abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juli 2012 @ 20:00:20 #251
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_113774552
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dan nog vind ik het niet poseren. Wes en Yo staan ook geregeld lachend en struinend door de stad op de foto, Sylvie lacht zelfs in de camera... en vergeet vooral de lens niet waarmee je op meters afstand in kunt zoomen :D
Kijk nou toch eens naar die inzet-foto op pagina 2! Dat is toch precies het ideale plaatje van een verliefd stel! De rechterarm van Bad R, handjes vasthouden, de quasi-geinteresseerde blik van Bother, zijn losse, quasi-relaxte linkerbeen... Ze gaan expres zo zitten omdat ze weten dat er papperrazzies in de buurt zijn!
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_113775078
Moesten die kinderen niet naar school? De vakanties zijn toch nog niet begonnen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_113779744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Moesten die kinderen niet naar school? De vakanties zijn toch nog niet begonnen?
Jazeker wel.
De eerste regio van de vakantiespreiding heeft vorige week vakantie gekregen. Vraag me niet welke regio het is maar wie weet de regio waar ze vandaan komen. Bovendien is het met middelbare scholen en/of groep 8 vaak ook nog wat anders.
Don't you love her madly?
pi_113780041
quote:
2s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Kijk nou toch eens naar die inzet-foto op pagina 2! Dat is toch precies het ideale plaatje van een verliefd stel! De rechterarm van Bad R, handjes vasthouden, de quasi-geinteresseerde blik van Bother, zijn losse, quasi-relaxte linkerbeen... Ze gaan expres zo zitten omdat ze weten dat er papperrazzies in de buurt zijn!
Tja, als je verliefd bent hang en zit je zo, imo. Handjes vasthouden doe je dan ook :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_113788271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Of betaald krijgen voor de vakantie. Een keuken of babykamer doet het ook altijd goed.
:Y

Die nieuwe hoofdredacteur schrijft in zijn commentaar/intro toch: "Het is voor het eerst dat wij meereisden met Estelle en Badr"? En dat ze tijdens die reis ontdekten wat een schat van een man Badr eigenlijk is?

Geen nieuwe keuken, wel een gratis charme-offensief (de vraag is alleen: waarom? Maakt het iemand iets uit of Badr een schat is of niet? Hij is toch bokser of zo? Dan kijkt een slecht imago me alleen maar meegenomen :+ )
  donderdag 5 juli 2012 @ 00:26:25 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113789450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Jazeker wel.
De eerste regio van de vakantiespreiding heeft vorige week vakantie gekregen. Vraag me niet welke regio het is maar wie weet de regio waar ze vandaan komen. Bovendien is het met middelbare scholen en/of groep 8 vaak ook nog wat anders.
Ja, 30 juni, regio zuid.... daar valt Amsterdam iig niet onder.
Het kan wel zijn dat die internationale school waar de kinderen heengaan weer iets andere regels heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juli 2012 @ 19:29:36 #257
163650 Greys
pi_113863109
Net bij Boulevard een filmpje dat Estelle en Badr gezellig op een terrasje zitten en dat Willem Holleeder langs loopt en gezellig een tijdje met Badr blijft staan kleppen. Toen de ober de drankjes kwam brengen keek hij echt een beetje geschrokken toen hij zag dat het Holleeder was :')

Albert zou Albert niet zijn als hij niet even met Badr's management had gebeld, had gevraagd 'of hij en Holleeder elkaar soms kennen' en de manager vond dat 'een vreemde vraag'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:44:29 #258
124676 RobertoCarlos
pi_113863691
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
Net bij Boulevard een filmpje dat Estelle en Badr gezellig op een terrasje zitten en dat Willem Holleeder langs loopt en gezellig een tijdje met Badr blijft staan kleppen. Toen de ober de drankjes kwam brengen keek hij echt een beetje geschrokken toen hij zag dat het Holleeder was :')
Badr komt overal mensen tegen waar hij een vrouw gemeen mee heeft :P
Want Holleeder had toch Chantal Oornink voordat die overliep naar Badr?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 10:32:15 #259
124676 RobertoCarlos
pi_113884815
quote:
Badr Hari verrast Estelle
van onze redactie
AMSTERDAM - Badr Hari heeft Estelle Gullit op haar 34ste verjaardag in de watten gelegd met een surpriseparty.

Het feestje vond donderdag plaats in de villa van topdesigner Eric Kuster. Onder anderen Patty Brard en Caroline Tensen mochten bij het feestje aanwezig zijn, zo weet RTL Boulevard vrijdag te melden.

Het moge duidelijk zijn dat Badr en Estelle stapelverliefd op elkaar zijn!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rrast_Estelle__.html
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:05:35 #260
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_113901707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 15:33 schreef Mylene het volgende:
De Weekend van deze week w/ .

klikken om te vergroten

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even gelezen, wat een lulverhaal zeg. Duidelijk iemand die op de hand van Estelle is, of bang is voor klappen van B.H. :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:13:07 #261
124676 RobertoCarlos
pi_113901955
  zondag 8 juli 2012 @ 15:06:19 #262
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_113926450
quote:
'Badr Hari betrokken bij zware mishandeling'

Dat meldt Crimesite op basis van een 'betrouwbare bron'. Badr Hari en Estelle Gullit waren aanwezig bij het dancefeest in de Arena. De bron vertelt: 'Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid. Zijn hele kop inelkaar zijn neus, zijn ogen, er was veel bloed maar het bizarste is dat zijn voet gewoon los hing, het bot stak eruit en zijn voet hing half los naar achter.'

De bron stapte de vipbox binnen en zag daar naar eigen zeggen Badr Hari met een hand die onder het bloed zat. Ook zag hij een blonde vrouw in de box die hulpeloos om zich heen keek. 'Even later verscheen politie in burger. Het schorem was natuurlijk snel vertrokken', aldus de bron die hier zijn hele verhaal doet.

De politie bevestigt dat om 03.30 uur een 38-jarige man ernstig is midhandeld in een vipbox van de Arena. Het slachtoffer ligt nog steeds in het ziekenhuis. Er zijn geen verdachten aangehouden en de politie kan niet zeggen of Badr Hari bij de mishandeling betrokken was. De advocaat van Hari ontkent dat de kickbokser betrokken was bij de mishandeling, wel was hij aanwezig in de vipbox op dat moment.
http://crimesite.nl/compo(...)ij-mishandeling.html

quote:
Badr Hari: 'Ik heb er niets mee te maken'

Badr Hari ontkent dat hij iets te maken heeft gehad met de mishandeling die vannacht heeft plaatsgevonden in op het VIP-dek van de Amsterdam-Arena. Zijn advocaat Benedicte Ficq laat weten aan Crimesite dat hij 'niets' met het gebeurde te maken heeft. Volgens Ficq was Badri Hari wel aanwezig in de VIP-box maar was Badr Hari niet betrokken bij de vechtpartij. 'De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is,' zegt Ficq.

Ficq: 'Badr was al weg uit de VIP-box voordat de politie aanwezig was. Daarna is hij ook niet gebeld door de politie, terwijl dat makkelijk had gekund omdat hij gewoon bereikbaar was. De politie kan hem zo spreken als ze dat willen. Ik heb hem gevraagd naar de bebloede hand en de handdoek die hij om zijn hand gewikkeld zou hebben, maar dat is niet waar. Hij wil graag dat dit wordt rechtgezet. Dit is heel vervelend voor hem.'
Volgens Ficq wordt Badr Hari achtervolgd door negatieve verhalen. Ficq: 'Er hoeft maar iets te gebeuren als hij in de buurt is en het wordt direct op zijn conto geschreven.'

In de bar Blinq op het Leidseplein in Amsterdam vond op 19 februari 2010 een mishandeling plaats van een portier. Hari was aanwezig en werd door de politie verdacht van die zaak maar hij ontkende geslagen te hebben. De portier ontkende later ook door Badr Hari geslagen te zijn, na daarover eerst wel te heben gesproken. Het Openbaar Ministerie heeft deze zaak niet voor de rechter gebracht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 8 juli 2012 @ 15:09:35 #263
14505 OProg
A Life in Music
pi_113926597
Estelle zei dat Badr zei dat hij niks had gedaan. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juli 2012 @ 15:18:56 #264
163650 Greys
pi_113927067
Gut, die man is ook altijd 'op de verkeerde plaats op het verkeerde moment' toevallig ook aanwezig he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_113928489
jeetje, je zou bijna gaan denken dat die kickbokser echt heel zielig is en gedoemd om telkens weer hopeloos op het foute moment ergens zomaar onschuldig staan te wezen en er in bosjes mensen om hem heen zomaar om niks, door anderen, neervallen of gewond raken.
bijna, ja...
zielig hoor, zou het hem wel echt om Estelle gaan of heeft zijn image gewoon even een tik de andere kant op nodig en wordt ze straks als hij weer netjes bekend staat weer ingeruild?
het geeft te denken in ieder geval.

nouja, heeft hij in ieder geval weer gespreksstof bij het wegbrengen van de kids voor het volgende papa-weekend.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 8 juli 2012 @ 15:56:09 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113928784
Ficq zegt ook alleen maar dat hij al weg was voor de politie kwam, wat heeft dat in hemelsnaam met zijn mogelijke (on)schuld te maken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 juli 2012 @ 16:11:21 #267
163650 Greys
pi_113929386
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
Ficq zegt ook alleen maar dat hij al weg was voor de politie kwam, wat heeft dat in hemelsnaam met zijn mogelijke (on)schuld te maken?
En dat 'de bebloede hand niet waar is'.
Ach nou ja we zullen het wel weer horen. Of het slachtoffer zal wel een sommetje zwijggeld krijgen :+
Die kan prima aanwijzen anders wie het was lijkt me :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO zondag 8 juli 2012 @ 16:17:31 #268
22592 crew  Ole
pi_113929611
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
"Ze konden hem gewoon bellen"

Geen goedkope advocaat trouwens :7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 8 juli 2012 @ 16:22:26 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_113929786
AMSTERDAM - Badr Hari, het nieuwe vriendje van Estelle Gullit, zou zaterdagavond betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij in een vipbox tijdens Sensation.

Foto: FEG Inc
Ads door Google
Parttime Bedrijfskunde
Voorlichtingsavond 2 aug a.s. RSM, Erasmus University Rotterdam

www.rsm.nl/parttime-bedrijfskunde

Goede Uitvaartverzekering
Vanaf slechts ¤ 2,42 p/mnd heeft u een Goede Uitvaartverzekering !

GoedkoopUwUitvaartVerzekeren.nl

Uitvaartsparen verzekeren
Bereken nu de premie van uw uitvaartverzekering of vraag advies

www.unive-rivierenland.nl

Een bron van Crimesite meldt het volgende: “Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid.” Een 38-jarige bezoeker van het dansfeest zou daar zwaar zijn toegetakeld in de VIP-box. Wat er precies heeft plaatsgevonden is echter tot op heden onduidelijk.

De politie heeft 34 aanhoudingen verricht rond het dancefeest in de Amsterdam ArenA. Dat maakte een woordvoerster zondag bekend. De mensen werden aangehouden om uiteenlopende redenen. In de vipbox zijn naar verluidt geen verdachten aangehouden.

UPDATE

Benedicte Ficq, de advocate van Hari, ontkent tegenover Crimesite dat haar client betrokken was bij de mishandeling. Volgens Ficq was de kickbokser wel aanwezig in de VIP-box, maar was Badr niet betrokken bij de knokpartij. "De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is," laat Ficq

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Admin zondag 8 juli 2012 @ 16:23:54 #270
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113929837
Ikga helemaal dood hier _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 16:25:17 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_113929893
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:22 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Badr Hari, het nieuwe vriendje van Estelle Gullit, zou zaterdagavond betrokken zijn geraakt bij een vechtpartij in een vipbox tijdens Sensation.

Foto: FEG Inc
Ads door Google
Parttime Bedrijfskunde
Voorlichtingsavond 2 aug a.s. RSM, Erasmus University Rotterdam

www.rsm.nl/parttime-bedrijfskunde

Goede Uitvaartverzekering
Vanaf slechts ¤ 2,42 p/mnd heeft u een Goede Uitvaartverzekering !

GoedkoopUwUitvaartVerzekeren.nl

Uitvaartsparen verzekeren
Bereken nu de premie van uw uitvaartverzekering of vraag advies

www.unive-rivierenland.nl

Een bron van Crimesite meldt het volgende: “Plotseling kwam er een hoop lawaai uit de box waar Badr aanwezig was, glasgerinkel etcetera, de deur gaat open, en er wordt een vent uitgegooid.” Een 38-jarige bezoeker van het dansfeest zou daar zwaar zijn toegetakeld in de VIP-box. Wat er precies heeft plaatsgevonden is echter tot op heden onduidelijk.

De politie heeft 34 aanhoudingen verricht rond het dancefeest in de Amsterdam ArenA. Dat maakte een woordvoerster zondag bekend. De mensen werden aangehouden om uiteenlopende redenen. In de vipbox zijn naar verluidt geen verdachten aangehouden.

UPDATE

Benedicte Ficq, de advocate van Hari, ontkent tegenover Crimesite dat haar client betrokken was bij de mishandeling. Volgens Ficq was de kickbokser wel aanwezig in de VIP-box, maar was Badr niet betrokken bij de knokpartij. "De politie heeft hem ook niet benaderd terwijl hij gewoon op zijn telefoon bereikbaar is," laat Ficq

Leuk die advertenties, tong ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 zondag 8 juli 2012 @ 16:25:18 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_113929894
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef yvonne het volgende:
Vandaar de reclame voor de uitvaartverzekering.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 juli 2012 @ 16:30:16 #273
124676 RobertoCarlos
pi_113930133
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:25 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vandaar de reclame voor de uitvaartverzekering.

Bedankt Tong, voor je bijdrage. }:| Succes verder
  zondag 8 juli 2012 @ 16:45:20 #274
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_113930770
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:23 schreef yvonne het volgende:
En weer maakt Badr een slachtoffer.
  Admin zondag 8 juli 2012 @ 16:48:11 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113930887
quote:
9s.gif Op zondag 8 juli 2012 16:45 schreef hexje het volgende:

[..]

En weer maakt Badr een slachtoffer.
_O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')