Mooi!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Gullit zit bij VI vrijdaghttp://www.mediacourant.nl/?p=131164
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:27 schreef speknek het volgende:
Het hoeft geen voetballer/wag te zijn toch?
oehhhhhh de Borsatootjes! dat is er echt eentje van die zag je niet aankomen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...
Dat zou een stunt zijn. Kan Natas d'r eigen scheiding begeleiden in haar programmaatjequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
De Frogertjes. De Borsatootjes, De Huismannetjes...
Alleen áls, áls die al uit elkaar gaan denk ik dat ze wel zo sjiek zijn niet met modder te gaan gooien via de bladen. Maar goed, je weet nooit!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oehhhhhh de Borsatootjes! dat is er echt eentje van die zag je niet aankomen.
Whehe..quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn. Kan Natas d'r eigen scheiding begeleiden in haar programmaatje
quote:'Rene wil voor de derde keer met Natasja trouwen'
BEWAAR
Door: Simone Lautenbach
8-3-12 - 15:38
Rene en Natasja Froger. © anp.
Als het aan Rene Froger ligt, stapt hij voor een derde keer in het huwelijksbootje met zijn Natasja. Rene is nog altijd dolgelukkig met zijn vrouw en nog steeds zo verliefd dat hij haar een derde keer het jawoord zou willen geven.
Dit laat de zanger weten vanaf zijn wintersportvakantie in het Oostenrijkse Zürs, zo meldt Story. Rene is daar met Natasja en hun zoons Maxim en Didier.
Het stel trouwde al twee keer eerder. In 1991 stapten ze op oudjaarsdag voor het eerst in het huwelijksbootje en in 1999 gaven ze elkaar nogmaals het jawoord. Rene en Natasja waren toen even uit elkaar geweest vanwege een vermeende affaire van de zanger.
In december vorig jaar vierde het stel dat ze twintig jaar samen waren. Rene zei toen dat een belangrijke reden voor hun succesvolle huwelijk is dat ze 'het gewoon heel gezellig hebben samen'. Ook Natasja was het daar mee eens. 'We kunnen zo ongelooflijk lachen met elkaar. Dat is heel bijzonder'.
Kijken dusquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
na deze gate verbaas ik me echt niks meer overquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Alleen áls, áls die al uit elkaar gaan denk ik dat ze wel zo sjiek zijn niet met modder te gaan gooien via de bladen. Maar goed, je weet nooit!
Ruud is lekker 2x bij Studio voetbal geweest. Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badrquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Ripley het volgende:
Ik vind hem te leuk om niet te delen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badr
Toch... een jaar of 2/3 geleden kwam Marco bij de 3FM awards in beeld met een blondine op een manier waarvan ik, als kijker, dacht: "Huh, wat doet hij nou?!" Hij nam ook direct afstand toen hij de camera ontdekte. En ik las laatst nog eens een artikel over dingen die bewust buiten de roddelbladen worden gehouden, dat schijnt dus ook te gebeuren, waarin dat ook werd genoemd. Hij werd niet genoemd maar het incident werd beschreven en omdat ik het gezien had, herkende ik het.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ruud is lekker 2x bij Studio voetbal geweest. Hij praat echt niet met rep en roer over Estelle en Badr
Ik denk dat Marco nog wel blij is met Leo, maar Leo inmiddels wel trek in heeft in een frisser hapje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met de vriendin (inmiddels vrouw) van Dinand Woesthof en werd daar later nog een grapje over gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Toch... een jaar of 2/3 geleden kwam Marco bij de 3FM awards in beeld met een blondine op een manier waarvan ik, als kijker, dacht: "Huh, wat doet hij nou?!" Hij nam ook direct afstand toen hij de camera ontdekte. En ik las laatst nog eens een artikel over dingen die bewust buiten de roddelbladen worden gehouden, dat schijnt dus ook te gebeuren, waarin dat ook werd genoemd. Hij werd niet genoemd maar het incident werd beschreven en omdat ik het gezien had, herkende ik het.
He jammerquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:11 schreef Livra het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met de vriendin (inmiddels vrouw) van Dinand Woesthof en werd daar later nog een grapje over gemaakt.
quote:ESTELLE CRUIJFF (1978) HOERA HIEP HIEP
29.06.2012 . 07.21 stuur door
Badr Hari heeft zijn wekker gezet en loopt stilletjes naar de keuken om lekkere kaascroissantjes te maken voor zijn nieuwe liefde. Estelle Cruijff wordt 34.
ANP HIEP HIEP
stuur door
De geruchtenmolen in Estellegate draait op volle toeren
Voor de liefhebbers van onze prachtige Hollandse geschiedenis beginnen we met een simpele vraag. Wat hebben Kenau Simonsdochter Hasselaer, Aletta Jacobs en Estelle Cruijff gemeen? Juistem, het waren sterke vrouwen die hun mannetje stonden op het moment dat het er op aankwam.
Juni 2012 zal de geschiedenisboeken ingaan als de maand van Estelle Cruijff. Nadat Ruud Gullit in de ochtend van 12 juni 2012 aankondigde te gaan scheiden, maakten wij van WTF.nl een simpel optelsommetje: Estelle + sterke vrouw = relatie met kickbokser Badr Hari. Logisch.
Toen De Telegraaf aankondigde op zaterdag 16 juni een interview met Estelle over haar scheiding te publiceren, stond Nederland op zijn kop. Rijendik stond het deze zaterdagochtend bij de sigarenhandels om ‘Het Verhaal’ van Estelle te lezen. Niks EK, niks kredietcrisis, Henk en Ingrid wilden maar één ding weten: “Hoe gaat het met Estelle?”
En Estelle stelde het land niet teleur. In een legendarisch vraaggesprek stelde ze zich kwetsbaar op toen ze sprak over de buitenvrouwen van Ruud, gaf ze een scherpe analyse dat een huwelijk niets waard is zonder vertrouwen en stelde vast dat ze met haar nieuwe liefde Badr Hari heel erg oud wil worden. En bovenal gaf ze vrouwen hoop dat je voor jezelf kan kiezen als je in een huwelijk wordt genegeerd.
De toekomst van Estelle ziet er eind juni 2012 weer rooskleurig uit. De winkeltjes in de PC Hooftstraat kent ze inmiddels wel, en samen met Badr kan ze nu haar grenzen verleggen naar Noord-Afrika. In zijn vakantievilla in het Marokkaanse Kenitra kan ze lekker tot rust komen, prachtige sieraden ontwerpen en in de Bentley van Badr boodschapjes doen wanneer ze wilt. Het is Estelle gegund.
Estelle, een inspirerende dag vandaag met Badr. Amsterdam-Zuid zal je missen.
De rest van Nederland doesn't care. Nou ja, in dit topic wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:48 schreef Ole het volgende:
Estelle, een inspirerende dag vandaag met Badr. Amsterdam-Zuid zal je missen.
Dat filmpjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Stellie is jarig vandaag! Dat het maar een knusse dag mag worden met die gezelligerd van een Bad-R
.
http://www.wtf.nl/spotlight/2259/estelle-cruijff-1978.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |