Ik moest van mijn vrouw zeggen dat ik heel gelukkig ben.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:10 schreef Sylvana het volgende:
Zullen we weer ontopic gaan? Het is net zo'n leuk topic nl
Ik ben ook 16 jaar ouder dan mijn liefquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Seven. het volgende:
Gezeik over leeftijd, mijn lief ligt naast mij te snurken nu en hij is bijna 16 jaar ouder. Hij is zo leuk en lief
grappig, een maand later meld ik me hierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef roos85 het volgende:
Bijna 1,5 maand samen met mijn lief.. in een heftige periode is het officieel wat geworden.
Een paar dagen na het overlijden van mijn vader is het aangegaan, en met de uitvaart is hij speciaal voor mij gekomen en bij mij komen zitten
Maar ik ben nog steeds singlequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Gelukkig getrouwd met de liefste man op aarde.![]()
![]()
![]()
Geen enkel moment spijt gehad. Heerlijk als je iemand hebt op wie je kunt vertrouwen en samen alles kunt delen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Hm?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:33 schreef Ticootje het volgende:
6,5 maand samen en of het bevalt kan ik pas over 4,5 maand vertellen.
20 weken zwangerquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:30 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds singleDankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Openstaan !...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |