abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2012 @ 14:57:40 #51
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_113460774
Positiviteitstopics zijn ook wel eens leuk :Y).

1,5 jaar samen, heerlijke tijd gehad en ondanks wederzijdse drukte, volle agenda's en perfectionistische instelling - of misschien juist wel omdat we die allebei herkennen - toch gelukkig samen. Nu genoeg mooie dagen voor de boeg om de verloren tijd in te halen :s).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_113463299
Morgen 3,5 jaar samen O+ En nog steeds helemaal hoteldebotel op meneer :D
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_113464973
Ik word blij van dit topic :D
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:59:47 #54
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_113473040
Al 19 jaar samen, al 16 jaar getrouwd, en nog steeds vind ik dat ik de hoofdprijs heb gewonnen. O+
... ♥ ik mis je ♥
pi_113473506
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef phluphy het volgende:
Al 19 jaar samen, al 16 jaar getrouwd, en nog steeds vind ik dat ik de hoofdprijs heb gewonnen. O+
Ik hoop van harte dat ik dit over 19 jaar minus 3 maanden ook nog zo kan zeggen :P
pi_113473742
Al is mijn relatie een aantal maanden geleden na anderhalf jaar stukgelopen en vind ik het nu prima om lekker vrijgezel te zijn. Ik wordt er toch erg vrolijk van om alle gelukkige verhaaltjes hier te lezen :)
pi_113473868
Leuk feelgoodtopic O+

En verder maak ik wel eens bonje met mijn vriendin maar over het algemeen is het een schatje. :@
pi_113483740
Bijna 2.5 jaar samen, bijna een jaar samenwonend en afgelopen vrijdag ten huwelijk gevraagd door mijn lieve vriendje!

In het begin hadden we ups, maar meer downs, meerdere malen op het punt gestaan om er een punt achter te zetten,maar dit is gelukkig veranderd, en nu gaat alles super!

Lief topic, ik word er blij van! ^^
pi_113488489
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ik heb tien jaar een relatie en woon pas sinds een half jaar samen.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
----
pi_113488818
Pffft ik vond 3 jaar wachten voor we gingen samenwonen al lang. Wilde na een jaar al bij hem intrekken, maar toen was hij er nog niet aan toe.

Moet er niet aan denken om 9 jaar te moeten wachten. Tenzij je 14 bent als je wat krijgt.
pi_113488976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:
Pffft ik vond 3 jaar wachten voor we gingen samenwonen al lang. Wilde na een jaar al bij hem intrekken, maar toen was hij er nog niet aan toe.

Moet er niet aan denken om 9 jaar te moeten wachten. Tenzij je 14 bent als je wat krijgt.
3 jaar? Ik vind een jaar nauwelijks vol te houden :P

Maargoed, dat je elkaar na 4 jaar pas goed kent is natuurlijk onzin, dat is voor ieder stel weer anders en hangt er totaal van af hoe je bent en hoe je met elkaar omgaat. En kun je pas samenwonen als je elkaar door en door kent? Neuh. Dat leer je juist pas ALS je samenwoont.
pi_113489322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

3 jaar? Ik vind een jaar nauwelijks vol te houden :P

Maargoed, dat je elkaar na 4 jaar pas goed kent is natuurlijk onzin, dat is voor ieder stel weer anders en hangt er totaal van af hoe je bent en hoe je met elkaar omgaat. En kun je pas samenwonen als je elkaar door en door kent? Neuh. Dat leer je juist pas ALS je samenwoont.
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging. :P
----
pi_113489399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging. :P
Nouja dat kan altijd natuurlijk.

Mijn moeder is 2 keer gescheiden, 1 keer na iets van 13 jaar getrouwd geweest en 1 keer na een jaar of 7 getrouwd geweest
pi_113489418
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat. Dat kan na 20 jaar nog steeds hoor. En ik blijf erbij dat je elkaar pas goed leert kennen als je samenwoont. Elkaar zo af en toe buiten de deur zien is niet samenleven. Toen mijn vriendin en ik een krappe maand samen waren heeft ze hier 3 weken gewoond. Nou is 3 weken niet veel, maar je krijgt wel een veel beter beeld van iemand. Als alles goed gaat wonen we samen als we nog net geen jaar verkering hebben.
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:45:17 #65
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113495389
Wij zijn niet na een half jaar gaan samenwonen uit romantische overwegingen maar gewoon omdat het zo uit kwam en dat is alleen maar goed bevallen. En dat je elkaar pas na 4 jaar echt kent is natuurlijk totaal onzin, sowieso kende ik hem al vrij goed voor we een relatie kregen en verder leer je elkaar ook sneller beter kennen als je veel samen meemaakt, of dat nu snel gebeurd of een paar jaar duurt.

En je leert inderdaad ook veel over elkaar als je eenkeer samenwoont, als zijn langdure vakanties ook vaak wel een goede indicatie.

Wij hadden het gewoon leuk samen en ik zag geen enkele reden om het niet te doen, heb er ook nooit spijt van gehad O+ [nu 6 jaar later dus dat kan ik toch wel veilig zeggen ondertussen]
an urge to help mankind overcomes me
pi_113498750
Met dank aan Danny en Ted hier inmiddels bijna 12 jaar een relatie waarvan 11 jaar samenwonend. Een dochter van 5 en onze relatie wordt nog steeds beter. En de seks ook. :9~ 8-)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:29:06 #67
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_113498888
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef YPPY het volgende:
. En de seks ook. :9~ 8-)
:o
Dat ga ik tegen Jarno zeggen! :P
... ♥ ik mis je ♥
pi_113498904
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef YPPY het volgende:
Met dank aan Danny en Ted hier inmiddels bijna 12 jaar een relatie waarvan 11 jaar samenwonend. Een dochter van 5 en onze relatie wordt nog steeds beter. En de seks ook. :9~ 8-)
Bah. Sex.

;-)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113498940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:29 schreef phluphy het volgende:

[..]

:o
Dat ga ik tegen Jarno zeggen! :P
Meestal is hij er gewoon bij?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 28 juni 2012 @ 09:31:47 #70
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_113498959
Hier (nog maar) 7 maanden samen, maar het voelde al meteen veel langer :') En wat het helemaal super maakt, is dat het ongelooflijk goed klikt tussen hem en mijn zoon van 11. O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  Moderator donderdag 28 juni 2012 @ 10:21:35 #71
5428 crew  miss_sly
pi_113500405
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
Na 3-4 jaar AL?

Is denk ik ook afhankeliijk van factoren als leeftijd en hoe je leven eruit ziet. Wij waren 36 en 33 toen we elkaar leerden kennen. Het klikte, we waren uit praktische overwegingen al meteen veel samen, en ik sliep regelmatig bij hem. Ook de beslissing voor kinderen kun je dan niet al te lang meer voor je uitschuiven. Dus ja, dan is alles met een paar jaar wel geregeld, als je op één lijn zit :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113503401
Mn vriend en ik zijn nu 4.5 jaar samen :)
Ruzies hebben we eigenlijk niet, discussies genoeg :P
Hebben al genoeg meegemaakt en kan me nauwelijks een leven zonder hem voorstellen.
pi_113508993
quote:
Zit wat in..
Zijn zelf nu 4 jaar samen, waarvan 1 jaar samenwonend. Eerder had dat zeker niet uitgekomen ivm studie/locatie/ennogeenbergredenen. Nu zijn we dolgelukkig en kunnen het ons niet meer anders voorstellen. Maar eerder samenwonen had alleen maar lastig geweest.

Wat kinderen betreft, daar wachten we sowieso nog een hele tijd mee.

Maar erg happy met elkaar, dat zeker ^O^
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_113511576
Yvon-Jaspers-topic ;(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 28 juni 2012 @ 15:18:23 #75
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113513280
quote:
Ik heb juist het idee dat je elkaar pas leert kennen als je gaat samenwonen :P ;) Magoed, zo ervaart iedereen het anders toch?
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')