Ik hoop van harte dat ik dit over 19 jaar minus 3 maanden ook nog zo kan zeggenquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef phluphy het volgende:
Al 19 jaar samen, al 16 jaar getrouwd, en nog steeds vind ik dat ik de hoofdprijs heb gewonnen.
3 jaar? Ik vind een jaar nauwelijks vol te houdenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Sylvana het volgende:
Pffft ik vond 3 jaar wachten voor we gingen samenwonen al lang. Wilde na een jaar al bij hem intrekken, maar toen was hij er nog niet aan toe.
Moet er niet aan denken om 9 jaar te moeten wachten. Tenzij je 14 bent als je wat krijgt.
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
3 jaar? Ik vind een jaar nauwelijks vol te houden
Maargoed, dat je elkaar na 4 jaar pas goed kent is natuurlijk onzin, dat is voor ieder stel weer anders en hangt er totaal van af hoe je bent en hoe je met elkaar omgaat. En kun je pas samenwonen als je elkaar door en door kent? Neuh. Dat leer je juist pas ALS je samenwoont.
Nouja dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging.
Tuurlijk kan dat. Dat kan na 20 jaar nog steeds hoor. En ik blijf erbij dat je elkaar pas goed leert kennen als je samenwoont. Elkaar zo af en toe buiten de deur zien is niet samenleven. Toen mijn vriendin en ik een krappe maand samen waren heeft ze hier 3 weken gewoond. Nou is 3 weken niet veel, maar je krijgt wel een veel beter beeld van iemand. Als alles goed gaat wonen we samen als we nog net geen jaar verkering hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Net zoals m'n zusje die binnen 3 jaar samenwoonde en 2 jaar later uit elkaar ging.
Bah. Sex.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:22 schreef YPPY het volgende:
Met dank aan Danny en Ted hier inmiddels bijna 12 jaar een relatie waarvan 11 jaar samenwonend. Een dochter van 5 en onze relatie wordt nog steeds beter. En de seks ook.![]()
Meestal is hij er gewoon bij?quote:
Na 3-4 jaar AL?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ik heb tien jaar een relatie en woon pas sinds een half jaar samen.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
Zit wat in..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
Valt me wel op dat er veel mensen zijn die na 3 - 4 jaar al samenwonen en/ kinderen hebben.
Ondanks dat we elkaar bijna elke dag zagen durf ik te zeggen dat je elkaar pas helemaal goed kent na ongeveer 4 jaar.
Ik heb juist het idee dat je elkaar pas leert kennen als je gaat samenwonenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef KingLysandus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |