Bij de Palinggate komt het voor mij ook bij lange na niet in de buurt. Eigenlijk vind ik het maar saai vergeleken die gatequote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:31 schreef proud_mami het volgende:
Hahaha, Nadine26, treffend geschreven!
En thanx voor het opsnorren van het interview met Badrrr, had het even gemist, is ook bijna niet bij te houden deze gate. Al overtreft ie de Palinggate van Jan en Yolanthe nog niet.
Zou Ruud's moeder nog haar verhaal komen doen, over gastendoekjes enzo?
Ik ook niet, maar zeker ook niet met Ruud. Ze zijn allebei lekker bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen medelijden met haar.
nou dat dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeker ook niet met Ruud. Ze zijn allebei lekker bezig
Vind het wel lullig voor die Daphne, lijkt me zuur, ben je net bevallen zie en hoor je van alles over je ex en zijn nieuwe neukertje .... pardon 1.80 m boksbal .... eh ... gratie bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeker ook niet met Ruud. Ze zijn allebei lekker bezig
Ik heb niet helemaal goed begrepen of zij nou een relatie hadden of dat het puur scharrelen was. Tja, daar kun je een man niet aan binden natuurlijk... En samen gekozen om de zwangerschap door te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:46 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Vind het wel lullig voor die Daphne, lijkt me zuur, ben je net bevallen zie en hoor je van alles over je ex en zijn nieuwe neukertje .... pardon 1.80 m boksbal .... eh ... gratie bedoel ik.
Badr heeft dus eigenlijk datgene gedaan waar de vader van Estelle bang voor was toen ze met Ruud omging.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal goed begrepen of zij nou een relatie hadden of dat het puur scharrelen was. Tja, daar kun je een man niet aan binden natuurlijk... En samen gekozen om de zwangerschap door te zetten.
Ja, maar zij hadden een relatie, Badr toch niet? En hij zoekt wel zijn kind op, het is gelukkig geen Afrojack.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Badr heeft dus eigenlijk datgene gedaan waar de vader van Estelle bang voor was toen ze met Ruud omging.
Geen idee hoe het precies zit of zat met de relatie. Het was toen voor haar vader indertijd reden genoeg om zich daarover zorgen te maken. Gelukkig heeft hij haar niet laten zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar zij hadden een relatie, Badr toch niet? En hij zoekt wel zijn kind op, het is gelukkig geen Afrojack.
Daphne dacht dat ze gewoon een relatie had met Badr.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar zij hadden een relatie, Badr toch niet? En hij zoekt wel zijn kind op, het is gelukkig geen Afrojack.
Ik niet, ik hou mijn gezicht liever heel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:19 schreef static het volgende:
Wie gaat hem vertellen dat hij kaal begint te worden?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:00 schreef Poeke het volgende:
Oke mensen, omdat ik net toch in de supermarkt was heb ik stiekem even wat foto's gemaakt van de nieuwe Prive, enjoy!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap wel waarom hij de kids gaat brengen bij Ruud.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou mijn gezicht liever heel.
Er stond een dame naast me me heel raar aan te kijken, maar a laquote:
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:30 schreef Poeke het volgende:
[..]
Er stond een dame naast me me heel raar aan te kijken, maar a la
snap er ook geen reet van,miss dat het al veel langer aan de gang was maar nu pas naar buiten komt ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef WRH het volgende:
snap er niets van dat interview:
'in het begin ben ik met de kinderen gaan zitten'
welk begin, vorige week, of de week daarvoor?
ik snap niet precies de tijdslijn hier, dus ze gaan al bijna een jaar met elkaar om, hij haalt blijkbaar al een hele tijd de kinderen op als het mama-weekend is maar ruud is pas 2 weken geleden verteld dat ze wil scheiden en vlak daarvoor / tijdens kwam hij er achter dat er een andere man is?
help?
dan is het wel weer knap dat die kids dus hun mond gehouden hebben overal, want die worden blijkbaar al tijden opgehaald en gebracht door de nieuwe lover van mama.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
snap er ook geen reet van,miss dat het al veel langer aan de gang was maar nu pas naar buiten komt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |