abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 23:57:31 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113394681
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
dus omdat iemand zn crimineel is/verleden heeft kan je zn lichaam niet mooi vinden, cynix?
Mannen kunnen dat prima scheiden.
Maar mannen vinden vrouwen die dit kunnen scheiden van Venus komen (of hoe ze dat dan ook uit de Viva van hun vriendin citeren).

En dan zouden vrouwen complex zijn. :+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113396931
Heeft iemand het interview met Badboy Hari gelezen in de Telegraaf, of beter nog kan iemand het inscannen, of een linkje delen?

Bvd!
pi_113397992
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef proud_mami het volgende:
Heeft iemand het interview met Badboy Hari gelezen in de Telegraaf, of beter nog kan iemand het inscannen, of een linkje delen?

Bvd!
Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:

"Ik ben een hele goeie jongen, mijn moeder is mijn alles. Een echt familiemens, al zou je dat misschien niet zeggen. Kerstbomen, hè, daar krijg ik altijd een brok van mijn keel, en dan hoeven er niet eens cadeautjes onder te liggen, want materie interesseert me niks. Tuurlijk, een mooi klokje heb je als man wel nodig, en een beetje een leuke auto, maar verder ben ik meer op de spirituele weg. Dat komt door Estèlle, hè? Een brok van 1.80 meter gratie, en dan heb je haar nog niet eens horen praten. Hele diepe, wijze dingen zegt ze. Laatst nog, we waren in Parijs, zei ze tegen me: "Een Rolex, hè, dat vind ik nou helemaal niks. Ja, voor kinderen, oké, maar boven de vijftien kan je daar echt niet meer mee aankomen." Dat is wijsheid, vind ik.
Dat Estelle er toevallig uit ziet als een lekker w... een brok gratie, betekent niet dat ze geen diepe gedachten heeft. Toen we dus in Parijs waren, bleek ze gewoon vloeiend Frans te spreken; in elke winkel stond ze te ratelen met die winkelmeisjes, ik verstond er geen woord van, maar mooi dat we even later met twaalf tassen buiten stonden bij Louis Vuitton en Cartier, dus dat was voor haar geen enkel probleem.
En ja, ze gaat ook heel spiritueel om met mijn verleden; er zijn een paar incidentjes geweest, maar dat waren allemaal misverstanden. Estelle begrijpt dat. Zij heeft ook vaak met roddel en achterklap te maken gehad, zij weet hoe het is om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De mensen kijken haar overal na, soms klimmen ze zelfs in de vuilnisbakken om een glimp van haar op te vangen. Maar Estelle blijft onder al die drukte gewoon zichzelf. Lekker gewoon, met haar Amsterdamse humor.
Over mijn zogenaamde geweldsdelicten hebben we heel fijn en open gepraat, en Estelle weet dat het goed zit tussen ons. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt toch wel genoeg? Ja, die verhalen dat mensen hun aangifte intrekken uit angst voor mij, dat is echt onzin. Bang, voor mij? Ik ben een hele lieve, gevoelige jongen. In de ring is het natuurlijk anders, dat is sport, maar daarbuiten... ik huil al om een kerstboom, of had ik dat al gezegd? Nou, om een kerstbal dan. Mijn moeder kan de tissues niet aanslepen, ik zit altijd te janken." O~)
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:59:49 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_113398077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Nee, maar ik denk niet dat je het interview hoeft te lezen om te weten wat erin staat. Ongeveer dit, waarschijnlijk:

"Ik ben een hele goeie jongen, mijn moeder is mijn alles. Een echt familiemens, al zou je dat misschien niet zeggen. Kerstbomen, hè, daar krijg ik altijd een brok van mijn keel, en dan hoeven er niet eens cadeautjes onder te liggen, want materie interesseert me niks. Tuurlijk, een mooi klokje heb je als man wel nodig, en een beetje een leuke auto, maar verder ben ik meer op de spirituele weg. Dat komt door Estèlle, hè? Een brok van 1.80 meter gratie, en dan heb je haar nog niet eens horen praten. Hele diepe, wijze dingen zegt ze. Laatst nog, we waren in Parijs, zei ze tegen me: "Een Rolex, hè, dat vind ik nou helemaal niks. Ja, voor kinderen, oké, maar boven de vijftien kan je daar echt niet meer mee aankomen." Dat is wijsheid, vind ik.
Dat Estelle er toevallig uit ziet als een lekker w... een brok gratie, betekent niet dat ze geen diepe gedachten heeft. Toen we dus in Parijs waren, bleek ze gewoon vloeiend Frans te spreken; in elke winkel stond ze te ratelen met die winkelmeisjes, ik verstond er geen woord van, maar mooi dat we even later met twaalf tassen buiten stonden bij Louis Vuitton en Cartier, dus dat was voor haar geen enkel probleem.
En ja, ze gaat ook heel spiritueel om met mijn verleden; er zijn een paar incidentjes geweest, maar dat waren allemaal misverstanden. Estelle begrijpt dat. Zij heeft ook vaak met roddel en achterklap te maken gehad, zij weet hoe het is om in het middelpunt van de belangstelling te staan. De mensen kijken haar overal na, soms klimmen ze zelfs in de vuilnisbakken om een glimp van haar op te vangen. Maar Estelle blijft onder al die drukte gewoon zichzelf. Lekker gewoon, met haar Amsterdamse humor.
Over mijn zogenaamde geweldsdelicten hebben we heel fijn en open gepraat, en Estelle weet dat het goed zit tussen ons. Ik ben nooit veroordeeld, dat zegt toch wel genoeg? Ja, die verhalen dat mensen hun aangifte intrekken uit angst voor mij, dat is echt onzin. Bang, voor mij? Ik ben een hele lieve, gevoelige jongen. In de ring is het natuurlijk anders, dat is sport, maar daarbuiten... ik huil al om een kerstboom, of had ik dat al gezegd? Nou, om een kerstbal dan. Mijn moeder kan de tissues niet aanslepen, ik zit altijd te janken." O~)
:D

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderinnetje op 26-06-2012 08:56:18 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_113398933
Hahaha, een briljant (bijna) einde in een topic met een briljante op!
Don't you love her madly?
pi_113399074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:53 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_113399089
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2012 23:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Lieve Jane, ik doe niet eens moeite meer de vrouwelijke psyche te willen begrijpen, kansloze missie. :')
t leek er anders verdacht veel op :')
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:12:16 #258
16715 Mylene
*schatje*
pi_113399601
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef proud_mami het volgende:

Bvd!
Staat in dit topic: [GOLFTASGATE] Extelle vs Gulle Gullit achter de vuilcontainer #4

In de Telegraaf van vandaag:

Badr met Estelle en kinderen op bowlingbaan
Strike!

Het is na alle turbulentie van de afgelopen weken genieten geblazen voor nieuwbakken liefdeskoppel Badr Hari (27) en Estelle Cruijff, die vrijdag 34 jaar wordt. Samen met Estelles tienerkinderen Joëlle (15) en Maxim (11) vermaakte het stel zich afgelopen weekeinde opperbest tijdens een potje bowlen in hun geboortestad Amsterdam. Tussen de wereldberoemde kickbokser en de zoon die Estelle met haar ex Ruud Gullit kreeg, klikt het overduidelijk goed. Ontspannen staan de twee belangrijkste mannen in Estelle’s leven (foto boven) met elkaar te keuvelen. En even later wordt de feestvreugde verhoogd wanneer Estelle een strike lijkt te gooien. Estelle komt zichtbaar tot rust nu haar scheiding van Ruud én de ontloken romance tussen haar en Badr wereldkundig zijn gemaakt. Dat de twee gek op elkaar zijn, mag nu iedereen weten. Zowel Estelle als Badr vertelde op deze pagina exclusief en openhartig over hun liefde voor elkaar. Afgelopen weekeinde noemde Badr zijn Estelle liefdevol „1,80 meter gratie”.
pi_113400683
quote:
Maar eigenlijk wilde ik helemaal niet. Ik verstopte de grote tas met die handschoenen en de rest in de kelder, ging dan een eindje lopen en kwam weer thuis. Hoe was de training? Ja, leuk! Tot ik op een dag terug kwam van de wandeling en de tas was weg. Betrapt! En ik kreeg geweldig op mijn kop. Wij geven geld uit zei mn moeder en jij gaat niet. Schúldig voelde ik me! Daarna heb ik het wel serieus aangepakt, en kreeg ik de smaak te pakken.

Estelle valt wel op bad boys die sjoemelen met sporttassen lijkt wel
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:25:47 #260
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113400757
Estelle en Badr samen op romantische vakantie!!!
Hierrrr: http://www.telegraaf.nl/p(...)r_op_vakantie__.html

Edit: met Ruud in de kofferbak :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertoCarlos op 26-06-2012 09:32:19 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:27:34 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113400800
'Ben bowluh met me ma en ba. En me broertjuh. Pa zit in de bloembak.'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_113400968
Zou het niet gewoon een relatie zijn voor de show? zoals Michael Jackson en Lisa-Marie Presley die ook hadden? :D
  † In Memoriam † dinsdag 26 juni 2012 @ 10:03:52 #263
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_113401647
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Estelle en Badr samen op romantische vakantie!!!
Hierrrr: http://www.telegraaf.nl/p(...)r_op_vakantie__.html

Edit: met Ruud in de kofferbak :Y
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:46 schreef Skaai het volgende:
Vanmorgen liep in over de pier op Schiphol en toen werden passagiers Gullit en Cruijff omgeroepen voor de vlucht naar Venetië! Er werd niet gesproken over het afladen van een golftas :P
Ha, hier valt vast geld mee te verdienen. 8-)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_113401828
Heeft ze Edwin Smulders erbij gehaald met het bowlen?
ongedwongen familiemomentjes.... of meteen gedeeld op twitter: "Kijk ons eens gelukkig zijn"
pi_113402034
quote:
6s.gif Op maandag 25 juni 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Na het lezen van het interview nog steeds in [zwijmelmode], dames? :')
Nooit geweest en nu nog niet nee :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:22:49 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113402092
Ik blijf zijn mond mooi vinden. Maar daar hield en houdt het mee op.
pi_113402260
Hij deed me steeds aan iemand denken, maar ik wist het niet precies.
Tot nu net!
Naam moest ik opzoeken, maar die vent uit My Best Friend's Wedding, ook zo'n mond.

Dermot Mulroney

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:31:13 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113402299
Dat ziet er op die foto een beetje als een week mondje uit. Verder ken ik de beste man en zijn werk niet.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:35:25 #269
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_113402392
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
_O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_113402701
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:27 schreef Copycat het volgende:
:D

En het is niet de beste pic van Dermot btw.

Ik vind Estelle en Badr wel een leuk stelletje om te zien btw :@
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2012 @ 10:57:49 #271
163650 Greys
pi_113403064
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ook.

Ergens vind ik het een tikkie sneu voor Ruud, al dat in your face nieuwe liefdesgeluk met zijn kinderen er bij enzo. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113403412
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:

Ik ook :Y Leuke foto's van het bowlen ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:16:35 #273
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_113403638
Spontaan zo ja, met die persfotograaf erbij.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2012 @ 11:29:51 #274
163650 Greys
pi_113404101
Ja precies.

"Kom we doen gewoon heel leuk en spontaaaaaan en doen net alsof die fotograaf daar helemaal niet half op onze baan staat, zodat iedereen kan zien hoe lekker gewoon wij toch zijn gebleven en ook gewoon heel burgerlijk gaan bowlen!".

:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 26 juni 2012 @ 11:30:49 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113404139
Het is inderdaad wel erg in ya face, allemaal.
Ik heb het gevoel dat er veel onderhuids venijn bij komt kijken.
pi_113404617
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:29 schreef Greys het volgende:
Ja precies.

"Kom we doen gewoon heel leuk en spontaaaaaan en doen net alsof die fotograaf daar helemaal niet half op onze baan staat, zodat iedereen kan zien hoe lekker gewoon wij toch zijn gebleven en ook gewoon heel burgerlijk gaan bowlen!".

:')
:D dat sowieso ja!

maar toch he, ze zien er wel heel erg vlieft uit O+

En sneu voor Ruud? Ik weet het eigenlijk niet. Zou hij het echt niet hebben zien aankomen?
Mannen zijn natuurlijk niet de snuggerste wezens wat dat betreft, zelf lekker rondneuken en dan niks terug verwachten? Hoe stupid kan je zijn.

Team golftas/keukentafel nog steeds :P
pi_113404785
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Het is inderdaad wel erg in ya face, allemaal.
Ik heb het gevoel dat er veel onderhuids venijn bij komt kijken.
dat houdt iig dit topic levend *O*
Stelletje ramptoeristen zijn we ook eigenlijk :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2012 11:48:42 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2012 @ 11:55:05 #278
163650 Greys
pi_113405102
Maar 'mama' heeft nèt een nieuwe vriend en hop, die kinderen moeten er mee op de foto en hop er mee de media in..., mee bowlen, mee naar Parijs, krijgen een horloge, mee op vakantie.

Ik heb een beetje het idee dat die kids puur gebruikt worden om te laten zien 'wat een aardige man die Badr toch is ipv die bad boy'.

En hij zál ook best (zacht)aardig zijn, maar ik zou me - als ik Gullit was - er kapot aan ergeren dat die kinderen meteen al overal bij betrokken worden. Spontane bowlkiekjes mijn reet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2012 @ 11:57:34 #279
163650 Greys
pi_113405209
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:43 schreef mascara-klodder het volgende:
En sneu voor Ruud? Ik weet het eigenlijk niet. Zou hij het echt niet hebben zien aankomen?
Mannen zijn natuurlijk niet de snuggerste wezens wat dat betreft, zelf lekker rondneuken en dan niks terug verwachten? Hoe stupid kan je zijn.
Oh op die manier sneu bedoelde ik ook niet.
Gewoon de manier waarop dit gaat. Dat elke poep en scheet van Badr en Estelle onder zijn neus gewreven wordt door ze. Want ze hebben die bowlingfotograaf gewoon zelf geregeld natuurlijk :+

"Zie ons het eens gezellig hebben met jouw/onze kinderen, Ruudje". Zo een beetje.
Dat vind ik wel wat sneu idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113405384
Volgens Ruud heeft ieder nadeel zijn voordeel :)

Boys? 8)7 bijna 50!!

Estelle ziet er wel goed uit ^O^
pi_113405398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon de manier waarop dit gaat. Dat elke poep en scheet van Badr en Estelle onder zijn neus gewreven wordt door ze. Want ze hebben die bowlingfotograaf gewoon zelf geregeld natuurlijk :+

"Zie ons het eens gezellig hebben met jouw/onze kinderen, Ruudje". Zo een beetje.
Dat gevoel heb ik ook. Volgens mij gebruikt Estelle momenteel de pers en haar kinderen om Ruud te laten zien dat ze nu (zonder hem) en met een ander veel gelukkiger is.
Ze gebruikt elke mogelijkheid om breed uit te meten dat Ruud jarenlang vreemdging en ze daardoor erg ongelukkig is geweest
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2012 @ 12:06:28 #282
163650 Greys
pi_113405642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:01 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook. Volgens mij gebruikt Estelle momenteel de pers en haar kinderen om Ruud te laten zien dat ze nu (zonder hem) en met een ander veel gelukkiger is.
Ze gebruikt elke mogelijkheid om breed uit te meten dat Ruud jarenlang vreemdging en ze daardoor erg ongelukkig is geweest
Dan had ze de eer aan zichzelf moeten houden, Ruud aan de kant moeten zetten en daarna gezellig shiny happy met Badr moeten gaan lopen doen.

Maar chapeau aan Estelle, want het lijkt te werken, haar opzet :D
Want nu is het ineens niet meer zo erg dat ze zelf ook vreemd ging met Badr 'want Ruud deed het ook, ooit, vast wel, en dat moeten jullie allemaal weten ook want mij valt niets te verwijten want ik ben Estellepel en ik ga leuk bowlen met de kinderen en Badr en we gaan vast kerstballen uitzoeken'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113405741
Weer een exclusief verhaal :D

pi_113405776
Ik zag gister bij de supermarkt op de voorkant van Party ook zo'n geknipte foto volgens van mij. Ruud rechts en blondje links, maar snel gezien was het knip- en plakwerk :D
pi_113405804
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

dat houdt iig dit topic levend *O*
Stelletje ramptoeristen zijn we ook eigenlijk :')
We worden inderdaad op onze wenken bediend. Soms heb ik een licht vermoeden dat ze dit speciaal voor de SHO-ers doen, zo bizar is het.
pi_113405819
Wat een mediageil stel.
Ook triest dat die vent meteen het gezin ingetrokken wordt.
Laat ze eerst even daten in plaats van meteen een nieuw gezinnetje vormen.
Leuk voor de kids.......die rebound man.
pi_113405841
Maar die scharrel van Ruud, is die dan veel later in beeld gekomen, dan Estelle en haar bokser?
pi_113405862
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat een mediageil stel.
Ook triest dat die vent meteen het gezin ingetrokken wordt.
Laat ze eerst even daten in plaats van meteen een nieuw gezinnetje vormen.
Leuk voor de kids.......die rebound man.
Het zijn grote kinderen, wie weet willen ze zelf al wel mee. :) Of zijn ze aan de haren getrokken? :D
pi_113406032
Ruud gaf gister zelf bij Studio Sportzomer aan hoe alles met de media gaat. Hoe zijn woorden vroegah al verdraaid zijn in Italië, bij de pers. Ik heb nog steeds geen kant om te kiezen bij Ruud en Estelle. :N Alleen ging Ruud al jaren vreemd, dus hij is de hond voor mij :Y Maar dat ze alles in de media gooien, allebei, erg jammer.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 juni 2012 @ 12:16:26 #290
163650 Greys
pi_113406119
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het zijn grote kinderen, wie weet willen ze zelf al wel mee. :) Of zijn ze aan de haren getrokken? :D
Neuh, omgekocht met een Rolex wrs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113406147
Wanneer ligt de Prive in de winkel? :D
pi_113406238
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

die miljonairs hebben toch maar een hard leven :+

Ahwell, het houdt ons iig van de straat :+
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:23:37 #293
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_113406422
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:08 schreef Eef999 het volgende:
Weer een exclusief verhaal :D

[ afbeelding ]
Mwahah, die quote bovenaan: GERUCHT: Afrojack HUURDE Paris Hilton in!

Alsof de rest wat in dat vod staat feit is :')
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_113406804
Hahaha, Nadine26, treffend geschreven!

En thanx voor het opsnorren van het interview met Badrrr, had het even gemist, is ook bijna niet bij te houden deze gate. Al overtreft ie de Palinggate van Jan en Yolanthe nog niet.

Zou Ruud's moeder nog haar verhaal komen doen, over gastendoekjes enzo?
  Admin dinsdag 26 juni 2012 @ 12:34:57 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113406960
Verschil tussen de dochter en de vriend is 12 jaar?
Dat gaat leuk worden met puberende dochters ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_113406983
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:22 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf zijn mond mooi vinden. Maar daar hield en houdt het mee op.
Hij heeft een Sylvester Stallone-mond, of hij probeert daar iig op te lijken ofzo ...
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:36:30 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113407030
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:35 schreef proud_mami het volgende:

Hij heeft een Sylvester Stallone-mond, of hij probeert daar iig op te lijken ofzo ...
Nee man! Gek! Hij heeft een mooie, volle mond. Niet zo'n hangmondje.
  Admin dinsdag 26 juni 2012 @ 12:38:49 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113407104
Dochter staat zeeeeeeeeer geinteresseerd te whatsappen.
'Ja joh, die lul most ook mee, voor de blaadjes jeweet."
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:10:20 #299
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_113408600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ruud gaf gister zelf bij Studio Sportzomer aan hoe alles met de media gaat. Hoe zijn woorden vroegah al verdraaid zijn in Italië, bij de pers. Ik heb nog steeds geen kant om te kiezen bij Ruud en Estelle. :N Alleen ging Ruud al jaren vreemd, dus hij is de hond voor mij :Y Maar dat ze alles in de media gooien, allebei, erg jammer.
Ach, estelle wist dat toch en vond het prima zolang ze zijn creditcards meekreeg.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:11:45 #300
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113408685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ach, estelle wist dat toch en vond het prima zolang ze zijn creditcards meekreeg.
Ik heb helemaal geen medelijden met haar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')