Ik ben 25, hij bijna 27quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:19 schreef Smash-it het volgende:
Dit is een leuk topic zeg!!
Volgende maand ben ik ook 1,5 jaar samen avec mon amour! Waren eerst collega's en buddy's, na 2 jaar werd het meer. We wonen twee straten bij elkaar vandaan, dus we wonen samen in twee huizen. Voorlopig is dat prima, dan kan je af en toe ook nog eens je eigen gang gaan in je eigen huis.
Ik las het net ergens al bij iemand anders, maar ik word ook elke dag nog vreselijk verliefd naast hem wakker. Bakvisje noemt ie me dan.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 1 juli 2012 02:05 schreef Gladif het volgende:
Ik hoop dat de volgende x dat ik hier post ook iets moois te melden heb...
Uhhh.. nja geen idee. Het is 6 weken uit.quote:Op zondag 1 juli 2012 08:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.Is die kans er binnekort al?
quote:Op zondag 1 juli 2012 11:47 schreef Gladif het volgende:
[..]
Uhhh.. nja geen idee. Het is 6 weken uit.
O, sorry! Ik had t verkeerd begrepen, ik dacht juist dat er iets gaande was.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:47 schreef Gladif het volgende:
[..]
Uhhh.. nja geen idee. Het is 6 weken uit.
Hier ook via FOK!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:34 schreef Sneaker92 het volgende:
Grappig om te zien dat mensen elkaar op fok hebben leren kennen. Hoe is dat zo ontstaan dan? Via meetings of zijn er daar speciale topics voor ofzo?
Puur uit nieuwschierigheid:)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:37 schreef Sylvana het volgende:
Omdat de liefde van de man door de maag gaat, vanmiddag twee aardbeienkwarktaartjes gemaakt
[ afbeelding ]
heel leuk topic. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 19 juli 2012 16:17 schreef lunapuella het volgende:
Wat een leuk topic.Wij zijn nu net drie jaar samen en gaan over iets meer dan twee maanden trouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |