Zijn ze bij de bladen weer niet erg creatief in dingen subtiel aanpassen? Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik snap er geen fluit van waarom zij zoveel interviews gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:43 schreef MightyMightyM het volgende:
Frappant, in hetzelfde interviewen stellen dat je het rustig aan wilt doen en tegelijk spreken over DE kinderen die hij naar Ruud brengt. Ook mijn gevoel voor chronologie laat me in deze even in de steek.
Hij wist het pas begin juni, terwijl iedereen al op de hoogte was, inclusief Jadranka, Leco EN de witte keukentafel, etc...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft eerst lopen hoeren en snoeren in het geniep.
Heb je wel weer een punt. Misschien was het een heel verhaal waarvan ze 1 zin in elkaar flansen. Misschien zei hij wel "Stellie ging haar kinderen halen en omdat ik toevallig wist dat er een goede Intratuin in de buurt was, ging ik mee, zodat ik Stellie en hoe-heten-die-kinderen-ook alweer kon afzetten en mezelf kon orienteren op een gezellige kerstboom."quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze bij de bladen weer niet erg creatief in dingen subtiel aanpassen? Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik snap er geen fluit van waarom zij zoveel interviews geven
Heet ze wel Estelle Gullit en niet gewoon Estelle Dil?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom hij de kids gaat brengen bij Ruud.
Wel een beetje rottig voor Ruud, en ook smiechterig van Estelle.
Ik bedacht me net, Estelle Gullit, klinkt nog wel goed in de oren, maar Estelle Hari
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, die Ruud is een voorbeeld van een goede vader, schuif het allemaal af op die Estelle.Ik snap sowieso niet dat zulke personen überhaupt aan kinderen beginnen, kinderen zijn uiteindelijk altijd weer de dupe van dit soort trieste taferelen. Die Ruud, Badr en Estelle gedragen zich als 16-jarige pubers.
Maar Estelle was wel verontwaardigd dat Ruud het zonder overleg de media ingeslingerd had, want ze had het Maxim die ochtend nog even moeten vertellen....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zal best, maar Ruud en kinderen wisten al langer dat mama een nieuw vriendje heeft. Dat kan haast niet anders. Dit is echt niet pas een paar weken bij ze bekend.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik heb eigenlijk behoefte aan zo'n tijdlijn, zoals die in de geschiedenisboeken op de middelbare school.
Dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is. Ze lijdt zo zeer onder het vreemdgaan van Ruud, maar begint vervolgens toch weer een relatie met een bezette vent mét een kind op komst. Prima, als dat je ding is, maar ga dan niet het slachtoffertje uithangen.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat zal best, maar Ruud en kinderen wisten al langer dat mama een nieuw vriendje heeft. Dat kan haast niet anders. Dit is echt niet pas een paar weken bij ze bekend.
Misschien schrok ze zo dat Ruud naar de media is gestapt, dat ze maar wat is gaan bazelen, zou me niks verbazen :quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Estelle was wel verontwaardigd dat Ruud het zonder overleg de media ingeslingerd had, want ze had het Maxim die ochtend nog even moeten vertellen....
Er kloppen iig een aantal zaken niet.
Ja, die indruk had ik ook. Hij vermoedde wel dat er iets was, maar toen zij gespot werd op het vliegveld en afgeluisterd werd, was er voor haar geen ontkomen meer aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Hij wist het pas begin juni, terwijl iedereen al op de hoogte was, inclusief Jadranka, Leco EN de witte keukentafel, etc...
Vreemdgaan is vreemdgaan, maar ik vind er wel een verschil in zitten tussen iemand die altijd affaires heeft, en iemand die na 16 jaar relatie een keer vreemdgaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is.
Het gaat erom dat ze Estelle Gullit genoemd word. Geen idee hoe ze precies heet, volgens de boeken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heet ze wel Estelle Gullit en niet gewoon Estelle Dil?
Als ze zijn naam tenminste aangenomen heeft.... met zo'n naam zou ik ook gewoon Cruyff als naam houden.
En zo is het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:05 schreef Day het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik Ruud verdedig? Dat is inderdaad een asshole, maar dat wist ze al voordat hij die trouwring om haar vinger schoof. Net zoals ze wist dat hij al 2 huwelijken achter de rug had (dan moeten er toch alarmbellen rinkelen?)
Het gaat mij meer om het feit dat ze hem beschuldigd van vreemdgaan, maar eigenlijk zelf geen haar beter is. Ze lijdt zo zeer onder het vreemdgaan van Ruud, maar begint vervolgens toch weer een relatie met een bezette vent mét een kind op komst. Prima, als dat je ding is, maar ga dan niet het slachtoffertje uithangen.
En vergeet Leco niet, de BFF van Estellequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef Ole het volgende:
Ik wacht nog op een exclusief interview met een moeder...
Nee, Ruud heeft via/via laten bellen, dus waarschijnlijk wist hij niet dat het bij Ruud terecht zou komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En vergeet Leco niet, de BFF van Estelle![]()
Het valt me een beetje tegen dat Leco niet allang zijn verhaal heeft gedaan, maar toen bedacht ik dat hij en Estelle misschien een kleine fall out hebben, omdat Ruud het overspel ontdekte toen hij contact opnamen met Leco, die beweerde dat hij niets wist van een reisje naar Ibiza. Foute antwoordTwee mogelijkheden: 1) Leco wist echt van niets en is door zijn BFF voorgelogen én gebruikt als dekmantel, of 2) Leco had geen zin om tegen Ruud te liegen (want Ruud betaalt de kappersrekeningen) en heeft Estelle erbij gelapt.
Ik gok op optie 1
Heb je een punt (al vind ik wel dat als je iets veroordeelt, je het zelf ook niet moet dan). Maar waarom wacht je 16 jaar om vervolgens een relatie te beginnen met een man die in feite ook vreemdgaat? Of is het dan minder/niet erg omdat JIJ degene bent met wie hij vreemdgaat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is vreemdgaan, maar ik vind er wel een verschil in zitten tussen iemand die altijd affaires heeft, en iemand die na 16 jaar relatie een keer vreemdgaat.![]()
Tja, dat zijn de woorden van de ex die gefrustreerd en hormonaal met een baby thuis zit. Wie weet is het degelijk een scharrel geweest. Maar dat zal zo'n grietje ook niet zo snel zeggen natuurlijk, die hoopte op wat anders.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:20 schreef Day het volgende:
om vervolgens een relatie te beginnen met een man die in feite ook vreemdgaat?
Mij ook nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien schrok ze zo dat Ruud naar de media is gestapt, dat ze maar wat is gaan bazelen, zou me niks verbazen :
We weten niet hoeveel affaires nou überhaupt gehad heeft, toch?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is vreemdgaan, maar ik vind er wel een verschil in zitten tussen iemand die altijd affaires heeft, en iemand die na 16 jaar relatie een keer vreemdgaat.![]()
Ik moet nu hardop lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:35 schreef Greys het volgende:
Voor hetzelfde geld was Ruud negen van de tien keer wèl echt golfen.
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |