quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef Sylvana het volgende:
Leuk topic
Afgelopen zaterdag lekker samen met mijn vriend naar de sauna geweestDat is echt een dagje quality-time voor ons. Lekker genieten van de sauna's, de massages, lekker eten en van elkaars gezelschap
Ruim 5 jaar, waarvan ruim 2 jaar samenwonendquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ruim 5 jaar, waarvan ruim 2 jaar samenwonendOja, en ik ben 25 en hij 31, om het plaatje duidelijk te maken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ik ben over ongeveer een maand twee jaar samen met mijn schat van vriend.
Waarschijnlijk wel, al staat er nog niets specifieks op de planning.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wat speciaals doen?
Wij gaan elke "verjaardag" een weekendje weg
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:48 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ben heel blij dat mijn lieverd eigenlijk elke dag voor me kookt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef TripleP het volgende:
Whoeiiiiiii ik ben mega in loveeee. Snap er nog steeds helemaal niks van, maar na elkaar meer dan een jaar op afstand leuk te hebben gevonden, hebben we sinds een maand verkering.![]()
![]()
En daar herken ik ons ook enorm in. Openheid in alles, geen gezeik, en inderdaad nooit conflicten. Maar we hebben dan ook bijna geen meningsverschillenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Hallmark het volgende:
Ruim twee jaar samen! Allebei 30+, en nog nooit ruzie gehad. Telkens verrast ze door iets positiefs te zeggen, of een probleem in een veel luchthartiger perspectief te zetten. Past seksueel gezien uitstekend bij me, waar ik veel waarde aan hecht. Snapt me ook in emotioneel opzicht; als ik zeg dat ik op een bepaalde manier nog steeds van mijn ex hou, dan is dat geen probleem.
Tuurlijk komen negatieve gevoelens en gedachten af en toe voor. Het belangrijkste vind ik dan openheid en dat je er dan over kunt praten. Iedereen is menselijk en zit met dingen of maakt kleine foutjes. Als je dan niet meteen uit je slof schiet en het er gewoon volwassen over kunt hebben dan heb je de helft van de moeite al gehad. En overigens is er niks aan de hand gezien je laatste paar zinnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Hoe zorgen jullie dat jullie relatie zo blijft? Hoe gaan jullie om met negatieve gevoelens en gedachten? Of komen deze vrijwel gewoon niet voor?
Ik zit tijdelijk in een rolstoel i.v.m. ongelukje. Mijn lief komt -ondanks de afstand en werk- gewoon langs, neemt leuke series en cabaret mee op USB, blijft slapen (ondanks de wekker dan 5.45 uur gaat), neemt me mee naar buiten en maakt me onzettend aan het lachen!
3,5 jaar verkering zonder samen te wonen? Dat vind ik nogal veel!quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:59 schreef Mixende_match het volgende:
Liefde
Ik heb ruim 5jaar al verkering, en 1,5 jaar wonen we samen, gaat nog steeds goed! Zo nu en dan wel kleinigheidjes, of bommen die af gaan, maar verder
Ik kwam met een date op een feest dat hij organiseert, toen mochten we na afloop backstage en lulde hij aldaar mijn date weg. We hebben nog tot 9 uur 's ochtens gepraat, voordat onze wegen werden gescheiden. Daarna zijn we contact blijven houden, en na onze 2e date is hij meteen twee dagen bij me gebleven -zelfs zonder sex te hebben-. Twee weken later vroeg hij me verkering.quote:Op woensdag 27 juni 2012 04:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is de omslag geweest dat jullie toch wat zijn begonnen?
Je weet niet hoe oud iemand is he.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
3,5 jaar verkering zonder samen te wonen? Dat vind ik nogal veel!
Volgens mij gaat het vaker mis in relaties doordat mensen te snel gaan samenwonen dan wanneer mensen een stuk langer wachten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ok, da's waar. Ik ben nogal jaloers op de mensen die bij elkaar in de buurt wonen en die elkaar ieder weekend of nog vaker kunnen zien. Ik zou vandaag nog bij haar intrekkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud iemand is he.
Gister hebben we reibekuchen (aardappelpannenkoeken met ui) gegeten, dit is geen culinair hoogstandje, maar ik heb het wel zelf verzocht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]![]()
Wat stond er vandaag op het menu?
Ik heb nu hemelsbreed 65 km afstand (ofwel 2.5 uur reizen) en na de vakantie heb ik 70 km afstand (2 uur reizen) en volgend jaar 85 km (1 uur reizen) en als ik een jaar op mezelf zit en alles dan nog jippie is, dan gaan we eens kijken naar samenwonen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:07 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ok, da's waar. Ik ben nogal jaloers op de mensen die bij elkaar in de buurt wonen en die elkaar ieder weekend of nog vaker kunnen zien. Ik zou vandaag nog bij haar intrekkenlangeafstandsrelaties zijn niet altijd optimaal..
Ik zou er voor tekenen. Bij mij is het 3000km oftewel 4,5 uur vliegen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nu hemelsbreed 65 km afstand (ofwel 2.5 uur reizen) en na de vakantie heb ik 70 km afstand (2 uur reizen) en volgend jaar 85 km (1 uur reizen) en als ik een jaar op mezelf zit en alles dan nog jippie is, dan gaan we eens kijken naar samenwonen.
Hoe leer je iemand zo ver weg kennen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:21 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zou er voor tekenen. Bij mij is het 3000km oftewel 4,5 uur vliegen.
Dat mooie medium waar ik nu dit berichtje op zit te tikkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe leer je iemand zo ver weg kennen?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nicequote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat mooie medium waar ik nu dit berichtje op zit te tikkenZe was op zoek naar wat info over Amsterdam omdat ze daar naartoe ging op vakantie, beetje zitten kletsen, uiteindelijk daar afgesproken, en zodoende
Ik ken mijn vriend ook via FOK!quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat mooie medium waar ik nu dit berichtje op zit te tikkenZe was op zoek naar wat info over Amsterdam omdat ze daar naartoe ging op vakantie, beetje zitten kletsen, uiteindelijk daar afgesproken, en zodoende
Mijn vorige vriendin was nooit, maar dan ook nooit echt tevreden. Altijd was er iets dat "opgelost" moest worden, of "aan gewerkt" moest worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:46 schreef MidnightB00m het volgende:
Hoe zorgen jullie dat jullie relatie zo blijft? Hoe gaan jullie om met negatieve gevoelens en gedachten? Of komen deze vrijwel gewoon niet voor?
Je klinkt als mijn lief.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:08 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Mijn vorige vriendin was nooit, maar dan ook nooit echt tevreden. Altijd was er iets dat "opgelost" moest worden, of "aan gewerkt" moest worden.
Maar kennelijk lag in ieder geval de helft daarvan bij mij, want nu probeer ik helemaal niks meer op te lossen. Als ze zegt: "ik wou dat je deze week gewoon thuis was", dan zeg ik: "ja, jammer he?" (loop naar haar toe, knuffel).
Alles maar proberen op te lossen: niet doen. Geeft stress in het huis.
Ik heb geen idee waarom, maar ik dacht dat jij geen relatie hadquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:36 schreef Scorpie het volgende:
BLIJ DOEN? IK ZIT AL NEGEN JAAR MET DEZELFDE OPGESCHEEPT.
Grapje schat
Op Fok hoeft niemand dat te weten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom, maar ik dacht dat jij geen relatie had
quote:
Ik hoop van harte dat ik dit over 19 jaar minus 3 maanden ook nog zo kan zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef phluphy het volgende:
Al 19 jaar samen, al 16 jaar getrouwd, en nog steeds vind ik dat ik de hoofdprijs heb gewonnen.
3 jaar? Ik vind een jaar nauwelijks vol te houdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:
Pffft ik vond 3 jaar wachten voor we gingen samenwonen al lang. Wilde na een jaar al bij hem intrekken, maar toen was hij er nog niet aan toe.
Moet er niet aan denken om 9 jaar te moeten wachten. Tenzij je 14 bent als je wat krijgt.
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
3 jaar? Ik vind een jaar nauwelijks vol te houden
Maargoed, dat je elkaar na 4 jaar pas goed kent is natuurlijk onzin, dat is voor ieder stel weer anders en hangt er totaal van af hoe je bent en hoe je met elkaar omgaat. En kun je pas samenwonen als je elkaar door en door kent? Neuh. Dat leer je juist pas ALS je samenwoont.
Nouja dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging.
Tuurlijk kan dat. Dat kan na 20 jaar nog steeds hoor. En ik blijf erbij dat je elkaar pas goed leert kennen als je samenwoont. Elkaar zo af en toe buiten de deur zien is niet samenleven. Toen mijn vriendin en ik een krappe maand samen waren heeft ze hier 3 weken gewoond. Nou is 3 weken niet veel, maar je krijgt wel een veel beter beeld van iemand. Als alles goed gaat wonen we samen als we nog net geen jaar verkering hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging.
Bah. Sex.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef YPPY het volgende:
Met dank aan Danny en Ted hier inmiddels bijna 12 jaar een relatie waarvan 11 jaar samenwonend. Een dochter van 5 en onze relatie wordt nog steeds beter. En de seks ook.![]()
Meestal is hij er gewoon bij?quote:
Na 3-4 jaar AL?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ik heb tien jaar een relatie en woon pas sinds een half jaar samen.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
Zit wat in..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
Ik heb juist het idee dat je elkaar pas leert kennen als je gaat samenwonenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Ligt ook heel erg aan de situatie enzoot.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Peuter van 2 kwam uit de grond gestampt?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:43 schreef TripleS het volgende:
Begonnen als scharrels 2 jaar geleden , toen werd hetvserieus . Half jaar later vonden we het allebei wel welletjes en zijn we verder gegaan als vrienden. 3 maand geleden weer gaan scharrelen en dat was super!
2 weken geleden ging ik verhuizen maar mn nieuwe plek maar dat was dusdanig vreselijk vanwege geluidsoverlast dat ik daar al snel weg wilde. Scharrel stelde voor om bij hem te komen wonen en nu tja....We wonen samen! Inclusief peuter van 2 en het is eigenlijk best fijn
Peuter van 2,5 heb ik uit mijn eigen baarmoeder gestampt , huidige vriendlief heeft daar echter geen bijdrage aan geleverdquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Peuter van 2 kwam uit de grond gestampt?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Peuter van 2,5 heb ik uit mijn eigen baarmoeder gestampt , huidige vriendlief heeft daar echter geen bijdrage aan geleverd
Is er geen mevrouw (of andere meneer) kingtoppie?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant om te weten hoe oud de personen zijn met hun verhalen, zodat ik het iets meer in perspectief kan zetten mbt leeftijd
Nee, en ben daar ook erg pessimistisch in.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Is er geen mevrouw (of andere meneer) kingtoppie?
Wij zijn nu 35 en 43, dus 25 en 32 toen het aan ging (we kenden elkaar toen trouwens al een jaar of 5, maar niet erg goed).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel interessant om te weten hoe oud de personen zijn met hun verhalen, zodat ik het iets meer in perspectief kan zetten mbt leeftijd
Ik ben nu 26 en mn man ook.. We waren dus net geen 17 toen we elkaar leerden kennenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |