Bij de Palinggate komt het voor mij ook bij lange na niet in de buurt. Eigenlijk vind ik het maar saai vergeleken die gatequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef proud_mami het volgende:
Hahaha, Nadine26, treffend geschreven!
En thanx voor het opsnorren van het interview met Badrrr, had het even gemist, is ook bijna niet bij te houden deze gate. Al overtreft ie de Palinggate van Jan en Yolanthe nog niet.
Zou Ruud's moeder nog haar verhaal komen doen, over gastendoekjes enzo?
Ik ook niet, maar zeker ook niet met Ruud. Ze zijn allebei lekker bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen medelijden met haar.
nou dat dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeker ook niet met Ruud. Ze zijn allebei lekker bezig
Vind het wel lullig voor die Daphne, lijkt me zuur, ben je net bevallen zie en hoor je van alles over je ex en zijn nieuwe neukertje .... pardon 1.80 m boksbal .... eh ... gratie bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeker ook niet met Ruud. Ze zijn allebei lekker bezig
Ik heb niet helemaal goed begrepen of zij nou een relatie hadden of dat het puur scharrelen was. Tja, daar kun je een man niet aan binden natuurlijk... En samen gekozen om de zwangerschap door te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Vind het wel lullig voor die Daphne, lijkt me zuur, ben je net bevallen zie en hoor je van alles over je ex en zijn nieuwe neukertje .... pardon 1.80 m boksbal .... eh ... gratie bedoel ik.
Badr heeft dus eigenlijk datgene gedaan waar de vader van Estelle bang voor was toen ze met Ruud omging.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal goed begrepen of zij nou een relatie hadden of dat het puur scharrelen was. Tja, daar kun je een man niet aan binden natuurlijk... En samen gekozen om de zwangerschap door te zetten.
Ja, maar zij hadden een relatie, Badr toch niet? En hij zoekt wel zijn kind op, het is gelukkig geen Afrojack.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Badr heeft dus eigenlijk datgene gedaan waar de vader van Estelle bang voor was toen ze met Ruud omging.
Geen idee hoe het precies zit of zat met de relatie. Het was toen voor haar vader indertijd reden genoeg om zich daarover zorgen te maken. Gelukkig heeft hij haar niet laten zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar zij hadden een relatie, Badr toch niet? En hij zoekt wel zijn kind op, het is gelukkig geen Afrojack.
Daphne dacht dat ze gewoon een relatie had met Badr.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar zij hadden een relatie, Badr toch niet? En hij zoekt wel zijn kind op, het is gelukkig geen Afrojack.
Ik niet, ik hou mijn gezicht liever heel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef static het volgende:
Wie gaat hem vertellen dat hij kaal begint te worden?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:00 schreef Poeke het volgende:
Oke mensen, omdat ik net toch in de supermarkt was heb ik stiekem even wat foto's gemaakt van de nieuwe Prive, enjoy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap wel waarom hij de kids gaat brengen bij Ruud.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou mijn gezicht liever heel.
Er stond een dame naast me me heel raar aan te kijken, maar a laquote:
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Poeke het volgende:
[..]
Er stond een dame naast me me heel raar aan te kijken, maar a la
snap er ook geen reet van,miss dat het al veel langer aan de gang was maar nu pas naar buiten komt ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef WRH het volgende:
snap er niets van dat interview:
'in het begin ben ik met de kinderen gaan zitten'
welk begin, vorige week, of de week daarvoor?
ik snap niet precies de tijdslijn hier, dus ze gaan al bijna een jaar met elkaar om, hij haalt blijkbaar al een hele tijd de kinderen op als het mama-weekend is maar ruud is pas 2 weken geleden verteld dat ze wil scheiden en vlak daarvoor / tijdens kwam hij er achter dat er een andere man is?
help?
dan is het wel weer knap dat die kids dus hun mond gehouden hebben overal, want die worden blijkbaar al tijden opgehaald en gebracht door de nieuwe lover van mama.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
snap er ook geen reet van,miss dat het al veel langer aan de gang was maar nu pas naar buiten komt ofzo
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:00 schreef Poeke het volgende:
Oke mensen, omdat ik net toch in de supermarkt was heb ik stiekem even wat foto's gemaakt van de nieuwe Prive, enjoy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze heeft er gelukkig begrip voor dat hij nu een ander heeft. Want zo is ze.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daphne dacht dat ze gewoon een relatie had met Badr.
Dat zo goed kunnen, hij wist het kennelijk pas (definitief) nadat hij die afluisterapparatuur plaatste.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
snap er ook geen reet van,miss dat het al veel langer aan de gang was maar nu pas naar buiten komt ofzo
Maar ik heb het idee dat de 'gate' nog niet klaar is. Ik wil Rafaël en/of Sylvie er nog in betrokken hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
Bij de Palinggate komt het voor mij ook bij lange na niet in de buurt. Eigenlijk vind ik het maar saai vergeleken die gate
ik hoop zo dat zij nog eens echt uit de school klapt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze heeft er gelukkig begrip voor dat hij nu een ander heeft. Want zo is ze.
Oeh ja, laat het een type Amanda blijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik hoop zo dat zij nog eens echt uit de school klapt!
Zou 't? Misschien gaat de geldkraan dan wel dicht.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja, laat het een type Amanda blijken
Ik moet ineens denken aan Micky en Adam, zijn die nou ook gaan sloeren toen Adam nog met Patries getrouwd was? Daar had ook niemand van verwacht dat ze het lang vol zouden houden...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Day het volgende:
Dus...je bent een getrouwde vrouw met 2 kids die ontzettend lijdt onder het al jarenlange vreemdgaan van je man. Dan leer je een nieuwe man kennen (die zelf op dat moment ook een relatie heeft en op het punt staat om vader te worden, maar wel bereid is daarnaast een relatie met je te beginnen) en besluit dan zelf ook maar vreemd te gaan. En binnen 4 maanden vertrouw je die man al zodanig dat je hem toelaat in het leven van je kids en je vindt het ook nog goed dat hij ze overstelpt met dure kadootjes en reisjes. On top of it all maak je ook nog wereldkundig dat hij je nieuwe prins op het witte paard is en ontken je ook nog zijn dubieuze reputatie (want je kent hem zó goed).
Nee, dan heb je écht je lesje geleerd.....
En vraagt Estelle de genodigden voor hun huwelijksfeest ook 80 euro entreegeldquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Micky en Adam, zijn die nou ook gaan sloeren toen Adam nog met Patries getrouwd was? Daar had ook niemand van verwacht dat ze het lang vol zouden houden...
Misschien doet Estelle een Mickje
Wat Sylvie betreft wordt daar niks van bekend, want zij is met haar vakantiekiekjes duidelijk bezig met een offensief "wij - Syl en Raf - zijn zielsgelukkig en blijven bij elkaar"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat de 'gate' nog niet klaar is. Ik wil Rafaël en/of Sylvie er nog in betrokken hebben.
Bijna 23 jaar.. Ruud word 50 in september en Badr is 27 jaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
Hoeveel verschillen Ruud en Badr in leeftijd ook alweer?
Oh qua uiterlijk had ik minder verschil geschatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bijna 23 jaar.. Ruud word 50 in september en Badr is 27 jaar.
Ja vind ik ook Greysquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
Oh qua uiterlijk had ik minder verschil geschat
Dan ziet Ruud er best prima uit voor zijn leeftijd en Badr iets ouder dan zijn 27 denk ik.
ja duh, allemaal bull-shit gelul. Ze wilde het eerst aan de kinderen vertellen voordat Ruud het naar buiten bracht. Hele verhaal klopt aan van geen kanten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef JaneDoe het volgende:
badr brengt de kinderen naar ruud? wat is deze?!
en dat binnen 2 weken, want de kinderen wisten daarvoor nog niet eens dat hun ouders gingen scheiden!
Welnee, ze heeft eerst lopen hoeren en snoeren in het geniep.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Joh Ruud wist het ook allang net als de kinderen.
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Day het volgende:
Dus...je bent een getrouwde vrouw met 2 kids die ontzettend lijdt onder het al jarenlange vreemdgaan van je man. Dan leer je een nieuwe man kennen (die zelf op dat moment ook een relatie heeft en op het punt staat om vader te worden, maar wel bereid is daarnaast een relatie met je te beginnen) en besluit dan zelf ook maar vreemd te gaan. En binnen 4 maanden vertrouw je die man al zodanig dat je hem toelaat in het leven van je kids en je vindt het ook nog goed dat hij ze overstelpt met dure kadootjes en reisjes. On top of it all maak je ook nog wereldkundig dat hij je nieuwe prins op het witte paard is en ontken je ook nog zijn dubieuze reputatie (want je kent hem zó goed).
Nee, dan heb je écht je lesje geleerd.....
Ja, Estelle moest zo nodig Badderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.Ik snap sowieso niet dat zulke personen überhaupt aan kinderen beginnen, kinderen zijn uiteindelijk altijd weer de dupe van dit soort trieste taferelen. Die Ruud, Badr en Estelle gedragen zich als 16-jarige pubers.
Voor hem was het met Estelle al een 3e leg, ik snap ook niet dat iemand daar trek in heeft, maar ja, Stellemans was 18... Jong naief, blind?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
Ik snap sowieso niet dat zulke personen überhaupt aan kinderen beginnen
Ja dat voert de boventoon volgens mij, ik zie het ook niet zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.![]()
dat zal best, maar Ruud en kinderen wisten al langer dat mama een nieuw vriendje heeft. Dat kan haast niet anders. Dit is echt niet pas een paar weken bij ze bekend.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft eerst lopen hoeren en snoeren in het geniep.
Zijn ze bij de bladen weer niet erg creatief in dingen subtiel aanpassen? Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik snap er geen fluit van waarom zij zoveel interviews gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef MightyMightyM het volgende:
Frappant, in hetzelfde interviewen stellen dat je het rustig aan wilt doen en tegelijk spreken over DE kinderen die hij naar Ruud brengt. Ook mijn gevoel voor chronologie laat me in deze even in de steek.
Hij wist het pas begin juni, terwijl iedereen al op de hoogte was, inclusief Jadranka, Leco EN de witte keukentafel, etc...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft eerst lopen hoeren en snoeren in het geniep.
Heb je wel weer een punt. Misschien was het een heel verhaal waarvan ze 1 zin in elkaar flansen. Misschien zei hij wel "Stellie ging haar kinderen halen en omdat ik toevallig wist dat er een goede Intratuin in de buurt was, ging ik mee, zodat ik Stellie en hoe-heten-die-kinderen-ook alweer kon afzetten en mezelf kon orienteren op een gezellige kerstboom."quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze bij de bladen weer niet erg creatief in dingen subtiel aanpassen? Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik snap er geen fluit van waarom zij zoveel interviews geven
Heet ze wel Estelle Gullit en niet gewoon Estelle Dil?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom hij de kids gaat brengen bij Ruud.
Wel een beetje rottig voor Ruud, en ook smiechterig van Estelle.
Ik bedacht me net, Estelle Gullit, klinkt nog wel goed in de oren, maar Estelle Hari
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.Ik snap sowieso niet dat zulke personen überhaupt aan kinderen beginnen, kinderen zijn uiteindelijk altijd weer de dupe van dit soort trieste taferelen. Die Ruud, Badr en Estelle gedragen zich als 16-jarige pubers.
Maar Estelle was wel verontwaardigd dat Ruud het zonder overleg de media ingeslingerd had, want ze had het Maxim die ochtend nog even moeten vertellen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zal best, maar Ruud en kinderen wisten al langer dat mama een nieuw vriendje heeft. Dat kan haast niet anders. Dit is echt niet pas een paar weken bij ze bekend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan zo'n tijdlijn, zoals die in de geschiedenisboeken op de middelbare school.
Dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is. Ze lijdt zo zeer onder het vreemdgaan van Ruud, maar begint vervolgens toch weer een relatie met een bezette vent mét een kind op komst. Prima, als dat je ding is, maar ga dan niet het slachtoffertje uithangen.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zal best, maar Ruud en kinderen wisten al langer dat mama een nieuw vriendje heeft. Dat kan haast niet anders. Dit is echt niet pas een paar weken bij ze bekend.
Misschien schrok ze zo dat Ruud naar de media is gestapt, dat ze maar wat is gaan bazelen, zou me niks verbazen :quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Estelle was wel verontwaardigd dat Ruud het zonder overleg de media ingeslingerd had, want ze had het Maxim die ochtend nog even moeten vertellen....
Er kloppen iig een aantal zaken niet.
Ja, die indruk had ik ook. Hij vermoedde wel dat er iets was, maar toen zij gespot werd op het vliegveld en afgeluisterd werd, was er voor haar geen ontkomen meer aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Hij wist het pas begin juni, terwijl iedereen al op de hoogte was, inclusief Jadranka, Leco EN de witte keukentafel, etc...
Vreemdgaan is vreemdgaan, maar ik vind er wel een verschil in zitten tussen iemand die altijd affaires heeft, en iemand die na 16 jaar relatie een keer vreemdgaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is.
Het gaat erom dat ze Estelle Gullit genoemd word. Geen idee hoe ze precies heet, volgens de boeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heet ze wel Estelle Gullit en niet gewoon Estelle Dil?
Als ze zijn naam tenminste aangenomen heeft.... met zo'n naam zou ik ook gewoon Cruyff als naam houden.
En zo is het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is. Ze lijdt zo zeer onder het vreemdgaan van Ruud, maar begint vervolgens toch weer een relatie met een bezette vent mét een kind op komst. Prima, als dat je ding is, maar ga dan niet het slachtoffertje uithangen.
En vergeet Leco niet, de BFF van Estellequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Ole het volgende:
Ik wacht nog op een exclusief interview met een moeder...
Nee, Ruud heeft via/via laten bellen, dus waarschijnlijk wist hij niet dat het bij Ruud terecht zou komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En vergeet Leco niet, de BFF van Estelle![]()
Het valt me een beetje tegen dat Leco niet allang zijn verhaal heeft gedaan, maar toen bedacht ik dat hij en Estelle misschien een kleine fall out hebben, omdat Ruud het overspel ontdekte toen hij contact opnamen met Leco, die beweerde dat hij niets wist van een reisje naar Ibiza. Foute antwoordTwee mogelijkheden: 1) Leco wist echt van niets en is door zijn BFF voorgelogen én gebruikt als dekmantel, of 2) Leco had geen zin om tegen Ruud te liegen (want Ruud betaalt de kappersrekeningen) en heeft Estelle erbij gelapt.
Ik gok op optie 1
Heb je een punt (al vind ik wel dat als je iets veroordeelt, je het zelf ook niet moet dan). Maar waarom wacht je 16 jaar om vervolgens een relatie te beginnen met een man die in feite ook vreemdgaat? Of is het dan minder/niet erg omdat JIJ degene bent met wie hij vreemdgaat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is vreemdgaan, maar ik vind er wel een verschil in zitten tussen iemand die altijd affaires heeft, en iemand die na 16 jaar relatie een keer vreemdgaat.![]()
Tja, dat zijn de woorden van de ex die gefrustreerd en hormonaal met een baby thuis zit. Wie weet is het degelijk een scharrel geweest. Maar dat zal zo'n grietje ook niet zo snel zeggen natuurlijk, die hoopte op wat anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:20 schreef Day het volgende:
om vervolgens een relatie te beginnen met een man die in feite ook vreemdgaat?
Mij ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien schrok ze zo dat Ruud naar de media is gestapt, dat ze maar wat is gaan bazelen, zou me niks verbazen :
We weten niet hoeveel affaires nou überhaupt gehad heeft, toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is vreemdgaan, maar ik vind er wel een verschil in zitten tussen iemand die altijd affaires heeft, en iemand die na 16 jaar relatie een keer vreemdgaat.![]()
Ik moet nu hardop lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Voor hetzelfde geld was Ruud negen van de tien keer wèl echt golfen.
()
quote:Olcay Gulsen en Edgar Davids verbreken relatie
van onze redactie
AMSTERDAM - Olcay Gulsen en Edgar Davids hebben na drie jaar een punt gezet achter hun relatie.
Dit heeft het management van Olcay dinsdagavond laten weten. "Vanwege drukke schema's konden zij te weinig tijd met elkaar doorbrengen."
Olcay en Edgar hadden plannen om nog dit jaar in het huwelijksbootje te stappen. De 31-jarige modeontwerpster en de oud-voetballer verloofden zich twee jaar geleden. Een jaar geleden zat het koppel in een relatiecrisis, omdat Edgar zijn vriendin zou hebben bedrogen. Olcay verbrak hun verloving, maar gaf Edgar enkele maanden later toch een tweede kans.
Ze nemen allebei een slachtofferrol aan maar het zijn van alle partijen vieze streken. Zoals ik al zei: waarom nemen zulke mensen überhaupt kinderen? Ze gedragen zich als 16-jarige labiele pubers.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Black don't crackquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh qua uiterlijk had ik minder verschil geschat
Dan ziet Ruud er best prima uit voor zijn leeftijd en Badr iets ouder dan zijn 27 denk ik.
Nou dat helemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 09:20 schreef WRH het volgende:
snap best dat als je een bekende nederlander bent het tóch gaat opvallen bij de journalisten dat je op een gegeven moment niet meer samen een lintje doorknipt ergens maar dat er opeens een andere lover naast je staat, je management zal dan wel een statement moeten geven over scheiding etc.
maar volgens mij is er altijd een heel groot verschil tussen een klein persberichtje met 'ja het is dus over' en gelijk 5 interviews in zo ongeveer alle rioolbladen die er maar bestaan in nederland.
dat laatste gebeurt toch ook altijd bij dit soort tiepjes, als ik het zo mag uitdrukken.
blijkbaar wordt hier echt wel aangevoeld dat dingen toch niet helemaal netjes zijn verlopen en proberen ze nu op hun eigen onbeholpen manier een charme offensief uit om de beeldvorming tegen te gaan, eigenlijk zou ik dan denken; laat gaan die beeldvorming.
meneer bokser roept zelf ook; 'iedereen denkt het te weten maar hoe het echt zit weet ik alleen'
nou, mooi toch?
doe dat ook even toepassen op je relatie, op de dame in kwestie, op het vreemdgaan en alles, gewoon lekker rustig houden.
(nee, natuurlijk niet, want dan heb ik niets te lezen over de roddels, maar goed)
Hmm, (ex-)voetballers lijken op de een of andere manier niet altijd de meeste trouwe echtgenoten, maar dat kan ook inbeelding zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een jaar geleden zat het koppel in een relatiecrisis, omdat Edgar zijn vriendin zou hebben bedrogen.
Hij wordt steeds sneuer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
"Luister, ik weet dat je verliefd bent op Badr. Op dit moment zit je op een roze wolk. Maar wat kennen jullie elkaar nou helemaal? Dus mocht er ooit een moment komen dat het om welke reden dan ook niet oké voelt, bel mij dan direct! Desnoods kom ik je meteen halen."
Cc en Ripley kennen toch allebei iemand=quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:32 schreef hondjes het volgende:
We weten ook niet met wie Ruud vreemdging.
Lijkt me voor de gate wel gezellig die erbij te betrekken, toch..
Nou, wat dat betreft verschillen ze niet bijzonder van andere stellen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ze nemen allebei een slachtofferrol aan maar het zijn van alle partijen vieze streken. Zoals ik al zei: waarom nemen zulke mensen überhaupt kinderen? Ze gedragen zich als 16-jarige labiele pubers.
Ik snap ook nooit waarom ze de pers er zo bij betrekken. Toch niet leuk voor die kinderen? En waarom zo'n Badr zijn vriendin (inmiddels ex) in de steek laat terwijl ze net is bevallen.
Ik vind het allemaal maar tokkie taferelen, maar wel vermakelijk.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
De voetbaltrainer vertelt in Story dat hij een goed gesprek heeft gehad met Estelle.
Ik zie dit eerder als een dreigement aan Bad R. Harrie. Wat wil Rudie van Bil dan wel niet gaan doen als ie bij Bad R aan de deur staat? De deur intrappen en Badder op zijn bek slaan? Hem een flinke schop onder zijn kont geven? Geen goed idee.....quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
"Luister, ik weet dat je verliefd bent op Badr. Op dit moment zit je op een roze wolk. Maar wat kennen jullie elkaar nou helemaal? Dus mocht er ooit een moment komen dat het om welke reden dan ook niet oké voelt, bel mij dan direct! Desnoods kom ik je meteen halen."
De oud-voetballer heeft zelfs al een onderonsje gehad met Badr Hari, de nieuwe vlam van Estelle. Ruud hoopt niet dat de kickbokser alleen maar uit is op 'pikante nachten'. "Ze blijft wel de moeder van mijn kinderen."
Nee, zulke mannetjes hou je alleen tegen met een honkbalknuppel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie dit eerder als een dreigement aan Bad R. Harrie. Wat wil Rudie van Bil dan wel niet gaan doen als ie bij Bad R aan de deur staat? De deur intrappen en Badder op zijn bek slaan? Hem een flinke schop onder zijn kont geven? Geen goed idee.....
Ik vond dit juist wel een logische reactie - hij zegt ook dat hij haar niet terug wil toch? Het klinkt meer alsof ie die Badr Hari een beetje een enge gast vindt om rond zijn ex en zijn kinderen te hebben en dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij wordt steeds sneuer.
Als je mans genoeg bent om vreemd te gaan, moet je ook mans genoeg zijn om je ex los te laten.
Ik blijf bij kamp ezeltje.
En nog zo'n sukkel. Gulsen is volgens mij best een aardige catch.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Beetje off-topic, maar toch: nog een showbiz-voetbalscheiding:
[..]
Zo kijk ik er naar; hij zal ook wel meer weten over die Badr...quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond dit juist wel een logische reactie - hij zegt ook dat hij haar niet terug wil toch? Het klinkt meer alsof ie die Badr Hari een beetje een enge gast vindt om rond zijn ex en zijn kinderen te hebben en dat kan ik me wel voorstellen.
Ik las laatst dat Raf vreemd was gegaan met Nikki Plessen, maar ik heb egen idee of dat waar isquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:17 schreef Rachilda het volgende:
Toch opmerkelijk...in de aflevering de jongens tegen de meisjes van 2 juni geeft Estelle antwoord op de vraag wie ze denkt dat men de meest sexy voetballer van het NL elftal vindt.
Estelle roept vol overtuiging "Rafael van der Vaart".
Als het antwoord anders blijkt te zijn, is ze daar erg verbaasd over...zal het dan toch...Estelle en Raf??
http://www.hebikietsgemis(...)es/aflevering-7.html
iKennelijk! ik kwam via google ook hier terechtquote:
Nou, nouquote:Op woensdag 27 juni 2012 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
En nog zo'n sukkel. Gulsen is volgens mij best een aardige catch.
Ja dit dus, daarbij had ik haar echt minimaal 5 jaar ouder geschat, met die lagen make up op en dat pruilmondje wat zo gebotoxt lijkt...quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, nouIk zag haar eens bij Koffietijd, ik was bijna flabbergasted. Wat een kenau vind ik het
Ze zegt zelf ook hoe pittig ze als kind altijd was. Nah, niks verandert hoor, denk ik...
Oke, geen Glennis Grace, maar het deed me er bijna aan denken
Ik had haar nog nooit in een interview gehoord, ken haar alleen van foto's, ik wist niet wat ik hoorde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dit dus, daarbij had ik haar echt minimaal 5 jaar ouder geschat, met die lagen make up op en dat pruilmondje wat zo gebotoxt lijkt...
Jup.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ruud probeert te voorkomen dat Estelle met modder blijft gooien door nu als de goede verliezer over te komen. Dan is het natuurlijk wat cru als Estelle vervolgens Ruud door het slijk blijft halen.
Slimme zet van Ruud.
quote:Column: De middelvinger voor Ruud Gullit
Er zijn mensen die opgewonden raken als ze Johan Cruijff een handje mogen geven. Helaas, mij doet ook deze JC niks. Die hele familie eigenlijk. Die zoon die mee mocht naar een EK voetbal op basis van een achternaam... Die vrouw die hem kapot lulde voor de WK-finale van 1974... En dan die gekke broer, wiens jaloezie zo eens per jaar leidde tot een rancuneus jankverhaal in een medium naar keuze... Ik had er minder mee, dan tegen.
Maar sinds vorige week is dat anders. Dankzij Estelle, de dochter van broer Hennie.
Estelle Cruijff was zestien jaar samen met Ruud Gullit. Zestien jaar zorgde ze, met professionele hulp natuurlijk, voor zijn schone onderbroeken en (later) kinderen. Zestien jaar trok ze zijn creditcard leeg. Zestien jaar leefde ze het naïeve leven van de voetbalvrouw. Zestien jaar wist ze, omdat ze getipt werd en omdat ze over vrouwelijke intuïtie beschikt, dat Ruud Gullit buiten de deur neukte.
En zestien jaar dacht Ruud Gullit dat zijn 'Stellemans' te dom was om door te hebben dat hij in zijn golftas meer condooms dan clubs vervoerde. Zestien jaar dacht Ruud Gullit dat die blonde kip de eerste van zijn drie vrouwen zou worden die 'm niet een bal uit zou draaien, qua alimentatie. Ruud Gullit, de smart ass, the guy with the golden dick.
En wat deed Estelle echt? Estelle ontmoette tijdens haar 'interviews' voor het glimblaadje Beau Monde allerlei interessante mensen (m) en toen ze er eindelijk eentje tegenkwam die de ultieme middelvinger voor Ruud Gullit zou betekenen, een welvarend kickbokser en K1-fighter, begon ze zelf een affaire. Met Badr 'Bad Boy' Hari dus, een knul van 27 jaar, 1.95 meter en 105 kilo die vast bereid is zijn werk mee naar huis te nemen als Ruud Gullit boos verhaal komt halen.
Ik buig eindelijk diep voor een Cruijff.
Oeh, een nieuwe? Ben benieuwd wat daar nou weer instaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef Ole het volgende:
En ik was bij de Appie vandaag, en nu vind ik zomaar Privé in mijn tas![]()
Dat wordt weer scannen morgen!
Toch wel afgerekend he?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef Ole het volgende:
haha, dit is er duidelijk iemand van Team Cruijf.quote:
thanks 4 posting!quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef Lief17 het volgende:
Stukje in de Viva van deze week:
[ afbeelding ]
Raf en Sylviequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef Rachilda het volgende:
[..]
thanks 4 posting!
nou...ik ben benieuwd welke schokkende break up er nog aan zit te komen, iemand suggesties hierover?
Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Gullit zit bij VI vrijdaghttp://www.mediacourant.nl/?p=131164
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
Het hoeft geen voetballer/wag te zijn toch?
oehhhhhh de Borsatootjes! dat is er echt eentje van die zag je niet aankomen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...
Dat zou een stunt zijn. Kan Natas d'r eigen scheiding begeleiden in haar programmaatjequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...
Alleen áls, áls die al uit elkaar gaan denk ik dat ze wel zo sjiek zijn niet met modder te gaan gooien via de bladen. Maar goed, je weet nooit!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oehhhhhh de Borsatootjes! dat is er echt eentje van die zag je niet aankomen.
Whehe..quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn. Kan Natas d'r eigen scheiding begeleiden in haar programmaatje
quote:'Rene wil voor de derde keer met Natasja trouwen'
BEWAAR
Door: Simone Lautenbach
8-3-12 - 15:38
Rene en Natasja Froger. © anp.
Als het aan Rene Froger ligt, stapt hij voor een derde keer in het huwelijksbootje met zijn Natasja. Rene is nog altijd dolgelukkig met zijn vrouw en nog steeds zo verliefd dat hij haar een derde keer het jawoord zou willen geven.
Dit laat de zanger weten vanaf zijn wintersportvakantie in het Oostenrijkse Zürs, zo meldt Story. Rene is daar met Natasja en hun zoons Maxim en Didier.
Het stel trouwde al twee keer eerder. In 1991 stapten ze op oudjaarsdag voor het eerst in het huwelijksbootje en in 1999 gaven ze elkaar nogmaals het jawoord. Rene en Natasja waren toen even uit elkaar geweest vanwege een vermeende affaire van de zanger.
In december vorig jaar vierde het stel dat ze twintig jaar samen waren. Rene zei toen dat een belangrijke reden voor hun succesvolle huwelijk is dat ze 'het gewoon heel gezellig hebben samen'. Ook Natasja was het daar mee eens. 'We kunnen zo ongelooflijk lachen met elkaar. Dat is heel bijzonder'.
Kijken dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
na deze gate verbaas ik me echt niks meer overquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen áls, áls die al uit elkaar gaan denk ik dat ze wel zo sjiek zijn niet met modder te gaan gooien via de bladen. Maar goed, je weet nooit!
Ruud is lekker 2x bij Studio voetbal geweest. Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badrquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind hem te leuk om niet te delen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badr
Toch... een jaar of 2/3 geleden kwam Marco bij de 3FM awards in beeld met een blondine op een manier waarvan ik, als kijker, dacht: "Huh, wat doet hij nou?!" Hij nam ook direct afstand toen hij de camera ontdekte. En ik las laatst nog eens een artikel over dingen die bewust buiten de roddelbladen worden gehouden, dat schijnt dus ook te gebeuren, waarin dat ook werd genoemd. Hij werd niet genoemd maar het incident werd beschreven en omdat ik het gezien had, herkende ik het.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud is lekker 2x bij Studio voetbal geweest. Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badr
Ik denk dat Marco nog wel blij is met Leo, maar Leo inmiddels wel trek in heeft in een frisser hapje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met de vriendin (inmiddels vrouw) van Dinand Woesthof en werd daar later nog een grapje over gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toch... een jaar of 2/3 geleden kwam Marco bij de 3FM awards in beeld met een blondine op een manier waarvan ik, als kijker, dacht: "Huh, wat doet hij nou?!" Hij nam ook direct afstand toen hij de camera ontdekte. En ik las laatst nog eens een artikel over dingen die bewust buiten de roddelbladen worden gehouden, dat schijnt dus ook te gebeuren, waarin dat ook werd genoemd. Hij werd niet genoemd maar het incident werd beschreven en omdat ik het gezien had, herkende ik het.
He jammerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:11 schreef Livra het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met de vriendin (inmiddels vrouw) van Dinand Woesthof en werd daar later nog een grapje over gemaakt.
quote:ESTELLE CRUIJFF (1978) HOERA HIEP HIEP
29.06.2012 . 07.21 stuur door
Badr Hari heeft zijn wekker gezet en loopt stilletjes naar de keuken om lekkere kaascroissantjes te maken voor zijn nieuwe liefde. Estelle Cruijff wordt 34.
ANP HIEP HIEP
stuur door
De geruchtenmolen in Estellegate draait op volle toeren
Voor de liefhebbers van onze prachtige Hollandse geschiedenis beginnen we met een simpele vraag. Wat hebben Kenau Simonsdochter Hasselaer, Aletta Jacobs en Estelle Cruijff gemeen? Juistem, het waren sterke vrouwen die hun mannetje stonden op het moment dat het er op aankwam.
Juni 2012 zal de geschiedenisboeken ingaan als de maand van Estelle Cruijff. Nadat Ruud Gullit in de ochtend van 12 juni 2012 aankondigde te gaan scheiden, maakten wij van WTF.nl een simpel optelsommetje: Estelle + sterke vrouw = relatie met kickbokser Badr Hari. Logisch.
Toen De Telegraaf aankondigde op zaterdag 16 juni een interview met Estelle over haar scheiding te publiceren, stond Nederland op zijn kop. Rijendik stond het deze zaterdagochtend bij de sigarenhandels om ‘Het Verhaal’ van Estelle te lezen. Niks EK, niks kredietcrisis, Henk en Ingrid wilden maar één ding weten: “Hoe gaat het met Estelle?”
En Estelle stelde het land niet teleur. In een legendarisch vraaggesprek stelde ze zich kwetsbaar op toen ze sprak over de buitenvrouwen van Ruud, gaf ze een scherpe analyse dat een huwelijk niets waard is zonder vertrouwen en stelde vast dat ze met haar nieuwe liefde Badr Hari heel erg oud wil worden. En bovenal gaf ze vrouwen hoop dat je voor jezelf kan kiezen als je in een huwelijk wordt genegeerd.
De toekomst van Estelle ziet er eind juni 2012 weer rooskleurig uit. De winkeltjes in de PC Hooftstraat kent ze inmiddels wel, en samen met Badr kan ze nu haar grenzen verleggen naar Noord-Afrika. In zijn vakantievilla in het Marokkaanse Kenitra kan ze lekker tot rust komen, prachtige sieraden ontwerpen en in de Bentley van Badr boodschapjes doen wanneer ze wilt. Het is Estelle gegund.
Estelle, een inspirerende dag vandaag met Badr. Amsterdam-Zuid zal je missen.
De rest van Nederland doesn't care. Nou ja, in dit topic wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:48 schreef Ole het volgende:
Estelle, een inspirerende dag vandaag met Badr. Amsterdam-Zuid zal je missen.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Stellie is jarig vandaag! Dat het maar een knusse dag mag worden met die gezelligerd van een Bad-R
.
http://www.wtf.nl/spotlight/2259/estelle-cruijff-1978.html
Dat laatste viel mij ook opquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef KatyM het volgende:
Estelle ging ook allang vreemd, ook voor Badr. In d'r appartement in de P.C.
Ik vind Ruud nu wel leuk bij VI!
Met wie? Raf hoop ik?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:56 schreef KatyM het volgende:
Estelle ging ook allang vreemd, ook voor Badr. In d'r appartement in de P.C.
Ik vind Ruud nu wel leuk bij VI!
1. Hij kon lachen om zichzelf en de GT-gate, over de afvalcontainer, de stofzuiger, scheidingen, alimentatie, etcquote:Op vrijdag 29 juni 2012 23:29 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die VI gemist hebben en niet kunnen wáchten op het kunnen terug kijken... wat was er zo leuk aan Ruud daar? Vertel vertel
Zal het nog even navragen, maar er sliep erg vaak een kerel bij dr toen Ruud in grozny zat (of hoe je t schrijft).quote:
als je er nul verstand van hebt praat er dan ook niet over op fbquote:Op zaterdag 30 juni 2012 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik hoop het stiekem een beetje
Waarom weet ik niet, want ik heb nul verstand van voetbal, maar hij lijkt me wel geschikt.
Ik denk in elk geval dat ie geen grote bekken pikt van die verwende voetballertjes.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
als je er nul verstand van hebt praat er dan ook niet over op fb
(ahwell jouw posts over die idioterie waren nog wel te pruimen)
Oeh effe kijken, dank!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier de link naar de uitzending van gisteren met Ruud Gullit van VIOranje: http://www.rtl.nl/xl/#/u/4eb5b6cb-f468-3eaa-ac2d-fcb7e2b9576c
Oordeel zelf of Ruud met de scheiding zit of niet!![]()
Hij doet wel heel krampachtig zijn best om te laten zien dat het niet zo isquote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier de link naar de uitzending van gisteren met Ruud Gullit van VIOranje: http://www.rtl.nl/xl/#/u/4eb5b6cb-f468-3eaa-ac2d-fcb7e2b9576c
ik kijk nu ook, ben benieuwd van Ruud.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 08:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeft ook niet, alleen de 1e 20 a 25 minuten zijn echt relevant voor Golftasgatequote:
Je kunt de uitzending eventueel ook hier downloaden en dan afspelen op een gewoon media-afspeelprogrammaatje, hierrrrrr: http://www.rtl.nl/xl/#/u/4eb5b6cb-f468-3eaa-ac2d-fcb7e2b9576cquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:27 schreef Greys het volgende:
"Sorry, er gaat iets fout. Probeer het later nog eens."
Via die site iets terugkijken lukt bij mij nooit op de een of andere manier. Grmbl...
Dat had ik ook gekeken naar dat afzeik programmaquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hoeft ook niet, alleen de 1e 20 a 25 minuten zijn echt relevant voor Golftasgate
Ja, natuurlijk is het een oud filmpje. Je denkt toch niet dat ze nu nog tijd heeft op te shoppen?! Dat komt wel weer, maar dan met de CC van Badr.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:17 schreef Poeke het volgende:
Jort Kelder, denk dat het al een oud filmpje is.
En, en, en? Je hebt het nog niet gescand en geplaatst toch? Of heb ik het gemist?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef Ole het volgende:
http://www.followfamous.n(...)zijn-van-ruud-gullitquote:XXX beweert zwanger te zijn van Ruud Gullit
By Follow Famous — juli 02, 2012
Ene XXX beweert dat zij de minnares is van Ruud Gullit en dat hij haar heeft zwanger gemaakt. Ruud en Estelle Gullit liggen in scheiding en hier wordt volop aandacht aan gegeven in de media. XXX hoopte hier ook van te kunnen profiteren en benaderde diverse pers met het nieuws dat zij zwanger zou zijn van de ex voetballer. Maar al snel blijkt dat we hier te maken hebben met een oplichtster. XXX werd namelijk geboren als man, zo vertelt de eigenaar van kapsalon Faces in Eindhoven. XXX beweerde hier te werken maar de eigenares vertelt dat dit niet waar is en dat ze bekend staat om haar leugens.
Serieus, wat treurigquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
En van de site Badder Harry zelf:
[ afbeelding ]
het bleek hetzelfde verhaal als op de site. Die staat hier alquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef proud_mami het volgende:
[..]
En, en, en? Je hebt het nog niet gescand en geplaatst toch? Of heb ik het gemist?
Of was het niet interessant?
Hoe smakeloos....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij geen eigen site. Die is ooit opgeheven.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
Het is zo'n fanpage, niet van hem.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe smakeloos....
Als je als vers vriendje al zo gaat gedragen dan kun je er op wachten dat het een vechtscheiding wordt.
Dat is niet zijn eigen site, kan het me werken niet voorstellenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe smakeloos....
Als je als vers vriendje al zo gaat gedragen dan kun je er op wachten dat het een vechtscheiding wordt.
Klopt. En nu doet Badr het via deze fansitequote:Op maandag 2 juli 2012 22:53 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen eigen site. Die is ooit opgeheven.
Maar wie zegt dat ie die shop zelf gemaakt heeft danquote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt. En nu doet Badr het via deze fansite
Ik ben een fan. Volg hem al jaren op kickbox gebied.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah okay, hij heeft dus smakeloze fans... dat verbaast me dan weer niet
Onzin.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Klopt. En nu doet Badr het via deze fansite
Dan ben jij ook gevaarlijk!!quote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben een fan. Volg hem al jaren op kickbox gebied.
Tuurlijk doe ik dat. Verder nog iets bij te dragen aan dit topic? Nieuwtjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:28 schreef Cynix ® het volgende:
Roberto, maak er nou geen onzintopic van, svp.
Wel slim, hoe kent half het land je binnen een dagquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dan zal ik maar wat leven blazen in dit topic:
[..]
http://www.followfamous.n(...)zijn-van-ruud-gullit
quote:Badr fietste met Ruud en Estelle's 11-jarige zoon Maxim door de Amsterdamse Cornelis Schuytstraat toen Ruud daar op dat moment toevallig ook was.
Badr en Ruud gingen zeer volwassen met de wat ongemakkelijke situatie om toen Maxim van zijn fiets sprong om zijn vader een kus te geven. De twee mannen groetten elkaar vriendellijk en maakten zelfs nog een kort praatje.
Volgens mij is het gewoon al veel langer aan de gang dan dat wij weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat ze allebei blíj zijn van elkaar af te zijn.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 06:06 schreef Marrije het volgende:
Of, 'nog een golftas nodig? Die van mij staat te verstoffen'
Ik snap Ruud wel. Je wil toch niks verkeerds zeggen tegen Badr, voor je het weet lig je in het ziekenhuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij,ik ben nu 5 jaar gescheiden en heb 4 jaar een nieuwe (lat)relatie.
Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn kinderen mijn vriend hebben ontmoet(heb het initiatief bij hen gelaten) en mijn exman heeft mijn vriend wel eens gezien maar gaat niet gezellig met hem praten,gewoon hoi en doei.
Bij gullit/cruyff/badhr gaat het wel heel erg rap!
Hij valt vast alleen op blond.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Over 3 jaar wordt Estelle ingeruild voor haar dochter?
Leuk hoor, als je verse verkering goed met je kinderen overweg kan, maar ik vind dit wel ter gaan.
Ik vermoed dat ze a. al veel langer samen zijn. En b. dat de kinderen het zélf misschien heel graag willen, ik kan me anders niet voorstellen dat je kinderen op die leeftijd er zo in 'drukt' om met de nieuwe vlam van je moeder om te gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Over 3 jaar wordt Estelle ingeruild voor haar dochter?
Leuk hoor, als je verse verkering goed met je kinderen overweg kan, maar ik vind dit wel ter gaan.
Nou scheelt het voor Estelle dat ze altijd een horde fotografen als extra oppas heeft, maar ik vind het wel heel snel gaan voor een relatie die zogenaamd nog maar zo kort duurt. Ze wisselt niet alleen van partner, maar ook van man in het gezin.
Ik ken meer mensen die dat doen. Iemand die iedere vriend die ze heeft gelijk thuis neerzet bij de kinderen, en ze heeft nogal wat vriendjes... ben ik het ook totaal niet mee eens.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:46 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij,ik ben nu 5 jaar gescheiden en heb 4 jaar een nieuwe (lat)relatie.
Het heeft ongeveer een half jaar geduurd voordat mijn kinderen mijn vriend hebben ontmoet(heb het initiatief bij hen gelaten) en mijn exman heeft mijn vriend wel eens gezien maar gaat niet gezellig met hem praten,gewoon hoi en doei.
Bij gullit/cruyff/badhr gaat het wel heel erg rap!
Ik denk ook dat de relatie tussen Estelle en Badr al veel langer aan de gang is. Want al zou Estelle nog wel zo dom kunnen zijn om haar nieuwe vriend nu al zo'n groot deel van het leven van haar kinderen uit te laten maken, kinderen (en vooral op deze leeftijd) accepteren niet zo snel een nieuwe man in het leven van hun moeder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze a. al veel langer samen zijn. En b. dat de kinderen het zélf misschien heel graag willen, ik kan me anders niet voorstellen dat je kinderen op die leeftijd er zo in 'drukt' om met de nieuwe vlam van je moeder om te gaan.
Zou me niks verbazen als ze al 1 jaar een relatie hebben... Of het is gewoon vanwege alle ellende die ze richting de media gegooid hebben, en proberen het nu maar snel te sussen, voordat nog meer mensen van schande spreken
Hij zal wel gedumpt zijn door zijn laatste golftasgebruikstertje en zin hebben gehad in wraakquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgens mij had ik een paar topics geleden al gezegd dat dit al veel langer duurt
En nu ben ik er helemaal zeker van.
Des te meer stupide vind ik het dat Ruud het zo in de media heeft gegooid.
Had gewoon alles bij die keukentafel gehouden ofzo.
Dat jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:19 schreef mascara-klodder het volgende:
Des te meer stupide vind ik het dat Ruud het zo in de media heeft gegooid.
Had gewoon alles bij die keukentafel gehouden ofzo.
ik denk gewoon dat hij te druk was met zijn golftasje en dat Estelle al die jaren die golftasjes heeft gepikt en hij nu verbaasd is dat Estelle in de tussentijd gewoon een ander leven heeft opgebouwd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij zal wel gedumpt zijn door zijn laatste golftasgebruikstertje en zin hebben gehad in wraak
Dan zou Badr én zijn vreemdgegaan én die andere chick hebben bezwangerd... lijkt me nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze al 1 jaar een relatie hebben... Of het is gewoon vanwege alle ellende die ze richting de media gegooid hebben, en proberen het nu maar snel te sussen, voordat nog meer mensen van schande spreken
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou Badr én zijn vreemdgegaan én die andere chick hebben bezwangerd... lijkt me niet
Op 13 juni schreef men (dus hoeft niet waar te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.
Waarom zou het niet zo geweest kunnen zijn dat Daphne zegt dat ze zwanger is maar dat ze gewoon geld wil van Badr en dat het allang uit was. Dan klopt het weer..quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is die baby? Als die 4 maanden is kan het best. En vreemdgaan, ze hadden geen relatie, aldus Badr.
Ah!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Op 13 juni schreef men (dus hoeft niet waar te zijn) dat de baby toen 4 weken oud was.
Dat was volgens mij een neukertje,tot mevrouw zwanger bleek en meer wou wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit even te denken aan Rob Kamphuys, hoe zat het daar ook alweer mee? Dat was ook een scharrel, of nee een enkele one-night-stand toch?
Nou ja dat dacht ik idd ook wel even toen ik dat las ja met die uitgebreide hele close-up foto's er bijquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, rust opzoeken, maar nog wel even een paparazzo bellen die foto's komt maken. Klinkt logisch.
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, rust opzoeken, maar nog wel even een paparazzo bellen die foto's komt maken. Klinkt logisch.
idd, dat merk je wel aan die regel over die hotelkamers en de prijzen per nacht. Ik denk dat het resort graag 'gratis' reclame wil.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.
Ze zitten idd erg te poseren op die foto's...quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Al die Weekendlezeressen direct kamers boeken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:37 schreef SEMTEX het volgende:
idd, dat merk je wel aan die regel over die hotelkamers en de prijzen per nacht. Ik denk dat het resort graag 'gratis' reclame wil.
Smulders is zelfs de buurman van Estelle geweest volgens mijquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt? Die zegt wel eens dat hij dan ergens is, en zegt mensen met rust te laten als hij een paar foto's mag maken.
Ik vind het eigenlijk geen poserende foto'sZe genieten gewoon van hun vakantie.
Oh!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Smulders is zelfs de buurman van Estelle geweest volgens mij
Smuldersquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt?
Foto's: Rene van Marenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh!
Nou wie weet dat ze daarom zo lekker ontspannen op de kiek staat.
Ook al?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Edwin Smulders. Zijn vrouw Anouk is nu bij Boulevard .quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die Smulders, die ook foto's maakt? Die zegt wel eens dat hij dan ergens is, en zegt mensen met rust te laten als hij een paar foto's mag maken.
Ik vind het eigenlijk geen poserende foto'sZe genieten gewoon van hun vakantie.
Smulders woonde ooit aan het water, of zijn ze allemaal alweer vaak verhuisd?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kijk nou toch eens naar die inzet-foto op pagina 2! Dat is toch precies het ideale plaatje van een verliefd stel! De rechterarm van Bad R, handjes vasthouden, de quasi-geinteresseerde blik van Bother, zijn losse, quasi-relaxte linkerbeen... Ze gaan expres zo zitten omdat ze weten dat er papperrazzies in de buurt zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dan nog vind ik het niet poseren. Wes en Yo staan ook geregeld lachend en struinend door de stad op de foto, Sylvie lacht zelfs in de camera... en vergeet vooral de lens niet waarmee je op meters afstand in kunt zoomen
Jazeker wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moesten die kinderen niet naar school? De vakanties zijn toch nog niet begonnen?
Tja, als je verliefd bent hang en zit je zo, imo. Handjes vasthouden doe je dan ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kijk nou toch eens naar die inzet-foto op pagina 2! Dat is toch precies het ideale plaatje van een verliefd stel! De rechterarm van Bad R, handjes vasthouden, de quasi-geinteresseerde blik van Bother, zijn losse, quasi-relaxte linkerbeen... Ze gaan expres zo zitten omdat ze weten dat er papperrazzies in de buurt zijn!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.
Ja, 30 juni, regio zuid.... daar valt Amsterdam iig niet onder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jazeker wel.
De eerste regio van de vakantiespreiding heeft vorige week vakantie gekregen. Vraag me niet welke regio het is maar wie weet de regio waar ze vandaan komen. Bovendien is het met middelbare scholen en/of groep 8 vaak ook nog wat anders.
Badr komt overal mensen tegen waar hij een vrouw gemeen mee heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
Net bij Boulevard een filmpje dat Estelle en Badr gezellig op een terrasje zitten en dat Willem Holleeder langs loopt en gezellig een tijdje met Badr blijft staan kleppen. Toen de ober de drankjes kwam brengen keek hij echt een beetje geschrokken toen hij zag dat het Holleeder was![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)rrast_Estelle__.htmlquote:Badr Hari verrast Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari heeft Estelle Gullit op haar 34ste verjaardag in de watten gelegd met een surpriseparty.
Het feestje vond donderdag plaats in de villa van topdesigner Eric Kuster. Onder anderen Patty Brard en Caroline Tensen mochten bij het feestje aanwezig zijn, zo weet RTL Boulevard vrijdag te melden.
Het moge duidelijk zijn dat Badr en Estelle stapelverliefd op elkaar zijn!
Even gelezen, wat een lulverhaal zeg. Duidelijk iemand die op de hand van Estelle is, of bang is voor klappen van B.H.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef Mylene het volgende:
De Weekend van deze week.
klikken om te vergroten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)rrast_Estelle__.html
http://crimesite.nl/compo(...)ij-mishandeling.htmlquote:'Badr Hari betrokken bij zware mishandeling'
Dat meldt Crimesite op basis van een 'betrouwbare bron'. Badr Hari en Estelle Gullit waren aanwezig bij het dancefeest in de Arena. De bron vertelt: 'Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid. Zijn hele kop inelkaar zijn neus, zijn ogen, er was veel bloed maar het bizarste is dat zijn voet gewoon los hing, het bot stak eruit en zijn voet hing half los naar achter.'
De bron stapte de vipbox binnen en zag daar naar eigen zeggen Badr Hari met een hand die onder het bloed zat. Ook zag hij een blonde vrouw in de box die hulpeloos om zich heen keek. 'Even later verscheen politie in burger. Het schorem was natuurlijk snel vertrokken', aldus de bron die hier zijn hele verhaal doet.
De politie bevestigt dat om 03.30 uur een 38-jarige man ernstig is midhandeld in een vipbox van de Arena. Het slachtoffer ligt nog steeds in het ziekenhuis. Er zijn geen verdachten aangehouden en de politie kan niet zeggen of Badr Hari bij de mishandeling betrokken was. De advocaat van Hari ontkent dat de kickbokser betrokken was bij de mishandeling, wel was hij aanwezig in de vipbox op dat moment.
quote:Badr Hari: 'Ik heb er niets mee te maken'
Badr Hari ontkent dat hij iets te maken heeft gehad met de mishandeling die vannacht heeft plaatsgevonden in op het VIP-dek van de Amsterdam-Arena. Zijn advocaat Benedicte Ficq laat weten aan Crimesite dat hij 'niets' met het gebeurde te maken heeft. Volgens Ficq was Badri Hari wel aanwezig in de VIP-box maar was Badr Hari niet betrokken bij de vechtpartij. 'De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is,' zegt Ficq.
Ficq: 'Badr was al weg uit de VIP-box voordat de politie aanwezig was. Daarna is hij ook niet gebeld door de politie, terwijl dat makkelijk had gekund omdat hij gewoon bereikbaar was. De politie kan hem zo spreken als ze dat willen. Ik heb hem gevraagd naar de bebloede hand en de handdoek die hij om zijn hand gewikkeld zou hebben, maar dat is niet waar. Hij wil graag dat dit wordt rechtgezet. Dit is heel vervelend voor hem.'
Volgens Ficq wordt Badr Hari achtervolgd door negatieve verhalen. Ficq: 'Er hoeft maar iets te gebeuren als hij in de buurt is en het wordt direct op zijn conto geschreven.'
In de bar Blinq op het Leidseplein in Amsterdam vond op 19 februari 2010 een mishandeling plaats van een portier. Hari was aanwezig en werd door de politie verdacht van die zaak maar hij ontkende geslagen te hebben. De portier ontkende later ook door Badr Hari geslagen te zijn, na daarover eerst wel te heben gesproken. Het Openbaar Ministerie heeft deze zaak niet voor de rechter gebracht.
En dat 'de bebloede hand niet waar is'.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ficq zegt ook alleen maar dat hij al weg was voor de politie kwam, wat heeft dat in hemelsnaam met zijn mogelijke (on)schuld te maken?
"Ze konden hem gewoon bellen"quote:Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ficq zegt ook alleen maar dat hij al weg was voor de politie kwam, wat heeft dat in hemelsnaam met zijn mogelijke (on)schuld te maken?
Leuk die advertenties, tongquote:Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Badr Hari, het nieuwe vriendje van Estelle Gullit, zou zaterdagavond betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij in een vipbox tijdens Sensation.
Foto: FEG Inc
Ads door Google
Parttime Bedrijfskunde
Voorlichtingsavond 2 aug a.s. RSM, Erasmus University Rotterdam
www.rsm.nl/parttime-bedrijfskunde
Goede Uitvaartverzekering
Vanaf slechts ¤ 2,42 p/mnd heeft u een Goede Uitvaartverzekering !
GoedkoopUwUitvaartVerzekeren.nl
Uitvaartsparen verzekeren
Bereken nu de premie van uw uitvaartverzekering of vraag advies
www.unive-rivierenland.nl
Een bron van Crimesite meldt het volgende: “Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid.” Een 38-jarige bezoeker van het dansfeest zou daar zwaar zijn toegetakeld in de VIP-box. Wat er precies heeft plaatsgevonden is echter tot op heden onduidelijk.
De politie heeft 34 aanhoudingen verricht rond het dancefeest in de Amsterdam ArenA. Dat maakte een woordvoerster zondag bekend. De mensen werden aangehouden om uiteenlopende redenen. In de vipbox zijn naar verluidt geen verdachten aangehouden.
UPDATE
Benedicte Ficq, de advocate van Hari, ontkent tegenover Crimesite dat haar client betrokken was bij de mishandeling. Volgens Ficq was de kickbokser wel aanwezig in de VIP-box, maar was Badr niet betrokken bij de knokpartij. "De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is," laat Ficq
Vandaar de reclame voor de uitvaartverzekering.quote:
Bedankt Tong, voor je bijdrage.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaar de reclame voor de uitvaartverzekering.
En weer maakt Badr een slachtoffer.quote:
quote:
Dat mishandelde slachtoffer ook waarschijnlijk.quote:
quote:Badr weet niets van mishandeling
Voor sommige mensen was één plus één wel twee. Een zware mishandeling in de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff - daar moest de K1-kampioen wel bij betrokken zijn geweest. En zo eindigde een avondje Sensation White in de Amsterdam ArenA voor Badr erg zuur. Volgens getuigen en Badr Hari zélf is het verhaal anders. Hij vertelt het, aangeslagen, exclusief aan Pagina Privé.
Badr Hari spreidt zijn grote handen voor zich uit op tafel. „Kijk dan! Zien die eruit of ze gisteravond nog gevochten hebben? Of dat ik er een theedoek omheen had, om het bloeden te stoppen? Ik heb niets gedaan, helemaal niets. En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de ArenA rij, en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan!”
Het was zondagochtend ongemakkelijk wakker worden voor de kickbokskampioen. Na een avondje ‘Sensation White’ met zijn vriendin Estelle Cruijff en wat vrienden, in de skybox van een van hen, kreeg Badr op een misdaadsite de schuld van een zware mishandeling die had plaatsgevonden in de luxe skybox in het afgeladen stadion. Badrs eigen verhaal staat vandaag in De Telegraaf.
bronquote:BADR HARI ‘ aangeslagen’ door ArenAbeschuldiging :
‘Ik heb zelfs niets gehóórd!’
EEN ERNSTIG INCIDENT tijdens Sensation White in de Amsterdam ArenA. Ruim 40.000 aanwezigen, en uitgerekend in de nabijheid van BADR HARI en zijn vriendin ESTELLE CRUIJFF werd een man zwaar mishandeld. Sommigen trokken de conclusie dat één plus één wel twee zou zijn. Volgens getuigen en Badr Hari zélf is het verhaal anders. Hij vertelt het, aangeslagen, exclusief aan Pagina Privé.
Badr Hari spreidt zijn grote handen voor zich uit op tafel. „Kijk dan! Zien die eruit of ze gisteravond nog gevochten hebben? Of dat ik er een theedoek omheen had, om het bloeden te stoppen? Ik heb niets gedaan, helemaal niets. En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de ArenA rij, en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan!”
Het was zondagochtend ongemakkelijk wakker worden voor de kickbokskampioen. Na een avondje ‘Sensation White’ met zijn vriendin Estelle Cruijff en wat vrienden, in de skybox van een van hen, kreeg Badr op een misdaadsite de schuld van een zware mishandeling die had plaatsgevonden in de luxe skybox in het afgeladen stadion.
En, het moet gezegd, Badr reed niet slechts langs de ArenA. Hij bevond zich in, of net buiten, de skybox waar de klappen vielen. Estelle en hij hebben dezelfde lezing van het gebeurde. Het paar was rond elf uur gearriveerd bij het door meer dan 40 duizend mensen bezochte superevenement.
Badr: „We stonden een minuut of twintig in de rij voordat we naar binnen konden en de skybox van Peter Steenbakkers bereikten. Hij is een van mijn beste vrienden, gezellige Brabander, die het goed heeft gedaan in de wereld van het transport. Er waren nog wat vrienden van hem die in kroketten doen, allemaal leuke mensen, allemaal met hun vrouw. Allemaal met de bedoeling er een leuke avond van te maken. De sfeer vond ik eerst nog wat tam, maar die kwam snel op gang. En eigenlijk werd het een geweldige avond; geen spijt dat we gegaan waren.”
Hij vervolgt: „Eric Kuster (de interieurontwerper van de sterren, ES) was met ons mee. Die zei rond een uur of twee dat hij nog even langs Duncan Stutterheim (de organisator van Sensation, ES) liep om hem een handje te geven en te complimenteren. En Eric zei: ’als ik terugkom, dan gaan we. Oké?’ Stel en ik waren het er helemaal mee eens, en wij stonden in de deuropening naar het balkon nog wat naar die dansende menigte te kijken. Dat is imponerend. Stel je voor, vanuit die skybox kijk je daar helemaal overheen. Kei-harde muziek. Al die mensen in het wit, geweldig. Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!’
Maar de commotie drong ook door op het balkonnetje. ‘Dat was voor mij reden om te zeggen: ‘kom op, we gaan! Ik zag allemaal drukte bij de ingang van onze skybox, beveiliging en gedoe. Ik ben nog een paar stappen richting die deur gelopen, daar bleek een vechtpartij geweest te zijn. Maar beveiligers, die ineens overal waren, zeiden: Kom maar met ons mee, ga maar via de andere kant naar buiten. Estelle en ik zijn toen over de reling, vanuit de box, naar de gewone tribune geklommen en daarlangs weggegaan. Naar huis met een taxi. Niet wetend wat er daarna nog allemaal zou gebeuren en zou worden beweerd. Dat ik zelfs met een theedoek de wonden op mijn hand stond te deppen.’’
Wat in jouw geval gelijk staat als een smoking gun…
„Tsja. Pas de volgende ochtend hoorde ik dat allemaal.” Alle mensen die zich nog in de skybox bevonden toen de politie ter plekke arriveerde, waren meegenomen naar het bureau. Ook de eigenaar van de box, die daar een nacht doorbracht in plaats van in zijn hotelsuite.
Badr: „Wat er is gebeurd? Ik weet het niet. Hoe vaak worden er mensen opgepakt die op zo’n groot evenement wat hebben gedaan? Die flikken wat, verdwijnen in de massa en niemand doet ze meer wat. Iedereen was ook in het wit, hé! Wat had hij aan? Ja iets wits; daar gá je al!”
Wat heb je gezien van het slachtoffer?
„Niets! Ik weet niet wie het is. Ik weet niet of hij groot, klein, dik, dun, kaal of heel behaard is. Wij zijn weg gegaan. Toen ik merkte dat er ellende was, was dat voor mij het teken om te gaan. Zo ben ik. Ik loop tegenwoordig weg van alle ellende. Dat heb ik laatst al gezegd; er staat voor mij teveel op het spel. En ik hou er niet van. Te gekke avond voor iedereen, naar de kloten. Ik kreeg echt pijn in mijn buik zondagochtend, toen ik van iemand moest gaan lezen wat er over me op een misdaadsite stond. Ik las het en dacht: daar gáán we weer!”
„De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog van veel dieper opnieuw beginnen! Maar gelukkig zijn er ook getuigen die zich nu al melden en die hebben gezien dat ik niets gedaan heb. Dat ik niets gedaan kán hebben, met één hand door Estelle’s haar. Voor Estelle vind ik het ook zo erg, weet je? Ze heeft al zoveel over zich heen gekregen de laatste weken. Ik ben er echt door aangedaan. Het is onrecht, puur onrecht.”
Wat is er volgens jou wel gebeurd?
„Ik wéét het niet! Dat zal het slachtoffer misschien kunnen verklaren, misschien kent hij de dader. En dat het net bij ons gebeurde… Het is in de ArenA niet zo dat iedereen de hele avond in zijn eigen box blijft. Al die deuren staan open. Die dingen zijn ook bedoeld om bij elkaar naar binnen te lopen; ze zijn gemaakt om te kunnen netwerken. En ik heb ook wel mensen zien lopen, die niet eens het juiste polsbandje om hadden om daar te mogen zijn. Ik weet niet wat er gebeurd is.”
En die theedoek?
„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb. Maar van die ellende, man, ik moet er niets van hebben. Maar het is duidelijk, het is zó gemakkelijk om mij maar weer te beschuldigen. Ik kan gewoon nergens meer heen, in elk geval niet meer naar zulke grote evenementen. Ja, naar André Rieu of zo!”
En weer een nieuw item; de theedoek.quote:
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:39 schreef WRH het volgende:
ik heb echt nog nooit meegemaakt bij het uitgaan dat ik per ongeluk naast een vechtende groep debielen kom te staan, per ongeluk en zonder dat ik ze ken.
iemand kan wel eens op het verkeerde moment op de verkeerde plaats staan maar hoe vaak gebeurt dat nu écht?
Eensquote:Op maandag 9 juli 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
In de tijd dat ik de feestjes afliep heb ik vaak genoeg naast of dichtbij een zooitje ongeregeld gestaan. Met drank en drugs gebeurt er genoeg...
En op een feestje zo groot als Sensation is dat niet zo gek, zelfs bij die VIP boxen, maar ja, die jongen is bekend. Geen idee hoe graag mensen hem ook in een verkeerd daglicht willen zetten. Ik heb echt geen idee wat ik hier nou van moet denken
Ik was afgelopen zaterdat bij Beatstad en ook daar dreigde op een gegeven moment een vechtpartij. Het is druk, mensen proberen zich op het laatse moment toch nog naar voren te dringen, er is alcohol in het spel en dan kan het makkelijk mis gaan. Het werd nu gesust maar als het inderdaad vechten was geworden, dan had ik per ongeluk naast een groep vechtende debielen gestaan zonder dat ik ze kende.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
In de tijd dat ik de feestjes afliep heb ik vaak genoeg naast of dichtbij een zooitje ongeregeld gestaan. Met drank en drugs gebeurt er genoeg...
En op een feestje zo groot als Sensation is dat niet zo gek, zelfs bij die VIP boxen, maar ja, die jongen is bekend. Geen idee hoe graag mensen hem ook in een verkeerd daglicht willen zetten. Ik heb echt geen idee wat ik hier nou van moet denken
Whehehe, zo dat is al weer snel!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:06 schreef static het volgende:
[..]
http://crimesite.nl/compo(...)ij-mishandeling.html
[..]
quote:En die theedoek?
„Misschien heb ik in de loop van de avond even een theedoek in mijn handen gehad om een glas af te drogen. Want dat doe ik ook gewoon even, als ik ergens een gezellige avond heb.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 10:28 schreef Lovechild het volgende:
Maar nu begrijp ik dat iedereen wel degelijk daar gewoon in en uit loopt en dat je elkaar dus helemaal niet hoeft te kennen in zo'n box.
Ik denk eerder aan: de keukentafelquote:Op maandag 9 juli 2012 10:34 schreef OProg het volgende:
Ik wacht met spanning op een stuk van Evert Santegoeds die komt melden dat en een verhouding is ontstaan tussen de golftas en de theedoek. Ik hoop dat die twee binnenkort op liefdesvakantie gaan naar de Malediven.
Te mooiquote:
Ik wacht even op het verslag van dat glasquote:
En van de vrienden die in kroketten doen - die weten vast meerquote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wacht even op het verslag van dat glas
Zo is hij gewoon dan ook weer! Ideale schoonzoonquote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef ShaoliN het volgende:
Toch lief dat hij zijn eigen glazen afwast na zo'n feestje. Aardige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |