kennen, en wie wil er nou iets met een dame die dat niet kent? Dat kan toch niet. Of Biker Mice from Mars. Gedeelde geschiedenis vind ik altijd wel belangrijk iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt he...
Niks mis met haar uiterlijk, dus voor de seks zou ik het wel begrijpen -> Hoewel ik nog een geweten heb en dat getal teveel aan mij vreet om haar uberhaupt aan te raken. Beetje jammer dat er zoveel mensen rondlopen zonder moraal.... Ja nee, echte liefde zeker? Met zo een leeftijdsverschil op die leeftijd
Hoe cute!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:57 schreef kingpin88 het volgende:
Gister stuurde mijn vriendinnetje mij een heel lief smsje, ze had een hartje voor me gemaakt van allemaal dingetjes op het strand (ze is op vakantie met haar vriendinnen) en daar een fotootje van gemaakt.
We zijn nu 2 jaar en iets meer dan 7 maanden samen. Wonen vanaf het begin bij elkaar (ze is mijn huisgenoot). Lijken absoluut niet op elkaar hebben best vaak ruzie, maar daar komen we telkens weer sterker uit.
Ik ben nog steeds smoorverliefd, terwijl ik dit schrijf krijg ik de "kriebel-in-de-buik" gevoelens weer. En zit zoetsappige bagger te kijken omdat ze er niet is (trek die films en series normaal helemaal niet).
Wat maakt het uit hoe jij er over denkt? Dit topic is bedoelt om te laten zien hoe gelukkig je bent in de liefde, niet om iemands partnerkeuze af te zeiken. Dat het niet jouw keuze zou zijn om met een 16-jarige te gaan is duidelijk. Laat gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, ik ben ongeveer 20 jaar, meisjes van 16...
God ach, jij vindt het ook gewoon leuk dat iemand van 20 jou als gelijke ziet, je zult je wel volwassen voelen oid en vindt hem natuurlijk een stoere oudere jongen die heel volwassen is etc...
Ik kan vertellen dat mijn algemene mening over meisjes van 16 niet heel positief is... Niet qua volwassenheid inieder geval.. Dat kan bij jou uiteraard anders zijn maargoed...
Dan komt nog het fysieke aspect... Meisjes van 16 kunnen er uitzien alsof ze ouder zijn... Maar als ik naar jouw foto's kijk ben je wel echt een meisje van 16 gewoon... Ik zou er niet overheen gaan... Krijg dan pedo ascociaties.
En dit is verder niet persoonlijk bedoelt, vind je naar hoe je op mij overkomt een prima meid en je bent zeker niet lelijk.
Laat hem de was doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zit nu boven te mokken omdat hij zeurde over hoe ik de was doe. Maar oh, wat ben ik toch gek op hem
.
Wij zijn een jaar samen en we wonen ook samen nu, met zijn twee kinderen. Niet makkelijk tussen hem en mij, maar wel de moeite. Veel vuurwerk hier, vooral positief. En 2x per maand flink woorden en dan is de lucht weer geklaard.
Jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Dan neem ik aan voor het gemak dat je 21 bent? Succes met samenwonen iig
Nieuwsgierig aangezien jullie gingen samenwonen. Meestal het moment dat een relatie juist sterker wordt of breekt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:51 schreef seiramu het volgende:
[..]
Jaen bedankt. Waarom wilde je eigenlijk weten hoe oud we zijn?
hier nog een, hij is nog geen halve dag naar zn eigen huisje.. maar kan nu al niet meer wachten tot ik hem weer ziequote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
Net twee werken met hem op vakantie geweest, en mis hem nu al
Ik had een jaar geleden nog niet kunnen vermoeden dat iemand me zo gelukkig kon maken
Ik moest van mijn vrouw zeggen dat ik heel gelukkig ben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:10 schreef Sylvana het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan? Het is net zo'n leuk topic nl
Ik ben ook 16 jaar ouder dan mijn liefquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Seven. het volgende:
Gezeik over leeftijd, mijn lief ligt naast mij te snurken nu en hij is bijna 16 jaar ouder. Hij is zo leuk en lief
grappig, een maand later meld ik me hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef roos85 het volgende:
Bijna 1,5 maand samen met mijn lief.. in een heftige periode is het officieel wat geworden.
Een paar dagen na het overlijden van mijn vader is het aangegaan, en met de uitvaart is hij speciaal voor mij gekomen en bij mij komen zitten
Maar ik ben nog steeds singlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Gelukkig getrouwd met de liefste man op aarde.![]()
![]()
![]()
Geen enkel moment spijt gehad. Heerlijk als je iemand hebt op wie je kunt vertrouwen en samen alles kunt delen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Hm?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
6,5 maand samen en of het bevalt kan ik pas over 4,5 maand vertellen.
20 weken zwangerquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds singleDankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Openstaan !...
Ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Manco299 het volgende:
Relaties zijn fucked up en maken je onrustig. Liever wat aanrommelen.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Manco299 het volgende:
Dit soort verhalenquote:Op maandag 3 september 2012 21:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik wil ook vertellen!
We zijn 24 en 26 jaar. We zijn bijna 9 jaar samen, toen 15 en 17 en elkaar leren kennen via een vriendin van mij. Eerst nog zijn vriendin maar we hebben pas een relatie gekregen toen dat al een paar maanden uit was.
We woonden niet dicht bij elkaar en zagen elkaar in het begin om de 2 tot 3 weken. Later elk weekend en nu wonen we al 2 jaar samen. We zijn een jaar getrouwd en nu pogingen aan het doen om zwanger te raken
En hoewel we best eens ruzie hebben is mijn man mijn alles, mijn grootste steun en in zijn armen voel ik me altijd prettig. Als ik naar hem kijk, en dat doe ik best vaak stiekem, plof ik bijna uit elkaar van trots en de kriebels in mijn buik.
Klopt ook, ik heb er ook een tijdje veel moeite mee gehad hoor. Pas de laatste jaren besef ik me hoeveel geluk ik heb met mijn man en waarom zou ik dat willen inruilen voor een beetje ervaring met anderen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit soort verhalen.. in 1x raak
Alhoewel je dan nooit echt ervaringen met anderen heb kunnen delen, wel een fors minpunt. Maar goed, als je tevreden bent dan boeit dat natuurlijk verder niet lijkt me.
Klinkt als een fijne manquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Klopt ook, ik heb er ook een tijdje veel moeite mee gehad hoor. Pas de laatste jaren besef ik me hoeveel geluk ik heb met mijn man en waarom zou ik dat willen inruilen voor een beetje ervaring met anderen?
En afgelopen 6 maanden heb ik 2 miskramen gehad en hoewel mijn man absoluut geen prater is was hij voor mij de beste steun die ik me kon wensen. Hij was er gewoon, altijd. Ik mocht schreeuwen en huilen en hij sloeg mijn armen om me heen om me te kalmeren. Ik vind echt dat ik het getroffen heb met hem!
Dit!quote:
Voor verbitterde opmerkingen omtrent relaties heb je de rest van R&P ter beschikking.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Manco299 het volgende:
Jij was toch samen met Detroit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook posten
Net een heerlijk weekend gehad met Bartholomeus van hierEn daar gaan er nog veel van volgen
was jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij was toch samen met Detroit?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook posten
Net een heerlijk weekend gehad met Bartholomeus van hierEn daar gaan er nog veel van volgen
Fok is dé visvijver, je weet tochquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef franklop het volgende:
verbaas me er nog over hoeveel fok!stelletjes er zijn
Is mij ook gelukt inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fok is dé visvijver, je weet toch
Bedoel je alleen mensen die elkaar via FOK! hebben gevonden, of ook mensen die toevallig allebei op FOK! zitten? (Hier het tweede overigens)quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef franklop het volgende:
verbaas me er nog over hoeveel fok!stelletjes er zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |