Mannen kunnen dat prima scheiden.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
dus omdat iemand zn crimineel is/verleden heeft kan je zn lichaam niet mooi vinden, cynix?
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef proud_mami het volgende:
Heeft iemand het interview met Badboy Hari gelezen in de Telegraaf, of beter nog kan iemand het inscannen, of een linkje delen?
Bvd!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:
"Ik ben een hele goeie jongen, mijn moeder is mijn alles. Een echt familiemens, al zou je dat misschien niet zeggen. Kerstbomen, hè, daar krijg ik altijd een brok van mijn keel, en dan hoeven er niet eens cadeautjes onder te liggen, want materie interesseert me niks. Tuurlijk, een mooi klokje heb je als man wel nodig, en een beetje een leuke auto, maar verder ben ik meer op de spirituele weg. Dat komt door Estèlle, hè? Een brok van 1.80 meter gratie, en dan heb je haar nog niet eens horen praten. Hele diepe, wijze dingen zegt ze. Laatst nog, we waren in Parijs, zei ze tegen me: "Een Rolex, hè, dat vind ik nou helemaal niks. Ja, voor kinderen, oké, maar boven de vijftien kan je daar echt niet meer mee aankomen." Dat is wijsheid, vind ik.
Dat Estelle er toevallig uit ziet als een lekker w... een brok gratie, betekent niet dat ze geen diepe gedachten heeft. Toen we dus in Parijs waren, bleek ze gewoon vloeiend Frans te spreken; in elke winkel stond ze te ratelen met die winkelmeisjes, ik verstond er geen woord van, maar mooi dat we even later met twaalf tassen buiten stonden bij Louis Vuitton en Cartier, dus dat was voor haar geen enkel probleem.
En ja, ze gaat ook heel spiritueel om met mijn verleden; er zijn een paar incidentjes geweest, maar dat waren allemaal misverstanden. Estelle begrijpt dat. Zij heeft ook vaak met roddel en achterklap te maken gehad, zij weet hoe het is om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De mensen kijken haar overal na, soms klimmen ze zelfs in de vuilnisbakken om een glimp van haar op te vangen. Maar Estelle blijft onder al die drukte gewoon zichzelf. Lekker gewoon, met haar Amsterdamse humor.
Over mijn zogenaamde geweldsdelicten hebben we heel fijn en open gepraat, en Estelle weet dat het goed zit tussen ons. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt toch wel genoeg? Ja, die verhalen dat mensen hun aangifte intrekken uit angst voor mij, dat is echt onzin. Bang, voor mij? Ik ben een hele lieve, gevoelige jongen. In de ring is het natuurlijk anders, dat is sport, maar daarbuiten... ik huil al om een kerstboom, of had ik dat al gezegd? Nou, om een kerstbal dan. Mijn moeder kan de tissues niet aanslepen, ik zit altijd te janken."
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:
"Ik ben een hele goeie jongen, mijn moeder is mijn alles. Een echt familiemens, al zou je dat misschien niet zeggen. Kerstbomen, hè, daar krijg ik altijd een brok van mijn keel, en dan hoeven er niet eens cadeautjes onder te liggen, want materie interesseert me niks. Tuurlijk, een mooi klokje heb je als man wel nodig, en een beetje een leuke auto, maar verder ben ik meer op de spirituele weg. Dat komt door Estèlle, hè? Een brok van 1.80 meter gratie, en dan heb je haar nog niet eens horen praten. Hele diepe, wijze dingen zegt ze. Laatst nog, we waren in Parijs, zei ze tegen me: "Een Rolex, hè, dat vind ik nou helemaal niks. Ja, voor kinderen, oké, maar boven de vijftien kan je daar echt niet meer mee aankomen." Dat is wijsheid, vind ik.
Dat Estelle er toevallig uit ziet als een lekker w... een brok gratie, betekent niet dat ze geen diepe gedachten heeft. Toen we dus in Parijs waren, bleek ze gewoon vloeiend Frans te spreken; in elke winkel stond ze te ratelen met die winkelmeisjes, ik verstond er geen woord van, maar mooi dat we even later met twaalf tassen buiten stonden bij Louis Vuitton en Cartier, dus dat was voor haar geen enkel probleem.
En ja, ze gaat ook heel spiritueel om met mijn verleden; er zijn een paar incidentjes geweest, maar dat waren allemaal misverstanden. Estelle begrijpt dat. Zij heeft ook vaak met roddel en achterklap te maken gehad, zij weet hoe het is om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De mensen kijken haar overal na, soms klimmen ze zelfs in de vuilnisbakken om een glimp van haar op te vangen. Maar Estelle blijft onder al die drukte gewoon zichzelf. Lekker gewoon, met haar Amsterdamse humor.
Over mijn zogenaamde geweldsdelicten hebben we heel fijn en open gepraat, en Estelle weet dat het goed zit tussen ons. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt toch wel genoeg? Ja, die verhalen dat mensen hun aangifte intrekken uit angst voor mij, dat is echt onzin. Bang, voor mij? Ik ben een hele lieve, gevoelige jongen. In de ring is het natuurlijk anders, dat is sport, maar daarbuiten... ik huil al om een kerstboom, of had ik dat al gezegd? Nou, om een kerstbal dan. Mijn moeder kan de tissues niet aanslepen, ik zit altijd te janken."
t leek er anders verdacht veel opquote:Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lieve Jane, ik doe niet eens moeite meer de vrouwelijke psyche te willen begrijpen, kansloze missie.
Staat in dit topic: [GOLFTASGATE] Extelle vs Gulle Gullit achter de vuilcontainer #4quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef proud_mami het volgende:
Heeft iemand het interview met Badboy Hari gelezen in de Telegraaf, of beter nog kan iemand het inscannen, of een linkje delen?
Bvd!
Estelle valt wel op bad boys die sjoemelen met sporttassen lijkt welquote:Maar eigenlijk wilde ik helemaal niet. Ik verstopte de grote tas met die handschoenen en de rest in de kelder, ging dan een eindje lopen en kwam weer thuis. Hoe was de training? Ja, leuk! Tot ik op een dag terug kwam van de wandeling en de tas was weg. Betrapt! En ik kreeg geweldig op mijn kop. Wij geven geld uit zei mn moeder en jij gaat niet. Schúldig voelde ik me! Daarna heb ik het wel serieus aangepakt, en kreeg ik de smaak te pakken.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Estelle en Badr samen op romantische vakantie!!!
Hierrrr: http://www.telegraaf.nl/p(...)r_op_vakantie__.html
Edit: met Ruud in de kofferbak![]()
Ha, hier valt vast geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen liep in over de pier op Schiphol en toen werden passagiers Gullit en Cruijff omgeroepen voor de vlucht naar Venetië! Er werd niet gesproken over het afladen van een golftas
Nooit geweest en nu nog niet neequote:Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Na het lezen van het interview nog steeds in [zwijmelmode], dames?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
'Ben bowluh met me ma en ba. En me broertjuh. Pa zit in de bloembak.'
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
'Ben bowluh met me ma en ba. En me broertjuh. Pa zit in de bloembak.'
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Estelle en Badr wel een leuk stelletje om te zien btw
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Estelle en Badr wel een leuk stelletje om te zien btw
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Greys het volgende:
Ja precies.
"Kom we doen gewoon heel leuk en spontaaaaaan en doen net alsof die fotograaf daar helemaal niet half op onze baan staat, zodat iedereen kan zien hoe lekker gewoon wij toch zijn gebleven en ook gewoon heel burgerlijk gaan bowlen!".
dat houdt iig dit topic levendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Het is inderdaad wel erg in ya face, allemaal.
Ik heb het gevoel dat er veel onderhuids venijn bij komt kijken.
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
En sneu voor Ruud? Ik weet het eigenlijk niet. Zou hij het echt niet hebben zien aankomen?
Mannen zijn natuurlijk niet de snuggerste wezens wat dat betreft, zelf lekker rondneuken en dan niks terug verwachten? Hoe stupid kan je zijn.
Dat gevoel heb ik ook. Volgens mij gebruikt Estelle momenteel de pers en haar kinderen om Ruud te laten zien dat ze nu (zonder hem) en met een ander veel gelukkiger is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.
Gewoon de manier waarop dit gaat. Dat elke poep en scheet van Badr en Estelle onder zijn neus gewreven wordt door ze. Want ze hebben die bowlingfotograaf gewoon zelf geregeld natuurlijk
"Zie ons het eens gezellig hebben met jouw/onze kinderen, Ruudje". Zo een beetje.
Dat vind ik wel wat sneu idd.
Dan had ze de eer aan zichzelf moeten houden, Ruud aan de kant moeten zetten en daarna gezellig shiny happy met Badr moeten gaan lopen doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Volgens mij gebruikt Estelle momenteel de pers en haar kinderen om Ruud te laten zien dat ze nu (zonder hem) en met een ander veel gelukkiger is.
Ze gebruikt elke mogelijkheid om breed uit te meten dat Ruud jarenlang vreemdging en ze daardoor erg ongelukkig is geweest
We worden inderdaad op onze wenken bediend. Soms heb ik een licht vermoeden dat ze dit speciaal voor de SHO-ers doen, zo bizar is het.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat houdt iig dit topic levend
Stelletje ramptoeristen zijn we ook eigenlijk
Het zijn grote kinderen, wie weet willen ze zelf al wel mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een mediageil stel.
Ook triest dat die vent meteen het gezin ingetrokken wordt.
Laat ze eerst even daten in plaats van meteen een nieuw gezinnetje vormen.
Leuk voor de kids.......die rebound man.
Neuh, omgekocht met een Rolex wrs.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zijn grote kinderen, wie weet willen ze zelf al wel mee.Of zijn ze aan de haren getrokken?
die miljonairs hebben toch maar een hard levenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.
Gewoon de manier waarop dit gaat. Dat elke poep en scheet van Badr en Estelle onder zijn neus gewreven wordt door ze. Want ze hebben die bowlingfotograaf gewoon zelf geregeld natuurlijk
"Zie ons het eens gezellig hebben met jouw/onze kinderen, Ruudje". Zo een beetje.
Dat vind ik wel wat sneu idd.
Mwahah, die quote bovenaan: GERUCHT: Afrojack HUURDE Paris Hilton in!quote:
Hij heeft een Sylvester Stallone-mond, of hij probeert daar iig op te lijken ofzo ...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf zijn mond mooi vinden. Maar daar hield en houdt het mee op.
Nee man! Gek! Hij heeft een mooie, volle mond. Niet zo'n hangmondje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef proud_mami het volgende:
Hij heeft een Sylvester Stallone-mond, of hij probeert daar iig op te lijken ofzo ...
Ach, estelle wist dat toch en vond het prima zolang ze zijn creditcards meekreeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ruud gaf gister zelf bij Studio Sportzomer aan hoe alles met de media gaat. Hoe zijn woorden vroegah al verdraaid zijn in Italië, bij de pers. Ik heb nog steeds geen kant om te kiezen bij Ruud en Estelle.Alleen ging Ruud al jaren vreemd, dus hij is de hond voor mij
Maar dat ze alles in de media gooien, allebei, erg jammer.
Ik heb helemaal geen medelijden met haar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, estelle wist dat toch en vond het prima zolang ze zijn creditcards meekreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |