Ik moest van mijn vrouw zeggen dat ik heel gelukkig ben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:10 schreef Sylvana het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan? Het is net zo'n leuk topic nl
Ik ben ook 16 jaar ouder dan mijn liefquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Seven. het volgende:
Gezeik over leeftijd, mijn lief ligt naast mij te snurken nu en hij is bijna 16 jaar ouder. Hij is zo leuk en lief
grappig, een maand later meld ik me hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef roos85 het volgende:
Bijna 1,5 maand samen met mijn lief.. in een heftige periode is het officieel wat geworden.
Een paar dagen na het overlijden van mijn vader is het aangegaan, en met de uitvaart is hij speciaal voor mij gekomen en bij mij komen zitten
Maar ik ben nog steeds singlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Gelukkig getrouwd met de liefste man op aarde.![]()
![]()
![]()
Geen enkel moment spijt gehad. Heerlijk als je iemand hebt op wie je kunt vertrouwen en samen alles kunt delen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Hm?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
6,5 maand samen en of het bevalt kan ik pas over 4,5 maand vertellen.
20 weken zwangerquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds singleDankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Openstaan !...
Ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Manco299 het volgende:
Relaties zijn fucked up en maken je onrustig. Liever wat aanrommelen.
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Manco299 het volgende:
Dit soort verhalenquote:Op maandag 3 september 2012 21:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik wil ook vertellen!
We zijn 24 en 26 jaar. We zijn bijna 9 jaar samen, toen 15 en 17 en elkaar leren kennen via een vriendin van mij. Eerst nog zijn vriendin maar we hebben pas een relatie gekregen toen dat al een paar maanden uit was.
We woonden niet dicht bij elkaar en zagen elkaar in het begin om de 2 tot 3 weken. Later elk weekend en nu wonen we al 2 jaar samen. We zijn een jaar getrouwd en nu pogingen aan het doen om zwanger te raken
En hoewel we best eens ruzie hebben is mijn man mijn alles, mijn grootste steun en in zijn armen voel ik me altijd prettig. Als ik naar hem kijk, en dat doe ik best vaak stiekem, plof ik bijna uit elkaar van trots en de kriebels in mijn buik.
Klopt ook, ik heb er ook een tijdje veel moeite mee gehad hoor. Pas de laatste jaren besef ik me hoeveel geluk ik heb met mijn man en waarom zou ik dat willen inruilen voor een beetje ervaring met anderen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:52 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dit soort verhalen.. in 1x raak
Alhoewel je dan nooit echt ervaringen met anderen heb kunnen delen, wel een fors minpunt. Maar goed, als je tevreden bent dan boeit dat natuurlijk verder niet lijkt me.
Klinkt als een fijne manquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Klopt ook, ik heb er ook een tijdje veel moeite mee gehad hoor. Pas de laatste jaren besef ik me hoeveel geluk ik heb met mijn man en waarom zou ik dat willen inruilen voor een beetje ervaring met anderen?
En afgelopen 6 maanden heb ik 2 miskramen gehad en hoewel mijn man absoluut geen prater is was hij voor mij de beste steun die ik me kon wensen. Hij was er gewoon, altijd. Ik mocht schreeuwen en huilen en hij sloeg mijn armen om me heen om me te kalmeren. Ik vind echt dat ik het getroffen heb met hem!
Dit!quote:
Voor verbitterde opmerkingen omtrent relaties heb je de rest van R&P ter beschikking.quote:Op maandag 3 september 2012 22:22 schreef Manco299 het volgende:
Jij was toch samen met Detroit?quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook posten
Net een heerlijk weekend gehad met Bartholomeus van hierEn daar gaan er nog veel van volgen
was jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij was toch samen met Detroit?
quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook posten
Net een heerlijk weekend gehad met Bartholomeus van hierEn daar gaan er nog veel van volgen
Fok is dé visvijver, je weet tochquote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef franklop het volgende:
verbaas me er nog over hoeveel fok!stelletjes er zijn
Is mij ook gelukt inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 11:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Fok is dé visvijver, je weet toch
Bedoel je alleen mensen die elkaar via FOK! hebben gevonden, of ook mensen die toevallig allebei op FOK! zitten? (Hier het tweede overigens)quote:Op woensdag 12 september 2012 11:08 schreef franklop het volgende:
verbaas me er nog over hoeveel fok!stelletjes er zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |